![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 16 October 2013 ![]() |
Witam! Mam problem z odpaleniem rano autka, musze go kręcić z dobre 4-6 razy aby załapał lecz gdy już załapie to odpala o strzał a jak już postoi ze 3-4 godzinki ten sam problem. Wtryski są ok lecz problem nie znikł. Prosze o rade.
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 16 January 2013 Skąd: Pomorskie ![]() |
sprawdź świece żarowe na 90% to będzie ich wina
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 23 November 2004 Skąd: Kampinos ![]() |
EGR
-------------------- ...
Fiat Uno Turbo - 185KM & 232Nm Fiat Stilo 1,9 JTD - 160KM & 343Nm Lancia Delta 2.0 16V Turbo - in progres Lexus IS300 2JZ-GE Turbo Drift - w budowie |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 09 March 2007 ![]() |
Ja u siebie w ATD do tej pory walcze z długim kręceniem, ale dopiero po około 12h długo kreci.tak to nawet pół obrotu nie zrobi i juz "gada".na początek zrobiłem rozrusznik bo bardzo wolno kręcił i kabel od alternatora.jest o niebo lepiej.potem świece żarowe, jeszcze muszę sprawdzić, czy paliwo mi sie nie cofa, ale ogólnie obstawiam lejące wtryski mimo, że vag pokazuje, że sa w bardzo dobrej kondycji.
-------------------- yaris TS 120hp ---> Tjet Ess
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
A próbowałeś na świeżym, naładowanym akumulatorze?
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 02 June 2009 Skąd: Lębork ![]() |
Mam ten sam problem 2.0 DTI. poniżej grzeją świece pali i pracuje idealnie, jak świece nie grzeją nie odpala, na ciepłym pali ok. Da rade zwiększyć dawke startową za pomoca MPPS?
-------------------- Mercedes W201 M104
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 16 October 2013 ![]() |
Świece nowe, akumulator nowy i dalej nic. Auto stało u 3 mechaników i żaden nie potrafi powiedzieć co to jest i tylko gadają że silnik jest na wykończeniu co jest bzdurą totalną. Wtryski były na regeneracji z czego nic nie zrobili bo są idealne.
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 16 January 2013 Skąd: Pomorskie ![]() |
że wtryski są w idealnym stanie to nie znaczy że silnik też w takim jest, sprawdź kompresje, podłącz pod kompyter diagnostyczny to będziesz miał wszystko jak na tacy.
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 02 June 2009 Skąd: Lębork ![]() |
W common railu miałem często że nieszczelna była podstawa filtra paliwa. Mówię tu zwłaszcza fordzie mondeo tdci. W taich autach sprawdzałem szczelność dmuchając sprężarką w przewód zasilający paliwa i lookałem gdzie idą bąbelki. Jeśli na zimnym w końcu odpalisz i po odczekaniu np. 15 minut odpali od strzała to raczej nie jest wina ani kąta wtrysku ani świec czy kompresji tylko układu paliwowego.
-------------------- Mercedes W201 M104
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 04 July 2011 Skąd: Jarosław ![]() |
Egr sprawdziles jak kolega pisal powyzej? jtd tak ma ze jak sie egr zatnie to palić nie chce i errorow nie wywala.
-------------------- Stilo MW MJ140 142KM/341Nm@xxxKM/xxxNm
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 16 October 2013 ![]() |
Kompresja była mierzona i jest ok. On odpali pochodzi chwile zgasze go i odpali o raz. sprawdze jutro ten filtr i egr bo nie ma żadnego błędu na komputerze.
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 16 November 2013 ![]() |
witam kawa 1.3 JTD
mam ten sam problem moje auto fiat grande punto 2008 1.3 JTD 90KM hatchback daruj sobie sprawdzanie zworu egr a ludzi którzy w tym wątku pisali o świecach czy zaworze recyrkulacji spalin po prostu zignoruj ![]() podaj jaki wynik miałeś na kompresji przyczyna może być również w elektryce(ja w swoim mam niestety nieźle namieszane auto po wypadku było niestety złożone przez jakiegoś partacza) i teraz muszę odtworzyć po schematach instalację elektryczną , w tym tygodniu postaram się rozwiązać problem i opisać wszystko krok po kroku jeżeli uporałeś się już z problemem zapraszam na priv |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
Super User Dołączył: Sun, 28 February 2010 Skąd: Kraków ![]() |
Może czujnik temp?
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 22 December 2008 Skąd: Południe ![]() |
Objawy jak przy cofającym się paliwie. Możesz mieć nieszczelną obudowe filtra jak już ktoś wcześniej pisał. W każdym razie szukałbym tutaj przyczyny.
U mnie było podobnie aaale..... dodatkowo winny był rozrusznik który dawał za małą prędkość obrotową. Mam 1.3cdti 70konne w combo i seryjnie montowali tam rozruszniki 1.1kW. Podmieniłem na taki z nowszego modelu 1.8kW i odpala o niebo lepiej. |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 16 November 2013 ![]() |
[quote name='raven155' date='Mon, 18 Nov 2013 - 13:50' post='1086308']
Objawy jak przy cofającym się paliwie. Możesz mieć nieszczelną obudowe filtra jak już ktoś wcześniej pisał. W każdym razie szukałbym tutaj przyczyny. ok zgadzam się , z tym że dzisiaj założyłem tam dodatkowy zaworek i dalej to samo ale tą samą drogą poszedłem następnie dałem mocniejszy akumulator i dalej to samo , zobaczymy jeszcze z rozrusznikiem tak jak napisałeś Poza tym 2 wtryski leją i jutro będę miał możliwość sprawdzenia na nowych wtryskach i dam znać czy to możę wreszcie w tym rzecz u mnie generelanie na zimnym silniku przy rozruchu pali ciężko trzeba kilka razy podgrzać świece 3,4 razy zakręcić i dodatkowo oczywiście spadek mocy na pierwszych trzech przełożeniach gdy złapie temperaturę pali na dotyk , spadek mocy pozostaje nic dalej szukam przyczyny być możę w tym tygodniu dojdziemy |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 16 November 2013 ![]() |
denerwuje mnie już to punto
ostatnio zapalił na dotyk, chwilę pochodził i za pół godziny znowu ta sama historia sprawdzono pompowtryski i są ok paliwo spływalo to menzurek w określonym czasie itd wszystko poprawnie i nic... niektórzy sugerują przepływomierz powietrza a i kompresja delikatnie odbiegała od normy ale tylko nieznacznie są jeszcze jakieś pomysły ? |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
User Dołączył: Mon, 17 January 2011 ![]() |
przepraszam za mały off top ale muszę. to co teraz produkują to się nie mieści we łbie, kupujesz nowe auto pośmigasz chwile i już coś, a to łańcuchy wyciągnięte, głowice pękniete wtryski leją skrzynia się posypała i tak dalej i tak dalej w nieskończoność
mam 2,5 TDI w A6 C4 ma nalatane 680 000 i pali od strzała nie ważne czy jest +40 czy -30 gdzie zmierza ten świat? strach pomyśleć, jedyne co cieszy że jeszcze my mieliśmy okazje pojeździć PRAWDZIWYMI autami, bez debilnych systemów i silników z gównolitu. |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
Chwila, ale skąd pompowtryski w JTD?
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 16 November 2013 ![]() |
wtryski ,mój błąd
wiadomo że w grande punto 1.3 jtd jest bezpośredni wtrysk paliwa common rail i Wtryskiwacze otwierane są elektronicznie ale możę skupmy się na problemie ![]() |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 15 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Podejrzyj ciśnienie na listwie w trakcie kręcenia. Zrób sobie najlepiej wykres jakiś testerem widział czy nie jest to problem z pompa.
-------------------- WORKSHOP
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 30 April 2025 - 06:12 |