Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> Porsche Boxster (profi+) jakie modyfikacje???
david
post Tue, 06 Sep 2005 - 13:46
Post #1


Rookie
Dołączył: Mon, 23 May 2005
Skąd: Rzeszów





Co zrobic w Boxsterze 1998, 150 kW, 204 PS, i gdzie?
Pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 06 Sep 2005 - 13:46
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
hwojtek
post Tue, 06 Sep 2005 - 13:50
Post #2


test driver
Dołączył: Mon, 25 November 2002
Skąd: zewsząd





Żeby zawalczyć w Profi+, to zaturbić silnik.


--------------------
Wojtek

"Rule the bends, bend the rules."

TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tery
post Tue, 06 Sep 2005 - 13:55
Post #3


drift freak
Dołączył: Sun, 29 June 2003
Skąd: kterej.pl





CYTAT
Profi Plus - RWD lub AWD, WOLNOSSĄCE , pojemność silnika powyżej 1550 cm, rotary engine




chyba wtedy bedzie T+...


--------------------
_http://www.drifters.pl
_http://www.kterej.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
david
post Tue, 06 Sep 2005 - 13:55
Post #4


Rookie
Dołączył: Mon, 23 May 2005
Skąd: Rzeszów





Z tego co sie orientuje to klasa Profi+ w SSS to samochody napedzane na tylne lub na cztery kola bez doladowania. Chyba ze sie myle.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marty
post Tue, 06 Sep 2005 - 14:01
Post #5


Super User
Dołączył: Mon, 01 March 2004
Skąd: Warszawa





Startuj dla czystego fun'u, bo akurat tym autkiem klasy nie zawojujesz. Możesz ewentualnie pójść w redukcję masy, żeby poprawić nieco czasy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ml2210
post Tue, 06 Sep 2005 - 14:21
Post #6


Super User
Dołączył: Thu, 24 February 2005





CYTAT("hwojtek":142i88dq)
Żeby zawalczyć w Profi+, to zaturbić silnik.

Chyba "Diesel"


--------------------
http://www.mlautobroker.pl
Pierwszy w pełni profesjonalny Broker Samochodowy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rennen
post Tue, 06 Sep 2005 - 15:02
Post #7


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: Faaker See ;)





W niemczech swapowali większe wolnossące silniki do boxsterów również (vide ruf 3400S) ale o koszt nawet nie chce pytać . Nie ma co się spinać te auta ciężko się modyfikuje, zawsze można zrobić kosmetyke w stylu wydech, dolot , ECU. Ale ja myśle że zamiast tego jak ci mało to lepiej kupić boxstera S. Wtedy zrobić wydech, dolot, ECU, powinno być pod 300 KM. Ale boxster to trudne auto do modyfikacji silnika, jest bardzo zasłonięty i w ogóle nie wiadomo jak się tam dobrać . Boxster S+ podstawowe mody (wydech, ecu, dolot)+ slicki , ewentualnie redukcja masy tam gdzie się da i dałoby to niezły efekt pewnie, ale wg mnie niewarto raczej.


--------------------
'93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
spoon
post Tue, 06 Sep 2005 - 15:16
Post #8


Forum Homee
Dołączył: Fri, 02 May 2003
Skąd: Warszawa





Zejsc z masy o jakies 200kg (minimum), zalozyc dobre opony, rozwiercic do 2.8-3.0 litra, zmienic oprogramowanie, walki, dolot, wydech, pompe, wtryski, doprezyc, skrocic skrzynie, potrenowac starty, pomodlic sie, liczyc na cud.

Reasumujac-jak wyjmiesz ponad 100kg gratow ze srodka, podkrecisz silnik do 270-300KM i kupisz dobre opony, to masz szanse na pudlo. Tzn. 3 miejsce jak sie uda.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hellord
post Tue, 06 Sep 2005 - 15:21
Post #9


User
Dołączył: Thu, 03 March 2005





Lubie ten samochodzik, ale na zwojowanie klasy szans żadnych...seria kręci średnie 14...Ale po modach zaproponowanych przez rennen'a (wydech , dolot, ecu +slicki i redukcja masy) można liczyc na wysoka 13.

Podstawowe modyfikacje mogą urwać z sekundę do 100 i zawsze bedzie już przyjemniej:)

Pozdrawiam.


--------------------
http://www.stormriders.pl

BLF-juz nie aktualne
Nie sa tak wygodne, oszczędne i tanie jak skoda fabia 1,2 htp ale lubimy je bardzo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hwojtek
post Tue, 06 Sep 2005 - 15:24
Post #10


test driver
Dołączył: Mon, 25 November 2002
Skąd: zewsząd





Fu, ale grzmotnąłem byka Przepraszam.
Oczywiście, nie zaturbiać. Nie wiem jakie są możliwości tego silnika, ale bez swapa to nie powalczy.


--------------------
Wojtek

"Rule the bends, bend the rules."

TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
FilipN
post Tue, 06 Sep 2005 - 17:29
Post #11


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 23 September 2003
Skąd: Warszawa





żadne mody nie dadzą Boxterowi szans na walkę w profi+... nie wygra z pojemnością Corvett czy Camaro...
nawet jak zejdziesz do średnich trzynastek to od dłuższej chwili czasy obowiązujące w tej klasie to 12.4-12.8 a od pojawienia się dragstera 11.x s.....


--------------------
we ride together, we die together...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
spoon
post Tue, 06 Sep 2005 - 18:05
Post #12


Forum Homee
Dołączył: Fri, 02 May 2003
Skąd: Warszawa





CYTAT("FilipN":3jpoun5l)
żadne mody nie dadzą Boxterowi szans na walkę w profi+... nie wygra z pojemnością Corvett czy Camaro...
nawet jak zejdziesz do średnich trzynastek to od dłuższej chwili czasy obowiązujące w tej klasie to 12.4-12.8 a od pojawienia się dragstera 11.x s.....


A Corvette czy Camaro nie beda mialy trakcji i masy wyjsciowej Boxstera (1260kg). Dragster na przyklad wazy 1700kg.
Zreszta moza Mortenem w tej klasie liczy sie tylko 964 i Vette. Pierwsze robi czasy 12.6-12.9, drugie 12.5-12.8.
Jesli seryjny Boxster rzeczywiscie robi niskie 14, mysle ze po odciazeniu i podkreceniu silnika o jakies 70-80KM, mozna bedzie powalczyc o pudlo (oczywiscie w tym sezonie, a czasu juz niewiele).
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hellord
post Tue, 06 Sep 2005 - 19:22
Post #13


User
Dołączył: Thu, 03 March 2005





CYTAT("spoon":2nei8u59)
CYTAT("FilipN":2nei8u59)
żadne mody nie dadzą Boxterowi szans na walkę w profi+... nie wygra z pojemnością Corvett czy Camaro...
nawet jak zejdziesz do średnich trzynastek to od dłuższej chwili czasy obowiązujące w tej klasie to 12.4-12.8 a od pojawienia się dragstera 11.x s.....


A Corvette czy Camaro nie beda mialy trakcji i masy wyjsciowej Boxstera (1260kg). Dragster na przyklad wazy 1700kg.
Zreszta moza Mortenem w tej klasie liczy sie tylko 964 i Vette. Pierwsze robi czasy 12.6-12.9, drugie 12.5-12.8.
Jesli seryjny Boxster rzeczywiscie robi niskie 14, mysle ze po odciazeniu i podkreceniu silnika o jakies 70-80KM, mozna bedzie powalczyc o pudlo (oczywiscie w tym sezonie, a czasu juz niewiele).

Seria , kręci od 14,9 do 14,5...204KM

Jak by go odciązyć i podnieś moc o 70-80 KM to moze robic niską 13...

Przy sporym szczęściu szansa na pudło.
Ostatnio delikatnie zmodyfikowane Camaro z 13,6 było 3...
Corvette FS pomogło ,ale pudło było.

Tylko czy warto dla 3 miejsca robic ten samochód w ten sposób...

Wydaje mi sie , że dużo łatwiej bedzie go uturbic, wiekszosc firm niemieckich zajmujacych sie porsche oferuje zestaw turbo do boxstera

np. gembala oferuje 480KM i 600NM dla wersji S

W turbo + tez nie zawalczy ,ale śmigać bedzie przyzwoicie.


--------------------
http://www.stormriders.pl

BLF-juz nie aktualne
Nie sa tak wygodne, oszczędne i tanie jak skoda fabia 1,2 htp ale lubimy je bardzo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rennen
post Tue, 06 Sep 2005 - 19:47
Post #14


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: Faaker See ;)





Jak masz boxstera to radze wybrać się na jakieś "zakręty" bo to jest żywioł tego auta. Nie było projektowane żeby "dmuchać" innych na prostej. Oczywiście to nie znaczy, że jest wolne, ale dla mnie boxster i 1/4 to bez sensu troche. Ale centralnie umieszczony silnik, napęd na tył, niska masa (jak na dzisiejsze auta), bardzo przyjemnie się tym skręca, szczególnie nowe modele 987 bardzo mi sie podobają pod względem prowadzenia.


--------------------
'93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
caro
post Tue, 06 Sep 2005 - 21:04
Post #15


Forum Killer
Dołączył: Mon, 03 May 2004





Innymi słowy: jedź na kjs. Ja na twoim miejscu bym odchudzał i startował w ALT. Jak pisze spoon podium w tej klasie jest na jakiś czas obstawione, nie ma co liczyć na FS-y itp.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hellord
post Tue, 06 Sep 2005 - 22:14
Post #16


User
Dołączył: Thu, 03 March 2005





CYTAT("caro":382r8igp)
Innymi słowy: jedź na kjs. Ja na twoim miejscu bym odchudzał i startował w ALT. Jak pisze spoon podium w tej klasie jest na jakiś czas obstawione, nie ma co liczyć na FS-y itp.

Nie zgodzę się , że podium jest obstawione, ale Boxster nie jest bazą do wygrania tej klasy...


--------------------
http://www.stormriders.pl

BLF-juz nie aktualne
Nie sa tak wygodne, oszczędne i tanie jak skoda fabia 1,2 htp ale lubimy je bardzo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
david
post Tue, 06 Sep 2005 - 22:31
Post #17


Rookie
Dołączył: Mon, 23 May 2005
Skąd: Rzeszów





Dziekuje za rady.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
caro
post Tue, 06 Sep 2005 - 22:38
Post #18


Forum Killer
Dołączył: Mon, 03 May 2004





A mi się wydaje, że będzie mu bardzo ciężko, na falstarty bym nie liczył, a awarie tym autom zdarzają się w sumie raczej rzadko. Poza tym szykuje się kolejna Vette i z tego co pamiętam to będzie startować w tej samej klasie... W każdym razie powodzenia w projekcie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 03 May 2025 - 04:26