Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> Passat B5 2.8 V6 syncro manual - swap na 4.2 V8
Rapcio
post Fri, 13 Jan 2012 - 18:40
Post #1


User
Dołączył: Thu, 01 May 2003
Skąd: Stalowa Wola





Witam
Pytanie do znawców... mam Passata B5 sedan 98r 2.8 V6 30v syncro manual czy zmiesci sie pod maske 4.2 V8 300ps z Audi A8 pierwszy wypust ? Czy skrzynia i sprzegło bedzie pasować z 2.8 ? Passata kupiłem w cenie Golfa 2 i jest na chodzie, zarejestrowany tylko cały poobijany i stwierdziłem że chce zrobić z niego niepozornego korzenia do upalania gdzie sie da bo go nie szkoda a pozatym nie widziałem jeszcze mocnego projektu B5 i dlatego myśle go swapować. 2.7 biturbo odpada za wysokie progi ewentualnie jak 4.2 lipa to czy 1.8T AEB z B5 moge połączyć ze skrzynia z 2.8 syncro ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 13 Jan 2012 - 18:40
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
strikerbest
post Fri, 13 Jan 2012 - 18:55
Post #2


User
Dołączył: Sat, 20 December 2008
Skąd: Łódź





Taki projekt już istnieje. Jeździł w Łodzi u p Derbiaka
http://www.youtube.com/watch?v=VfpCLjr8Nb0
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kiwi
post Fri, 13 Jan 2012 - 22:19
Post #3


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





CYTAT(Rapcio @ Fri, 13 Jan 2012 - 18:40) *
Witam
Pytanie do znawców... mam Passata B5 sedan 98r 2.8 V6 30v syncro manual czy zmiesci sie pod maske 4.2 V8 300ps z Audi A8 pierwszy wypust ? Czy skrzynia i sprzegło bedzie pasować z 2.8 ? Passata kupiłem w cenie Golfa 2 i jest na chodzie, zarejestrowany tylko cały poobijany i stwierdziłem że chce zrobić z niego niepozornego korzenia do upalania gdzie sie da bo go nie szkoda a pozatym nie widziałem jeszcze mocnego projektu B5 i dlatego myśle go swapować. 2.7 biturbo odpada za wysokie progi ewentualnie jak 4.2 lipa to czy 1.8T AEB z B5 moge połączyć ze skrzynia z 2.8 syncro ?

Da się ...skrzynia moze zostać z 2,8 .....guzior wpakował taki silnik do s4 b5 +kompresor ...jest w dziale Projekty,jest też parę projektów na motorgeek.com.Pamiętaj że będzie ciasno .Lepszą choć droższą opcją byłoby v8 z s4 b6 ( jest krótsze) wink.gif

CYTAT(strikerbest @ Fri, 13 Jan 2012 - 18:55) *
Taki projekt już istnieje. Jeździł w Łodzi u p Derbiaka
http://www.youtube.com/watch?v=VfpCLjr8Nb0


Chyba nie zrozumiałeś autora ( nie zauważyłeś rok 98 ,a nie 84 jak u derbiaka )...autor ma passata b5 ,a nie b2 wink.gif


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rapcio
post Sat, 14 Jan 2012 - 13:19
Post #4


User
Dołączył: Thu, 01 May 2003
Skąd: Stalowa Wola





Dzięki za odpowiedz. Dział projekty czytam codziennie od dobrych kilku lat smile.gif gdyby to było audi to bym nie pytał bo wiem że nie jedno A4 i 80 już smiga z takim motorem smile.gif Passatów B5 V8 za to jeszcze nie widziałem w PL.... ok jeżeli skrzynia może zostać to co z kołem zamachowym i sprzegłem może zostać z 2.8 ? czy trzeba bedzie poszukać zamach od 4.2 manual? To ma być niskobudzetowy projekt wiec planuje kupic A8 anglika 4.2 V8 żeby nic nie brakowało. Wiadomo że te auta można kupić za grosze a nowsze 4.2 z S4 to już dużo wiekszy wydatek.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kiwi
post Sat, 14 Jan 2012 - 13:29
Post #5


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





koło z 4,2 manuala musi byc wink.gif


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jericho
post Sat, 14 Jan 2012 - 22:38
Post #6


User
Dołączył: Sun, 22 June 2008





CYTAT(Rapcio @ Fri, 13 Jan 2012 - 18:40) *
Witam
Pytanie do znawców... mam Passata B5 sedan 98r 2.8 V6 30v syncro manual czy zmiesci sie pod maske 4.2 V8 300ps z Audi A8 pierwszy wypust ? Czy skrzynia i sprzegło bedzie pasować z 2.8 ? Passata kupiłem w cenie Golfa 2 i jest na chodzie, zarejestrowany tylko cały poobijany i stwierdziłem że chce zrobić z niego niepozornego korzenia do upalania gdzie sie da bo go nie szkoda a pozatym nie widziałem jeszcze mocnego projektu B5 i dlatego myśle go swapować. 2.7 biturbo odpada za wysokie progi ewentualnie jak 4.2 lipa to czy 1.8T AEB z B5 moge połączyć ze skrzynia z 2.8 syncro ?

A moze 1.8T na ponad 300PS zrobione?

http://forum.vw-passat.pl/threads/14261-1-...age-II-306-koni
Go to the top of the page
 
+Quote Post
peerbe111
post Sat, 14 Jan 2012 - 22:55
Post #7


Forum Killer
Dołączył: Tue, 30 March 2010
Skąd: Konstancin





Jest i na tym forum
http://www.racingforum.pl/index.php?showto...4&hl=passat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gelon
post Sun, 02 Feb 2014 - 11:43
Post #8


Super User
Dołączył: Sat, 26 March 2005
Skąd: wr





Odkopie temat. Czy projekt z V8 w passacie wypalił? Poszukuje info na ten temat.
Pacjent to również passat b5 2.8 syncro 98 r. tyle,że kombi wink.gif
Co wymaga najwięcej przeróbek? Jakie elementy napewno wymagają wymiany?
Z jakimi kosztami +/- trzeba się liczyć?


--------------------
diesel power
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dawidex1980
post Sun, 02 Feb 2014 - 14:33
Post #9


Rookie
Dołączył: Mon, 01 December 2008
Skąd: Kielce





Cały swap trzeba liczyć 10tyś.PLN już z robocizną.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kafarek555
post Sun, 02 Feb 2014 - 14:36
Post #10


User
Dołączył: Fri, 24 August 2007
Skąd: Rz





CYTAT(dawidex1980 @ Sun, 02 Feb 2014 - 16:33) *
Cały swap trzeba liczyć 10tyś.PLN już z robocizną.

Liczysz to robiąc samemu czy w profi firmie? Jakaś lista rzeczy co potrzeba przygotować?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gelon
post Sun, 02 Feb 2014 - 14:41
Post #11


Super User
Dołączył: Sat, 26 March 2005
Skąd: wr





Takich też kosztów się spodziewałem. Jeśli ktoś wie coś więcej proszę o info.


--------------------
diesel power
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vasquez
post Mon, 03 Feb 2014 - 06:36
Post #12


Super User
Dołączył: Wed, 15 July 2009





ale po co swapowac passka? nielepiej kupić wersje W8 ma bogatsze wysposażenie i jest 8 cylindrów i siedzi tam orginalnie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gelon
post Mon, 03 Feb 2014 - 07:48
Post #13


Super User
Dołączył: Sat, 26 March 2005
Skąd: wr





CYTAT(vasquez @ Mon, 03 Feb 2014 - 08:36) *
ale po co swapowac passka? nielepiej kupić wersje W8 ma bogatsze wysposażenie i jest 8 cylindrów i siedzi tam orginalnie


Nie mój cyrk nie moje małpy wink.gif To pomysł brata,nie chce się pozbywać auta tylko swapowć dlatego zbieram wszelkie info na ten temat.
Pomysł sprzedaży obecnego auta i kupno następnego odpada.


--------------------
diesel power
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joker
post Mon, 03 Feb 2014 - 08:33
Post #14


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 24 March 2003





CYTAT(vasquez @ Mon, 03 Feb 2014 - 08:36) *
ale po co swapowac passka? nielepiej kupić wersje W8 ma bogatsze wysposażenie i jest 8 cylindrów i siedzi tam orginalnie

Z tego co wiem to W8 za bardzo nie jedzie i jest bardziej awaryjny (z ewentualnym LPG też się nie lubi).
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Mon, 03 Feb 2014 - 10:11
Post #15


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





CYTAT(Joker @ Mon, 03 Feb 2014 - 10:33) *
Z tego co wiem to W8 za bardzo nie jedzie i jest bardziej awaryjny (z ewentualnym LPG też się nie lubi).

To ja mam inne informacje . Z lpg się lubi. Tylko trzeba umieć założyć wink.gif
Nie jechać nie jedzie. bo waży spooooro.


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joker
post Mon, 03 Feb 2014 - 11:37
Post #16


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 24 March 2003





CYTAT(GREGOR10 @ Mon, 03 Feb 2014 - 12:11) *
To ja mam inne informacje . Z lpg się lubi. Tylko trzeba umieć założyć wink.gif
Nie jechać nie jedzie. bo waży spooooro.


Wiedziałem, że padnie taka odpowiedź. A więc:
Do każdego trzeba umieć założyć. Mówię o tym, że są lepsze silniki do jazdy z gazem.

I nie jedzie jak na 280 KM a nie na wagę wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Mon, 03 Feb 2014 - 13:47
Post #17


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(gelon @ Sun, 02 Feb 2014 - 13:43) *
Odkopie temat. Czy projekt z V8 w passacie wypalił? Poszukuje info na ten temat.
Pacjent to również passat b5 2.8 syncro 98 r. tyle,że kombi wink.gif
Co wymaga najwięcej przeróbek? Jakie elementy napewno wymagają wymiany?
Z jakimi kosztami +/- trzeba się liczyć?


jest swap na 2.7 BIT

i ja bym szedł w tym kierunku zamiast w V8


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Mon, 03 Feb 2014 - 14:47
Post #18


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





CYTAT(Joker @ Mon, 03 Feb 2014 - 13:37) *
Wiedziałem, że padnie taka odpowiedź. A więc:
Do każdego trzeba umieć założyć. Mówię o tym, że są lepsze silniki do jazdy z gazem.

I nie jedzie jak na 280 KM a nie na wagę wink.gif


W8 pracuje na lpg jak każdy inny silnik na wtrysku pośrednim . Wiadomo że każdą trzeba umieć założyć, jednym z dodatkowych problemów jest to że wokół W8 masz malo miejsca. Pozatym niczym się szczególnym nie wyróżnia aby go można było zakwalifikować do grupy silników które gorzej sprawują sie na lpg. No chyba że chcesz mi o czym ciekawym powiedzieć to chętnie posłucham i się doszkole.

Jak dla mnie nie jedzie ze wzgledu na mase i tipa smile.gif jak ma moc 275km to kazdy inny silnik o tej samej krzywej przebiegu mocy bedzie jechal tak samo , moc to moc wink.gif Co innego że wiele jest niesprawnych i przegrzanych ,dlatego o tych 275km to można zapomnieć zazwyczaj.


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GIB
post Mon, 03 Feb 2014 - 15:32
Post #19


Forum Homee
Dołączył: Thu, 10 January 2008
Skąd: Warszawa WJ





A czy właśnie to że mają tendencje do przegrzewania się nie jest kolejny powód żeby LPG nie zakładać?


--------------------
cztery koła i silnik
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Mon, 03 Feb 2014 - 16:07
Post #20


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





CYTAT(GIB @ Mon, 03 Feb 2014 - 17:32) *
A czy właśnie to że mają tendencje do przegrzewania się nie jest kolejny powód żeby LPG nie zakładać?

Nie.
Co ma lpg do przegrzewania się ? Przegrzewają się przy niesprawnym układzie chłodzenia. LPG wręcz pomaga schłodzić układ chłodzenia silnika. EGT na LPG masz takie samo jak na PB przy poprawnie wystrojonej instalce. A po paru modach nawet niższe niz na pb.... ale to już nie temat na taki rozkminy.


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 11:22