Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> Porting kolektorów dolotowych, Gdzie mi to tanio zrobią w Warszawie?
Rijndael
post Sat, 09 Apr 2011 - 20:30
Post #1


Super User
Dołączył: Thu, 23 April 2009
Skąd: z lasu





Mam do wykonania porting górnego i dolnego kolektora dolotowego. Dwanaście kanałów, chyba alu.
Polecicie jakieś miejsce w Warszawie, gdzie mi to zrobią w sensownym terminie i za sensowne pieniądze?
Wystarczy w zasadzie modyfikacja górnego kolektora, dolnego nie trzeba ruszać (dolny ma szersze kanały).

Z góry dzięki za pomoc, trochę pilne. wink.gif


--------------------
:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 09 Apr 2011 - 20:30
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
LostBoy
post Sun, 10 Apr 2011 - 11:53
Post #2


Generation NEXT
Dołączył: Wed, 09 July 2003
Skąd: Dark side of the mOOn





Kolektor musi mieć kształt trąbki jeśli zrobisz prostą rurę to będziesz miał więcej złego niż dobrego.

na stronie znajdziesz numer kkm.waw.pl


--------------------
Real cars don't power the front wheels, they lift them..
Tor Poznań 1:54 na automacie z ogranicznikiem prędkości do 180 km/h :D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rijndael
post Sun, 10 Apr 2011 - 13:07
Post #3


Super User
Dołączył: Thu, 23 April 2009
Skąd: z lasu





CYTAT(LostBoy @ Sun, 10 Apr 2011 - 11:53) *
Kolektor musi mieć kształt trąbki jeśli zrobisz prostą rurę to będziesz miał więcej złego niż dobrego.

Wygląda to w ten sposób, że wyjścia kanałów z górnego kolektora mają sporo większą średnicę od wejść do dolnego (o kilka mm).

Co warto z tym zrobić? Może wystarczy wziąć pilnik i zaokrąglić wyjścia z górnego kolektora? wink.gif


--------------------
:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
240Z
post Sun, 10 Apr 2011 - 14:08
Post #4


SHIFT_oldschool
Dołączył: Sun, 14 November 2004





Zdaje się, że LostBoy wspomina o zwężce Venturiego. Tego typu operacje wykonuje DoubleB w Krakowie (mają u nas forum sponsorowane). Niewykluczone, że udałoby ci się załatwić całą sprawę wysłaniem kolektora pocztą.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mirage
post Sun, 10 Apr 2011 - 14:09
Post #5


Forum Killer
Dołączył: Wed, 31 December 2008
Skąd: MIRAGE





Pilnikiem to dużo roboty. Wiertarka i specjalna końcówka


--------------------
Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rijndael
post Sun, 10 Apr 2011 - 16:03
Post #6


Super User
Dołączył: Thu, 23 April 2009
Skąd: z lasu





CYTAT(Saabinho @ Sun, 10 Apr 2011 - 14:09) *
Pilnikiem to dużo roboty. Wiertarka i specjalna końcówka

Fakt, znalazłem jakieś końcówki w garażu i pobawiłem się na starym kolektorze i bardzo szybko to idzie. wink.gif

I teraz pytanie jak to najlepiej zrobić:



1 to oczywiście seria. Czy pomiędzy 2 a 3 będzie duża różnica na korzyść 3? Trochę boję się metodami garażowymi robić 3, bo jak przesadzę, to będę miał próg w drugą stronę...


--------------------
:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Feluke
post Sun, 10 Apr 2011 - 16:26
Post #7


Moderator
Dołączył: Sat, 03 January 2004
Skąd: Warszawa





Na kartce odbij sobie jak wyglada wiekszy kanal i odnies to do drugiej czesci kolektora zebys wiedzial ile zebrac materialu i jedziesz z robota. Robiac tak jak na 3 nie powinienes przesadzic a najwiecej zyskasz. Nawet jezeli miejscowo przegniesz to lekki uskok w druga strone stawia mniejszy opor niz prog od strony z ktorej nadlatuje powietrze.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rijndael
post Sun, 10 Apr 2011 - 17:11
Post #8


Super User
Dołączył: Thu, 23 April 2009
Skąd: z lasu





CYTAT(Feluke @ Sun, 10 Apr 2011 - 16:26) *
Nawet jezeli miejscowo przegniesz to lekki uskok w druga strone stawia mniejszy opor niz prog od strony z ktorej nadlatuje powietrze.

No właśnie, nie zaznaczyłem tego na rysunku. Powietrze idzie "od góry". Dlatego nie chce przesadzić. wink.gif


--------------------
:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 04 May 2025 - 05:26