![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 31 December 2015 ![]() |
Hej,
Od długiego czasu świeci mi się check, a vag pokazuje błąd : 16795 - P0411 - Secondary Air Injection System. Co jakiś czas usuwam sobie ten błąd ale zawsze wraca po jakimś czasie. Czy mogę po prostu usunąć ten błąd z tablicy błędów (czy jak się to nazywało) w ecu i zostawić to ustrojstwo lub w ogóle wyjąć spod maski? |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Jeśli umiesz usunąć na stałe DTC to pewnie wiesz, że możesz usunąć pompę powietrza wtórnego na stałe bez konsekwencji w zmianie kultury pracy/spalania/mocy itd.
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 31 December 2015 ![]() |
Wiem tylko że się da usunąć dany błąd, ale to by robił zaufany spec. Wolałem się tylko upewnić że nie wpłynie to na nic
![]() |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
To taki wymysł ekologiczny, żeby świeże powietrze pakować do wydechu, by emisja spalin była lepsza na zimnym silniku.
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 16:50 |