Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> Podniesienie mocy Seat Leon 1M 1.8T
m4roco
post Tue, 05 May 2020 - 17:51
Post #1


Rookie
Dołączył: Tue, 05 May 2020





Witam,

Posiadam Seat Leon 1.8T 180KM 4x4 (kod silnika ARY) i chcę zwiększyć w nim moc. To mój pierwszy taki projekt, potrzebuję paru rad. Może ktoś akurat przerabiał temat w tym samym samochodzie. Chciałbym uzyskać jakieś 230-250KM.

Turbo: zregenerowana seria rozwiercona, więcej łopatek.
Wydech: w planach downpipe 3', a dalej 2,75' do końca. Pytanie, czy zrobić full przelot? Czy zakładać kata, czy może dać strumienicę, jeśli tak to w którym miejscu?
Rozważam też filtr stożkowy K&N.
Dodatkowo intercooler. W tej kwestii orientuję się najmniej tongue.gif . Przeglądałem w necie zestawy od fmic. Nie wiem tylko jaki rozmiar i jaki model, najlepiej tak, żeby zamontować to bez większych modyfikacji, a żeby było wydajne. Może jakaś inna firma godna uwagi? smile.gif
Na koniec chcę zrobić program.

Chętnie dowiem się jakie jest Wasze zdanie,

Pozdrawiam,
Kacper!

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 05 May 2020 - 17:51
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
nba
post Tue, 05 May 2020 - 21:49
Post #2


Frequent User
Dołączył: Sat, 25 February 2017
Skąd: SR





Wystarczy 2,75 downpipe i 2,5 reszta, najlepiej przelot bez kata, żadnych strumienic.

Filtr tylko oryginalny, stożek nic nie da a pogorszy filtracje.

FMIC może być chinol, orurowanie najlepiej wyspawane z nierdzewki przez spawacza. Są zakłady które oferują komplet FMIC.

Zapomniałeś o wtryskach, potrzebne są co najmniej wtryski z S3. Mogą być też wydajniejsze Bosch 430cc tanio dostępne u SIDa. Ori wtryski ogarną zakładaną moc tylko z użyciem 4 barowego regulatora, ale to jest rozwiązanie niepolecane z powodu dużego obciążenia pompy i różnych niefajnych zagrożeń z tym związanych. Sama pompa pewnie też nie pierwszej młodości i swoje przechodziła.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mis
post Tue, 05 May 2020 - 22:54
Post #3


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





Jeszcze TIP dorzuć do tej kolekcji, bo fabryka może Ci się zassać do środka na tej mocy.

Odnośnie turbo to gruszka seryjna czy mocniejsza?


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
m4roco
post Wed, 06 May 2020 - 02:14
Post #4


Rookie
Dołączył: Tue, 05 May 2020





CYTAT(nba @ Tue, 05 May 2020 - 21:49) *
Wystarczy 2,75 downpipe i 2,5 reszta, najlepiej przelot bez kata, żadnych strumienic.

Filtr tylko oryginalny, stożek nic nie da a pogorszy filtracje.

FMIC może być chinol, orurowanie najlepiej wyspawane z nierdzewki przez spawacza. Są zakłady które oferują komplet FMIC.

Zapomniałeś o wtryskach, potrzebne są co najmniej wtryski z S3. Mogą być też wydajniejsze Bosch 430cc tanio dostępne u SIDa. Ori wtryski ogarną zakładaną moc tylko z użyciem 4 barowego regulatora, ale to jest rozwiązanie niepolecane z powodu dużego obciążenia pompy i różnych niefajnych zagrożeń z tym związanych. Sama pompa pewnie też nie pierwszej młodości i swoje przechodziła.



Dzięki za wskazówki, pomyślę jeszcze o wtryskach.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
m4roco
post Wed, 06 May 2020 - 02:17
Post #5


Rookie
Dołączył: Tue, 05 May 2020





CYTAT(Mis @ Tue, 05 May 2020 - 22:54) *
Jeszcze TIP dorzuć do tej kolekcji, bo fabryka może Ci się zassać do środka na tej mocy.

Odnośnie turbo to gruszka seryjna czy mocniejsza?



Dzięki za radę!
Jeśli chodzi o turbo to seria, tylko tak jak napisałem wyżej - przy regeneracji powiększony otwór i więcej łopatek jest.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 01:50