Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> Problem Seat Altea 2.0 TDI
Worent
post Wed, 14 Sep 2011 - 19:24
Post #1


Rookie
Dołączył: Sat, 13 November 2010





Witam pisze w imieniu kolegi.

Jest on niezbyt szczęśliwym posiadaczem Seata Altei r.2005 2.0 tdi. (140 KM). Problem polega na tym że silnik pali i jeździ, lecz brak mu mocy, silnikiem szarpie, i nie wkręca się do końca, a skrzynia automatyczna DSG przez to nie zmienia płynnie biegów. Samochód został podpinany pod kompa lecz nie wykazał on żadnych błędów. W samochodzie zostały wymienione: turbina, wtryski ( 2 komplety), pompa paliwa, wgrywany był nowy soft, wymieniana przepustnica, robiona głowica (szczelna wszystko ok). Auto ma orginalny przebieg 140 000 km.

Bardzo proszę o pomoc, może ktoś z forumowiczów spotkał się już z takim przypadkiem.

Pozdrawiam Grzegorz.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 14 Sep 2011 - 19:24
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
quake
post Wed, 14 Sep 2011 - 21:16
Post #2


Frequent User
Dołączył: Sat, 19 March 2011





kto i jak diagnozował samochód ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_ROB_555_*
post Wed, 14 Sep 2011 - 21:38
Post #3









Milion rzeczy...moze pompa tandemowa moze EGR sie podwiesza.
Co to znaczy ze bylo diagnozowane i bledow nie bylo....??
Bledy to bledy a parametry to parametry...tam sie patrzy a nie tylko bledy odczytuje
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_k-meal_*
post Thu, 15 Sep 2011 - 19:39
Post #4









napisz skad jestes, to bedzie Cie mozna pokierowac do fachowca.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Worent
post Thu, 15 Sep 2011 - 20:05
Post #5


Rookie
Dołączył: Sat, 13 November 2010





EGR jest w porządku. Pompa tandemowa o której piszesz była wymieniana (obecnie jest 3 sztuka założona) lecz są z nią problemy ponieważ ciśnienie na biegu jałowym powinno być w okolicy 3-3,5 bara, natomiast ta ma bardzo szybkie drgania wahające się od 0,5 do 1,5 bara. Na poprzedniej pompie ciśnienie było rzędu 1 bara lecz po dodaniu gazu spadało do zera.
Parametry są ok. Diagnozowało ją w sumie 3 mechaników i żaden nic nie znalazł odbiegającego od normy smile.gif
Dzięki za zainteresowanie się tematem. Pozdrawiam Grzegorz.

"K-meal" z Krakowa. Jak masz jakiegoś zaufanego speca to chętnie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
designer
post Thu, 15 Sep 2011 - 20:26
Post #6


Forum Killer
Dołączył: Thu, 04 February 2010





Compsport?


--------------------
M57N xd
JZDA
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_ROB_555_*
post Thu, 15 Sep 2011 - 20:35
Post #7









Zasil pompe tandemowa z butelki i zobacz co z cisnieniem wtedy. Dzis mialem jaja z PD w ktorym sie zrobil burdel w baku i tandemowka ssala paliwo z powietrzem
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hz10
post Thu, 15 Sep 2011 - 21:32
Post #8


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 18 December 2006
Skąd: TST





takie wahania są niedopuszczalne. poza tym coś niskie to ciśnienie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rogalotti
post Fri, 16 Sep 2011 - 10:18
Post #9


Forum Killer
Dołączył: Mon, 23 December 2002
Skąd: z R-performance





CYTAT(Worent @ Thu, 15 Sep 2011 - 20:05) *
Pompa tandemowa - problemy - ponieważ ciśnienie na biegu jałowym powinno być w okolicy 3-3,5 bara, natomiast ta ma bardzo szybkie drgania wahające się od 0,5 do 1,5 bara. Na poprzedniej pompie ciśnienie było rzędu 1 bara lecz po dodaniu gazu spadało do zera.


mellow.gif

Masz blisko CompSPORT, DYNOSOFT.

Pozdrawiam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Szamper
post Sun, 18 Sep 2011 - 14:05
Post #10


Rookie
Dołączył: Tue, 09 November 2004
Skąd: Krapkowice





Mialem podobne problemy, pompa tandemowa dawala max 1,5bar gdzie powinna 4bar, silnik przerywał.

Wyczyść pompę paliwa w baku, u mnie byla tam masakra i dlatego pompa tandemowa nie mogla zassać paliwa z baku


Po tym zabiegu problem zniknal
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 30 April 2025 - 14:28