![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 12 September 2009 Skąd: www.Mickey-Garage.pl ![]() |
Chciałbym przedstawić kolejnego Opla
![]() MODEL: Opel Vectra B sedan Modyfikacje: swap z 2.0 eco na 3.0 v6 z omegi B Silnik: Modyfikacje głowicy: seria Modyfikacje bloku: seria Układ dolotowy: krótki dolot a'la mantzel by Mickey Garage Układ wydechowy: seria vectra b 2.5 v6 Układ wtryskowy: seria omega b Elektronika: seria omega b Układ chłodzenia: STATUS Układ napędowy: seria vectra b 2.0 eco Zawieszenie: jakieś obniżone ![]() BODY KIT: seria kilka zdjęć z prac: ![]() ![]() ![]() link do tematu o tym aucie: http://www.mickey-garage.pl/projekty/28/op...6---223km-276nm oraz wynik z hamowni: ![]() skok jak w poprzedniej vectrze nie jest przypadkiem przy hamowaniu, tylko wynikiem braku strojenia przy zastosowaniu któtkiego dolotu, nie mniej jednak mimo niesprzyjającego wydechu jest 11 na plus. -------------------- WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam ![]() ![]() Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 10 January 2008 Skąd: Warszawa WJ ![]() |
Hamowaliście może kiedyś 2.5 z takim dolotem?
Jeśli stan tego 3.0 jest taki sam jak tego z zielonej to wydech daje 30 KM i 40 Nm ![]() -------------------- cztery koła i silnik
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 12 September 2009 Skąd: www.Mickey-Garage.pl ![]() |
Hamowaliście może kiedyś 2.5 z takim dolotem? Jeśli stan tego 3.0 jest taki sam jak tego z zielonej to wydech daje 30 KM i 40 Nm ![]() właśnie doszliśmy do tego samego wniosku ![]() ![]() -------------------- WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam ![]() ![]() Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 30 March 2010 Skąd: Konstancin ![]() |
GIB chodziło o to czy hamowaliście kiedyś 2.5 litra z takim dolotem jak w tej tutaj
![]() |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 23 April 2009 Skąd: z lasu ![]() |
Skąd się bierze ten dołek przy 5500 rpm na wykresie, a potem nagły skok momentu?
-------------------- :)
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 30 March 2010 Skąd: Konstancin ![]() |
CYTAT skok jak w poprzedniej vectrze nie jest przypadkiem przy hamowaniu, tylko wynikiem braku strojenia przy zastosowaniu któtkiego dolotu
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 10 January 2008 Skąd: Warszawa WJ ![]() |
Tak właśnie chodzi mi o możliwe plusy kolektora z omegi i tego powerboxa w 2.5 L, bo mam właśnie bardzo zdrowe X25XE którego żal wywalać.
-------------------- cztery koła i silnik
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 24 November 2011 Skąd: Wawa ![]() |
fajne fajne... mam jedno pytanko, dlaczego zostawiliście tyle miejsca za ostatnią rurą do przepustnicy? nie można było na równo tego zrobić jakimś kolankiem a czujnik dać od czoła?
-------------------- Renault Megane 1.8 16V Turbo - było
Mazda 6 MPS - był -Best ET 13:45 Ryki 2015 Mazda 6Speed - jest |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa ![]() |
Nie wiem co da Ci kolektor w od 3.0 w 2.5 ale napewno da w 3.0 daje 30 koni względem kolektora 2.5
Średnica kanałów przpaść. -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 12 September 2009 Skąd: www.Mickey-Garage.pl ![]() |
fajne fajne... mam jedno pytanko, dlaczego zostawiliście tyle miejsca za ostatnią rurą do przepustnicy? nie można było na równo tego zrobić jakimś kolankiem a czujnik dać od czoła? chodzi o to żeby nie kierunkować powietrza w tą tylko jedną przepustnice, nie z lenistwa czy braku kolanka ![]() niehamowalismy 2.5 z tym dolotem nigdy -------------------- WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam ![]() ![]() Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 24 November 2011 Skąd: Wawa ![]() |
A teraz już rozumiem.
![]() -------------------- Renault Megane 1.8 16V Turbo - było
Mazda 6 MPS - był -Best ET 13:45 Ryki 2015 Mazda 6Speed - jest |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 10 January 2008 Skąd: Warszawa WJ ![]() |
Czy kolektor omegi 2.5 ma mniejszą średnicę kanałów? rozumiem że są też mniejsze kanały w głowicy i żeby poprawnie zamontować kolektor z omegi 3.0 trzeba by rozportować kanały w głowicy vectry 2.5?
-------------------- cztery koła i silnik
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa ![]() |
Nie wiem jak jest z głowicami bio nigdy nie miałem 2.5
(Może takie same ?) ale kolektor ma znacznie grubsze kanały ![]() -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 13 February 2008 Skąd: Mława ![]() |
glowice od omegi 2.5 jak i kolektor maja kanaly odpowiednio mniejsze niz glowice i kolektor od 3.0
sprawdzone naocznie wiec zeby byl sens zakladac kolektor od omy 3.0 do vectry 2.5 to najlepiej porting kanalow albo zmiana glowice na te z 3.0 zeby kanaly idealnie w siebie pasowaly ![]() -------------------- Audi S6 C5 2.7TT 360KM 530Nm
Było Audi S6 C5 Avant Calibra 3.2 V6 RWD |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 28 February 2005 Skąd: ozorków ![]() |
Z ego co pamietam to glowice z 3.0 ladnie odprezaja 2.5 bo jest wieksza komora spalania.
-------------------- http://www.facebook.com/gekon.garage
Oficjalna dystrybucja podtlenku azotu. |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 05 January 2011 Skąd: Gdańsk ![]() |
Gość który ma Astrę 2.5 z dwoma Turbo , wavesound, ma wsadzony kolektor z 3.0. Zresztą nie tylko on
![]() -------------------- Było:
Astra F Kombi GL '92 1.4 8v -> 2.0 8v. Vectra B Kombi Sport Zender '01 2.6 24v. Jest: Volvo V70 '98 T5 |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 12 September 2009 Skąd: www.Mickey-Garage.pl ![]() |
bo to tam sie da przykrecic, ale z tego co tu czytam, poprostu kanal w głowicy jest ciaśniejszy (kanaly z kolektora z omegi 2.5 i 3.0 tez porównywałem i te z 2.5 są węższe, głowic nieporównywałem)
-------------------- WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam ![]() ![]() Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Swojego czasu miałem okazję stroić VECTRE B z tym samym silnikiem 3.0 z Omegi ale kolektor ssący pozostał z 2,5...
Efekt był taki że bardzo mocny był dół do 3000obr.min było ok 280Nm a po przekroczeniu tych obrotów wszystko spadało na łep na szyję czego efektem było bodajże 193Km... Tak wiec widzę że fajna sprawa ten kolektor ssący z Omegi z dwiema przepustnicami - można by je jeszcze powiększyć ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 10 January 2008 Skąd: Warszawa WJ ![]() |
W takim razie może warto by przejść po prostu na kolektor z omegi 2.5 żeby nie ruszać głowic a mieć krótki kolektor i dwie przepustnice.
Co do mocy to 190 KM mam po samych wałkach, ale niuton słaby. @Coobcio, stroiłeś na jakim sterowniku z VB czy z Omegi? -------------------- cztery koła i silnik
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Z VB 2,5 V5, wydech seria.
-------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 03 May 2025 - 09:38 |