![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 09 July 2010 Skąd: Łódź ![]() |
Witam, spotkałem się z opinią, że pompa wysokiego ciśnienia w każdy FSI Turbo jest taka sama. Spotkałem się tez z opinią, że po 2008 roku szły pompy wydajniejsze (w CDL). Wiem, że w CDL jest inny wałek niż w słabszych wersjach. Wiem też, że wszyscy pakują autotecha ale może warto spróbować z pompą od CDL? Czy nie ma sensu?
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 05 March 2012 Skąd: Poznań ![]() |
Pompy różnią się wydajnością. Najlepiej jak kupić od cdla + założysz zawór autotecha, wtedy ładnie ciągnie do końca.
Ja taki zestaw ostatnio sprzedawałem, jeździłem na tym rok i pięknie zapinało. -------------------- Seat Leon Cupra BWJ 440HP 560NM
Ekypa-PN |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 09 July 2010 Skąd: Łódź ![]() |
A gdzie kupowałeś zaworek autotecha? Bo pierwsze się spotykam. Czyli wystarczy pompa z CDLa i można stroić pod 350/360?
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 05 March 2012 Skąd: Poznań ![]() |
Pompa CDL wystarczy ale z autotechem masz dużo lepsze wyniki na drodze, na wykresach tego mocno nie widać.
Ja na tej pompie miałem 375KM i 455NM na MAHA. I odcinka przy 7400. -------------------- Seat Leon Cupra BWJ 440HP 560NM
Ekypa-PN |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 09 July 2010 Skąd: Łódź ![]() |
A zaworek z autotecha to co? Bo zaworek z RS4 zamówiłem już w ASO. A no i pompa z CDL ma inne numery czy wciąż te same jak każda pompa w TFSI?
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
A zaworek z autotecha to co? Bo zaworek z RS4 zamówiłem już w ASO. A no i pompa z CDL ma inne numery czy wciąż te same jak każda pompa w TFSI? Obawiam sie ze chodzilo o wklad autotecha , nie wiem w jakie moce celujesz i jakie ambicje masz ,ale sa lepsze wklada niz te z autotecha i za podobne pieniadze . Jezeli wlozysz wklad to nie musisz cudowac z pompa , tak jak powiedzialem , sa ciekawsze wklad niz autotech . -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 09 July 2010 Skąd: Łódź ![]() |
Wiem, że Krzysiek coś tam testował i pewnie coś z tego wyszło. Jednak nie lecę tak grubo jak Ty i starczy mi taka na 350/360.
![]() |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 22 May 2011 Skąd: Będzin ![]() |
Wiem, że Krzysiek coś tam testował i pewnie coś z tego wyszło. Jednak nie lecę tak grubo jak Ty i starczy mi taka na 350/360. ![]() Mało męskie podejście ![]() -------------------- 1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 09 July 2010 Skąd: Łódź ![]() |
Robert wiem, że będzie mało ale póki co chcę skończyć to co zacząłem.
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 02 January 2004 Skąd: Zambrów (woj. Podlaskie) ![]() |
Robert sam robiłeś u siebie bezpiecznie, a nie na max-a
![]() -------------------- Pozdrawiam Rapix
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 09 July 2010 Skąd: Łódź ![]() |
Też właśnie.
![]() |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 29 November 2010 Skąd: Stary Sącz ![]() |
Na seryjnej pompie z CDLa można zrobić 400hp, na BHZ podobnie, ale osobiście ~380hp udało się uzyskać.
-------------------- podpisy komercyjne tylko dla kont PRO
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 09 July 2010 Skąd: Łódź ![]() |
Łukasz ale mówisz o mocach uzyskanych w CDL. A my tu rozmawiamy o wsadzeniu pompy z CDL do AXX/BWA.
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 29 November 2010 Skąd: Stary Sącz ![]() |
Ok
![]() To kolejną rzeczą "problematyczną" w BWA i AXX na wyższe moce to: inna głowica, blok, wałki, tłoki, wyższa kompresja czyli inni silnik "gorszy" na mody jeśli chce się uzyskiwać moce z tego samego setupu co BHZ czy CDL -------------------- podpisy komercyjne tylko dla kont PRO
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 10 February 2011 ![]() |
Ale w takim Axx na osprzecie z s3 tj. Cooler, turbo, wtryski i wklad autotecha wydechu i dolocie da rade zrobic 350-360 ps?
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 22 May 2011 Skąd: Będzin ![]() |
Robert wiem, że będzie mało ale póki co chcę skończyć to co zacząłem. ![]() ![]() Słuszna koncepcja! -------------------- 1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 22 May 2011 Skąd: Będzin ![]() |
Robert sam robiłeś u siebie bezpiecznie, a nie na max-a ![]() Troszke się zmieniło ale max to jeszcze nie jest ![]() -------------------- 1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 02 January 2004 Skąd: Zambrów (woj. Podlaskie) ![]() |
CYTAT Troszke się zmieniło ale max to jeszcze nie jest tongue.gif to byś się pochwalił ![]() -------------------- Pozdrawiam Rapix
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 20:11 |