![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 23 May 2005 Skąd: Rzeszów ![]() |
Co zrobic w Boxsterze 1998, 150 kW, 204 PS, i gdzie?
Pozdrawiam |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd ![]() |
Żeby zawalczyć w Profi+, to zaturbić silnik.
-------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
drift freak Dołączył: Sun, 29 June 2003 Skąd: kterej.pl ![]() |
CYTAT Profi Plus - RWD lub AWD, WOLNOSSĄCE , pojemność silnika powyżej 1550 cm, rotary engine
chyba wtedy bedzie T+... -------------------- _http://www.drifters.pl
_http://www.kterej.pl |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 23 May 2005 Skąd: Rzeszów ![]() |
Z tego co sie orientuje to klasa Profi+ w SSS to samochody napedzane na tylne lub na cztery kola bez doladowania. Chyba ze sie myle.
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 01 March 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Startuj dla czystego fun'u, bo akurat tym autkiem klasy nie zawojujesz. Możesz ewentualnie pójść w redukcję masy, żeby poprawić nieco czasy.
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 24 February 2005 ![]() |
CYTAT("hwojtek":142i88dq) Żeby zawalczyć w Profi+, to zaturbić silnik.
Chyba "Diesel" -------------------- |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Faaker See ;) ![]() |
W niemczech swapowali większe wolnossące silniki do boxsterów również (vide ruf 3400S) ale o koszt nawet nie chce pytać . Nie ma co się spinać te auta ciężko się modyfikuje, zawsze można zrobić kosmetyke w stylu wydech, dolot , ECU. Ale ja myśle że zamiast tego jak ci mało to lepiej kupić boxstera S. Wtedy zrobić wydech, dolot, ECU, powinno być pod 300 KM. Ale boxster to trudne auto do modyfikacji silnika, jest bardzo zasłonięty i w ogóle nie wiadomo jak się tam dobrać . Boxster S+ podstawowe mody (wydech, ecu, dolot)+ slicki , ewentualnie redukcja masy tam gdzie się da i dałoby to niezły efekt pewnie, ale wg mnie niewarto raczej.
-------------------- '93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8 |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 02 May 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Zejsc z masy o jakies 200kg (minimum), zalozyc dobre opony, rozwiercic do 2.8-3.0 litra, zmienic oprogramowanie, walki, dolot, wydech, pompe, wtryski, doprezyc, skrocic skrzynie, potrenowac starty, pomodlic sie, liczyc na cud.
Reasumujac-jak wyjmiesz ponad 100kg gratow ze srodka, podkrecisz silnik do 270-300KM i kupisz dobre opony, to masz szanse na pudlo. Tzn. 3 miejsce jak sie uda. |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
User Dołączył: Thu, 03 March 2005 ![]() |
Lubie ten samochodzik, ale na zwojowanie klasy szans żadnych...seria kręci średnie 14...Ale po modach zaproponowanych przez rennen'a (wydech , dolot, ecu +slicki i redukcja masy) można liczyc na wysoka 13.
Podstawowe modyfikacje mogą urwać z sekundę do 100 i zawsze bedzie już przyjemniej:) Pozdrawiam. -------------------- http://www.stormriders.pl
BLF-juz nie aktualne Nie sa tak wygodne, oszczędne i tanie jak skoda fabia 1,2 htp ale lubimy je bardzo |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd ![]() |
Fu, ale grzmotnąłem byka Przepraszam.
Oczywiście, nie zaturbiać. Nie wiem jakie są możliwości tego silnika, ale bez swapa to nie powalczy. -------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 23 September 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
żadne mody nie dadzą Boxterowi szans na walkę w profi+... nie wygra z pojemnością Corvett czy Camaro...
nawet jak zejdziesz do średnich trzynastek to od dłuższej chwili czasy obowiązujące w tej klasie to 12.4-12.8 a od pojawienia się dragstera 11.x s..... -------------------- we ride together, we die together...
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 02 May 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT("FilipN":3jpoun5l) żadne mody nie dadzą Boxterowi szans na walkę w profi+... nie wygra z pojemnością Corvett czy Camaro...
nawet jak zejdziesz do średnich trzynastek to od dłuższej chwili czasy obowiązujące w tej klasie to 12.4-12.8 a od pojawienia się dragstera 11.x s..... A Corvette czy Camaro nie beda mialy trakcji i masy wyjsciowej Boxstera (1260kg). Dragster na przyklad wazy 1700kg. Zreszta moza Mortenem w tej klasie liczy sie tylko 964 i Vette. Pierwsze robi czasy 12.6-12.9, drugie 12.5-12.8. Jesli seryjny Boxster rzeczywiscie robi niskie 14, mysle ze po odciazeniu i podkreceniu silnika o jakies 70-80KM, mozna bedzie powalczyc o pudlo (oczywiscie w tym sezonie, a czasu juz niewiele). |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
User Dołączył: Thu, 03 March 2005 ![]() |
CYTAT("spoon":2nei8u59) CYTAT("FilipN":2nei8u59) żadne mody nie dadzą Boxterowi szans na walkę w profi+... nie wygra z pojemnością Corvett czy Camaro... nawet jak zejdziesz do średnich trzynastek to od dłuższej chwili czasy obowiązujące w tej klasie to 12.4-12.8 a od pojawienia się dragstera 11.x s..... A Corvette czy Camaro nie beda mialy trakcji i masy wyjsciowej Boxstera (1260kg). Dragster na przyklad wazy 1700kg. Zreszta moza Mortenem w tej klasie liczy sie tylko 964 i Vette. Pierwsze robi czasy 12.6-12.9, drugie 12.5-12.8. Jesli seryjny Boxster rzeczywiscie robi niskie 14, mysle ze po odciazeniu i podkreceniu silnika o jakies 70-80KM, mozna bedzie powalczyc o pudlo (oczywiscie w tym sezonie, a czasu juz niewiele). Seria , kręci od 14,9 do 14,5...204KM Jak by go odciązyć i podnieś moc o 70-80 KM to moze robic niską 13... Przy sporym szczęściu szansa na pudło. Ostatnio delikatnie zmodyfikowane Camaro z 13,6 było 3... Corvette FS pomogło ,ale pudło było. Tylko czy warto dla 3 miejsca robic ten samochód w ten sposób... Wydaje mi sie , że dużo łatwiej bedzie go uturbic, wiekszosc firm niemieckich zajmujacych sie porsche oferuje zestaw turbo do boxstera np. gembala oferuje 480KM i 600NM dla wersji S W turbo + tez nie zawalczy ,ale śmigać bedzie przyzwoicie. -------------------- http://www.stormriders.pl
BLF-juz nie aktualne Nie sa tak wygodne, oszczędne i tanie jak skoda fabia 1,2 htp ale lubimy je bardzo |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Faaker See ;) ![]() |
Jak masz boxstera to radze wybrać się na jakieś "zakręty" bo to jest żywioł tego auta. Nie było projektowane żeby "dmuchać" innych na prostej. Oczywiście to nie znaczy, że jest wolne, ale dla mnie boxster i 1/4 to bez sensu troche. Ale centralnie umieszczony silnik, napęd na tył, niska masa (jak na dzisiejsze auta), bardzo przyjemnie się tym skręca, szczególnie nowe modele 987 bardzo mi sie podobają pod względem prowadzenia.
-------------------- '93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8 |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 03 May 2004 ![]() |
Innymi słowy: jedź na kjs. Ja na twoim miejscu bym odchudzał i startował w ALT. Jak pisze spoon podium w tej klasie jest na jakiś czas obstawione, nie ma co liczyć na FS-y itp.
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
User Dołączył: Thu, 03 March 2005 ![]() |
CYTAT("caro":382r8igp) Innymi słowy: jedź na kjs. Ja na twoim miejscu bym odchudzał i startował w ALT. Jak pisze spoon podium w tej klasie jest na jakiś czas obstawione, nie ma co liczyć na FS-y itp.
Nie zgodzę się , że podium jest obstawione, ale Boxster nie jest bazą do wygrania tej klasy... -------------------- http://www.stormriders.pl
BLF-juz nie aktualne Nie sa tak wygodne, oszczędne i tanie jak skoda fabia 1,2 htp ale lubimy je bardzo |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 23 May 2005 Skąd: Rzeszów ![]() |
Dziekuje za rady.
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 03 May 2004 ![]() |
A mi się wydaje, że będzie mu bardzo ciężko, na falstarty bym nie liczył, a awarie tym autom zdarzają się w sumie raczej rzadko. Poza tym szykuje się kolejna Vette i z tego co pamiętam to będzie startować w tej samej klasie... W każdym razie powodzenia w projekcie.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 03 May 2025 - 04:26 |