![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
User Dołączył: Tue, 05 July 2011 ![]() |
Witam. Potrzebuję informacji na temat silnika 2.0 tdi BMP w Passacie b6 z 2006 roku. Wady, zalety, na co zwrócić uwagę przed zakupem. Z góry dziękuję
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa ![]() |
W tym silniku padają pompki po około 200-250 tyś km. Wadliwa jest pompa oleju. Trzeba ją wymienić.
-------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 19 August 2004 Skąd: Sosnowiec ![]() |
No i chyba głowice lubiły sobie pękać. Znajomemu wymienili silnik z tego powodu na gwarancji po przebiegu 50 tys. Też rocznik 2006 ale kodu silnika nie znam.
-------------------- sygnatury komercyjne są dostępne dla kont PRO
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Super User Dołączył: Fri, 20 June 2014 Skąd: Radzyń Chełmiński ![]() |
Glowice pekaja w 16v, bmp jest 8 zaworowy i trgo problemu nie ma
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 27 March 2009 ![]() |
W 8V gniazda pompek się przypadkiem nie "wyrabiają"?
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa ![]() |
W BMP n ie zauważyłem , a mam 452.000 km
-------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 03 May 2025 - 08:59 |