![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Fałtekowo k/Warszawy ![]() |
Opony szumią ? Drga kierownica ? Przyczyną tego może być brak pierścieni centrujących lub ich zużycie. Oferujemy ponad sto modeli pierścieni . Uniwersalny kształt pozwalają na dobranie odpowiedniego rozmiaru do większości felg i pojazdów.
![]() Felgi alu wytwarza się zwykle tak, aby jeden model pasował do różnych marek samochodów. Chodzi o obniżenie kosztów. W efekcie felgi alu oferowane do danego samochodu rzadko mają wymiary dokładnie odpowiadające specyfice pojazdu. Dotyczy to także otworu centrującego - jego średnica nie pozwala na ciasne osadzenie i dokładne wycentrowanie koła na piaście. Powstaje luz, który należy skompensować pierścieniem centrującym. Pierścienie centrujące Pierścienie centrujące są niezbędne do prawidłowego montażu praktycznie większości felg aluminiowych. Zamontowanie felg bez pierścieni centrujących lub na pierścieniach niskiej jakości może spowodować 'bicie' kół pomimo ich poprawnego wyważenia. W efekcie tego spada komfort jazdy, szybciej zużywają się elementy zawieszenia, opony ulegają 'wyząbkowaniu'. Stosuj pierścienie TPI ![]() Zachęcamy do skorzystania z produktów TPI. Oferujemy ponad 130 modeli wysokiej jakości pierścieni centrujących. Szeroki asortyment i uniwersalny kształt pozwalają na dobranie odpowiedniego rozmiaru do większości felg alu. Stosując jakościowe pierścienie centrujące zapewnisz sobie większy komfort jazdy i wydłużysz żywotność zawieszenia pojazdu. ![]() Cechy pierścieni centrujących TPI Materiał - kompozyt ABS + włókno szklane zapobiegające odkształceniom termicznym pierścienia. Wytrzymuje duży nacisk, wibracje i znaczne różnice temperatur. Kształt - uniwersalny, wysokość pierścienia centrującego to typowe 12,75mm. Pasuje do większości felg alu dostępnych na rynku. Stożkowy kołnierz - ułatwia prawidłowe osadzenie pierścienia centrującego w feldze aluminiowej. Podczas montażu koła na pojazd zapobiega przesunięciu się pierścienia w głąb otworu centrującego felgi. Zapinki Sure-Clip™ - podobnie jak kołnierz ułatwiają prawidłowe osadzenie pierścienia centrującego w feldze. Podczas montażu koła na pojazd zapobiegają wysunięciu się pierścienia z otworu centrującego felgi. Precyzja wykonania - produkcja w/g normy ISO/TS 16949:2002. Jest to certyfikat systemu jakości opracowany specjalnie dla branży motoryzacyjnej m. in. przez Grupę GM, BWM i innych producentów pojazdów samochodowych. Wszystkie w/w cechy są niezbędne dla zapewnienia odpowiedniej jakości pierścienia i umożliwienia jego poprawnego montażu. Tanie pierścienie centrujące zwykle nie mają przynajmniej jednej z tych cech. Cena za sztukę 7.99 pln brutto Cała Oferta znajduje się tutaj: http://rpmotorsport.pl/auta/pierscienie-ce...c-753_3884.html -- Ze względu na dużą ilość otrzymywanych wiadomości prosimy o dołączanie historii korespondencji RPM Mirkowski Łukasz __________________________________________ www.rpmotorsport.pl Tel. 509238633 e-mail info@rpmotorsport.pl __________________________________________ -------------------- https://www.rpmotorsport.pl
Katalizatory i tłumiki Magnaflow, Sklep tuningowy, Tuning Sklep, Tuning, Felgi Japan Racing, Multimedia i Car Audio Alpine, oleje Millers Motul i wiele innych, sprawdź |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 05:55 |