![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 18 January 2008 ![]() |
Witam.
Przymierzam się do podniesienia mocy w silniku 2,5 tdi r5 ACV z t4 w serii 102KM do ok 200KM i mam kilka pytań: - co można osiągnąć na gt22v, oryginalnie w wersji 150KM (AXG), FMIC z AXG i wydechu 2,5”+ dwa przelotowe tłumki, czy lepiej inwestować w gt2260v z bmw 3.0d ? - jakie wtryski? - jak rozwiązać sterowanie podciśnieniowe w vnt/vtg? - czy podejdzie piąty bieg ze skrzyni FTV do DQR? |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 23 March 2003 Skąd: B-B, KRAK ![]() |
ttc robilo takiego t4 na big turbo tyle ze seria to bylo 150ps. z tego co sie orientuje to tam sa slabe panewki na wale
-------------------- Z3 coupe :) jest
Z4 coupe :) jest |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
User Dołączył: Mon, 25 April 2005 Skąd: OKR ![]() |
Dokładnie tam z wałem nie jest za ciekawie ... nawet w seryjnych 150 bywało bummm.
-------------------- _mumin_
CTR Tuning 503068298 |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 23 July 2003 Skąd: Gdańsk ![]() |
Org w T4 150 to GT20
![]() |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 23 March 2003 Skąd: B-B, KRAK ![]() |
kiedy znjaomy robil takiego t4 102 ps w unitornicu z 5 lat temu. auto nawet po samym czipie bardzo dobrze jechalo. mysle jednak że ze 102 ki szalu nie zrobisz za duzo gratow do wymiany .ale na wiekszym turbie colerze i wydechu kolo 150ps osigniesz. z racji ze ten woz ma krotka skrzynie to szybko sie napedza do tej swojej v max ktora oscyluje w okolicy 160-170 km/h
-------------------- Z3 coupe :) jest
Z4 coupe :) jest |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 27 November 2002 Skąd: Bielsko-Biała ![]() |
Trzeba zmienic wtryskiwacze, pompe i turbo od T4 AXG GT2252 i mozna zrobic ok 200ps. A no i jeszcze musi byc zrobiony porzadny cooler.
Silnik ACV ma taki sam srodek jak AHY czy AXG. -------------------- CompSport
Profesjonalnie Strojony Chiptuning http://www.compsport.pl 696030909 696030910 33 8213118 GG 3643857 |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 18 January 2008 ![]() |
Więc będzie tak:
-Turbo GT22v w razem z kolektorem z AXG (najmniej dłubania a efekt zadowalający) oraz wydech jw. -pompa seria (ponoć potencjał do 250 KM, a jak nie pociągnie do 200 to zmienię) -wtryski 216 lub 230 różnica w cenie niewielka, więc proszę o jakąś konkretną opinie. -IC na zimę seria, a potem się zobaczy (natknąłem się na info ze to maleństwo starcza do 200 KM, ale opina z Finlandii, więc i klimat nieco inny). -skrzynia DQR przy 2tyś RPM pędzi autko lekko ponad 90 km/h a jeżeli uda się tam upchnąć piątkę z FTV to już będzie ponad 100 km/h i 180 km/h przy 3500 RPM. Nie tyle chodzi mi o Vmax, co o cisze i spokój. Miło by było, gdyby ktoś zechciał podpowiedzieć mi, jak zmienić sterowanie turbiny na VTG/VNT. Co do AXG i AVC różnią się tłokami i korbowodami. http://www.t4-wiki.de/wiki/AHY No i jak by ktoś kiedyś szukał czegoś w tym temacie: http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=166311 http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t...mp;highlight=t4 Pozdrawiam. |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 27 November 2002 Skąd: Bielsko-Biała ![]() |
Więc będzie tak: -Turbo GT22v w razem z kolektorem z AXG (najmniej dłubania a efekt zadowalający) oraz wydech jw. -pompa seria (ponoć potencjał do 250 KM, a jak nie pociągnie do 200 to zmienię) -wtryski 216 lub 230 różnica w cenie niewielka, więc proszę o jakąś konkretną opinie. -IC na zimę seria, a potem się zobaczy (natknąłem się na info ze to maleństwo starcza do 200 KM, ale opina z Finlandii, więc i klimat nieco inny). -skrzynia DQR przy 2tyś RPM pędzi autko lekko ponad 90 km/h a jeżeli uda się tam upchnąć piątkę z FTV to już będzie ponad 100 km/h i 180 km/h przy 3500 RPM. Nie tyle chodzi mi o Vmax, co o cisze i spokój. Miło by było, gdyby ktoś zechciał podpowiedzieć mi, jak zmienić sterowanie turbiny na VTG/VNT. Co do AXG i AVC różnią się tłokami i korbowodami. http://www.t4-wiki.de/wiki/AHY No i jak by ktoś kiedyś szukał czegoś w tym temacie: http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=166311 http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t...mp;highlight=t4 Pozdrawiam. Tloki sa inne a korbowody te same ;-) Trzeba zmienic zaworek sterujacy, dolozyc kompensator podisnienia i zmienic oprogramowanie -------------------- CompSport
Profesjonalnie Strojony Chiptuning http://www.compsport.pl 696030909 696030910 33 8213118 GG 3643857 |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
User Dołączył: Tue, 24 October 2006 Skąd: wOLSZTYN ![]() |
Witam , moge zaoferowac , caly komplet ze 150 KM po 120 tys km , skrzynia , silnik,zawieszenie pod 16 cali, FMIC , info na maila lub 664753295
PPHU DOMINEX |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 18 January 2008 ![]() |
Czy w turbince gt2260v można obrócić o 180° muszle gorącą względem obudowy środkowej?
![]() |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 18 January 2008 ![]() |
czy w którymś z edc ...21 występował 3 bar map sensor i czy można gdzieś taki dostać, czy lepiej pakować zewnętrzny ??
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 23 December 2002 Skąd: z R-performance ![]() |
Szeroko spotykany był 250kph. Można założyć zewnętrzny większy i doprowadzić kabelki do ECU. Stronę ciepłą jak najbardziej można przekrecić bez większych przeróbek turbiny.
Pozdrawiam. |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 18 January 2008 ![]() |
A już straciłem wiarę rodzimych opiniodawców i zacząłem pytać po świecie
![]() Nabyłem turbinkę z silnikiem krokowym po czym dostałem info że występują dwa modele i jednego z nich nie da się przerobić na podciśnienie i tak się zastanawiam czy komuś udało się zaadoptować takie sterowanie??? czy tą turbinkę da się przerobić??? http://img201.imageshack.us/my.php?image=93054645us3.jpg http://img511.imageshack.us/my.php?image=54507074ao5.jpg no i jeszcze małe pytanko o wydajność przepływomierza z AHY/AXG 071 906 461 A do ilu KM wystarczy szczerze dziękuje za odpowiedzi i pozdrawiam ![]() |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
Super User Dołączył: Sat, 09 November 2002 Skąd: Poznań/Plewiska ![]() |
Największy problem będziesz miał ze sprzęgłem, lepiej zapodać skrzynie i sprzęgło od 150KM, robiliśmy taką modyfikacje ale dla wersji 88KM na 170KM, nie pamiętam jaki był moment, ale hamulcem było sprzęgło,auto jeżdzi do dzisiaj i ma już sporo ponad 200tyś km, panewki narazie dają rade.
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 23 July 2003 Skąd: Gdańsk ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Rookie Dołączył: Sun, 08 June 2003 Skąd: Stalowa Wola ![]() |
Tak jezdzi moj z chipsem na 170ps
http://www.youtube.com/watch?v=8o0Q_pvqncE...re=channel_page -------------------- 180ps w busie :)
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 22:11 |