Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> Podniesienie mocy w T4 2,5 tdi
volski1
post Sun, 19 Oct 2008 - 18:56
Post #1


Frequent User
Dołączył: Fri, 18 January 2008





Witam.


Przymierzam się do podniesienia mocy w silniku 2,5 tdi r5 ACV z t4 w serii 102KM do ok 200KM i mam kilka pytań:
- co można osiągnąć na gt22v, oryginalnie w wersji 150KM (AXG), FMIC z AXG i wydechu 2,5”+ dwa przelotowe tłumki, czy lepiej inwestować w gt2260v z bmw 3.0d ?
- jakie wtryski?
- jak rozwiązać sterowanie podciśnieniowe w vnt/vtg?
- czy podejdzie piąty bieg ze skrzyni FTV do DQR?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 19 Oct 2008 - 18:56
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
tdik
post Tue, 21 Oct 2008 - 00:07
Post #2


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 23 March 2003
Skąd: B-B, KRAK





ttc robilo takiego t4 na big turbo tyle ze seria to bylo 150ps. z tego co sie orientuje to tam sa slabe panewki na wale


--------------------
Z3 coupe :) jest
Z4 coupe :) jest
Go to the top of the page
 
+Quote Post
_mumin_
post Tue, 21 Oct 2008 - 09:26
Post #3


User
Dołączył: Mon, 25 April 2005
Skąd: OKR





Dokładnie tam z wałem nie jest za ciekawie ... nawet w seryjnych 150 bywało bummm.


--------------------
_mumin_
CTR Tuning
503068298
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zoltar
post Tue, 21 Oct 2008 - 09:53
Post #4


Forum Homee
Dołączył: Wed, 23 July 2003
Skąd: Gdańsk





Org w T4 150 to GT20 wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tdik
post Tue, 21 Oct 2008 - 11:23
Post #5


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 23 March 2003
Skąd: B-B, KRAK





kiedy znjaomy robil takiego t4 102 ps w unitornicu z 5 lat temu. auto nawet po samym czipie bardzo dobrze jechalo. mysle jednak że ze 102 ki szalu nie zrobisz za duzo gratow do wymiany .ale na wiekszym turbie colerze i wydechu kolo 150ps osigniesz. z racji ze ten woz ma krotka skrzynie to szybko sie napedza do tej swojej v max ktora oscyluje w okolicy 160-170 km/h


--------------------
Z3 coupe :) jest
Z4 coupe :) jest
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PatTDI
post Tue, 21 Oct 2008 - 16:21
Post #6


Forum Homee
Dołączył: Wed, 27 November 2002
Skąd: Bielsko-Biała





Trzeba zmienic wtryskiwacze, pompe i turbo od T4 AXG GT2252 i mozna zrobic ok 200ps. A no i jeszcze musi byc zrobiony porzadny cooler.
Silnik ACV ma taki sam srodek jak AHY czy AXG.


--------------------
CompSport
Profesjonalnie Strojony Chiptuning
http://www.compsport.pl

696030909
696030910
33 8213118
GG 3643857
Go to the top of the page
 
+Quote Post
volski1
post Tue, 21 Oct 2008 - 21:38
Post #7


Frequent User
Dołączył: Fri, 18 January 2008





Więc będzie tak:

-Turbo GT22v w razem z kolektorem z AXG (najmniej dłubania a efekt zadowalający) oraz wydech jw.
-pompa seria (ponoć potencjał do 250 KM, a jak nie pociągnie do 200 to zmienię)
-wtryski 216 lub 230 różnica w cenie niewielka, więc proszę o jakąś konkretną opinie.
-IC na zimę seria, a potem się zobaczy (natknąłem się na info ze to maleństwo starcza do 200 KM, ale opina z Finlandii, więc i klimat nieco inny).
-skrzynia DQR przy 2tyś RPM pędzi autko lekko ponad 90 km/h a jeżeli uda się tam upchnąć piątkę z FTV to już będzie ponad 100 km/h i 180 km/h przy 3500 RPM. Nie tyle chodzi mi o Vmax, co o cisze i spokój.

Miło by było, gdyby ktoś zechciał podpowiedzieć mi, jak zmienić sterowanie turbiny na VTG/VNT.

Co do AXG i AVC różnią się tłokami i korbowodami.
http://www.t4-wiki.de/wiki/AHY

No i jak by ktoś kiedyś szukał czegoś w tym temacie:
http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=166311
http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t...mp;highlight=t4

Pozdrawiam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PatTDI
post Tue, 21 Oct 2008 - 21:52
Post #8


Forum Homee
Dołączył: Wed, 27 November 2002
Skąd: Bielsko-Biała





CYTAT(volski1 @ Tue, 21 Oct 2008 - 21:38) *
Więc będzie tak:

-Turbo GT22v w razem z kolektorem z AXG (najmniej dłubania a efekt zadowalający) oraz wydech jw.
-pompa seria (ponoć potencjał do 250 KM, a jak nie pociągnie do 200 to zmienię)
-wtryski 216 lub 230 różnica w cenie niewielka, więc proszę o jakąś konkretną opinie.
-IC na zimę seria, a potem się zobaczy (natknąłem się na info ze to maleństwo starcza do 200 KM, ale opina z Finlandii, więc i klimat nieco inny).
-skrzynia DQR przy 2tyś RPM pędzi autko lekko ponad 90 km/h a jeżeli uda się tam upchnąć piątkę z FTV to już będzie ponad 100 km/h i 180 km/h przy 3500 RPM. Nie tyle chodzi mi o Vmax, co o cisze i spokój.

Miło by było, gdyby ktoś zechciał podpowiedzieć mi, jak zmienić sterowanie turbiny na VTG/VNT.

Co do AXG i AVC różnią się tłokami i korbowodami.
http://www.t4-wiki.de/wiki/AHY

No i jak by ktoś kiedyś szukał czegoś w tym temacie:
http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=166311
http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t...mp;highlight=t4

Pozdrawiam.


Tloki sa inne a korbowody te same ;-)

Trzeba zmienic zaworek sterujacy, dolozyc kompensator podisnienia i zmienic oprogramowanie


--------------------
CompSport
Profesjonalnie Strojony Chiptuning
http://www.compsport.pl

696030909
696030910
33 8213118
GG 3643857
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dominex
post Sat, 01 Nov 2008 - 21:18
Post #9


User
Dołączył: Tue, 24 October 2006
Skąd: wOLSZTYN





Witam , moge zaoferowac , caly komplet ze 150 KM po 120 tys km , skrzynia , silnik,zawieszenie pod 16 cali, FMIC , info na maila lub 664753295

PPHU DOMINEX
Go to the top of the page
 
+Quote Post
volski1
post Tue, 11 Nov 2008 - 21:32
Post #10


Frequent User
Dołączył: Fri, 18 January 2008





Czy w turbince gt2260v można obrócić o 180° muszle gorącą względem obudowy środkowej? huh.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
volski1
post Sun, 14 Dec 2008 - 11:58
Post #11


Frequent User
Dołączył: Fri, 18 January 2008





czy w którymś z edc ...21 występował 3 bar map sensor i czy można gdzieś taki dostać, czy lepiej pakować zewnętrzny ??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rogalotti
post Sun, 14 Dec 2008 - 23:20
Post #12


Forum Killer
Dołączył: Mon, 23 December 2002
Skąd: z R-performance





Szeroko spotykany był 250kph. Można założyć zewnętrzny większy i doprowadzić kabelki do ECU. Stronę ciepłą jak najbardziej można przekrecić bez większych przeróbek turbiny.

Pozdrawiam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
volski1
post Mon, 15 Dec 2008 - 22:05
Post #13


Frequent User
Dołączył: Fri, 18 January 2008





A już straciłem wiarę rodzimych opiniodawców i zacząłem pytać po świecie blush.gif.
Nabyłem turbinkę z silnikiem krokowym po czym dostałem info że występują dwa modele i jednego z nich nie da się przerobić na podciśnienie i tak się zastanawiam czy komuś udało się zaadoptować takie sterowanie???
czy tą turbinkę da się przerobić???
http://img201.imageshack.us/my.php?image=93054645us3.jpg
http://img511.imageshack.us/my.php?image=54507074ao5.jpg

no i jeszcze małe pytanko o wydajność przepływomierza z AHY/AXG 071 906 461 A do ilu KM wystarczy

szczerze dziękuje za odpowiedzi i pozdrawiam wink.gif

Go to the top of the page
 
+Quote Post
AUTO-LIDER
post Tue, 16 Dec 2008 - 21:53
Post #14


Super User
Dołączył: Sat, 09 November 2002
Skąd: Poznań/Plewiska





Największy problem będziesz miał ze sprzęgłem, lepiej zapodać skrzynie i sprzęgło od 150KM, robiliśmy taką modyfikacje ale dla wersji 88KM na 170KM, nie pamiętam jaki był moment, ale hamulcem było sprzęgło,auto jeżdzi do dzisiaj i ma już sporo ponad 200tyś km, panewki narazie dają rade.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zoltar
post Fri, 23 Jan 2009 - 14:17
Post #15


Forum Homee
Dołączył: Wed, 23 July 2003
Skąd: Gdańsk





http://pl.youtube.com/watch?v=WWrK_TewKAA

Tak jeździ T4 150 + program

3 osoby na pokładzie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marreq
post Fri, 23 Jan 2009 - 14:43
Post #16


Rookie
Dołączył: Sun, 08 June 2003
Skąd: Stalowa Wola





Tak jezdzi moj z chipsem na 170ps
http://www.youtube.com/watch?v=8o0Q_pvqncE...re=channel_page


--------------------
180ps w busie :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 22:11