Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> Pompowtryski VW T5 AXC 63KW/86KM
panicz82
post Tue, 08 Mar 2011 - 12:40
Post #1


User
Dołączył: Wed, 01 October 2008





Witam, wujowi padły pompowtryski w ww. aucie i mam mu to ogarnąć...
silnik pracuje nierówno - przebiera, jest mułowaty, przebieg 180tys km
pytanie: ktos tu z forumowiczow dobrze ogarnia temat pompowtryskow i nawet sprzedaje a nie moge poszukac... druga sprawa kupowac wtryski takie same czy inne? mysle pod katem tez mocy czy jakies inne nie zalozyc i jak sie ma sprawa samego montazu czy tylko wkladam inne i jezdze czy trzeba grzebac w kompie?
Z góry dziekuje za wszystkie sugestie
Pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 08 Mar 2011 - 12:40
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
mihas66
post Wed, 09 Mar 2011 - 21:57
Post #2


Forum Homee
Dołączył: Sat, 04 July 2009





uderz do cowboya, on nawet i wtrysk do CR zrobi hybrydowy;p a tak na serio na pewno dobrze zregeneruje a jak trzeba to zrobi mocniejszą hybrydę...


--------------------
Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maron_d
post Thu, 10 Mar 2011 - 08:46
Post #3


Frequent User
Dołączył: Sun, 21 March 2010
Skąd: wlkp





Przeciez te wtryski starczaja do 140ps... To 105-tka wykastrowana programowo.


--------------------
29256
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Thu, 10 Mar 2011 - 09:37
Post #4


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





105KM ma otworki 0,170mm, mozna założyć koncówki z AJM 0,190mm bedzie troche wiecej mocy skoro w programie jest ubogo
jednak lepiej niech wujo załozy nowe zestawy naprawcze boscha i bedzie miał pompki jak nowe, cenowo nie są tak drogie

kiedyś robiłem pompki do T5 własnie 105KM, kolega zeznał że przydałoby się troche wiecej pod pedałem...poszły koncówki FIRADa z AJMa 190tki - mocy przybyło wszytsko super
za miesiąc koleś odesłał pompki i fioletowe kocówki , z czego 2 lały wink.gif
po krótkiej rozmowie okazało się że bus robi 120 tys rocznie po niemieckich autobahnach , a kierowca / kierowcy latają 170km/h czyli z pedałem w podłodze
co to oznacza można sobie wyobrazić jak w dupe dostaje taki mały silniczek 105KM zeby przez godzine lub dwie napędzać taka T5kę z Vmax wink.gif

no to poszły zestawy Boscha, seryjne 0,170 oraz przykaz dla kierowcy żeby latał max 150 wink.gif no i jest spokoj..

doświadczenie uczy że z T5 sie zapierdalacza nie zrobi wink.gif aczkowliek jeździłem takim T5 86KM z kolegą i moze szału nie robi ale da sie jeździć
w sumie jak ktoś nie bedzie katował to mozna zapodac wydajniejsze koncówki, lekki remap tak na 120-130KM i wujo bedzie wniebowzięty
podejrzewam że z lepszymi koncówkami sie na seryjnym sofcie pojawi się ze 110KM


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 03 May 2025 - 05:31