![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
User Dołączył: Thu, 28 August 2008 ![]() |
Siema,
Próbuje reanimować m70b50 . Mam zatulejowany blok (żeliwne tuleje) i potrzebuje dobrać pierścienie. Oczywiście w ASO można kupić pierścienie ale do alusilu są mega drogie. Skoro mam już żeliwo to pomyślałem żeby dać pierścienie z silnika z żeliwnym blokiem. Znalazłem takie pasujące (wymiarowo) pierścienie i zastanawiam się czy ma to rację bytu. Pozdro ! |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 06 April 2006 Skąd: świdnik ![]() |
Nie ten dział, zadaj pytanie głównym, albo w dziale bmw. http://www.racingforum.pl/Racingforum-Forum-Glwne-f4.html
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 17 February 2009 Skąd: Pomorze ![]() |
Podaj wymiary pierścieni.
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 14 November 2006 ![]() |
zadzwon do Matycha do Łodzi -501 613286 albo 426585982, doradzi albo nawet dorobi Ci pierscienie
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
User Dołączył: Thu, 28 August 2008 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 17 February 2009 Skąd: Pomorze ![]() |
Jeśli tam jest standardowa średnica 84mm to dobierzesz coś z M52, M42/3.
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 01 February 2010 Skąd: Toruń ![]() |
Jeśli masz tuleje żeliwne to nawet jakby oryginalne pierścienie pod alusil były darmowe to i tak nie mógłbyś ich zastosować - to tak na marginesie
![]() -------------------- Civic EJ2_K20
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 17 February 2009 Skąd: Pomorze ![]() |
Możliwe, pytanie dlaczego skoro w praktyce nie stykają się te powierzchnie?
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 03 January 2010 ![]() |
Ale jak znasz średnice i grubosci pierścieni to jaki problem wpisac na google i szukac czy od czegoś nie pasuja
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
User Dołączył: Thu, 28 August 2008 ![]() |
Ale jak znasz średnice i grubosci pierścieni to jaki problem wpisac na google i szukac czy od czegoś nie pasuja Znalazłem pasujące tyle że od diesla. Stąd moje pytanie czy można je włożyć do benzyny ![]() Znalazłem też.pierscienie pasujące.do tego silnika tylko że one są do alusilu. Stąd mam dylemat., |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Jak dla mnie diesel/benzyna ma zamienne pierścienie.
Mają mieć prawidłową średnicę, wysokość dla rowków oraz być dedykowane pod dany materiał gładzi cylindra, tyle. -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 18 May 2005 Skąd: znienacka ![]() |
nie ma co sie bać zakładania pierscieni pod nikasil/alusil do żeliwa. wszedzie sie pisze, ze sie nie nadają, a ja kiedyś w aucie zony (f10 550i) postanowiłem spróbować. silnik n63 zatulejowany na zeliwo, pierscienie oryginalne (w dodatku nie nowe, tylko uzywane, ale z silnika zatartego w ktorym tuleje byly ok) auto od 4 lat jezdzi (ok.30tys.km) zhamowane na 508koni, od poczatku bierze 0,5l oleju na 5000km. wiem, ze gdybym dał takie jak trzeba, to m oze nie brałby nic, ale pół litra na 5kkm, nic strasznego sie nie stało. myslałem, ze pewnie bedzie pizda z chlaniem oleju lub kompresja lub sie zaraz zjebie, a tub tylko taki mały pikuś
-------------------- BMW 135i
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 23 June 2025 - 03:08 |