Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> Problem z A3 1.9tdi, AFN
ChRzAnIu
post Fri, 11 Jun 2010 - 23:12
Post #1


Super User
Dołączył: Sat, 02 May 2009
Skąd: Gorzów Wlkp.





witam problem dotyczy auta mojej Żony , Audi a3 1.9 tdi AFN ( 110KM ) rok 2000 .
auto kupione pare miesiecy temu od mojego taty , problem pojawil sie jakies 3tyg temu, otoz odpala ladnie rozpedza sie do licznikowych 200, ale czasem czy to zimny czy cieply ma zdławke w zakresie 1200-1900 obr , mianowicie wciskajac gaz na obojetnie jakim biegu powiedzmy majac 1400obr , auto niereaguje nawet z pedałem w podlodze, nagle kupa dymu , i auto sie rozpedza, powyzej 2000 obr nic takiego niezauwazylem . Dodam iz turbina miala regeneracje 2lata temu w pod poznanskiej firmie ( kierowniczki sie zapiekaly auto wpadalo w tryb awaryjny 120km/h). Auto naprawde jak sie niedławi to ładnie ciagnie , malo pali i odpala bez problemu czy cieply czy zimny. CHECK sie niezapala podczas tych zdławek .
pozdrawiam
ps. czy to moze sztanga przy turbinie zacina sie i całe doladowanie idzie w atmosfere ??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 11 Jun 2010 - 23:12
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
kiwi
post Fri, 11 Jun 2010 - 23:25
Post #2


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





Odczytaj logi min z masy powietrza może przepływka powiedziala goodbay


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ChRzAnIu
post Fri, 11 Jun 2010 - 23:43
Post #3


Super User
Dołączył: Sat, 02 May 2009
Skąd: Gorzów Wlkp.





Heh lipa w tym , ze nieumiem, moge sie podlaczyc pod kompa u kolegi , ale ani on ani ja sie az na tyle nieznamy ... ps. moze jakies PW z krok po kroku jak to zrobic .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
(A)rturo
post Sat, 12 Jun 2010 - 09:06
Post #4


Forum Homee
Dołączył: Tue, 15 March 2005
Skąd: Bełchatów





www.a3-club.net odpowiedniejsze miejsce do takich problemow niz SR


--------------------
Było A3:152KM->S3:272KM->EvoIX:391KM->EvoX:403KM->F10->A6 C7 BiT 370KM@770NM
Jest: S1000XR || E63s W212: 701KM@1002NM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tyrkal
post Sat, 12 Jun 2010 - 09:32
Post #5


User
Dołączył: Mon, 31 August 2009
Skąd: Kraków





To może być faktycznie coś z powietrzem, choć niekoniecznie, bo przyczyn może być wiele
miedzy innymi N75, pompa, wtryski, nieszczelnosci w ukladzie paliwowym, przepływka, filtr paliwa
aby wyeliminowac duzą czesc tych przyczyn podlacz sie Vagiem do portu; nastepnie wejdz w Silnik
-Błędy- sprawdz jakie są błędy, być może od razu pojawi sie przyczyna, jesli nie, to:
-Bloki danych- tu juz niepamietam dokladnie jaki kanal ale przesledz je i napewno tam jest:
Dawka paliwa zalecana-Dawka paliwa rzeczywista
Ilość powietrza zalecana-Ilość powietrza rzeczywista

Powodzenia, pozdrawiam


--------------------
2,7biT 450+ KM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kompot
post Sat, 12 Jun 2010 - 11:50
Post #6


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 17 February 2005





CYTAT(tyrkal @ Sat, 12 Jun 2010 - 09:32) *
To może być faktycznie coś z powietrzem, choć niekoniecznie, bo przyczyn może być wiele
miedzy innymi N75, pompa, wtryski, nieszczelnosci w ukladzie paliwowym, przepływka, filtr paliwa
aby wyeliminowac duzą czesc tych przyczyn podlacz sie Vagiem do portu; nastepnie wejdz w Silnik
-Błędy- sprawdz jakie są błędy, być może od razu pojawi sie przyczyna, jesli nie, to:
-Bloki danych- tu juz niepamietam dokladnie jaki kanal ale przesledz je i napewno tam jest:
Dawka paliwa zalecana-Dawka paliwa rzeczywista
Ilość powietrza zalecana-Ilość powietrza rzeczywista


Takie komunikaty są w KTSopodobnych urzadzeniach, lepiej podpiąć VAG-COMa. Napisz skąd jesteś, może ktoś Ci pomoże.
Nie jest to raczej problem paliwa, szczerze mówiąc obstawiam do sprawdzenia turbinę po raz kolejny.


--------------------
2024 F-Pace D300
2011 E90 330d
2000 W210 E55
BTG 9:49 (IS200)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_k-meal_*
post Sat, 12 Jun 2010 - 12:09
Post #7









po mojemu to turbo albo przeplywka, ale bez logow mozna sobie wrozyc.
odnosnie porad krok po kroku to nie ma co przepisywac internetu. 10s szukania w google i masz wszystko jak na dloni.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ChRzAnIu
post Sat, 12 Jun 2010 - 12:28
Post #8


Super User
Dołączył: Sat, 02 May 2009
Skąd: Gorzów Wlkp.





Dzieki, znajde chwile wolna i postaram sie posprawdzac , zeby sprawdzic turbine podlacze Wskaznik Turbo z mojego auta , bede mial chociaz podglad jak turbo w tym czasie pokazuje ( w czasie zdlawki mimo gazu w podlodze ) .
Ps. jestem z Gorzowa Wlkp.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lh80
post Sun, 13 Jun 2010 - 12:16
Post #9


User
Dołączył: Sat, 06 February 2010
Skąd: DST





Kolega w Golf4 przeszedł to samo i miał błąd przepływomierza.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ChRzAnIu
post Sun, 20 Jun 2010 - 19:55
Post #10


Super User
Dołączył: Sat, 02 May 2009
Skąd: Gorzów Wlkp.





witam jednak objawy narastaja, a i zauwazalne jest ze auto bardziej dławi sie jak sie silnik nagrzeje sad.gif zimny dziala poprawnie ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
grubsor
post Sun, 20 Jun 2010 - 20:54
Post #11


Frequent User
Dołączył: Fri, 15 May 2009
Skąd: WWA TGK





czujnik polozenia walu i wałka ok?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lysy
post Mon, 21 Jun 2010 - 09:50
Post #12


Forum Homee
Dołączył: Wed, 30 April 2003
Skąd: W-wa





Bez diagnostyki sie nie obedzie, przez forum napewno nikt Ci auta nie naprawi... Wepnij sie kompem, zrob logi wted bedzie mozliwosc dyskusji.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rh.rally
post Thu, 01 Jul 2010 - 11:42
Post #13


Rookie
Dołączył: Tue, 18 May 2010
Skąd: opolskie





CYTAT(grubsor @ Sun, 20 Jun 2010 - 20:54) *
czujnik polozenia walu i wałka ok?

Gdzie masz czujnik położenia wałka (bo chyba chodzi o rozrządu) w AFNie??? smile.gif

CYTAT(Lysy @ Mon, 21 Jun 2010 - 09:50) *
Bez diagnostyki sie nie obedzie, przez forum napewno nikt Ci auta nie naprawi... Wepnij sie kompem, zrob logi wted bedzie mozliwosc dyskusji.

Dokładnie cool.gif bez tego to wróżenie... zresztą jak już któryś z kolegów wyżej napisał biggrin.gif


--------------------
tuning, serwis, diagnostyka TDI
-----------------------------------
KUPIĘ AUDI S2!!!
-----------------------------------
kontakt PW
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ChRzAnIu
post Thu, 01 Jul 2010 - 18:30
Post #14


Super User
Dołączył: Sat, 02 May 2009
Skąd: Gorzów Wlkp.





Wiec tak wjechalem do kolesia podpial VAGa i wyskoczyl komunikat , Błąd przeplywomierza ... zamowil nowy , zalozylismy , auto jezdzilo przez 4 dni OK, dzis znow akcja zdławka przez parenascie minut jezdzenia, pozniej znow auto normalnie jechalo. Jade jutro znow sie podlaczyc.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomek 1980
post Fri, 02 Jul 2010 - 16:13
Post #15


Forum Killer
Dołączył: Wed, 16 September 2009





Witam, znajomy nie dawno miał to samo w golfie 4, okazało się, że przepływka była walnięta i przypieczona geometria (nie równa praca silnika i kupa sadzy z wydechu). Po zmianie przepływki i przepałowaniu autka było ok, ale po miesiącu problem powrócił. W serwisie wyczyszczono mu zmienną geometrię ( co śmieszne było tam tylko trochę sadzy, żadnego nagaru) okazało się jeszcze, że ta gruszka przy turbinie, którą steruje zawór N75 była zardzewiała i przegnita, jej skok był o 1cm mniejszy niż powinien być.
Tak że czasami trzeba sprawdzić też inne rzeczy. Sprawdź czy sztanga od zmiennej geometrii przy odpalaniu się porusza.
Pozdrawiam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 30 April 2025 - 12:39