![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Super User Dołączył: Sat, 02 May 2009 Skąd: Gorzów Wlkp. ![]() |
witam problem dotyczy auta mojej Żony , Audi a3 1.9 tdi AFN ( 110KM ) rok 2000 .
auto kupione pare miesiecy temu od mojego taty , problem pojawil sie jakies 3tyg temu, otoz odpala ladnie rozpedza sie do licznikowych 200, ale czasem czy to zimny czy cieply ma zdławke w zakresie 1200-1900 obr , mianowicie wciskajac gaz na obojetnie jakim biegu powiedzmy majac 1400obr , auto niereaguje nawet z pedałem w podlodze, nagle kupa dymu , i auto sie rozpedza, powyzej 2000 obr nic takiego niezauwazylem . Dodam iz turbina miala regeneracje 2lata temu w pod poznanskiej firmie ( kierowniczki sie zapiekaly auto wpadalo w tryb awaryjny 120km/h). Auto naprawde jak sie niedławi to ładnie ciagnie , malo pali i odpala bez problemu czy cieply czy zimny. CHECK sie niezapala podczas tych zdławek . pozdrawiam ps. czy to moze sztanga przy turbinie zacina sie i całe doladowanie idzie w atmosfere ?? |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
Odczytaj logi min z masy powietrza może przepływka powiedziala goodbay
-------------------- quattro
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Super User Dołączył: Sat, 02 May 2009 Skąd: Gorzów Wlkp. ![]() |
Heh lipa w tym , ze nieumiem, moge sie podlaczyc pod kompa u kolegi , ale ani on ani ja sie az na tyle nieznamy ... ps. moze jakies PW z krok po kroku jak to zrobic .
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 15 March 2005 Skąd: Bełchatów ![]() |
www.a3-club.net odpowiedniejsze miejsce do takich problemow niz SR
-------------------- Było A3:152KM->S3:272KM->EvoIX:391KM->EvoX:403KM->F10->A6 C7 BiT 370KM@770NM
Jest: S1000XR || E63s W212: 701KM@1002NM |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 31 August 2009 Skąd: Kraków ![]() |
To może być faktycznie coś z powietrzem, choć niekoniecznie, bo przyczyn może być wiele
miedzy innymi N75, pompa, wtryski, nieszczelnosci w ukladzie paliwowym, przepływka, filtr paliwa aby wyeliminowac duzą czesc tych przyczyn podlacz sie Vagiem do portu; nastepnie wejdz w Silnik -Błędy- sprawdz jakie są błędy, być może od razu pojawi sie przyczyna, jesli nie, to: -Bloki danych- tu juz niepamietam dokladnie jaki kanal ale przesledz je i napewno tam jest: Dawka paliwa zalecana-Dawka paliwa rzeczywista Ilość powietrza zalecana-Ilość powietrza rzeczywista Powodzenia, pozdrawiam -------------------- 2,7biT 450+ KM
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 17 February 2005 ![]() |
To może być faktycznie coś z powietrzem, choć niekoniecznie, bo przyczyn może być wiele miedzy innymi N75, pompa, wtryski, nieszczelnosci w ukladzie paliwowym, przepływka, filtr paliwa aby wyeliminowac duzą czesc tych przyczyn podlacz sie Vagiem do portu; nastepnie wejdz w Silnik -Błędy- sprawdz jakie są błędy, być może od razu pojawi sie przyczyna, jesli nie, to: -Bloki danych- tu juz niepamietam dokladnie jaki kanal ale przesledz je i napewno tam jest: Dawka paliwa zalecana-Dawka paliwa rzeczywista Ilość powietrza zalecana-Ilość powietrza rzeczywista Takie komunikaty są w KTSopodobnych urzadzeniach, lepiej podpiąć VAG-COMa. Napisz skąd jesteś, może ktoś Ci pomoże. Nie jest to raczej problem paliwa, szczerze mówiąc obstawiam do sprawdzenia turbinę po raz kolejny. -------------------- 2024 F-Pace D300
2011 E90 330d 2000 W210 E55 BTG 9:49 (IS200) |
|
|
gość_k-meal_* |
![]()
Post
#7
|
![]() |
po mojemu to turbo albo przeplywka, ale bez logow mozna sobie wrozyc.
odnosnie porad krok po kroku to nie ma co przepisywac internetu. 10s szukania w google i masz wszystko jak na dloni. |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Super User Dołączył: Sat, 02 May 2009 Skąd: Gorzów Wlkp. ![]() |
Dzieki, znajde chwile wolna i postaram sie posprawdzac , zeby sprawdzic turbine podlacze Wskaznik Turbo z mojego auta , bede mial chociaz podglad jak turbo w tym czasie pokazuje ( w czasie zdlawki mimo gazu w podlodze ) .
Ps. jestem z Gorzowa Wlkp. |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 06 February 2010 Skąd: DST ![]() |
Kolega w Golf4 przeszedł to samo i miał błąd przepływomierza.
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Super User Dołączył: Sat, 02 May 2009 Skąd: Gorzów Wlkp. ![]() |
witam jednak objawy narastaja, a i zauwazalne jest ze auto bardziej dławi sie jak sie silnik nagrzeje
![]() |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 15 May 2009 Skąd: WWA TGK ![]() |
czujnik polozenia walu i wałka ok?
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 30 April 2003 Skąd: W-wa ![]() |
Bez diagnostyki sie nie obedzie, przez forum napewno nikt Ci auta nie naprawi... Wepnij sie kompem, zrob logi wted bedzie mozliwosc dyskusji.
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Rookie Dołączył: Tue, 18 May 2010 Skąd: opolskie ![]() |
czujnik polozenia walu i wałka ok? Gdzie masz czujnik położenia wałka (bo chyba chodzi o rozrządu) w AFNie??? ![]() Bez diagnostyki sie nie obedzie, przez forum napewno nikt Ci auta nie naprawi... Wepnij sie kompem, zrob logi wted bedzie mozliwosc dyskusji. Dokładnie ![]() ![]() -------------------- tuning, serwis, diagnostyka TDI
----------------------------------- KUPIĘ AUDI S2!!! ----------------------------------- kontakt PW |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
Super User Dołączył: Sat, 02 May 2009 Skąd: Gorzów Wlkp. ![]() |
Wiec tak wjechalem do kolesia podpial VAGa i wyskoczyl komunikat , Błąd przeplywomierza ... zamowil nowy , zalozylismy , auto jezdzilo przez 4 dni OK, dzis znow akcja zdławka przez parenascie minut jezdzenia, pozniej znow auto normalnie jechalo. Jade jutro znow sie podlaczyc.
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 16 September 2009 ![]() |
Witam, znajomy nie dawno miał to samo w golfie 4, okazało się, że przepływka była walnięta i przypieczona geometria (nie równa praca silnika i kupa sadzy z wydechu). Po zmianie przepływki i przepałowaniu autka było ok, ale po miesiącu problem powrócił. W serwisie wyczyszczono mu zmienną geometrię ( co śmieszne było tam tylko trochę sadzy, żadnego nagaru) okazało się jeszcze, że ta gruszka przy turbinie, którą steruje zawór N75 była zardzewiała i przegnita, jej skok był o 1cm mniejszy niż powinien być.
Tak że czasami trzeba sprawdzić też inne rzeczy. Sprawdź czy sztanga od zmiennej geometrii przy odpalaniu się porusza. Pozdrawiam. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 30 April 2025 - 12:39 |