![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
Witam jestem posiadaczem w/w samochodu (3.2 did 165 km) od nie dawna, w aucie jest do wymiany turbo, dmucha ale pod koniec juz czuc ze znacznie za slabo. Mysle nad regeneracja lub kupnem nowej, albo zalozenie turbiny z nowszej generacji tego silnika 200 KM.
Turbo obecne to td035 a w tym nowszym to td04 chyba... czy jakies takie oznaczenie - firmy ihi. Zmiana by objela tez kolektor wydechowy bo jest inna flansza do turbo oraz dp. Czy elektronika bedzie jakims wiekszym problemem czy jakis w miare dobry tuner sobie z tym poradzi. Ogolnie to turbo z nowszego modelu mozna nabyc uzywane w dobym stanie bo o te z mojego juz troszke trudniej. A jak by cos mocy przybylo to tez nie zaszkodzi. -------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 12 March 2009 ![]() |
w aucie jest do wymiany turbo, dmucha ale pod koniec juz czuc ze znacznie za slabo. turbo bierze olej, świszczy? diagnostyka była robiona? przewody podciśnieniowe i sterowanie ok? przepływka dobrze pokazuje? orurowanie ic szczelne? -------------------- moment i moc by www.rperformance.pl
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
tak bierze jest zrzygana olejem, diagnostyka byla robiona w placach - wirnika ma luz na tyle duzy ze jest wstaie dostawic do obudowy chyba nie ma co tu wiecej diagnozowac, a wirnik poprzycierany
![]() -------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 03 May 2025 - 14:05 |