![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Super User Dołączył: Sun, 08 January 2012 ![]() |
Mam pytanie dla ludzi którzy mają pojęcie na temat pomp i ich modyfikacji
Pacjent ASV Golf 4 110 seryjnie na dzien dzisijszy 160HP na turbie z AWXa Czeka już GTB2260VK w miedzyc zasie cała góra bedzie nowa nowe szkalnki wałek zawory i porting EGR Out Pytanie czy ktoś ma pomysł na pompe któa pozwoli spokojnie zrobić 230+ ? Patrząc na wykresy jednostek na turbinach ARLa Moment leci niekiedy na pysk bo pompy nie wydalały niby pakują graty z renaulta z pompy 11 ale to dalej jest za cienkie na górne zakresy i pytanie o fale bo nie ejst już tak mocna jak w 10np ale moment jest rozłożony ąłdnie w całym zkresie wypadąłoby jeszcze zmienić kąt dynamicznego wtrysku pod nowa fale ale równie dobrze można sobioe to darowac do finalnego strojenia ? bo mapa będzie psiana pod daną falke ? jezeli ktoś ma przepis na fajną pompe lub ma kogoś kto może takową poskładać byłbym wdzieczny BTW składaliśmy teraz Ibizke Cupre 160HP na GTB22 moc 239HP i 470Nm koleszka przy spokojnej jeździ schodzi do 5,6-5,8 spalania czy w starym cheblu na pompie można też przy spokojnej jeździ przy opbrotach rzędu 1,8-2,8 spalac w zakresach 5,5-6,5 ? |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 04 July 2009 ![]() |
Ostatnio z kumplem też debatowaliśmy nad mocną hybryda pompy jednak do TD i jednym z pomysłów aby górą jeszcze coś więcej się działoby projekt dodatkowej pompy paliwa od benzyniaka i ciśnieniu wyjściowym ponad 3 bary uruchamianej podczas wciśnięcia pedału gazu do oporu.... Niech wypowiedzą się mądrzejsi na ten temat... Pewnie wszystkim znane sa mody montowania wysoko przepływowych pomp o niskim ciśnieniu z rożnymi efektami...
-------------------- Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 16 September 2009 ![]() |
Witam, można do pompy z ASV zapakować tłokorozdzielacz z renówki na fali z ori 11tki i na wtryskach minimum 0,260 i powinno spokojnie na GTB22 wyjść okolice 230KM.
Daro z forum passata, być może jest też tu na forum stroił kiedyś jak się nie mylę cordobę ASV włąśnie na fali z reni. Mapa pod tą falę musi być inna. Jednak właściciel owej cordoby zapodał później ori falę z ASV i stwierdził, że samochód jedzie dużo lepiej niż na fali z reni. Co do spalania, przy spokojnej jeździe możesz zejść nawet w okolice 5l/100. U mnie, wtryski 0,216tki, hybryda AWX/ARL, pompa 10/11cie, FMIC, spalanie koło dom, spokojnie 4,5l/100km. Przy dość ostrej jeździe mieści się w 5l/100. Z tą pompa elektryczną to i tak i nie. Tak bo daje coś tam, a nie, bo jeśli zdrowa wstępna pompa, to elektryczna raczej nie potrzebna. W nie długim czasie będę mieć pompę z ASV na ori fali i na tłokorozdzielaczu z renówki na sprzedaż. Pozdrawiam. |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 02 December 2006 Skąd: Białystok ![]() |
Fiodor z IbizyKlub'u mial hybryde i na 260-tkach mial cos 230KM jak dobrze kojarze
stroil Robert z TuneUP -------------------- E60 535d
S211 320CDi W201 -YT |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 12 June 2010 ![]() |
To dobrze wam pala te diesle.Bo jak ja mialem w leonie seryjne 150 ps.(arl)To jak nie dotykalem gazu to do tych 5.2 wedlug kompa, bylem w stanie zejsc.A tu ludzie mi pisza ze 5 litrow im pali w miescie przy dosc dynamicznej jezdzie..Mi palil srednio ten silnik 7-7.5 litra.A przy pelnym kurwixie i do 15 mozna dojsc.
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Super User Dołączył: Mon, 17 September 2012 ![]() |
Witam! Klucz do mocy 200+ to wtryski 260ki dobrze zrobiony. Próbowali ostatnio zrobić moc na 230kach i mocnej 11ki fala De143 tlokorozdzielacz reni, GTB22, wałek 205koni przy napięciu 4,4V i 1,9Bara. W tym momencie jak na 260kach mam 235koni napięcie 4,2V 1.8bara bardzo mało dymu.
Co do mocnej pompy to cały przepis jest opisany przez sagona na passat forum. Mogę poskładać pompę można wykorzystać ori pompę 10ke i na jej bazie zbudować mocniejsza przy wtryskach 260kach można zrobić 230 koni. Silnik tez musi być w dobrym stanie. -------------------- ibiza ALH 305/544
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 22 September 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
To dobrze wam pala te diesle.Bo jak ja mialem w leonie seryjne 150 ps.(arl)To jak nie dotykalem gazu to do tych 5.2 wedlug kompa, bylem w stanie zejsc.A tu ludzie mi pisza ze 5 litrow im pali w miescie przy dosc dynamicznej jezdzie..Mi palil srednio ten silnik 7-7.5 litra.A przy pelnym kurwixie i do 15 mozna dojsc. Potwierdzam 15 jest jak najbardziej możliwe. Jak komuś pali 5 w mieście pali to polecam SDI- mocy tyle samo, a przynajmniej kierownice się nie zapieczą. |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Super User Dołączył: Mon, 17 September 2012 ![]() |
U mnie ibiza pali na obecnych modach około 6L cykl mieszany trochę miasta i trasa do 160km/god. Na dobrze wystrojonej turbinie spalanie nie powinno znacznie podskoczyć. Mowa oczywiście o silniku VP
-------------------- ibiza ALH 305/544
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Super User Dołączył: Sun, 08 January 2012 ![]() |
A jak sie ustosunkujecie do dużego boostu i wału 110 ??
Sa żywe przykłądy że 400Nm to była granica bo się uwalił wał zawsze moza przeżucic doł z ARL lub ASZ |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
User Dołączył: Sun, 19 August 2012 ![]() |
A jak sie ustosunkujecie do dużego boostu i wału 110 ?? Sa żywe przykłądy że 400Nm to była granica bo się uwalił wał zawsze moza przeżucic doł z ARL lub ASZ Ja jeszcze osobiście nie widziałem żeby sie wał w 110 uwalił, korby to i owszem ale jak jest sporo niutona przy 400 nic nie powinno sie stać, znajomy ma ibize AHF 110 zrobioną na 440NM/232KM jeździ juz rok czasu i nic sie nie stało. |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 30 December 2007 ![]() |
To dobrze wam pala te diesle.Bo jak ja mialem w leonie seryjne 150 ps.(arl)To jak nie dotykalem gazu to do tych 5.2 wedlug kompa, bylem w stanie zejsc.A tu ludzie mi pisza ze 5 litrow im pali w miescie przy dosc dynamicznej jezdzie..Mi palil srednio ten silnik 7-7.5 litra.A przy pelnym kurwixie i do 15 mozna dojsc. to porównanie kompletnie nie ma sensu... jedno auto to VP a drugie PD spalanie jest zupełnie inne. |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 14 January 2009 ![]() |
Dokładnie. Mi w Leonie ARL czy to seria czy po sofcie spalanie przy normalnej jeździe bez szaleństw nie schodziło poniżej 8l a w Ibizie na pompie przy ponad 205KM/425Nm muszę już zdrowo cisnąć żeby średnie przekroczyło 7l.
Z wałem nic się nie stanie (chyba że silnik w agonii). Najsłabsze ogniwo to uszczelka pod głowicą. |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
Super User Dołączył: Mon, 17 September 2012 ![]() |
Najłatwiejsza metoda na uszczelka to odprężania zakłada się najgrubsza i po sprawę. o wal korbowy niema co się martwic! mam teraz 360NM przy 2rpm i nic się nie dziej najważniejsze nie cisnąć na zimnym. Dużo tez zależy od softu korby gnie wtedy jak paliwo jest dużo wcześniej wtryskiwane. Myślę ze na większych wtryskach moc w okolicach 200+ jest bardziej bezpieczniejsza niż na mniejszych wtryskach.
-------------------- ibiza ALH 305/544
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
Super User Dołączył: Sun, 08 January 2012 ![]() |
na dzień dzisijszy mam 160HP ze 110 i mega hardcorowe walnięcie boostu ... i szczeże dalej tak chce ... może do pewności przełożyć blok z PD ?
a co do pompy wtryskowej orientuje się ktoś jak podłubać żeby mieć min. to 220 Hp ? i z 450-480 Nm ? Czy z tym drógim w przypadku VP będzie problem ? |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
Super User Dołączył: Mon, 17 September 2012 ![]() |
Mam teraz 470NM sprzęgło od początku było Valeo 228mm nie trzymało jak było na AWXie. Wiec wyrównałem powierzchnie docisku i zamachu bo fabrycznie nie byle idealnie płaskie brało nie cala powierzchnią... i zmieniłem okładziny na kevlarowe. Wynik trzyma bez problemu 470NM ale to już raczej koniec docisku jak popada deszcz to mam uślizgi na 5 biegu.
-------------------- ibiza ALH 305/544
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
User Dołączył: Sun, 03 April 2011 Skąd: Rykały ![]() |
http://img809.imageshack.us/img809/3111/vkah.jpg moj wykres na ori 11mm i wtryskach 230 bosio. Jezdzilem wczesniej na 260 i wcale lepiej nie bylo, a spalanie wieksze i czarno za samochodem. Jakbym mial teraz kupowac wtryski to szedl bym raczej w 240 firady. Po co kombinowac z pompa skoro ori 11mm daje rade? Chyba ze chodzi o trudna dostepnosc? Reszta setupu to gtb2260vk, luzny wydech, fmic chinczyk, dol silnika blt, kanaly wydechowe w glowicy lekko lizniete, walek od sdi, sprzeglo od g60+ jednomas, skrzynia ggu. Pewnie o czyms jeszcze zapomnialem.
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 02 June 2009 Skąd: Lębork ![]() |
U mnie afn słupek seria, 0.260 gtb2260, pompa 10/11 . wyszło 212km. Pierwsze sprawdzenie na hamowni prze ddalszymi modami. Według mnie 110 afn czy asv wytrzyma dużo wszystko kwestia programu i stanu silnika. Co do dymu z dołu na 0.260 nie mam nic ale na gtb 2260 muszę trzymać go około 2000 po mieście wtedy pali mniej( odcinki 1km-3km bez podgrzewacza na głowicy pali 9-10litrów czasami z ciężką nogą a żre wtedy, trasa 5-6 litrów ). Odnośnie tej przeróbki 10/11 z netu to u mnie na 0.260 nie wypala to. Muszę samemu modzić. Poza tym trzeba raz na jakiś czas do pompy zajrzeć bo potrafi się coś zużywać od dzikiej jazdy albo od innych parametrów pracy niż na ori programie i częsciach pompy. Docisk samemu wzmacniałem wytrzymuje 430 Nm przy budzie 1050-1150kg.
-------------------- Mercedes W201 M104
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
User Dołączył: Wed, 05 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
ten wynik na 230-stkach to tak mniej więcej 25-30KM więcej niż wychodzi innym, tym bardziej, że piszesz że bezdymnie... to są 230 stage 1 czy stage 2? |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
User Dołączył: Sun, 03 April 2011 Skąd: Rykały ![]() |
Zwykłe 230 bosio od Cowboya, z tym ze kupilem nowe koncowki, a 260 wzialem uzywki niby po malym przebiegu, byly sprawdzane i nie laly jak zakladalem, ale cos musialo byc z nimi nie tak, bo tloki popekaly na nich
![]() |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
Super User Dołączył: Mon, 17 September 2012 ![]() |
193 konia na 216kach
![]() -------------------- ibiza ALH 305/544
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 17 July 2025 - 09:02 |