![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 10 April 2018 ![]() |
Witam,
Jestem w trakcie pisania pracy dyplomowej/inżynierskiej, temat to projekt koncepcyjny ramy klatki bezpieczeństwa. Chcę zamodelować ją w programie SolidWorks i tu mam pytanie. Jak są sciagane wymiary z samochodów? Czy jest to robione z rysunku technicznego czy indywidualnie dla każdego auta ? Pozdrawiam. Jeśli zły dział, prosze o przeniesienie. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
Ireco robi model i gnie na cnc. Mniejsi gracze dopasowują rury na bieżąco do każdego auta.
Odezwij się do Ireco, zapewne pomogą w takiej sytuacji. -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 01 January 2013 Skąd: SAS garage :) ![]() |
Projekt robisz na podstawie pomiarów obrysu wewnętrznego karoserii. Gniesz według projektu, i tyle. Strona wykonawcza czyli czy robisz ręcznie czy na CNC czy projekt masz na kartce czy w pliku DXF/DWG na dysku czy w jakimś 3D .... to już sprawy drugorzędne.
Na karoserii znaczysz początki i końce gięcia, z tego wyznaczasz długości prostych między gięciami, kątomierzami mierzysz kąty gięcia między elementami konstrukcyjnymi karoserii i z grubsza tyle. To jest zwykłe gięcie rur tylko że nie w budynku, a w samochodzie ![]() -------------------- _http://400metrow.pl
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 04 August 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
-------------------- Walenda Motorsport | Retro Power | Regeneracja Brembo
_https://www.instagram.com/walenda_motorsport |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 25 July 2025 - 03:33 |