Shoutbox 0 nowych PW 


4 Stron V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Poszukiwane auto na 1100 km autostrady, posuzkiwany zmiennik na niemieckie autostrady
madkowal
post Fri, 05 Aug 2016 - 12:32
Post #1


User
Dołączył: Sun, 13 December 2009





Poszukuje jakiegoś zmiennika dla mojej a4 b5 kombi tdi AVG vp37 140 km do jazdy Polska-Niemcy (1100 km autostradą) kilka razy w roku ok 20-25 tys rocznie
W sumie audi się nie psuje ,pali tyle co nic ,prędkość podróżowania obecnie to 140 km/h przy 3000 tys obr./min na tempomacie ale dobija do 500000 i warto by było rozejrzeć się za czymś świeższym....

Najchętniej kupił bym taka druga albo a6c5 ale nie ma takich poniżej 200 tys nalotu biggrin.gif

Główne założenia to podnieść prędkość przelotowa do ok 160 km/h , budżet ok 20 tys na zakup. Silnik r4 tdi albo bezn z gazem
Rocznikowo moze byc tak samo nie jestem jakoś fanem nowszych aut...buda zasadniczo obojetnie ...

Czekam na wasze typy

Pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 05 Aug 2016 - 12:32
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
kinko
post Fri, 05 Aug 2016 - 12:58
Post #2


Forum Killer
Dołączył: Mon, 18 April 2011
Skąd: Gdańsk





E46 320 d polift 6 biegow, bedzie ok.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tommo
post Fri, 05 Aug 2016 - 13:21
Post #3


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 12 February 2008
Skąd: NMiasto





CYTAT(kinko @ Fri, 05 Aug 2016 - 12:58) *
E46 320 d polift 6 biegow, bedzie ok.


To już wolałbym coś takiego (wybór przypadkowy):

http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-7-top-a...m-ID6yqfQB.html

Dużo ciszej i wygodniej, przy dużych autostradowych przelotach.



--------------------
A110S
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrzej87
post Fri, 05 Aug 2016 - 14:54
Post #4


Super User
Dołączył: Mon, 13 October 2008





Ja proponuję E39 ze skrzynią automat i minimum benzyna 2.5, może być manual, ale przy 160 km/h to masz około 4,5 tys. obr./min.
E38 jak wyżej też super sprawa.


--------------------
Sprzedam części do E36, E39.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Youtro
post Fri, 05 Aug 2016 - 15:28
Post #5


Rookie
Dołączył: Sat, 15 June 2013





w służbowej corolli 1.4 D4D przy 180km/h mam 3,5tys obrotów. Jeśli chcesz niezawodne, ciche i wygodne auto na przeloty autostradowe to możesz wziąć pod uwagę pomimo niewielkiej mocy. Nie napisałeś nic o budżecie, a nie wiem czy wcześniejsze roczniki toyot były do dostania w takiej konfiguracji skrzynia/silnik...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
five
post Fri, 05 Aug 2016 - 15:43
Post #6


Frequent User
Dołączył: Sat, 09 July 2005
Skąd: Warszawa/Bielsko-Biała





Ford Mondeo?

Sam latam Mk3 z '03. TDCI 130KM i śmiało lata po 180km/h w trasie WWA-Katowice. Tyle, że to połowa Twojego budżetu wink.gif Nie wiem jak nowszy model, ale wielowahacz z tyłu robi robotę prowadzeniem oraz komfortem, poza uszczypliwością regulacji zbieżności i robocizny serwisowania.

W podobnym wątku przewijały się Fiat Croma i AR 159 z 2.4 JTD.

Pozdr,
Marek
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dzilas
post Sat, 06 Aug 2016 - 02:25
Post #7


User
Dołączył: Thu, 23 August 2007
Skąd: Częstochowa





A co tam, dodam od siebie, własną propozycję, gdzie to nie jest sprzedaż bo mnie przyciska (np. awaria)

Na ogól Niepolecany 2.5tdiV6, natomaist ogormny pewniak z historią od zera. Prędkości 140-180km/h bez zmęczenia, ale też bez sprintu z najlepszymi czasami. 17xkm/h 3tys obrotów. 2tys obr/m = 130km/h.
obecnie 246kkm. Trochę inaczej niż A6C5, ponieważ Audi A8D2 quattro, automat. Jedno z kilu aut w użytkowaniu. Nawet jeśli wziąć pod uwagę doprowadzenie tip top(pedantyczne), plus nieprzewidziane przygody to w 20kzł z pakietem startowym można bez problemu się zamknąć. Szczegóły pw, bo to nie jest ogłoszenie. Szukam bez parcia alternatywy ciekawego kombi(dziecko 12miesięcy, duży wózek retro plus dochodzą nowe zabawki, rowerki etc. )
Go to the top of the page
 
+Quote Post
2pspeed
post Sat, 06 Aug 2016 - 23:35
Post #8


Super User
Dołączył: Tue, 04 September 2012





LS430 biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ctian
post Sun, 07 Aug 2016 - 06:42
Post #9


User
Dołączył: Tue, 29 March 2016





Zrób remont, wrzuć skrzynie od V6 i jeździj dalej.
Albo
https://m.mobile.de/auto-inserat/audi-a6-av.../230740867.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rennen
post Sun, 07 Aug 2016 - 11:27
Post #10


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: Faaker See ;)





Jeśli auto ma służyć do latania po autostradach i nie lubisz "nowszych aut" to skoda superb I generacji szła z 1.9 TDI 130 KM do 2007 czy 2008. Bardzo wygodne i pakowne auto, silnik rozpracowany, części są wszędzie i zna go chyba każdy mechanik w Europie. Auto ma "kapelusznikowy" image i nic wspólnego ze sportem, nie prowadzi się najlepiej, ale przez to ceny są sensowne, auta w miarę zadbane. Warto mieć do kompletu jakiś odjechany projekt starego wybebeszonego ryczącego awaryjnego RWD żeby podświadomie nie stać się kapelusznikiem wink.gif Jako wieloletni fan bmw nie polecam ci diesli tej firmy.


--------------------
'93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ctian
post Sun, 07 Aug 2016 - 15:07
Post #11


User
Dołączył: Tue, 29 March 2016





CYTAT(rennen @ Sun, 07 Aug 2016 - 11:27) *
Jako wieloletni fan bmw nie polecam ci diesli tej firmy.


http://www.auto-swiat.pl/uzywane/test-dlug...lo-milion/9n7p3

http://www.sadistic.pl/1187-mln-km-bmw-e39...sc-vt253751.htm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rennen
post Sun, 07 Aug 2016 - 18:57
Post #12


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: Faaker See ;)





CYTAT(Ctian @ Sun, 07 Aug 2016 - 15:07) *



Posłuchaj ja na prawdę jeździłem tymi autami sporo, wiem ile się psują, ile to kosztuje itp. Np to że uderzyłem delikatnie w psa na wiejskiej drodze w bmw x5 e70 3.0d (oczywiście niecelowo, prędkość była bardzo mała) - kosztowało 7000zł, za parę połamanych plastików i orurowanie od IC. Za cenę wymiany wtrysków w takim aucie miałbyś kompletny silnik z osprzętem do benzynowego bmw. Myślisz, że jak przeczytam artykuł z "auto świata" albo mem z sadistic.pl to nagle zdam sobie sprawę, że to co widziałem to fatamorgana? No muszę ci pogratulować poczucia humoru i dystansu do życia wink.gif. Swoją drogą jak poszukujesz rzetelnego źródła informacji, to może poszukaj dalej niż "auto świat".


--------------------
'93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mateo010
post Sun, 07 Aug 2016 - 21:10
Post #13


Frequent User
Dołączył: Tue, 21 November 2006
Skąd: War-Maz





Użytkowałem podobnie też na dojazdy do Niemiec :

- e36 328 : i brak tempomatu , poza tym w pełni mi odpowiadała
- e91 320d trumniak : zwykły golas , nie nadawała sie niewygodna ciasna i do tego turbina zesrała się przy 170 km/h - sprzedałem
- 407 coupe : byłem bardzo zadowolony , w miare szybkie (2.7 hdi) cichutkie w środku , zajebiste nagłośnienie - silnik sie zatarł i to nie na autostradzie a podczas jazdy w około komina :/
w tej chwili od niecałego miesiaca mam e39 w trumniaku 3.0 benzyna + gaz pełny e-pakiet , pierwszy przelot 1300 km za mną i nie narzekam . Przestronne, w miarę jadące , z bogatym wyposażeneim i wygodnymi fotelami smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ctian
post Wed, 10 Aug 2016 - 20:56
Post #14


User
Dołączył: Tue, 29 March 2016





CYTAT(rennen @ Sun, 07 Aug 2016 - 18:57) *
Posłuchaj ja na prawdę jeździłem tymi autami sporo, wiem ile się psują, ile to kosztuje itp. Np to że uderzyłem delikatnie w psa na wiejskiej drodze w bmw x5 e70 3.0d (oczywiście niecelowo, prędkość była bardzo mała) - kosztowało 7000zł, za parę połamanych plastików i orurowanie od IC. Za cenę wymiany wtrysków w takim aucie miałbyś kompletny silnik z osprzętem do benzynowego bmw. Myślisz, że jak przeczytam artykuł z "auto świata" albo mem z sadistic.pl to nagle zdam sobie sprawę, że to co widziałem to fatamorgana? No muszę ci pogratulować poczucia humoru i dystansu do życia wink.gif. Swoją drogą jak poszukujesz rzetelnego źródła informacji, to może poszukaj dalej niż "auto świat".

Co mają wspólnego części blacharskie/plastiki do X5 z kosztami utrzymania M57?
Co z tego, że podałem linki z autoświat i sadistica (oryginalny post pochodzi z złomnik.pl), liczy się zawarta w nich treść potwierdzona faktami a nie adres domeny...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomek evo
post Wed, 10 Aug 2016 - 23:28
Post #15


Forum Killer
Dołączył: Thu, 19 August 2004
Skąd: Sosnowiec





Auto-Świat to nie jest dobre źródło informacji. Niby cos tam wiedzą ale nie do końca i powielają utarte stereotypy typu "nieśmiertelne 1.9 TDI", gdzie do 1 worka wrzuca się wszystkie 1.9 TDI od 90 konnego do 160 konnego z kilkunastu lat produkcji różniące się od siebie niemal wszystkim (dla Auto Świata 1.9 tdi jest zwykle jeden). Poruszane tematy zwykle są analizowane bardzo płytko i pobieżnie. Poziom wiedzy merytorycznej miejscami jest żenujący. Ogólnie w 80% to sieczka, która dla średnio zorientowanego Kowalskiego może być literaturą fachową ale dla osób zorientowanych w temacie już nie bardzo. Czasami coś fajnego tam się znajdzie ale ogólnie nie jest to dla mnie pismo opiniotwórcze. Z tygodników uważam, ze dużo lepszy jest Motor. Ja nie neguje prawdziwości zawartych informacji tylko to może trochę za mało aby wyrobić sobie wiarygodną opinię.

Co do wyboru auta to Skoda Superb 1.9 TDI 130 km wydaje się bardzo sensowną propozycją (wersja VI biegowa). Na autostradzie tak do 160 km/h auto prowadzi się pewnie i bezproblemowo, mało przy tym pali a silnik jest bardzo mocno rozkminiony i mechanicznie bardzo wytrzymały. Komfort jazdy wysoki a przestronność w kabinie więcej niż bardzo dobra.Przy tym koszty utrzymania stosunkowo niskie. Problem to znalezienie odpowiednio zadbanego egzemplarza ale to problem każdego wiekowego auta zwłaszcza w dieslu.


--------------------
sygnatury komercyjne są dostępne dla kont PRO
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ja456
post Thu, 11 Aug 2016 - 12:39
Post #16


Frequent User
Dołączył: Fri, 16 March 2007





Miałem Superba 1.9 TDI 130 km - on występuje tylko z 5b skrzynią (Passat, A4 i A6 miały wybór 5 AWX lub 6 biegów AVF). Druga sprawa 1.9 miały 130 km tylko przed liftem, potem wkładali 1.9 115 km (5 biegów) albo 2.0 140 km w połączeniu z 6 biegową skrzynką. Wydaje mi się, że w 1.9 bieg 5 ma bardzo podobne przełożenie jak szóstka w w 2.0 (nie upieram się, ale miałem wrażenie, że w 6 trzeba mocniej się namachać w mieście, a na trasie było tak samo).

Od nowości zrobiłem nim 255 tys km i poza skrzypiącą deską pod koniec raczej bez zastrzeżeń. Kilka tras po 1200-1400 km było robione i na fabrycznym zawieszeniu raczej wygodnie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
madkowal
post Thu, 11 Aug 2016 - 14:47
Post #17


User
Dołączył: Sun, 13 December 2009





5 bieg w awx (skrzynia fhn bodajże bardzo fajna)przy 3000 tys obr/min -155km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Patryk.
post Sun, 14 Aug 2016 - 16:37
Post #18


Frequent User
Dołączył: Wed, 19 November 2008
Skąd: SGL / M / GAP





Jak dobrze poszukasz to trafisz a6 c5, ktore będzie miało +/- 200 kkm, nawet 1,9 tdi ale to w górnej granicy twojego budżetu.
Za 25tys można już szukać Mondeo mkiv predlift albo accord 7 gen po lifcie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
K@rol
post Mon, 15 Aug 2016 - 01:05
Post #19


Forum Killer
Dołączył: Sat, 03 December 2005





Ja Mondeo unikalbym jak ognia. Masa tego na lawetach. Mialem 1.8tdci 6b, 09'. W rok turbo,dwumas,skrzynia,linki biegow,cooler,przy 275kkm commonrail cos sie zj...al paliwa w szynie nie bylo. Przed w/w usterkami przy 255.000km scielo zabki na pasku rozrzadu i walek rozrzadu sie zlamal,burdel w motorze, dupereli typu czujnik doladowania, puszczajacy korek zbiornika wyrownawczego nie licze. Jezdzaca katastrofa.

A4 b6 avant AFV manual w s line bedzie w sam raz.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mis
post Mon, 15 Aug 2016 - 03:55
Post #20


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





IMHO to tak na szybko żeby walić przebiegi na autostradach to TDI 130stka 6gang (Pasek, A4) lub E39 2.8 na pojedynczym vaniosie z dobrym lpg (+ dyferek z diesla biggrin.gif). Nie starczy Ci na Accorda 2.2 diesla, a to też fajny wóz z szóstką. Każde z wymienionych odpoczywa przy 160km/h na autobanie i nie zniszczy sakwy.


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post

4 Stron V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 13:25