Shoutbox 0 nowych PW 


3 Stron V   1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
> Problem z ciśnieniem oleju honda civic b18c4+t, cisnienie na jałowym przy oleju 70stopni spada do 0,5
dave1
post Sat, 26 Nov 2011 - 13:08
Post #1


Rookie
Dołączył: Thu, 17 March 2011
Skąd: żory





mellow.gif Witam zakupiłem zegar autogauge z dokładnoscia 0,2 bara, na zimnym silniku wskaznik pokazuje 5bar a przy rozgrzanym oleju do temp. 70-80 stopni spada do 0,7-0,4 bara. Olej motul 300 V, jak kupiłem silnik to brał olej wymieniłem tłoki, panewki, korbowody silnik ma przejechane 5tyś.km ostatnio postanowiłem zakupic zegar cisnienia oleju i teraz widze ze jest problem, czego wczesniej nie przypuszczałem, bo kontrolka oleju w samochodzi nigdy sie nie zapalała i dalej sie nie swieci podczas gdy zegar pokazuje jakies 0,5 bara i swieci Warning. Osobiscie obstawiam pompe olejowa być moze ze dlatego silnik jak go kupiłem brał olej bo sie zatarł.... Pomocy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 26 Nov 2011 - 13:08
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Feluke
post Sat, 26 Nov 2011 - 18:17
Post #2


Moderator
Dołączył: Sat, 03 January 2004
Skąd: Warszawa





A co mowi instrukcja serwisowa do silnika ze ile ma byc na jalowych??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Piotrekłdz
post Sat, 26 Nov 2011 - 18:32
Post #3


User
Dołączył: Wed, 13 April 2011





generalnie 0.7 to jeszcze nie jest az tak strasznie zle. fakt ze moglo by byc ciut wiecej. przy jakiej temp dokładnie? i jak kolega napisał sprawdz w serwisowce jaki normy podaje.

a pompe oleju zawsze wypada zmienic jak robimy silnik z duzym przebiegiem i to jeszcze do upalanie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Piotrekłdz
post Sat, 26 Nov 2011 - 18:34
Post #4


User
Dołączył: Wed, 13 April 2011





i jaki to jest zegar i czy zasilanie ma prosto z aku pociagniete? jak te tansze podłaczy sie pod deske to w zaleznosci ile poborników pradu właczymy, zegar bedzie pokazywal rózne wartosci...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dave1
post Mon, 28 Nov 2011 - 08:54
Post #5


Rookie
Dołączył: Thu, 17 March 2011
Skąd: żory





Witam w manualu jest napisane ze min. na rozgrzanym oleju to 0.7 a mi ciśnienie spada nawet do 0.5 wiec lipa a zegar jest podpiety pod stacyjke jak reszta zegarów, jesli chodzi o wymianę pompy to rzeczywiście powinienem byl to zrobić podczas remontu ale nie przypuszczałem ze coś z nią moze byc nie tak bo obstawiam ze to w niej tkwi problem, ale może jeszcze ktoś ma inne zdanie ? pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dave1
post Mon, 28 Nov 2011 - 09:02
Post #6


Rookie
Dołączył: Thu, 17 March 2011
Skąd: żory





Przy 80 stopniach spada do 0.5 a może nawet 0.4 zegar kosztował okolo 190 zł a czujnik jest podpiety do bloku silnika przez trojnik razem z seryjnym czujnikiem.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kidzio_r5gtt
post Mon, 28 Nov 2011 - 09:04
Post #7


Forum Homee
Dołączył: Mon, 14 April 2008
Skąd: WPI

Ikona grupy



zmierz to najpierw porządnym zegarem to będziesz wiedział gdzie jest problem... czy silnik czy zegarek


--------------------
www.re5pect.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
grifter
post Mon, 28 Nov 2011 - 09:54
Post #8


Frequent User
Dołączył: Sat, 17 September 2005





mechaniczny manometr kup i sprawdz, ag potrafi pokazywac czary wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dave1
post Mon, 28 Nov 2011 - 14:48
Post #9


Rookie
Dołączył: Thu, 17 March 2011
Skąd: żory





Taki zegarek mam
Odwiedź moją stronę
OK sprawdze mechanicznym a jesli sie okaże ze wskazuje ta samą wartosc??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Piotrekłdz
post Mon, 28 Nov 2011 - 16:46
Post #10


User
Dołączył: Wed, 13 April 2011





No to z tym zegarem nie powinno być kłopotu. A jaka gęstość tego 300v?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dave1
post Wed, 30 Nov 2011 - 10:46
Post #11


Rookie
Dołączył: Thu, 17 March 2011
Skąd: żory





Gęstość muszę sprawdzić bo nie pamietam ale jesli się okaże ze zegar ok to obstawiacie pompę ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Piotrekłdz
post Wed, 30 Nov 2011 - 12:50
Post #12


User
Dołączył: Wed, 13 April 2011





Zegar jest w porządku, to jest na steeper motor więc musiałbyś mieć dużego niefarta żeby przekłamywał. Masz trzy opcje albo tak zostawić i jeździć, bo nei ma tragedii, pobawić się z doborem innego oleju(polecam valvo racing 10w60 półsyn) albo najlepiej zmienić pompę. Możesz tez mieć straty ciśnienia gdzieś w silniku. Np w nissanowskim CA jest taki oring przy podstawce pod filtr oleju którego nikt nie zmienia przy remoncie, a potem ludzie narzekają że panewki lecą laugh.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kidzio_r5gtt
post Wed, 30 Nov 2011 - 15:03
Post #13


Forum Homee
Dołączył: Mon, 14 April 2008
Skąd: WPI

Ikona grupy



CYTAT(Piotrekłdz @ Wed, 30 Nov 2011 - 12:50) *
Zegar jest w porządku, to jest na steeper motor więc musiałbyś mieć dużego niefarta żeby przekłamywał.


a co ma stepper motor do przekłamywania - pokazuje to co daje czujnik, a czujniki AG ma jedne z gorszych...


--------------------
www.re5pect.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dave1
post Wed, 30 Nov 2011 - 17:15
Post #14


Rookie
Dołączył: Thu, 17 March 2011
Skąd: żory





Zdemontowalem smoka i dałem uszczelke na silikonie tak dla pewnosci o szczelnosci w tym miejscu mechaniczny zegar w drodze wiec lada dzień bede wiedział czy wartości ciśnień się pokrywają
Go to the top of the page
 
+Quote Post
torek
post Wed, 30 Nov 2011 - 20:45
Post #15


Forum Killer
Dołączył: Thu, 24 November 2011
Skąd: Wawa





mi sie wydaję że powinieneś najpierw kupić pożądny zegarek z czujnikiem i nie ufac AG.. sorki, ale to nie są dobre wskaźniki, nawet z najwyższych serii. ( sam mam akurat od ciśnienia oleju ten zegar i mam dokładnie jak opisujesz), z tym że mi na rozgrzanym silniku spada ciśnienie do 0,2b- a gdyby faktycznie tak było, to już dawno zatarł bym silnik i nie jeździł bym rok czasu happy.gif
kup wskaźnik STACK albo innej dobrej firmy i będzie po problemie biggrin.gif


--------------------
Renault Megane 1.8 16V Turbo - było
Mazda 6 MPS - był -Best ET 13:45 Ryki 2015
Mazda 6Speed - jest
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dobrus
post Wed, 30 Nov 2011 - 21:41
Post #16


Forum Homee
Dołączył: Sun, 20 July 2008





zmierz to najpierw jakimś porządnym manometrem warsztatowym.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dave1
post Wed, 30 Nov 2011 - 21:42
Post #17


Rookie
Dołączył: Thu, 17 March 2011
Skąd: żory





Kupilem 3 zegary firmy apexi tego jednego dokupilem teraz nie wydaje mi sie zeby aż tak oszukiwał zresztą zamowilem mechaniczny czujnik i się okaże czy jest jakieś przeklamanie a w jakim silniku ci wskazuje 0,2 bo mam kolege który ma identyczny zegar z oleju tyle ze czujnik ma zamontowany na przewodzie smarujacym do Turba i jemu po niżej 0,9 nie schodzi a silnik b18c6. Wiec kwesta zegarów różnie ludzie piszą i mowia może to zalezy od szczęścia na jaki egzemplarz się trafi ?!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dave1
post Wed, 30 Nov 2011 - 21:43
Post #18


Rookie
Dołączył: Thu, 17 March 2011
Skąd: żory





Jak przesylka dotrze to zmierze smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
torek
post Wed, 30 Nov 2011 - 22:14
Post #19


Forum Killer
Dołączył: Thu, 24 November 2011
Skąd: Wawa





mam renault, ale to akurat nie ma znaczenia, bo jak podpinałem pod kompa, to ciśnienie było na poziomie 1-0,9b... a na wskaźniczku 0,2b biggrin.gif


--------------------
Renault Megane 1.8 16V Turbo - było
Mazda 6 MPS - był -Best ET 13:45 Ryki 2015
Mazda 6Speed - jest
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dave1
post Thu, 01 Dec 2011 - 07:51
Post #20


Rookie
Dołączył: Thu, 17 March 2011
Skąd: żory





To bardzo duża różnica :/ ciakawe a w ktorym miejscu masz wpiety czujnik ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Stron V   1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 04 May 2025 - 15:37