![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Rookie Dołączył: Fri, 03 November 2006 Skąd: Kluczbork city ![]() |
Witam
Pewnie powiecie, że słabo szukałem ale nie potrafiłem doszukać się konkretów. Jestem w posiadaniu calibry od kilkunastu juz lat, SWAP z C20NE na C20XE i F18 zrobiony kilka lat temu. Plany szerokie i długie ale chce zacząc od zmiany na 4x4. Nie chcę pchać się w typowy napęd z let'a bo mało tego w użytecznym stanie. Koledzy i koleżanki z czego VW/Skoda można zaadoptować skrzynię, wał, półoski, sanie jeśli konieczne, dyfer /haldex/ oraz resztę gratów do konwersji na 4x4? Tylne sanie będą do wymiany czy starczy zaadoptować wspornik pod haldexa? Może nakierujecie i podzielicie się swoją wiedzą, gdzie szukać? Będę wdzięczny za informacje. aaaa i nie mówcie mi daj se spokój kup let'a bo nie chcę. pozdrawiam senso |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 12 February 2007 Skąd: Warszawa-Wesoła ![]() |
Nie ten dział, tu są opisywane projekty gotowe/w trakcie, takie pytania to na głównym albo w gm power corner.
Co do napędu to prosto nie będzie. Nie wiem czy awd ma inną podłogę niż fwd, po drugie potrzebujesz tylne zawieszenie z 4x4, do do tego przerobić belkę pod dyfer vw, dorobić custom półosie. Punkt kolejny custom wał, bo na długość raczej nic nie siada. Sanki z przodu pewnie też będą wymagały modyfikacji, do tego skrzynia vw, czyli flansza albo spawanie obudowy, znowu custom półosie, łapy skrzyni, wybierak. Jak masz sygnał na licznik z impulsatora nie z abs’u to jeszcze jeden problem. Sterowanie sprzęgłem też pewnie będzie wymagać modyfikacji. A na koniec jeszcze jakoś musisz to uruchomić elektrycznie, być może sterownik haldexa z ecumastera da radę, jeśli się nie okaże że potrzebuje np sygnału z czujnika wychylenia kolumny kierowniczej… O takich pierdołach jak niepasujący zbiornik czy wydech nie ma co pisać bo to oczywiste… Nie chcę cię zniechęcać, ale beż dużego skilla, albo dużej kasy to się nie uda. A na koniec będziesz miał c20xe które jest wolniejsze od serii fwd. Jak masz problemy z trakcją to zainwestuj w opony i zawias, jak chcesz mieć 4x4 dla „mienia 4x4” to załóż seryjny napęd z opla i tyle. |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Super User Dołączył: Sun, 30 April 2006 ![]() |
Sprobuj tu https://mickey-garage.com/ , ten gość o calibrach wie wszystko.
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 10 February 2014 ![]() |
Podłoga i zbiornik wyglądają na takie same w 4×4 i FWD, ale to niewiele pomoże przy takiej rzeźbie. Mickey dobrze doradzi. Kiedyś sam wrzucił do Cali napęd z Audi, bo ten Oplowski jest z plasteliny.
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 12 February 2007 Skąd: Warszawa-Wesoła ![]() |
Jakbyś się czegoś ciekawego w temacie dowiedział, od mickey’a albo skądkolwiek to napisz, przy da się komuś kiedyś…
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 09:58 |