Shoutbox 0 nowych PW 


 
Closed TopicStart new topic
> Peugeot Boxer 2.5 TDI - spadek mocy (sorry ze dostawczak ;)
piotres
post Sat, 06 Oct 2007 - 00:36
Post #1


Super User
Dołączył: Sat, 06 December 2003





Czesc

Mam problem z dostawczym (sorki ze dostawczaka tu pcham ) Peugeotem Boxerem 2.5 TDI (tak nie TD, a TDI), 98r. przebieg 350 tkm (serwisowany w ASO, silnik byl rozbierany przy 260 tkm i stan niemalze idealny) .

Problem jest to ze ...auto jest strasznie zmulone . Fabryka podaje 107KM i vmax 147 km/h , a mi wydaje sie ze jest z 70KM, vmax wynosi 115 km/h (oczywiscie na pusto) . Gdy go kupilem jak mial 250 tkm to takze byl zamulony juz, ale napewno nie az tak, wtedy vmax mial 125 km/h i szedl nieco lepiej .

Ja sie jedzie to uczucie jest takie ze turbina dmucha tylko przy prawie najwyzszych obrotach (nie ma obrotomierza, ale wydaje sie ze juz wtedy by on wszedl na czerwone pole ), ponizej tych obrotow jest jedna wielka turbo-dziura . Po prostu mul kompletny .

Sprawdzilem nawet cisnienie w dolocie (druciarskie wpiecie manometru, byl lekki przeciek na wezu) i pokazywalo nawet kolo 0.8 bara ale tylko jak juz wspomnialem przy prawie max obrotach, przy nizszych wskazowka manometru prawie wcale sie nie wychylala .

Auto kopci tylko wlasnie wtedy gdy czuc ze turbina dmucha - czyli przy prawie max obrotach (dymi na czarno, to napewno NIE dym z oleju) . Ponizej tego - zero kopcenia .

W dolocie za turbem troszke oleju, ale nie za duzo, z silnika nie ubywa nic oleju (doslownie na 15 tkm od wymiany do wymiany nic nie dolewam) .

Myslalem ze to przeplywomierz, ale jak na moje oko to w tym silniku go nie ma .

Jakies recepty, rady lub porady ? [img]{SMILIES_PATH}/icon_cool.gif[/img]

Z gory wielkie dzieki [img]{SMILIES_PATH}/icon_smile.gif[/img]
pozdrawiam
piotrek


--------------------
z3 rdst 2.8 +126p 1.2/5 speed +Clio sport ph2 172
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 06 Oct 2007 - 00:36
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
QSY
post Sat, 06 Oct 2007 - 14:42
Post #2


Frequent User
Dołączył: Mon, 30 June 2003
Skąd: Lublin





z tego co opisujesz to masz niedrozny wydech. Spróbuj go odczepic zaraz za turbina i wtedy zobacz co sie bedzie działo. A jak masz katalizator to odrazu go wywal

Added after 1 minutes:

i jeszcze jedno...na dzien dobry zaślep EGR


--------------------
http://www.katservis.pl - dużo się tu nauczyłem
http://www.autor-tuning.com/ - gorąco polecam
http://www.reampoland.pl - tu pracowalem
http://www.lkt.pl - moje lokalne forum
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_gucior_*
post Sat, 06 Oct 2007 - 16:34
Post #3









też stawiam na wydech a właściwie katalizator który jest tak zasrany, że efekty czujesz
pzdr
t
Go to the top of the page
 
+Quote Post
barthhh
post Sat, 06 Oct 2007 - 23:27
Post #4


Rookie
Dołączył: Sat, 13 January 2007
Skąd: Pomorze





Witam, borykam sie z takim samym problemem tylko ze pacjentem jest bliżniacza konstrukcja - Citroen Jumper. Po zaślepieniu EGR jest troszke lepiej ale nadal to autko nie jezdzi. Turbina , wałek, rozrząd, zawory, wydech sprawdzony.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piotres
post Sun, 07 Oct 2007 - 08:45
Post #5


Super User
Dołączył: Sat, 06 December 2003





barthhh : a tez masz silnik 2.5 TDI 107KM ? Mozesz dac fotke w ktorym miejscu EGR'a zaslepiles ?


--------------------
z3 rdst 2.8 +126p 1.2/5 speed +Clio sport ph2 172
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 03 May 2025 - 09:50