Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> Pompa oleju 2.0 TFSI
skura
post Wed, 13 Apr 2016 - 15:00
Post #1


Rookie
Dołączył: Sun, 11 January 2015





Witam, poszukuje pompy oleju do audi s3 2.0 CDLA numer części to: 06D103295S lecz niestety nigdzie nie znalazłem pompy dokładnie z tym numerem. Po wpisaniu tego numeru w allegr są trzy aukcje i w każdej podane kilka różnych numerów częsci. Która pompa pasuje do jakiego silnika i jaką powinienem zakupić żeby było ok ? Dzięki za informacje
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 13 Apr 2016 - 15:00
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Statham
post Thu, 14 Apr 2016 - 09:13
Post #2


Super User
Dołączył: Wed, 13 July 2011





Każda pompa od Turbo Fsi tzn. tfsi na pasku, bedzie pasowac. Jedyne co tracisz to np. w przypadku bwa/axx i innych, ze moga byc nieco bardziej wyeksploatowane..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
skura
post Mon, 18 Apr 2016 - 11:49
Post #3


Rookie
Dołączył: Sun, 11 January 2015





http://allegro.pl/listing/listing.php?orde...ul-aut-1-2-0408 która brać.. ? Chyba że ktoś ma do sprzedania taka pompę??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MisioLBN
post Mon, 18 Apr 2016 - 14:13
Post #4


Forum Homee
Dołączył: Tue, 16 December 2014





Nowa w ASO kosztuje az tyle ze szukasz uzywki?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Statham
post Mon, 18 Apr 2016 - 15:16
Post #5


Super User
Dołączył: Wed, 13 July 2011





Te skurwy.yny łobuzy na allegro sprzedaja je za chore pieniadze tylko dlatego ze jakis przyglup bez szkoly, pierwszy rzucil taką cenę, a i popyt na nie jest mały.
Za taka kwote musisz miec pewność ze jest 100% sprawna. Reszta nalezy do Ciebie bo nikt ci tu nie napisze, ktora jest najlepsza jedynie najladniejsza bo nie mamy rentgena w oczach, chyba ze Ci sprzedawca sie trafi..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lightman
post Mon, 18 Apr 2016 - 15:55
Post #6


Forum Killer
Dołączył: Sun, 03 December 2006
Skąd: łódzkie





Ktoś pisał że nowa ok 5 tysi to skoro używka jest za 50% ceny nowej to chyba wszystko sie zgadza...poza tym z tym brakiem popytu ciekawa sprawa bo ktoś pisał że te pompy lecą nagminnie i pomału tak żeby silnik sie stopniowo wykończył
Go to the top of the page
 
+Quote Post
skura
post Mon, 18 Apr 2016 - 16:40
Post #7


Rookie
Dołączył: Sun, 11 January 2015





Dokładnie Panowie, w ASO powiedzieli ok 5700 zł ... Dzięki za podpowiedzi, będę dzwonił do sprzedawców.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rex
post Mon, 18 Apr 2016 - 17:26
Post #8


Forum Killer
Dołączył: Tue, 07 December 2004
Skąd: Warszawa





Znajomy wlasnie odebral VI GTI po awarii. 130tkm przebiegu. On ma go prawie od nowosci. Zaparkował i juz nie odpalił. Zero katowania,torów, szybkich mega tras. 10tys brutto. Gość co mu robil twierdził, że robi 3 A5tki 2.0 tygodniowo przebiegi od 50tys do 150, do wyboru do koloru.


--------------------
Ford Escort Cabrio '88
Recaro Leather interior
Bilstei Wolf Suspension
ex rst :) 2.0 16v zetec in progress
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Statham
post Mon, 18 Apr 2016 - 17:50
Post #9


Super User
Dołączył: Wed, 13 July 2011





Sorry, mialo byc niemały..

Jeśłi ktoś sprzedaje pewną pompę i odpalał motor to okey, ale sprzedawac pompę po LL z niewiadomego pochodzenia jak to ma miejsce w wiekszosci przypadków to 50% ceny jest to dużo, skoro jak wiadomo padają nagminnie jest i duze prawdopodobienstwo ze sprzedawca sprzedaje częsć tylko połowicznie sprawną. Przypominam ze to nie jest 500zl. i nowy tego typu golf kosztuje ok 90-100 tys a dzis 25-30 wiec kalkulacja jest oczywista.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xpl1337
post Mon, 18 Apr 2016 - 19:09
Post #10


Frequent User
Dołączył: Wed, 08 April 2015





U mnie tez tsi tak samo, tylko ze ja to zlalem, zalalem 10w60 i jakos jezdzi, czekam az sie wysra do konca. Na wolnych 0,7-0,9 bara na 10w60. Juz od paru ladnych tysiecy tak mam a sie poddac nie chce, pomimo ze paluje non stop. Jak sie u mnie w miescie dowiadywalem w pewnym serwisie to za nowa pompe powiedzili mi 900zl i podobno tylko kilka w polsce jest, no ale to do tsi a nie do tfsi
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Statham
post Mon, 18 Apr 2016 - 21:24
Post #11


Super User
Dołączył: Wed, 13 July 2011





To w tsi nie były te pompy poprawione?? z tego co kojarze nie ma juz modulu..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xpl1337
post Mon, 18 Apr 2016 - 21:56
Post #12


Frequent User
Dołączył: Wed, 08 April 2015





najwyrazniej nie byly poprawione skoro "Gość co mu robil twierdził, że robi 3 A5tki 2.0 tygodniowo przebiegi od 50tys do 150, do wyboru do koloru."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GrzesiekK.
post Tue, 19 Apr 2016 - 08:32
Post #13


Forum Homee
Dołączył: Sun, 09 December 2007





Wiedząc co się dzieje z tymi pompami oleju, nie kupiłbym za nic w świecie osobiście używanej z rozbiórki - niestety uważam że to pieniądze wyrzucone w błoto.


--------------------
Renault Clio Sport 2 - rajdówka w ciągłej budowie ....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adamlass
post Tue, 19 Apr 2016 - 10:38
Post #14


Frequent User
Dołączył: Sat, 27 March 2010





Jest zatem znany Wam na to wszystko jakiś "patent" zapobiegawczy?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xpl1337
post Tue, 19 Apr 2016 - 10:46
Post #15


Frequent User
Dołączył: Wed, 08 April 2015





Chyba jedyne co można zrobić to lać dobry olej i zmieniać co max 10k. Do tego w tym silniku zawsze stan na max lub nawet troche powyzej. Niestety znaczna większość tych aut to trupy po longlife i jeszcze na castrolu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adamlass
post Tue, 19 Apr 2016 - 12:46
Post #16


Frequent User
Dołączył: Sat, 27 March 2010





Ja tak robię, leje Millersa 5W40 i zmieniam co 10kkm. Spalanie oleju zdecydowanie mniejsze niż w przypadku jazdy na Motulu, chociaż to akurat chyba jest bez wpływu na pompę oleju. Szukam ewentualnie innych sposobów. Słyszałem o zastępowaniu tych pomp pompami z 1.8T.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xpl1337
post Tue, 19 Apr 2016 - 14:25
Post #17


Frequent User
Dołączył: Wed, 08 April 2015





Tez slyszalem o adaptacji pompy z 1.8t ale nie znalazłem zadnego konkretnego info. Seryjny czujnik ciśnienia reaguje dopiero od 1,5 tys obr i poniżej 1,2bara. Jak mi się zaczelo zapalac to przy 750obr mialem troche ponad 0.4 bara przez co przytarlo mi panewki i nie wiadomo co jeszcze bo mialem opilki różnego koloru w filtrze. Dlatego dobrze jest zainwestować w zegar ciśnienia żeby potem nie remontować 3/4 silnika
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bielawa
post Tue, 19 Apr 2016 - 14:32
Post #18


Forum Killer
Dołączył: Wed, 08 February 2012





są kity: http://www.uspmotorsports.com/USP-FSI-to-1...Conversion.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GrzesiekK.
post Tue, 19 Apr 2016 - 16:18
Post #19


Forum Homee
Dołączył: Sun, 09 December 2007





CYTAT(bielawa @ Tue, 19 Apr 2016 - 14:32) *


O i to jest dobre rozwiązanie, a nie kupno kolejnego szrota za 2,5k pln.


--------------------
Renault Clio Sport 2 - rajdówka w ciągłej budowie ....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
skura
post Tue, 19 Apr 2016 - 19:04
Post #20


Rookie
Dołączył: Sun, 11 January 2015





CYTAT(bielawa @ Tue, 19 Apr 2016 - 14:32) *

ma to ktoś założone?? Jak się sprawdza? Będę wdzięczny za wszelkie opinie na temat tego rozwiązania
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 15 September 2025 - 20:57