![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 06 December 2003 ![]() |
Czesc
Mam problem z dostawczym (sorki ze dostawczaka tu pcham ) Peugeotem Boxerem 2.5 TDI (tak nie TD, a TDI), 98r. przebieg 350 tkm (serwisowany w ASO, silnik byl rozbierany przy 260 tkm i stan niemalze idealny) . Problem jest to ze ...auto jest strasznie zmulone . Fabryka podaje 107KM i vmax 147 km/h , a mi wydaje sie ze jest z 70KM, vmax wynosi 115 km/h (oczywiscie na pusto) . Gdy go kupilem jak mial 250 tkm to takze byl zamulony juz, ale napewno nie az tak, wtedy vmax mial 125 km/h i szedl nieco lepiej . Ja sie jedzie to uczucie jest takie ze turbina dmucha tylko przy prawie najwyzszych obrotach (nie ma obrotomierza, ale wydaje sie ze juz wtedy by on wszedl na czerwone pole ), ponizej tych obrotow jest jedna wielka turbo-dziura . Po prostu mul kompletny . Sprawdzilem nawet cisnienie w dolocie (druciarskie wpiecie manometru, byl lekki przeciek na wezu) i pokazywalo nawet kolo 0.8 bara ale tylko jak juz wspomnialem przy prawie max obrotach, przy nizszych wskazowka manometru prawie wcale sie nie wychylala . Auto kopci tylko wlasnie wtedy gdy czuc ze turbina dmucha - czyli przy prawie max obrotach (dymi na czarno, to napewno NIE dym z oleju) . Ponizej tego - zero kopcenia . W dolocie za turbem troszke oleju, ale nie za duzo, z silnika nie ubywa nic oleju (doslownie na 15 tkm od wymiany do wymiany nic nie dolewam) . Myslalem ze to przeplywomierz, ale jak na moje oko to w tym silniku go nie ma . Jakies recepty, rady lub porady ? [img]{SMILIES_PATH}/icon_cool.gif[/img] Z gory wielkie dzieki [img]{SMILIES_PATH}/icon_smile.gif[/img] pozdrawiam piotrek -------------------- z3 rdst 2.8 +126p 1.2/5 speed +Clio sport ph2 172
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 30 June 2003 Skąd: Lublin ![]() |
z tego co opisujesz to masz niedrozny wydech. Spróbuj go odczepic zaraz za turbina i wtedy zobacz co sie bedzie działo. A jak masz katalizator to odrazu go wywal
Added after 1 minutes: i jeszcze jedno...na dzien dobry zaślep EGR -------------------- http://www.katservis.pl - dużo się tu nauczyłem
http://www.autor-tuning.com/ - gorąco polecam http://www.reampoland.pl - tu pracowalem http://www.lkt.pl - moje lokalne forum |
|
|
gość_gucior_* |
![]()
Post
#3
|
![]() |
też stawiam na wydech a właściwie katalizator który jest tak zasrany, że efekty czujesz
pzdr t |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 13 January 2007 Skąd: Pomorze ![]() |
Witam, borykam sie z takim samym problemem tylko ze pacjentem jest bliżniacza konstrukcja - Citroen Jumper. Po zaślepieniu EGR jest troszke lepiej ale nadal to autko nie jezdzi. Turbina , wałek, rozrząd, zawory, wydech sprawdzony.
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 06 December 2003 ![]() |
barthhh : a tez masz silnik 2.5 TDI 107KM ? Mozesz dac fotke w ktorym miejscu EGR'a zaslepiles ?
-------------------- z3 rdst 2.8 +126p 1.2/5 speed +Clio sport ph2 172
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 03 May 2025 - 09:50 |