![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 16 May 2007 ![]() |
Witam,
zdecydowałem się tutaj napisać bo już mam totalny mętlik w glowie. Szukam DD z 4 miejscami (moze byc coupe), budżet 60-70k, benzyna do 2L, mozliwie najmniejszy przebieg - rocznie robie 15-20k km. Wiem, że to mało racingowy temat jednak chyba ciężko o bardziej konkretne forum w polskich internetach. Dotychczas wydedukowałem: 1. Audi A4 2010 / 2011 z 2.0TSFI Przyklad: http://allegro.pl/audi-a4-b8-s-line-2010r-...4377987067.html http://otomoto.pl/audi-a4-2-0-tfsi-quattro...-C32905340.html 2. Passat CC 2010/2011 z 2.0 TSI Przyklad: http://otomoto.pl/volkswagen-passat-cc-C33092122.html http://otomoto.pl/volkswagen-passat-cc-r-line-C33508079.html http://otomoto.pl/volkswagen-passat-cc-2-0...-C32543285.html Wiem ze oba auta sa stosunkowo podobne, naczytałem się juz o spijaniu 0.5l oleju na 10k km w tych silnikach, lecz nigdzie nie znalazlem informacji czy jednostki po 2011 roku majace 211km a nie 200km sa juz wolne od tego problemu? Ktore z da wiecej radosci i bedzie mniej bezproblemow i straci najmniej na cenie? Moze jakies inne propozycje? BMW 3 podoba mi się tylko w coupe a to jest poza budztem z takiego rocznika. Z Góry dziękuje za wszelakie wskazówki! Pozdrawiam! |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
gość_anomal_* |
![]()
Post
#2
|
![]() |
CC ma wiecej miejsca z tylu, ma bardziej limuzynowata linie, w 2.0 benzynie jest fwd, ma kokpit z passata b6 z 2005roku.
Audi swiezsze, szybsze, mozna znalezc quattro, ale za to mniejsze. Strata wartosci podobna... |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
User Dołączył: Sat, 30 March 2013 ![]() |
Stoje dokładnie przed tym samym dylematem z tym, że u mnie w gre wchodza dwulitowe diesle(niestety).
Po przejechaniu sie Audi i Passatem nadal niestety nie wiem w co celowac. Edit: WTF, dlaczego to czarne Audi ma podwojne sterowanie systemem MMI? |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 06 January 2007 Skąd: to wiesz? ![]() |
jak ktoś chce poczytać o Audi B8, poszukajcie mojego tematu, co prawda w konfrontacji z BMW. Z CC polecam 3.6 z napędem na cztery koła, oczywiście Quattro lepsze
![]() -------------------- Jaguar XKR V8 Kompressor Stage1+
Porsche Cayenne II V6 TDI Stage1+ |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 16 May 2007 ![]() |
Pytalem o to czarne na forum Audi A4 Klub Polska i nie warte nawet otwierania linka:
1. "Anglik i pewnie przekładka , cos mi tam nie pasi z panelem kolo lewarka ( brak NAVI) . Lusterka boczne ma z przed lifta , ramka wokól zegarów jest od najnowszej wersji ." 2. "..czarny niezły składak, dwusterfowa klima, navi i do tego panel od auta bez navi..." No to tez jestem w martwym punkcie, w weekend mialem sie przejechac i A4 i Passatem ale skoro tobie to nic nie rozjasnilo nie wiem czy dla mnie to coś zmieni :/ Edit. Dzięki LCQ za info! - zaraz odszukam ten temat i podlinkuje tez tutaj. Link: http://www.racingforum.pl/index.php?showto...t=0&start=0 |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sun, 16 March 2003 Skąd: Sweden ![]() |
Panel w czarnej jest od MMI 3g, fajnie go mieć. Ta biała ma biedny ten wyświetlacz pomiędzy zegarami, są z kolorowymi LCD i navi współpracuje z nimi na jednocześnie.
-------------------- E36 coupe M50b28 T by Artix
Audi A4 B8 TDI Avant by KingSoft |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 22 February 2006 Skąd: Poznań ![]() |
Powiem jedno:
Jedno i drugie auto da ci podobną frajdę z jazdy - bierz te które znajdziesz lepiej wyposażone i w lepszym stanie, najlepiej salon PL!! Niestety większość CC w benzynie będzie z USA - a wiadomo jakie perełki opłaca się przywozić na handel z za oceanu ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 08 September 2025 - 23:47 |