Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> Problem z hamulcami przo Kia Ceed
jankes6
post Sat, 30 May 2015 - 13:39
Post #1


Super User
Dołączył: Thu, 19 November 2009
Skąd: Warszawa





Witam.pacjent to kia ceed 1.6 crdi.Problem jest taki ze caly czas lekko trzyma zacisk z obu stron.Klocki sa nowe tarcze prawie nowe.wszystkie 4 zaciski zdemontowane i sprawdzone.tloczki prowadnice...wszystko chodxi idealnie...odpowietrzone maszynowo.sparwdzona pompa hamulcowa oraz pompa vacum. Wszystko w jak najepszym porzadku a po 10 minutach jazdy hamulce nie odpuszczaja do konca a felgi nie idzie dotknac...
Ktos ma jakis pomysl?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 30 May 2015 - 13:39
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
moritz86
post Sat, 30 May 2015 - 13:55
Post #2


Forum Killer
Dołączył: Wed, 26 December 2012





Gumowe przewody? w środku guma się nie raz tak rozwarstwi, że działają jak zawór zwrotny.


--------------------
Był Peugeot 106 S16 Turbo - Tor Poznań 1.53:5
Jest BMW e36 Compact m54b25 + GTX3076 + 8hp50 by TajnyGarazBobra
Go to the top of the page
 
+Quote Post
4G63ColtAWD
post Sat, 30 May 2015 - 15:03
Post #3


Frequent User
Dołączył: Mon, 13 October 2008
Skąd: okolice Rzeszowa





CYTAT(moritz86 @ Sat, 30 May 2015 - 13:55) *
Gumowe przewody? w środku guma się nie raz tak rozwarstwi, że działają jak zawór zwrotny.

Potwierdzam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
flapjck1
post Sat, 30 May 2015 - 17:24
Post #4


Forum Homee
Dołączył: Tue, 14 November 2006





ktory rok tego ceeda?

podaj vin najlepiej smile.gif

a zasadniczo poza przewodami moze byc tak ze pompa hamulcowa przez serwo delikatniusio jest podparta i modulator pracuje smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jankes6
post Sun, 31 May 2015 - 05:11
Post #5


Super User
Dołączył: Thu, 19 November 2009
Skąd: Warszawa





Vinu nie mam teraz przy sobie ale to jest 10.2010..na pewno nie jest to egzemplarz ktory lapalby sie na akcje serwisowa dot. Ukl. Hamulcowego..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
flapjck1
post Sun, 31 May 2015 - 14:40
Post #6


Forum Homee
Dołączył: Tue, 14 November 2006





CYTAT(jankes6 @ Sun, 31 May 2015 - 05:11) *
Vinu nie mam teraz przy sobie ale to jest 10.2010..na pewno nie jest to egzemplarz ktory lapalby sie na akcje serwisowa dot. Ukl. Hamulcowego..



na wykonczony przewod ham chyba za wczesnie, no chyba ze auto machnelo juz z 200 tys km smile.gif, to o czym pisalem prawdopodobne, moze byc tez usterka modulatora samego,

auto ma jeszcze gwarancje?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_mat13por_*
post Sun, 31 May 2015 - 17:16
Post #7









Był taki temat z jakims VAGiem. Winny był zle zamontowany wlacznik swiateł stop ktory naciskal delkiatnie na pedał.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
flapjck1
post Sun, 31 May 2015 - 22:07
Post #8


Forum Homee
Dołączył: Tue, 14 November 2006





to tez moze byc, zgadza sie, ale najczesciej jest jednak jakis blad w sterowniku ( czujnik jest dwuobwodowy - kontrolnie )
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jankes6
post Mon, 01 Jun 2015 - 06:07
Post #9


Super User
Dołączył: Thu, 19 November 2009
Skąd: Warszawa





CYTAT(flapjck1 @ Sun, 31 May 2015 - 14:40) *
na wykonczony przewod ham chyba za wczesnie, no chyba ze auto machnelo juz z 200 tys km smile.gif, to o czym pisalem prawdopodobne, moze byc tez usterka modulatora samego,

auto ma jeszcze gwarancje?

Przelotu jest 130 tys. Ma jeszcze gwarancje ale po samej rozmowie z aso zdecydowanie go tam nie odstawie.. dzisiaj odstawie autoz powrotem i sprawdze ten czujnik dodatkowo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
flapjck1
post Mon, 01 Jun 2015 - 09:44
Post #10


Forum Homee
Dołączył: Tue, 14 November 2006





CYTAT(jankes6 @ Mon, 01 Jun 2015 - 06:07) *
Przelotu jest 130 tys. Ma jeszcze gwarancje ale po samej rozmowie z aso zdecydowanie go tam nie odstawie.. dzisiaj odstawie autoz powrotem i sprawdze ten czujnik dodatkowo



dlaczego? na przewod gumowy jest gwara, na pompe, serwo, modulator, czujniki tez - kazda platna robote musza uzgodnic wczesniej z toba, wiec zaskoczenia miec nie powinienes biggrin.gif

co to za ASO?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G4 Racing
post Mon, 01 Jun 2015 - 10:23
Post #11


Frequent User
Dołączył: Wed, 03 April 2013





Czy odpowietrzanie robiłeś po wystąpieniu usterki próbując jej zaradzić? Może być powietrze w agregacie ABS, ale to rzadko się zdarza. Sądzę, że w pompie zostaje ciśnienie, albo jak zauważyli koledzy z powodu podpierającego pedał wyłącznika lub popychacz serwa wchodzi za głęboko i zamyka otworki kompensacyjne w pompie. Proponuję doprowadzić do sytuacji kiedy zaciski zaczynają trzymać, podnieść auto i popuścić odpowietrzniki. Jeśli po wypłynięciu płynu zacisk odpuści to sprawa jest jasna. Płyn powinien wypływać grawitacyjnie w dalszym ciągu po odpuszczeniu. Jeśli tak nie jest to mogą być przewody, chociaż wątpię żeby dwa na raz. Raczej serwo lub wyłącznik. Jeśli płyn wypływa swobodnie, a zaciski nadal trzymają, problem leży po stronie zacisków i prowadników.
Pozdrawiam


--------------------
G4 Racing- Hamulce na każdą okazje.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 12 September 2025 - 20:47