![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 24 September 2008 ![]() |
Witam wszystkich użytkowników tego forum, ale do tematu przymierzałem się do chipowania swojej astry OPC chciałem celować w okolice 270KM żeby silnik nie był za bardzo wysilony, stojąc kiedyś w upalny dzień na postoju zaświeciło mi się ciśnienie oleju przestraszyłem się odrazu i zgasiłem auto po chwili zapaliłem z silnikiem nic się nie dzieje jeżdzę już tak około 2-3tyś km zaświeca się tylko na nagrzanym oleju i przy cieplejszych dniach jak jest chłodno i po przejechaniu 100km nic się nie świeci. Byłem u mechanika i zmierzył mi ciśnienie na zimnym ma 2bary na nagrzanym spada do 08-1bar po lekkim dodaniu gazu do niecałe 1tyś obr skacze gwałtownie ciśnienie do góry, zmieniałem czujnik oleju na jakiś nie firmowy ale do tego auta i nic to nie dało. Dodam że poci mi się spływ od turbo i czuć spalony olej z silnika praktycznie olej nie znika jak już to naprawdę nie znaczne ilości i to bardziej chyba przez to pocenie dodam że mam zamontowaną nową turbinę olej zmieniany jakieś 8 tyś temu oryginalny GM 5W-30 silnik chodzi cicho nie słychać jakiś dziwnych odgłosów kręci się bardzo ładnie moc trzyma. Co może być przyczyną panowie według was nie chce jeździć po nie kumatych mechanikach i wywalać kasę w błoto.
Pozdrawiam |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 13 February 2008 Skąd: Mława ![]() |
pompa lub panewka bo co wiecej moze byc...
-------------------- Audi S6 C5 2.7TT 360KM 530Nm
Było Audi S6 C5 Avant Calibra 3.2 V6 RWD |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 24 September 2008 ![]() |
Przy pomiarze było widać ze miska była już ściągana i moje pytanie czy po ściągnięciu miski muszę dać nową uszczelkę czy mogę położyć miskę na tej co jest o ile ocaleje... Czy winą może być zasyfiony smok ? Czy po ściągnięciu miski olejowej będę widział pompę olejową czy musowo ściągać rozrząd żeby do niej się dostać ? Byłem w serwisie i matoły kazali mi zalać silnik olejem półsytentycznym gdzie mówiłem im że silnik mi nie bierze oleju a oni że to pomoże
![]() |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 15 August 2009 Skąd: Zamość ![]() |
Może zmień na początek olej ten GM za bardzo nie lubi wysokich temperatur,
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 24 September 2008 ![]() |
Ok czytałem że motul dexos 2 5w30 był by dobrym olejem do tego silnika, auta nie katuje często jak trzeba to pocisnę więc myśłę że się sprawdźi teraz mam stan na połowie lać pod górną kreskę w tym silniku olej czy trzymać się połowy ?
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 21 November 2007 Skąd: Koszalin ![]() |
Wlej 10w60 - jest dużo lepszy w wysokich temperaturach, w wysilonych silnikach turbo.
-------------------- Who Dares Wins
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 12 September 2009 Skąd: www.Mickey-Garage.pl ![]() |
to stary silnik (technologicznie) jemu sie zdażało zawieszać tłoczek od regulacji cisnienia na pompie może jego trzyba wyjąć i wyczyścić, bo zazwyczaj dzieje sie tak że po ponownym odpaleniem niemasz wogule cisnienia, ale skoro to ciśnienie wraca to sprawdziłbym 2ą i 3ą panewke na korbie, olej gm to ja na płukanie silnika po składaniu używam ale zmiana oleju już raczej niepomoże, kontrolka mruga poniżej 0,6bara
-------------------- WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam ![]() ![]() Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 24 September 2008 ![]() |
Czy taki remont z panewkami jest dość kosztowny? Podjadę do jakiegoś kumatego mechanika powiem żeby ściągnął miskę i zobaczył te panewki, pytanie czy będzie widać pompę po zdjęciu miski czy trzeba coś jeszcze rozbierać ? A to dziwne bo u mnie miga około 8 no ale nic tak czy tak trzeba ściągać miskę
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 18:53 |