![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 17 July 2003 Skąd: Legnica ![]() |
problem wyglada w ten sposob ze:
- auto strasznie powoli wchodzi na obroty - wiecej jak 130kmh nie pojedzie - ogolnie zamulone - rano po odpaleniu puszcza niebieskie baczki,pozniej to troche ustaje ale na wolnych obrotach i tak zadymia - jestem zalamany ktos pewnie napisze: "jedz chlopie do serwisu i tam ci powiedza!" prawda jest taka ze ostatnio nie stac mnie na wywalenie klocka dla panow w serwisie kazdego kto moze pomoc prosze o pomoc z gory dziekuje za wszystkie wskazowki pozdrawiam |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: z dupy... ![]() |
A powiedz jak tam jest rozwiązany dopływ paliwa do silnika? Pompa? jesli tak to być może (jeśli silnik ci się nie rozpadł) wystarczy oddać pompe do przeglądu i ustawienia dawki paliwa... (sam bedę to we wrzesniu ćwiczył) Potem ustawia się kąt wtrysku pompy i powinno działać....
-------------------- 530---------------220koni
LC----------------230 koni Evolution V------496 koni V12--------------408 koni |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 11 November 2002 Skąd: Wawa ![]() |
ech tam Kuba...wybiegasz zbyt daleko z ta pompą.
ja bym filtr paliwa wymienił i sprawdził czy czasami przewód paliwowy nie jest załamany przypadkiem . także te nadmiarowe przewody trzeba sprawdzić. Dzisiaj robiłem LT-35. Facet natankował na stacji paliw jakiegoś ....dosłownie kleju....i spritzpumpe wysrała się natychmiast. W tym wypadku motor nie dawał sie uruchomić -------------------- |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: z dupy... ![]() |
tak mi się skojarzyło- bo mniej więcej objawy jak u mnie- rane dymienie, nierówne obroty i słabe przyspieszanie......
-------------------- 530---------------220koni
LC----------------230 koni Evolution V------496 koni V12--------------408 koni |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 17 July 2003 Skąd: Legnica ![]() |
wymienilem juz filtr paliwa, filtr powietrza i wogole wszystkie filtry
koles co mi wymienial filtr paliwa mowil ze ten stary byl tak zapchany ze paliwo z niego nie lecialo! to sobie mysle wymienie na nowy i bedzie za...c , wymienilem i dalej lipa nie wiem jakie jest zasilanie paliwem ,moze symbol silnika cos pomoze: AHJ pozdrawiam |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 13 January 2003 Skąd: Warszawa/Wiedeń ![]() |
a padnieta przeplywka nie moze byc przyczyna takich problemow ?
-------------------- 730KM/970Nm i 585KM/750Nm
www.tdiracing.pl www.ventumair.eu - Szkola Pilotow |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Forum Homee Dołączył: Sat, 07 December 2002 Skąd: w-wa ![]() |
a turbo padniete???
-------------------- Fiat 126p, stan bardzo dobry
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 19 July 2004 ![]() |
W T4 ojca tak się działo i był to przepływomierz. Był jeszcze objaw falowania obrotów, ale jak myślę to jest przyczyną.
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Super User Dołączył: Fri, 15 August 2003 Skąd: www.diagtronik.pl ![]() |
CYTAT("Tomx":2m2g5c5e) nie wiem jakie jest zasilanie paliwem ,moze symbol silnika cos pomoze: AHJ pozdrawiam nie ma takiego silnika CYTAT("Bullitt":2m2g5c5e) A powiedz jak tam jest rozwiązany dopływ paliwa do silnika? Pompa? jesli tak to być może (jeśli silnik ci się nie rozpadł) wystarczy oddać pompe do przeglądu i ustawienia dawki paliwa...
wypowiedź bardzo fachowa rzekłbym hobbystyczna dla mnie to najprawdopodobniej jest połączenie kilku usterek na raz, dlatego ciężko jednoznacznie stwierdzić co !! napewno trzeba sprawdziś dyn kąt wtrysku , LMM, i powietrze w paliwie. poranne bączki to złe nastawy kąta, brak mocy to LMM i tryb awaryjny od kąta. no tak mi się zdaje -------------------- DRAGTRONIK
[url=http://www.diagtronik.pl:1xp1i8ed]DIAGTRONIK[/url:1xp1i8ed] |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 17 July 2003 Skąd: Legnica ![]() |
wszystko fajnie ale co to jest LMM ? i co to jest dyn kat wtrysku?
zajade do warsztata i powiem: "ustawcie mi LMM i dyn wtrysku" to pewnie chlopaki zrobia galy i kaza mi sie pi...c, ze niby sie chwale i wiem co mowie... jak juz mam sie madrzyc to musze wiedziec o czym mowa pozdrawiam |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 23 July 2003 Skąd: Gdańsk ![]() |
LMM = Przepływomierz.
"Dyn kat wtrysku" = Sprawdzić i ewewntualnie skorygować kąt wtrysku |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 09:19 |