![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
User Dołączył: Thu, 01 May 2003 Skąd: Stalowa Wola ![]() |
Witam
Pytanie do znawców... mam Passata B5 sedan 98r 2.8 V6 30v syncro manual czy zmiesci sie pod maske 4.2 V8 300ps z Audi A8 pierwszy wypust ? Czy skrzynia i sprzegło bedzie pasować z 2.8 ? Passata kupiłem w cenie Golfa 2 i jest na chodzie, zarejestrowany tylko cały poobijany i stwierdziłem że chce zrobić z niego niepozornego korzenia do upalania gdzie sie da bo go nie szkoda a pozatym nie widziałem jeszcze mocnego projektu B5 i dlatego myśle go swapować. 2.7 biturbo odpada za wysokie progi ewentualnie jak 4.2 lipa to czy 1.8T AEB z B5 moge połączyć ze skrzynia z 2.8 syncro ? |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
User Dołączył: Sat, 20 December 2008 Skąd: Łódź ![]() |
Taki projekt już istnieje. Jeździł w Łodzi u p Derbiaka
http://www.youtube.com/watch?v=VfpCLjr8Nb0 |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
Witam Pytanie do znawców... mam Passata B5 sedan 98r 2.8 V6 30v syncro manual czy zmiesci sie pod maske 4.2 V8 300ps z Audi A8 pierwszy wypust ? Czy skrzynia i sprzegło bedzie pasować z 2.8 ? Passata kupiłem w cenie Golfa 2 i jest na chodzie, zarejestrowany tylko cały poobijany i stwierdziłem że chce zrobić z niego niepozornego korzenia do upalania gdzie sie da bo go nie szkoda a pozatym nie widziałem jeszcze mocnego projektu B5 i dlatego myśle go swapować. 2.7 biturbo odpada za wysokie progi ewentualnie jak 4.2 lipa to czy 1.8T AEB z B5 moge połączyć ze skrzynia z 2.8 syncro ? Da się ...skrzynia moze zostać z 2,8 .....guzior wpakował taki silnik do s4 b5 +kompresor ...jest w dziale Projekty,jest też parę projektów na motorgeek.com.Pamiętaj że będzie ciasno .Lepszą choć droższą opcją byłoby v8 z s4 b6 ( jest krótsze) ![]() Taki projekt już istnieje. Jeździł w Łodzi u p Derbiaka http://www.youtube.com/watch?v=VfpCLjr8Nb0 Chyba nie zrozumiałeś autora ( nie zauważyłeś rok 98 ,a nie 84 jak u derbiaka )...autor ma passata b5 ,a nie b2 ![]() -------------------- quattro
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
User Dołączył: Thu, 01 May 2003 Skąd: Stalowa Wola ![]() |
Dzięki za odpowiedz. Dział projekty czytam codziennie od dobrych kilku lat
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
koło z 4,2 manuala musi byc
![]() -------------------- quattro
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
User Dołączył: Sun, 22 June 2008 ![]() |
Witam Pytanie do znawców... mam Passata B5 sedan 98r 2.8 V6 30v syncro manual czy zmiesci sie pod maske 4.2 V8 300ps z Audi A8 pierwszy wypust ? Czy skrzynia i sprzegło bedzie pasować z 2.8 ? Passata kupiłem w cenie Golfa 2 i jest na chodzie, zarejestrowany tylko cały poobijany i stwierdziłem że chce zrobić z niego niepozornego korzenia do upalania gdzie sie da bo go nie szkoda a pozatym nie widziałem jeszcze mocnego projektu B5 i dlatego myśle go swapować. 2.7 biturbo odpada za wysokie progi ewentualnie jak 4.2 lipa to czy 1.8T AEB z B5 moge połączyć ze skrzynia z 2.8 syncro ? A moze 1.8T na ponad 300PS zrobione? http://forum.vw-passat.pl/threads/14261-1-...age-II-306-koni |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 30 March 2010 Skąd: Konstancin ![]() |
Jest i na tym forum
http://www.racingforum.pl/index.php?showto...4&hl=passat |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 26 March 2005 Skąd: wr ![]() |
Odkopie temat. Czy projekt z V8 w passacie wypalił? Poszukuje info na ten temat.
Pacjent to również passat b5 2.8 syncro 98 r. tyle,że kombi ![]() Co wymaga najwięcej przeróbek? Jakie elementy napewno wymagają wymiany? Z jakimi kosztami +/- trzeba się liczyć? -------------------- diesel power
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 01 December 2008 Skąd: Kielce ![]() |
Cały swap trzeba liczyć 10tyś.PLN już z robocizną.
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
User Dołączył: Fri, 24 August 2007 Skąd: Rz ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 26 March 2005 Skąd: wr ![]() |
Takich też kosztów się spodziewałem. Jeśli ktoś wie coś więcej proszę o info.
-------------------- diesel power
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 15 July 2009 ![]() |
ale po co swapowac passka? nielepiej kupić wersje W8 ma bogatsze wysposażenie i jest 8 cylindrów i siedzi tam orginalnie
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 26 March 2005 Skąd: wr ![]() |
ale po co swapowac passka? nielepiej kupić wersje W8 ma bogatsze wysposażenie i jest 8 cylindrów i siedzi tam orginalnie Nie mój cyrk nie moje małpy ![]() Pomysł sprzedaży obecnego auta i kupno następnego odpada. -------------------- diesel power
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
Z tego co wiem to W8 za bardzo nie jedzie i jest bardziej awaryjny (z ewentualnym LPG też się nie lubi). To ja mam inne informacje . Z lpg się lubi. Tylko trzeba umieć założyć ![]() Nie jechać nie jedzie. bo waży spooooro. -------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 ![]() |
To ja mam inne informacje . Z lpg się lubi. Tylko trzeba umieć założyć ![]() Nie jechać nie jedzie. bo waży spooooro. Wiedziałem, że padnie taka odpowiedź. A więc: Do każdego trzeba umieć założyć. Mówię o tym, że są lepsze silniki do jazdy z gazem. I nie jedzie jak na 280 KM a nie na wagę ![]() |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Odkopie temat. Czy projekt z V8 w passacie wypalił? Poszukuje info na ten temat. Pacjent to również passat b5 2.8 syncro 98 r. tyle,że kombi ![]() Co wymaga najwięcej przeróbek? Jakie elementy napewno wymagają wymiany? Z jakimi kosztami +/- trzeba się liczyć? jest swap na 2.7 BIT i ja bym szedł w tym kierunku zamiast w V8 -------------------- |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
Wiedziałem, że padnie taka odpowiedź. A więc: Do każdego trzeba umieć założyć. Mówię o tym, że są lepsze silniki do jazdy z gazem. I nie jedzie jak na 280 KM a nie na wagę ![]() W8 pracuje na lpg jak każdy inny silnik na wtrysku pośrednim . Wiadomo że każdą trzeba umieć założyć, jednym z dodatkowych problemów jest to że wokół W8 masz malo miejsca. Pozatym niczym się szczególnym nie wyróżnia aby go można było zakwalifikować do grupy silników które gorzej sprawują sie na lpg. No chyba że chcesz mi o czym ciekawym powiedzieć to chętnie posłucham i się doszkole. Jak dla mnie nie jedzie ze wzgledu na mase i tipa ![]() ![]() -------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 10 January 2008 Skąd: Warszawa WJ ![]() |
A czy właśnie to że mają tendencje do przegrzewania się nie jest kolejny powód żeby LPG nie zakładać?
-------------------- cztery koła i silnik
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
A czy właśnie to że mają tendencje do przegrzewania się nie jest kolejny powód żeby LPG nie zakładać? Nie. Co ma lpg do przegrzewania się ? Przegrzewają się przy niesprawnym układzie chłodzenia. LPG wręcz pomaga schłodzić układ chłodzenia silnika. EGT na LPG masz takie samo jak na PB przy poprawnie wystrojonej instalce. A po paru modach nawet niższe niz na pb.... ale to już nie temat na taki rozkminy. -------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 11:22 |