![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 05 May 2020 ![]() |
Witam,
Posiadam Seat Leon 1.8T 180KM 4x4 (kod silnika ARY) i chcę zwiększyć w nim moc. To mój pierwszy taki projekt, potrzebuję paru rad. Może ktoś akurat przerabiał temat w tym samym samochodzie. Chciałbym uzyskać jakieś 230-250KM. Turbo: zregenerowana seria rozwiercona, więcej łopatek. Wydech: w planach downpipe 3', a dalej 2,75' do końca. Pytanie, czy zrobić full przelot? Czy zakładać kata, czy może dać strumienicę, jeśli tak to w którym miejscu? Rozważam też filtr stożkowy K&N. Dodatkowo intercooler. W tej kwestii orientuję się najmniej ![]() ![]() Na koniec chcę zrobić program. Chętnie dowiem się jakie jest Wasze zdanie, Pozdrawiam, Kacper! |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 25 February 2017 Skąd: SR ![]() |
Wystarczy 2,75 downpipe i 2,5 reszta, najlepiej przelot bez kata, żadnych strumienic.
Filtr tylko oryginalny, stożek nic nie da a pogorszy filtracje. FMIC może być chinol, orurowanie najlepiej wyspawane z nierdzewki przez spawacza. Są zakłady które oferują komplet FMIC. Zapomniałeś o wtryskach, potrzebne są co najmniej wtryski z S3. Mogą być też wydajniejsze Bosch 430cc tanio dostępne u SIDa. Ori wtryski ogarną zakładaną moc tylko z użyciem 4 barowego regulatora, ale to jest rozwiązanie niepolecane z powodu dużego obciążenia pompy i różnych niefajnych zagrożeń z tym związanych. Sama pompa pewnie też nie pierwszej młodości i swoje przechodziła. |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Jeszcze TIP dorzuć do tej kolekcji, bo fabryka może Ci się zassać do środka na tej mocy.
Odnośnie turbo to gruszka seryjna czy mocniejsza? -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 05 May 2020 ![]() |
Wystarczy 2,75 downpipe i 2,5 reszta, najlepiej przelot bez kata, żadnych strumienic. Filtr tylko oryginalny, stożek nic nie da a pogorszy filtracje. FMIC może być chinol, orurowanie najlepiej wyspawane z nierdzewki przez spawacza. Są zakłady które oferują komplet FMIC. Zapomniałeś o wtryskach, potrzebne są co najmniej wtryski z S3. Mogą być też wydajniejsze Bosch 430cc tanio dostępne u SIDa. Ori wtryski ogarną zakładaną moc tylko z użyciem 4 barowego regulatora, ale to jest rozwiązanie niepolecane z powodu dużego obciążenia pompy i różnych niefajnych zagrożeń z tym związanych. Sama pompa pewnie też nie pierwszej młodości i swoje przechodziła. Dzięki za wskazówki, pomyślę jeszcze o wtryskach. |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 05 May 2020 ![]() |
Jeszcze TIP dorzuć do tej kolekcji, bo fabryka może Ci się zassać do środka na tej mocy. Odnośnie turbo to gruszka seryjna czy mocniejsza? Dzięki za radę! Jeśli chodzi o turbo to seria, tylko tak jak napisałem wyżej - przy regeneracji powiększony otwór i więcej łopatek jest. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 01:50 |