Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> Poduszki silnika (i skrzyni) mocne 1.9TDI - Ibiza 6L - co polecacie?
Śpiący
post Mon, 26 Jan 2015 - 12:50
Post #1


Super User
Dołączył: Wed, 11 January 2006
Skąd: Żyrardów





Witam!

Jak w temacie: muszę wymienić poduszki silnika i skrzyni w mojej Ibizie 6L 1.9TDI, bo są w stanie agonalnym. Nie wiem co założyć, żeby za chwilę ich znów nie pozrywać. Lemfoerder? - czy może jest coś mocniejszego?

Obecnie jest GTB17, pompki AL i rozsądny moment obrotowy (400Nm) i felga 16".
Ale lada moment wjedzie BGT2260VKLR, Firad +80%, na pewno pojawią się też szerokie 17" i być może szpera.

Zależy mi na zachowaniu cywilnego charakteru auta (w miarę szybki dupowóz).

Proszę o podpowiedź co warto kupić.

Dzięki,
Pozdrawiam.


--------------------
Było: Łada 1.3 turbo-nitro, Ibiza FR TDI + GTB.
Jest: Corsa C 380KM/420Nm + Zafira B OPC (jeszcze seria).
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 26 Jan 2015 - 12:50
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Jordas
post Mon, 26 Jan 2015 - 17:35
Post #2


Rookie
Dołączył: Mon, 26 January 2015
Skąd: Wrocław





Kup oryginalne. ASZ i Cupra posiadają takie same, więc wydaje mi się że wytrzyma ci spokojnie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Śpiący
post Mon, 26 Jan 2015 - 18:45
Post #3


Super User
Dołączył: Wed, 11 January 2006
Skąd: Żyrardów





Liczyłem, że ktoś poda sprawdzone rozwiązanie. Mi też się "wydaje"....


--------------------
Było: Łada 1.3 turbo-nitro, Ibiza FR TDI + GTB.
Jest: Corsa C 380KM/420Nm + Zafira B OPC (jeszcze seria).
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bolus1
post Mon, 26 Jan 2015 - 19:34
Post #4


Super User
Dołączył: Sun, 15 June 2014





jakiekolwiek zamienniki wsadzisz będą znacznie twardsze niż oryginal.. co za tym idzie, dużo większe drgania na budzie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sadam55
post Mon, 26 Jan 2015 - 20:20
Post #5


Forum Killer
Dołączył: Fri, 09 March 2007





a miałes jakieś objawy zurzycia, czy organoleptycznie to zweryfikowałeś?
bo Ja sie zastanawiam, co jest przyczyną tego, że podczas zmiany głównie z 1 na 2 jest takie jakby uderzenie.az po stronie pasażera czuć to na podłodze.sprzęglo miesiąc temu robiłem całe(g60), wymieniony przy okazji uszczelniacz wałka i grzybek skrzyni.fabrycznie sztywne koło, skrzynia 5gang ggu.
wcześniej też ten objaw wystepował, ale dużo duzo mocniej był odczuwalny.z tym, że objaw bwystepował na wszystkich biegach.
i też tak sie zastanawiam, czy to może nie wina z którejś z poduszek.auto ma 230tys km, seria 101 koni


--------------------
yaris TS 120hp ---> Tjet Ess
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jordas
post Mon, 26 Jan 2015 - 21:28
Post #6


Rookie
Dołączył: Mon, 26 January 2015
Skąd: Wrocław





CYTAT(Śpiący @ Mon, 26 Jan 2015 - 18:45) *
Liczyłem, że ktoś poda sprawdzone rozwiązanie. Mi też się "wydaje"....



No bez jaj ale nie budujesz projektu 400+? Tak mi się wydaje... Więc nowe poduszki z ASO wystarczą w zupełności.

Ja mam 250km i sobie chwale, mam znajomych co maja 300 i też śmigają na seryjnych.


( bez złośliwości ).
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mjecio
post Mon, 26 Jan 2015 - 21:32
Post #7


Super User
Dołączył: Wed, 22 October 2008
Skąd: z mazowsza





leonie(Spiacy bedzie wiedzial o ktorego chodzi) zalozylismy wklad dolnej na polibuszu i przenosilo drgania na auto, potem wyjelismy ta duza i tylko wkladka zostala poli jest ok, gorne sa lemforder-a nowe.


--------------------
Combo C Z32SE
Astra G Opc Z20LET 505m/600nm
Kaudi A6 3.0 Tfsi
Vette C6 LS2
Go to the top of the page
 
+Quote Post
barthezz2
post Mon, 26 Jan 2015 - 21:45
Post #8


Super User
Dołączył: Tue, 23 February 2010
Skąd: Gdynia





dolną skrzyni tzw. Lizak możesz przerobić i wsadzić tuleje wachacza od S3 , górną skrzyni biegów zalać klejem do szyb i fajnie jest sztywna skrzynia , od strony rozrządu jedynie zostaje za dużo $ poliruetan na zamówienie . Ale tak czy inaczej jeżeli jeździsz ibizą na codzień to szybciej je wyjmiesz niż wsadzałeś ( przedewszystkim lizak robi wibracje , od skrzyni biegów nie zauważalne w zasadzie , a od rozrządu mam seryjną która sie już zerwała trzy razy ) i uwierz mi nie wyobrażasz sobie jakie to są wibracje smile.gif w 1.8T jest spoko ( miałem wszystkie poliruetan ) i mocno nie są odczuwalne ale w 1.9Tdi jest to hardcore na codzień po mieście bo na jałowych obrotach masz trzesienie ziemi w Aucie i stanie w korku czy na światłach potrafi być na prawde męczące.

Oczywiście jak mi nie wierzysz to możesz wsadzić tuleje do swojej łapy silnika i zobaczyć co sie dzieje bo koszt jest znikomy. można też zalać lizaka klejem do szyb ale u mnie już po miesiącu za bardzo sie nie chciał trzymać (ale może za szybko została włożona) wtedy wibracje są jeszcze do wytrzymania ale też odczuwalne smile.gif

tak czy inaczej radze poprostu wsadzić nowe łapy i uważać na tą od strony rozrządu bo lubi sie zerwać smile.gif


--------------------
Seat Ibiza 6L 1.9TDI ASZ 404KM/705NM +Metanol+NX - ET@12,19
Golf 4 1.9TDI 250KM/450NM

www.facebook.com/Hamownia-Drogowa-Dynomet-Tr%C3%B3jmiasto-235835676754774/timeline?ref=page_internal
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Śpiący
post Mon, 26 Jan 2015 - 23:32
Post #9


Super User
Dołączył: Wed, 11 January 2006
Skąd: Żyrardów





Dzięki za odp. Myślałem że chociaż ten lizak można utwardzić bez konsekwencji.

W każdym razie kupuje poduszki Lemfoerder-a i nie przeginam pały będąc daleko od domu.


--------------------
Było: Łada 1.3 turbo-nitro, Ibiza FR TDI + GTB.
Jest: Corsa C 380KM/420Nm + Zafira B OPC (jeszcze seria).
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sev
post Tue, 27 Jan 2015 - 12:03
Post #10


Super User
Dołączył: Tue, 01 December 2009
Skąd: Wrocław





W Fabii zeswapowanej 1.8T lizak utwardziłem klejem do szyb, jeżdżę już tak drugi rok i jest git.
Gumę w lizaku mocno zszorstkowałem, otłuściłem, zalałem klejem i po 2 dniach ściąłem nadmiar kleju, zamontowałem lizak i śmiga rewelacyjnie. A lekko nie ma ;-)


--------------------
Project FiA 6Y20VT - v 1.5
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukey
post Tue, 27 Jan 2015 - 13:29
Post #11


Super User
Dołączył: Tue, 29 May 2007
Skąd: Cambridge/Skrzeszowice k.Krakowa





Ja w swojej Borze ARL mialem lizak z wkladkami powerflexa.Bylo troche wiecej wibracji ale dramatu nie bylo.


--------------------
Fabia vRS daily
Golf mk2 16v almost no progress...
,,If you no longer go for the gap that exists,you no longer a racing driver"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AdrianR32
post Thu, 29 Jan 2015 - 00:14
Post #12


Super User
Dołączył: Sun, 03 March 2013
Skąd: warszawa





ja mam lizak zalany klejem a obie od strony aku i rozrzadu padly po mies....trzesienie ziemi to mało cale auto napi..az milo na wydechu kończac ..obecnie nowki jakies z hutrowni po 260zł za szt i jet ciszaaaa


--------------------
270+/510+
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 10:08