![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 10 December 2004 Skąd: Malbork/Gdańsk ![]() |
Witam kolegów po sporej przerwie
![]() Przyszedl czas na zakup dupowozu i jest w zwiazku z tym pewien dylemat... Mianowicie poszukuje czegos niemieckiego, calkiem fajnego - moje preferencje wymienilem w tytule tematu wiec... Passat CC 2.0 TDi CR - piekna buda, ale jak z silnikami CR? Jak sie sprawuja z DSG? Czy CC tez jest meczony przez pierdoly jak Passat B6? BMW E92 - piekna buda w M pakiecie, 177km powinno juz nawet troszke go ruszac (cudow nie oczekuje). Jak z kosztami utrzymania? Te silniki lubia sie z automatem? W gre wchodzi tez ladne E90 w M pakiecie. Jak sie ma do tego E90 po lifcie w wersji EfficientDynamic? BMW E60 - podejrzanie atrakcyjne ceny - czy nie jest to bomba zegarowa? Duzo drozsze realne utrzymanie niz w przypadku E90? Powiecie BMW = 6cyl tylko, jednak nie wiem jak ubezpieczenie bedzie wygladalo, a mieszkam w Anglii, wiec dosc istotny temat (musze odrobic prace domowa...). Duzo drozsze w utrzymaniu sa 3.0d? Jak sie maja do tego wersje benzynowe? A moze... wlasnie Golf V GTi DSG? Macie inne propozycje? Z gory dzieki za pomoc ![]() -------------------- VW CC GT 2014
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 03 December 2005 ![]() |
Sprawdz sobie road tax i insurance bo mozesz sie ciezko zdziwic
![]() |
|
|
gość_hexx_* |
![]()
Post
#3
|
![]() |
CC ale z 4x4
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 10 December 2004 Skąd: Malbork/Gdańsk ![]() |
K@rol: sprawdzilem - e90 i CC podobnie z roadtaxem, natomiast E60 juz troszke drozej - jakies 100gbp wiecej, chociaz jestem w stanie z tym zyc. Insurance peknie mi z 1700-1800gbp w zaleznosci od samochodu, ale to moje pierwsze auto w UK i licze sie z tym. A wiec te kwestie to inna para kaloszy - w temacie pytam o samochody i ich eksploatacje
![]() Czy CC ma te same problemy co B6? Mialem kilka lat temu ladnego B6 i ilosc pierdol, ktore sie sypaly byla wrecz irytujaca. hexx: why? To dupowoz, wiec raczej mi 4x4 potrzebne jest jak rybie recznik? -------------------- VW CC GT 2014
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 03 December 2005 ![]() |
E60 ma normalne ceny, to auto ktore w najlepszym wypadku ma 7 lat. Bez M pakietu, xenonu, sportow,itd wieje juz dziadem;)
Znajdz sobie w fajnym wpasie auto ktore cie interesuje i kup tylko wczesniej sprawdz HPI ( spokojnie w UK mozna krecic zegary, uwazaj na auta importowane z IRL sporo ma blednie wpisane mlodsze roczniki,itd, nawet nie ogladaj aut od handlarzy z Bradford,Cleakhaton,Keighley, Dewsbury bo to zaglebie zlomow. CC jezdzilem 2.0CR z dsg z przebiegiem 160kk mil i skrzynia ani motor nie sprawiala problemow,ale regularnie zmieniany Millers, itd. W CC moga szumiec uszczelki na gorze jak wyswiechtany mocno. |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 18 April 2011 Skąd: Gdańsk ![]() |
2.0d 177km od bmw był opisywany wiele razy, o wiele lepiej mimo wyższej ceny kupić 325d/330d/335d, ewentualnie przedlifta 163km (rozrząd z przodu). W coupe (e92) tych silników nie było, tylko kombi i sedan.
E60 jest o wiele droższe w utrzymaniu od E90 (droższe podzespoły i ogólnie auto jest bardziej skomplikowane). Passat CC to taki januszowy pseudo sportowy pindol, jak lubisz jeździć to bierz 3ER. 3.0D nie jest dużo droższe w utrzymaniu niż 2.0D, a na pewno jest bardziej żywotne, mniej awaryjne i w tej budzie dobrze daje radę. Silniki benzynowe w e9x są słabe, ja osobiście bym żadnego nie kupił. |
|
|
gość_hexx_* |
![]()
Post
#7
|
![]() |
hexx: why? To dupowoz, wiec raczej mi 4x4 potrzebne jest jak rybie recznik? dlaczego ? wyjedź w góry z rodziną/dziewczyną... i zalicz trasę z Białki Tatrzańskiej (termy) do na przykład... Gliczarowa Górnego zobaczysz po co 4x4 albo wystarczy nieodśnieżony parking kupowanie kastrata jest bez sensu |
|
|
gość_hexx_* |
![]()
Post
#8
|
![]() |
wystarczy taka droga.. i doceniasz 4x4
ja nie widzę w tej chwili sensu kupowania dla siebie auta DD bez 4x4 ![]() |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 17 March 2015 ![]() |
hexx, w anglii tak nie pada śnieg raczej, a poza tym dobry tył napęd + dobra opona i i tak bez problemu pojedziesz. Nie mam trakcji ani nic takiego, m54b30 + szpera + dobra zimówka: przez Bieszczady przejadę wszędzie gdzie taki CC 4x4. Od e46 DSC na prawdę pomaga wyjechać z zasp i daje radę w takich warunkach.
Do autora Brałbym e90/e91 z 2.0d 163km, pewniejszy silnik tak jak wyżej pisali, w pakiecie, na ładnym kole i tak będzie robić robotę. Najlepszy to 3.0d ale pytanie jak z ubezpieczeniem. |
|
|
gość_hexx_* |
![]()
Post
#10
|
![]() |
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 10 December 2004 Skąd: Malbork/Gdańsk ![]() |
hexx: śnieg podobno wczoraj padał, ale sie nie zalapalem. Tu w Anglii nie uświadczy widoków jak z Twojej fotki.
Czyli e92 odpada, bo ma tylko 177... a e90fl? W m pakiecie czy w EfficientDynamic tez nie wyglada złe. -------------------- VW CC GT 2014
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 18 April 2005 ![]() |
hexx nie wciskaj ludziom na sile swojej woli... po co komu w Szczecinie awd?
W Szczecinie w tym roku jest pierwszy snieg który utrzymał się dłużej na ulicach niż 2 godziny... zreszta i tak wtedy wszystko sie korkuje i jedziesz 3 km/h... A z rwd czy fwd dojedziesz do Szklarskiej i dasz darde wjechac do Gołębiowskiego... takim tokiem rozumowania kazdy powienien miec w garazu ratrak... Nie kazdemu potrzebne na sile awd do codzienniego uzytku... awd do sportu to co innego oczywiscie... |
|
|
gość_hexx_* |
![]()
Post
#13
|
![]() |
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 03 December 2005 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 17 November 2007 Skąd: Łódź ![]() |
Właśnie dojechałem nad Dunajec Polo w fwd.
Ostatnie 60km po ośnieżonych winklach i nie poczułem braku 4x4. ![]() ![]() Nie ma co się pchać w 4x4 jak nie mieszkasz w górach lub na lodowcu. Straty w napędzie, waga, zużycie paliwa. Można, ale nie widzę potrzeby. -------------------- ╭∩╮〔︶︵︶〕╭∩╮
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 18 April 2005 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 24 December 2008 ![]() |
Jak planujesz kupić E90 3.0D i robić 400KM/800NM to wtedy 4 łapy pewnie będą miały sens. Tyko czy napędy i konwerter to ogarną.
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 24 March 2015 ![]() |
..Tu w Anglii nie uświadczy widoków jak z Twojej fotki. .. Przy czym widok z fotki w żadnym jej fragmencie nie pokazuje niczego, co byłoby dla ośki problemem, zwykła zima, zwyczajnie się po tym ośką jeździ. -------------------- Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com |
|
|
gość_hexx_* |
![]()
Post
#19
|
![]() |
póki jest płasko... to pewnie tak
jak masz FWD to też dasz radę ale z RWD to porażka zresztą... skoro autor nie potrzebuje, to nie ma co drażyć |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 03 December 2005 ![]() |
Hexx, na pewno wygodniej w zimowych warunkach, ale czy porazka z rwd? Majac dobre zimowki, systemy bezpieczenstwa,bez problemow. Mam rodzine w Niedzicy, zima moj dziadek w latach 70' jezdzil tam syrena,trabantem, w latach 80' polonezami, opony wiadomo jakie byly, zimy tez, takze da sie zyc bez 4x4
![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 08:34 |