![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 22 January 2016 ![]() |
Pytanko do znawców. nowszy silnik 170HP. Przy dołożeniu turbiny do tego silnika jak najlepiej rozwiązać sterowanie ? Zewnętrzny WG ? widizałem na zachodzi takie auta na turbo ale były to silniki starszej generacji na zewnętrznej cewce i z kablami zapłonowymi. Wtryski są bezpośrednio a w starszych mają wtrysk pośredni jak w 20vt. Nie wiem jak tam apsik rozwiązał to w mk2 bo tam turbił taki silnik. na k04 podobno dało 300+ z 1Bar
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 31 December 2010 Skąd: pomorskie ![]() |
wtrysk bezposredni w v5? Jestes pewny? Bo cos mi sie nie wydaje..
jak znam zycie to pewnie byl ori ecu plus jakas swinia.. wystarczy poszukac.. -------------------- Szukasz wtrysków? Zapraszam ;)
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 21 October 2016 ![]() |
Wydaje mi się że coś pomieszałeś, jeśli to oryginalny silnik a auto to Passat B5 to w przedlifcie były 2,3 Vr5 150 KM AGZ a poliftowe 2,3V5 170 KM to AZX, nie było wtrysku bezpośredniego, jedynie w Passacie B6 - 1,6 fsi, 2,0 FSI albo 3,2 FSI/3,6 FSI
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
User Dołączył: Mon, 12 October 2015 ![]() |
cos kolego pomieszales a tamten silnik do byl AQN 2.3 170km i turbo nie K04 tylko K16 z 2.5tfsi
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 31 December 2010 Skąd: pomorskie ![]() |
tak tez myslalem.. haha
![]() -------------------- Szukasz wtrysków? Zapraszam ;)
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 10:36 |