![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 28 September 2007 Skąd: Sędziszów, świętokrzyskie ![]() |
Witam Forumowiczów.
Kolega ma problem ze swoim Paskiem B6 170 km. Od 3 miesiecy auto jest słabe, u Goduli wypluło 118 km i 218 NM. Po postoju w serwisie ( 1,5 miesiąca) i wymianie pompy paliwa auto powędrowało z powrotem do Goduli i wypluło 126 km i 228 NM. Macie jakieś pomysły?? Dodam ze auto ma 1,5 roku i 110k km przelotu. Z góry dzięki bo VW umywa ręce twierdzac że ma już 170 km ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Super User Dołączył: Sat, 19 January 2008 Skąd: Gliwice ![]() |
Hm,myśle że masz kilka możliwości
a) skarga bezpośrednio w Urzedzie Ochrony Konkurencji i Konsumentów -pouczą,podpowiedzą i sami będą zobligowani pomóc w rozwiązaniu problemu ![]() c) oddajesz samochód do serwisu (innego) objawy? słaby jest i tyle ,przy odbiorze po jeździe próbnej możesz stwierdzić że nic się nie poprawiło,rządasz wydruku parametrów ,mocy i momentu ,inaczej uznajesz że usterka nie została usunięta i nie odbierasz samochodu Ciężka droga przed Tobą,ale ... będzie dobrze |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 05 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
Podstawowa diagnoza spręzarki,układu paliwowego,przepływki była robiona?moze auto przez dpf cos głupieje.
-------------------- Ecuproject wrocław 513399363,502730289
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Rookie Dołączył: Wed, 18 May 2005 ![]() |
Volkswagen Poznań Sp. z o.o.
ul. Warszawska 349 61-060 Poznań Centrala Tel.: +48 61 876 1781 Fax.: +48 61 876 1473 Hotline VW Niemcy Wolfsburg: "+49800-Volkswagen" +498 00-86 55 79 24 36 Zglaszanie spraw gwarancyjnych WV Niemcy Wolfsburg: kundenbetreuung@volkswagen.de Dane kontaktowe VW Niemcy : Volkswagen AG 38436 Wolfsburg Tel +49 (0) 1805 865579* Fax +49 (0) 1805 329865* Jesli nie znasz niemieckiego wyslij email Po Angielsku... Dokladnie wyjasnij o co chodzi oraz ewentualnie wyslij scany dokumentow w wysokiej rozdzielczosci Kiedy dostaniesz pierwsza odpowiedz zanotuj wewnetrzny numer reklamacji VW jest to bardzo wazne... Kiedy zostanie przydzielona osoba ktora bedzie zajmowala sie twoja sprawa popros ja o podanie bezposredniego numeru do niej Inaczej bedziesz musial sie laczyc przez infolinie kilkanascie minut Jesli twoja sprawa nie zostanie pomyslnie zalawiona probuj w federacjach konsumentow: sekretariat@federacja-konsumentow.org.pl Na odpowiedz czeka sie kilka dni ale zawsze odpisuja... Skuteczni sa tez chlopaki z redakcji auto-swiat.pl |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Super User Dołączył: Sat, 19 January 2008 Skąd: Gliwice ![]() |
Myśle że dobra diagnostyka poza ASO i oczywiście fakturka na usługe może Ci się przydać,nie wiem skąd jesteś ale radziłbym podjechać do dobrego fachmana typu Ali i dowiedzieć się co Ci nie domaga pod machą,pozdro
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 10 June 2006 Skąd: Wawa ![]() |
watpie zeby aso zaplacilo za taka fakture. najprosciej bedzie sprobowac w innym serwisie. jak masz autko na gwarancji to nic cie to nie kosztuje oprocz niestety czasu. nie mailes moze kiedys jakiejs awarii turbo wczesniej?
-------------------- Octavia II 2.0 TDI CR wół roboczy
Skyline R33 rdzewiuch stoi po to żeby mieć Fabia II RS daily Suzuki SV650S żeby mieć |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 26 June 2025 - 09:13 |