![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 11 January 2015 ![]() |
Witam, poszukuje pompy oleju do audi s3 2.0 CDLA numer części to: 06D103295S lecz niestety nigdzie nie znalazłem pompy dokładnie z tym numerem. Po wpisaniu tego numeru w allegr są trzy aukcje i w każdej podane kilka różnych numerów częsci. Która pompa pasuje do jakiego silnika i jaką powinienem zakupić żeby było ok ? Dzięki za informacje
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Super User Dołączył: Wed, 13 July 2011 ![]() |
Każda pompa od Turbo Fsi tzn. tfsi na pasku, bedzie pasowac. Jedyne co tracisz to np. w przypadku bwa/axx i innych, ze moga byc nieco bardziej wyeksploatowane..
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 11 January 2015 ![]() |
http://allegro.pl/listing/listing.php?orde...ul-aut-1-2-0408 która brać.. ? Chyba że ktoś ma do sprzedania taka pompę??
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 16 December 2014 ![]() |
Nowa w ASO kosztuje az tyle ze szukasz uzywki?
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Super User Dołączył: Wed, 13 July 2011 ![]() |
Te skurwy.yny łobuzy na allegro sprzedaja je za chore pieniadze tylko dlatego ze jakis przyglup bez szkoly, pierwszy rzucil taką cenę, a i popyt na nie jest mały.
Za taka kwote musisz miec pewność ze jest 100% sprawna. Reszta nalezy do Ciebie bo nikt ci tu nie napisze, ktora jest najlepsza jedynie najladniejsza bo nie mamy rentgena w oczach, chyba ze Ci sprzedawca sie trafi.. |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 03 December 2006 Skąd: łódzkie ![]() |
Ktoś pisał że nowa ok 5 tysi to skoro używka jest za 50% ceny nowej to chyba wszystko sie zgadza...poza tym z tym brakiem popytu ciekawa sprawa bo ktoś pisał że te pompy lecą nagminnie i pomału tak żeby silnik sie stopniowo wykończył
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 11 January 2015 ![]() |
Dokładnie Panowie, w ASO powiedzieli ok 5700 zł ... Dzięki za podpowiedzi, będę dzwonił do sprzedawców.
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 07 December 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Znajomy wlasnie odebral VI GTI po awarii. 130tkm przebiegu. On ma go prawie od nowosci. Zaparkował i juz nie odpalił. Zero katowania,torów, szybkich mega tras. 10tys brutto. Gość co mu robil twierdził, że robi 3 A5tki 2.0 tygodniowo przebiegi od 50tys do 150, do wyboru do koloru.
-------------------- Ford Escort Cabrio '88
Recaro Leather interior Bilstei Wolf Suspension ex rst :) 2.0 16v zetec in progress |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Super User Dołączył: Wed, 13 July 2011 ![]() |
Sorry, mialo byc niemały..
Jeśłi ktoś sprzedaje pewną pompę i odpalał motor to okey, ale sprzedawac pompę po LL z niewiadomego pochodzenia jak to ma miejsce w wiekszosci przypadków to 50% ceny jest to dużo, skoro jak wiadomo padają nagminnie jest i duze prawdopodobienstwo ze sprzedawca sprzedaje częsć tylko połowicznie sprawną. Przypominam ze to nie jest 500zl. i nowy tego typu golf kosztuje ok 90-100 tys a dzis 25-30 wiec kalkulacja jest oczywista. |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 08 April 2015 ![]() |
U mnie tez tsi tak samo, tylko ze ja to zlalem, zalalem 10w60 i jakos jezdzi, czekam az sie wysra do konca. Na wolnych 0,7-0,9 bara na 10w60. Juz od paru ladnych tysiecy tak mam a sie poddac nie chce, pomimo ze paluje non stop. Jak sie u mnie w miescie dowiadywalem w pewnym serwisie to za nowa pompe powiedzili mi 900zl i podobno tylko kilka w polsce jest, no ale to do tsi a nie do tfsi
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Super User Dołączył: Wed, 13 July 2011 ![]() |
To w tsi nie były te pompy poprawione?? z tego co kojarze nie ma juz modulu..
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 08 April 2015 ![]() |
najwyrazniej nie byly poprawione skoro "Gość co mu robil twierdził, że robi 3 A5tki 2.0 tygodniowo przebiegi od 50tys do 150, do wyboru do koloru."
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 09 December 2007 ![]() |
Wiedząc co się dzieje z tymi pompami oleju, nie kupiłbym za nic w świecie osobiście używanej z rozbiórki - niestety uważam że to pieniądze wyrzucone w błoto.
-------------------- Renault Clio Sport 2 - rajdówka w ciągłej budowie ....
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 27 March 2010 ![]() |
Jest zatem znany Wam na to wszystko jakiś "patent" zapobiegawczy?
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 08 April 2015 ![]() |
Chyba jedyne co można zrobić to lać dobry olej i zmieniać co max 10k. Do tego w tym silniku zawsze stan na max lub nawet troche powyzej. Niestety znaczna większość tych aut to trupy po longlife i jeszcze na castrolu
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 27 March 2010 ![]() |
Ja tak robię, leje Millersa 5W40 i zmieniam co 10kkm. Spalanie oleju zdecydowanie mniejsze niż w przypadku jazdy na Motulu, chociaż to akurat chyba jest bez wpływu na pompę oleju. Szukam ewentualnie innych sposobów. Słyszałem o zastępowaniu tych pomp pompami z 1.8T.
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 08 April 2015 ![]() |
Tez slyszalem o adaptacji pompy z 1.8t ale nie znalazłem zadnego konkretnego info. Seryjny czujnik ciśnienia reaguje dopiero od 1,5 tys obr i poniżej 1,2bara. Jak mi się zaczelo zapalac to przy 750obr mialem troche ponad 0.4 bara przez co przytarlo mi panewki i nie wiadomo co jeszcze bo mialem opilki różnego koloru w filtrze. Dlatego dobrze jest zainwestować w zegar ciśnienia żeby potem nie remontować 3/4 silnika
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 08 February 2012 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 09 December 2007 ![]() |
O i to jest dobre rozwiązanie, a nie kupno kolejnego szrota za 2,5k pln. -------------------- Renault Clio Sport 2 - rajdówka w ciągłej budowie ....
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 11 January 2015 ![]() |
ma to ktoś założone?? Jak się sprawdza? Będę wdzięczny za wszelkie opinie na temat tego rozwiązania |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 15 September 2025 - 20:57 |