![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 11 January 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Witam!
Jak w temacie: muszę wymienić poduszki silnika i skrzyni w mojej Ibizie 6L 1.9TDI, bo są w stanie agonalnym. Nie wiem co założyć, żeby za chwilę ich znów nie pozrywać. Lemfoerder? - czy może jest coś mocniejszego? Obecnie jest GTB17, pompki AL i rozsądny moment obrotowy (400Nm) i felga 16". Ale lada moment wjedzie BGT2260VKLR, Firad +80%, na pewno pojawią się też szerokie 17" i być może szpera. Zależy mi na zachowaniu cywilnego charakteru auta (w miarę szybki dupowóz). Proszę o podpowiedź co warto kupić. Dzięki, Pozdrawiam. -------------------- Było: Łada 1.3 turbo-nitro, Ibiza FR TDI + GTB.
Jest: Corsa C 380KM/420Nm + Zafira B OPC (jeszcze seria). |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Rookie Dołączył: Mon, 26 January 2015 Skąd: Wrocław ![]() |
Kup oryginalne. ASZ i Cupra posiadają takie same, więc wydaje mi się że wytrzyma ci spokojnie.
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 11 January 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Liczyłem, że ktoś poda sprawdzone rozwiązanie. Mi też się "wydaje"....
-------------------- Było: Łada 1.3 turbo-nitro, Ibiza FR TDI + GTB.
Jest: Corsa C 380KM/420Nm + Zafira B OPC (jeszcze seria). |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Super User Dołączył: Sun, 15 June 2014 ![]() |
jakiekolwiek zamienniki wsadzisz będą znacznie twardsze niż oryginal.. co za tym idzie, dużo większe drgania na budzie.
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 09 March 2007 ![]() |
a miałes jakieś objawy zurzycia, czy organoleptycznie to zweryfikowałeś?
bo Ja sie zastanawiam, co jest przyczyną tego, że podczas zmiany głównie z 1 na 2 jest takie jakby uderzenie.az po stronie pasażera czuć to na podłodze.sprzęglo miesiąc temu robiłem całe(g60), wymieniony przy okazji uszczelniacz wałka i grzybek skrzyni.fabrycznie sztywne koło, skrzynia 5gang ggu. wcześniej też ten objaw wystepował, ale dużo duzo mocniej był odczuwalny.z tym, że objaw bwystepował na wszystkich biegach. i też tak sie zastanawiam, czy to może nie wina z którejś z poduszek.auto ma 230tys km, seria 101 koni -------------------- yaris TS 120hp ---> Tjet Ess
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Rookie Dołączył: Mon, 26 January 2015 Skąd: Wrocław ![]() |
Liczyłem, że ktoś poda sprawdzone rozwiązanie. Mi też się "wydaje".... No bez jaj ale nie budujesz projektu 400+? Tak mi się wydaje... Więc nowe poduszki z ASO wystarczą w zupełności. Ja mam 250km i sobie chwale, mam znajomych co maja 300 i też śmigają na seryjnych. ( bez złośliwości ). |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 22 October 2008 Skąd: z mazowsza ![]() |
leonie(Spiacy bedzie wiedzial o ktorego chodzi) zalozylismy wklad dolnej na polibuszu i przenosilo drgania na auto, potem wyjelismy ta duza i tylko wkladka zostala poli jest ok, gorne sa lemforder-a nowe.
-------------------- Combo C Z32SE
Astra G Opc Z20LET 505m/600nm Kaudi A6 3.0 Tfsi Vette C6 LS2 |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 23 February 2010 Skąd: Gdynia ![]() |
dolną skrzyni tzw. Lizak możesz przerobić i wsadzić tuleje wachacza od S3 , górną skrzyni biegów zalać klejem do szyb i fajnie jest sztywna skrzynia , od strony rozrządu jedynie zostaje za dużo $ poliruetan na zamówienie . Ale tak czy inaczej jeżeli jeździsz ibizą na codzień to szybciej je wyjmiesz niż wsadzałeś ( przedewszystkim lizak robi wibracje , od skrzyni biegów nie zauważalne w zasadzie , a od rozrządu mam seryjną która sie już zerwała trzy razy ) i uwierz mi nie wyobrażasz sobie jakie to są wibracje
![]() Oczywiście jak mi nie wierzysz to możesz wsadzić tuleje do swojej łapy silnika i zobaczyć co sie dzieje bo koszt jest znikomy. można też zalać lizaka klejem do szyb ale u mnie już po miesiącu za bardzo sie nie chciał trzymać (ale może za szybko została włożona) wtedy wibracje są jeszcze do wytrzymania ale też odczuwalne ![]() tak czy inaczej radze poprostu wsadzić nowe łapy i uważać na tą od strony rozrządu bo lubi sie zerwać ![]() -------------------- Seat Ibiza 6L 1.9TDI ASZ 404KM/705NM +Metanol+NX - ET@12,19
Golf 4 1.9TDI 250KM/450NM www.facebook.com/Hamownia-Drogowa-Dynomet-Tr%C3%B3jmiasto-235835676754774/timeline?ref=page_internal |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 11 January 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Dzięki za odp. Myślałem że chociaż ten lizak można utwardzić bez konsekwencji.
W każdym razie kupuje poduszki Lemfoerder-a i nie przeginam pały będąc daleko od domu. -------------------- Było: Łada 1.3 turbo-nitro, Ibiza FR TDI + GTB.
Jest: Corsa C 380KM/420Nm + Zafira B OPC (jeszcze seria). |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 01 December 2009 Skąd: Wrocław ![]() |
W Fabii zeswapowanej 1.8T lizak utwardziłem klejem do szyb, jeżdżę już tak drugi rok i jest git.
Gumę w lizaku mocno zszorstkowałem, otłuściłem, zalałem klejem i po 2 dniach ściąłem nadmiar kleju, zamontowałem lizak i śmiga rewelacyjnie. A lekko nie ma ;-) -------------------- Project FiA 6Y20VT - v 1.5
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 29 May 2007 Skąd: Cambridge/Skrzeszowice k.Krakowa ![]() |
Ja w swojej Borze ARL mialem lizak z wkladkami powerflexa.Bylo troche wiecej wibracji ale dramatu nie bylo.
-------------------- Fabia vRS daily
Golf mk2 16v almost no progress... ,,If you no longer go for the gap that exists,you no longer a racing driver" |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 03 March 2013 Skąd: warszawa ![]() |
ja mam lizak zalany klejem a obie od strony aku i rozrzadu padly po mies....trzesienie ziemi to mało cale auto napi..az milo na wydechu kończac ..obecnie nowki jakies z hutrowni po 260zł za szt i jet ciszaaaa
-------------------- 270+/510+
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 10:08 |