![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 12 December 2017 ![]() |
Czesc,
Chce rozwiazac problem cofania zaplonu zanim wyciagne silnik i wloze drugi. Auto nie generuje mocy i cofa mi zaplon do 0, normalnie ma np.20 stopni i wraz ze wzrostem obrotow zaplon spada do 0, kolektor wydechowy robi sie czerwony po 5sek butowania. Sterownik nie wykrywa stukow, doladowanie ok, AFR ok, zaplon 0. Sprawdzilem/wymienilem: -4x nowe wtryski + cewki + swiece+ swieze paliwo 98 -zawory dolotowe umyte - zmiana softu / zwykly stage 1 (to samo) - rozrzad sprawdzony, kolo zmiennych faz drugie + solenoid nowy - Lambda 0.8 - wydech przelot takze bez problemu -dolot szczelny -kompresja rowna po 12barow - nawet nowa odma - nowa pompa paliwa Pomyslow brak, zero bledow, nie mam zielonego pojecia gdzie szukac, walek dolotowy ma takie uszczelki jak w TFSI do fazatora, tez sa ok. Ogolnie jezdzi, brakuje mocy i cofa zaplon. Leo, why ? |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 19 October 2003 Skąd: krakooff ![]() |
Masz grzebany sterownik, spróbuj jeszcze raz zagrać program(próbowałeś, ale czasem warto zagrać serię z innego sterownika albo nawet podmienić sterownik). Czasem spadek napięcia po dłuższym postoju i próbie rozruchu może powodować zmiany w pamięci nieodwracalne. Zresztą lata swoje pewnie też ma, sprawdź i wszelkiego rodzaju stykologię, bo kilka kabli wiązki silnika robi "rundę" przez kasetę przyłączeniową obok aku w 207, więc warto to skontrolować:-) Dość częstym problemem były czujniki temperatury cieczy(w pierwszych latach dostępne tylko z obudową:-D) w 1.6 vti/thp, ale pewnie parametry inne podglądałeś.
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 12 December 2017 ![]() |
Jest to problem mechaniczny, wyciagam silnik juz mi szkoda czasu, czujniki wody i inne pokazuja dobre odczyty. Wymienilem jeszcze zaworek w glowicy od cisnienia oleju i bez zmian. Takze juz wystarczy tej walki.
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 19 October 2003 Skąd: krakooff ![]() |
Możliwe. Wystarczy podpalony zawór wydechowy czy pęknięcie głowicy.
Jednak inny sterownik do testów nie zaszkodzi, jak każda pamięć stała może mieć uszkodzone sektory/komórki/partycje(kwestia nazewnictwa) od wielokrotnego dłubania sterownika. Łatwo to sprawdzić zczytując aktualny wsad(z reguły po pierwszym odczycie, już tylko wgrywa się kolejne mody i nie zawsze urządzenie to zweryfikuje poprawnie). |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 12 December 2017 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 14 April 2008 Skąd: WPI ![]() ![]() |
w razie czego są takie - Inconel z sodem w środku
https://re5pect.pl/zawor-wydechowy-supertec...td-inconel.html -------------------- www.re5pect.pl
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 12 December 2017 ![]() |
myslalem o tym, ale jednak 600zl za 8x OEM zaworow vs. 1500+
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 02 July 2025 - 22:06 |