![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 06 April 2003 ![]() |
Witam. Jak w temacie. Samochód strasznie się dławi podczas przyspieszania. Jeśli ktoś może pomóc - będę wdzięczny.
Z wskazówek mogę dodać: -zaczyna się dławić od ok. 3000, czyli wtedy kiedy turbo się powinno włączać (turbo było już w serwisie i podobno jest już dobre) -im bardziej wciskam pedał gazu tym gorzej idzie (bardziej się dławi) -nie ma większego znaczenia czy silnik jest zimny czy rozgrzany -nie gaśnie mi na wolnych obrotach -od okolo 4000 zaczyna lepiej iść (mniej się dławi), chociaż wcześniej (niedawno robiłem głowicę) szedł źle nawet powyżej 4000 -dużo mi spala (kiedyś liczyłem, to przy raczej spokojnej jeździe w mieście około 13-15 l/100 km) -świece zmieniałem około 200 km temu i jak je wczoraj oglądałem są mocno czarne -jak przyspieszałem kąt wyprzedzenia zapłonu (dość znacznie, może nawet o 10 stopni) chodził dużo lepiej; rozrząd jest spięty prawidłowo. -przy odłączeniu sondy lambda NIC się nie zmienia -przy odłączeniu przepływomierza powietrza nie daje się wkręcić powyżej chyba 2000; -ciśnienie w cylindrach odpowiednio: 10.8/10.8/10.3/10 (według książki pierwotnie było 11.7) -wszystkie filtry zmienione, wymiana świec nic nie zmienia. Z góry dzięki za wszelkie porady. Pozdrawiam |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 03 July 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Masz manometr? W ogóle coś ładuje? Z opisu wygląda tak jakby było coś ze sterowaniem turbiny i w ogóle nie ładował za to zalewał się paliwem. Może podjedź do jakiegoś dobrego mechanika, co?
-------------------- Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 09 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
http://www.turbokillers.com/forum/index.php
Forum Nissana 200sx - może tam już ktoiś się spotkał z podobnym. -------------------- srtb
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 06 April 2003 ![]() |
Dzięki za linka. Turbo raczej działa, bo przy zmienionym zapłonie naprawdę nieźle szedł. Kilka rzeczy wskazuje, że daje za dużo paliwa, ale z drugiej strony im mniej otwieram przepustnicę tym lepiej ciągnie. Może to kwestia jakiegoś czujnika? Może najlepiej byłoby zmierzyć AFR? Gdzie i za ile można to w Wawie zrobić?
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
User Dołączył: Wed, 18 December 2002 ![]() |
mialem takie same obajwy, i u mnie to byl przeplywomierz
-------------------- ----=== s14a ===----
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 06 April 2003 ![]() |
Pa3 - chodzi o przepływomierz przy filtrze, tak? Bo niektórzy czujnik otwarcia przepustnicy też nazywają przepływomierzem. W jakim aucie miałeś tak?
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
User Dołączył: Wed, 18 December 2002 ![]() |
przeplywomierz przy filtrze , w nissanie 200sx 2.0t
-------------------- ----=== s14a ===----
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 06 April 2003 ![]() |
ok, dzieki. sprawdze go jak najszybciej
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Super User Dołączył: Thu, 09 January 2003 Skąd: Warszawa/Boleslawiec ![]() |
podjedz do promotora przy ulicy Marsa.
Oni tobie tam fachowo powiedza co jest nie tak i jak przy okazji zrobic z twojego nissana 10sekundowca:) -------------------- proMOTO
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 16 January 2003 Skąd: Sochaczew ![]() |
Apropos czujnika otwarcia przepustnicy to jak mi padł w Eclipsie to też miałem podobne objawy. Także jego też warto sprawdzić. A kontrolka "Check Engine" nie zapala się?
-------------------- MG ZS 180
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 16 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
IMO nie ma co tak dumac, chyba, ze jestes mechanikiem Rasta i mozesz to wszystko sam sprawdzic. Jak nie to naprawde najelepiej odstaw fure do dobrego mechanika jak powiedzial Azrael i Bobo. Ja nigdy takich objawow niemialem, ale stawiam na przeplywke - co niezmienia faktu ze to gdybanie.
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 06 April 2003 ![]() |
Kontrolki takiej nie mam. W kompie sprawdzałem i niby wszystko ok. Ale to podobno świadczy o tym, że czujniki są podłączone, a nie że pracują prawidłowo.
Już się ustawiłem z jednym warsztatem. Ale jeszcze spytam - czy w Promotorze mogą zmierzyć AFR i ile to kosztuje? A jak nie u nich to gdzie w Wawie? |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 06 April 2003 ![]() |
Dobra. Problem z głowy. Wiele osób w wielu warsztatach się głowiło a człowiek, który mi to zrobił wiedział od razu. Dzięki za Wasze podpowiedzi i się już zbędnie nie produkuję. Jeszcze tylko wskazówka dla tych, którzy by mieli podobny problem kiedyś:
POMPA PALIWA! |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 10 July 2025 - 13:55 |