![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 13 November 2010 ![]() |
Witam pisze w imieniu kolegi.
Jest on niezbyt szczęśliwym posiadaczem Seata Altei r.2005 2.0 tdi. (140 KM). Problem polega na tym że silnik pali i jeździ, lecz brak mu mocy, silnikiem szarpie, i nie wkręca się do końca, a skrzynia automatyczna DSG przez to nie zmienia płynnie biegów. Samochód został podpinany pod kompa lecz nie wykazał on żadnych błędów. W samochodzie zostały wymienione: turbina, wtryski ( 2 komplety), pompa paliwa, wgrywany był nowy soft, wymieniana przepustnica, robiona głowica (szczelna wszystko ok). Auto ma orginalny przebieg 140 000 km. Bardzo proszę o pomoc, może ktoś z forumowiczów spotkał się już z takim przypadkiem. Pozdrawiam Grzegorz. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 19 March 2011 ![]() |
kto i jak diagnozował samochód ?
|
|
|
gość_ROB_555_* |
![]()
Post
#3
|
![]() |
Milion rzeczy...moze pompa tandemowa moze EGR sie podwiesza.
Co to znaczy ze bylo diagnozowane i bledow nie bylo....?? Bledy to bledy a parametry to parametry...tam sie patrzy a nie tylko bledy odczytuje |
|
|
gość_k-meal_* |
![]()
Post
#4
|
![]() |
napisz skad jestes, to bedzie Cie mozna pokierowac do fachowca.
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 13 November 2010 ![]() |
EGR jest w porządku. Pompa tandemowa o której piszesz była wymieniana (obecnie jest 3 sztuka założona) lecz są z nią problemy ponieważ ciśnienie na biegu jałowym powinno być w okolicy 3-3,5 bara, natomiast ta ma bardzo szybkie drgania wahające się od 0,5 do 1,5 bara. Na poprzedniej pompie ciśnienie było rzędu 1 bara lecz po dodaniu gazu spadało do zera.
Parametry są ok. Diagnozowało ją w sumie 3 mechaników i żaden nic nie znalazł odbiegającego od normy ![]() Dzięki za zainteresowanie się tematem. Pozdrawiam Grzegorz. "K-meal" z Krakowa. Jak masz jakiegoś zaufanego speca to chętnie. |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 04 February 2010 ![]() |
Compsport?
-------------------- M57N xd
JZDA |
|
|
gość_ROB_555_* |
![]()
Post
#7
|
![]() |
Zasil pompe tandemowa z butelki i zobacz co z cisnieniem wtedy. Dzis mialem jaja z PD w ktorym sie zrobil burdel w baku i tandemowka ssala paliwo z powietrzem
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 18 December 2006 Skąd: TST ![]() |
takie wahania są niedopuszczalne. poza tym coś niskie to ciśnienie
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 23 December 2002 Skąd: z R-performance ![]() |
Pompa tandemowa - problemy - ponieważ ciśnienie na biegu jałowym powinno być w okolicy 3-3,5 bara, natomiast ta ma bardzo szybkie drgania wahające się od 0,5 do 1,5 bara. Na poprzedniej pompie ciśnienie było rzędu 1 bara lecz po dodaniu gazu spadało do zera. ![]() Masz blisko CompSPORT, DYNOSOFT. Pozdrawiam. |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Rookie Dołączył: Tue, 09 November 2004 Skąd: Krapkowice ![]() |
Mialem podobne problemy, pompa tandemowa dawala max 1,5bar gdzie powinna 4bar, silnik przerywał.
Wyczyść pompę paliwa w baku, u mnie byla tam masakra i dlatego pompa tandemowa nie mogla zassać paliwa z baku Po tym zabiegu problem zniknal |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 30 April 2025 - 14:28 |