Shoutbox 0 nowych PW 


7 Stron V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Opel Kadett E GSi z32seT by Mickey Garage, 460KM 598Nm
granol
post Mon, 08 Aug 2011 - 22:02
Post #1


Frequent User
Dołączył: Fri, 10 August 2007
Skąd: Tychy





MODEL: Opel Kadett E GSi

Modyfikacje

Silnik:
Z32SE z Vectry C

Modyfikacje głowicy: oczekuje

Modyfikacje bloku: oczekuje

Układ dolotowy: w trakcie
oczekuje na kolektor na 2 przepustnicach z X30XE

Układ wydechowy: zakończone
Kolektory wydechowe 1,75" stal kwasoodporna, następnie układ wydechowy ze stali kwasoodpornej 2,5" z dwoma tłumikami (przelotowym i komorowym)

Układ wtryskowy: w trakcie
Pompa paliwa wraz z regulatorem 3.0 bar Kadett GSi 16V

Elektronika: oczekuje
strojenie ECUMASTER det III, LM-1

Układ chłodzenia: zakończony
chłodnica Kadett E 1.6

Układ napędowy: w trakcie
Skrzynia biegów Calibra f20cr z przełożeniem głównym 3.72 wraz z short shiftem, płaskie koło zamachowe z C20XE,
W planach F28 wraz z oponami Toyo r888

Zawieszenie: Gwint FK -50, tył Amortyzatory bilstein b4 - spręzyny weitec -40mm

BODY KIT: zakończone
Niebieski Kadett E GSi przedlift 1988r., felgi RH, a w najbliższej przyszłości Mercedes Lorinser 7,5J16
Hamulce przód 284mm Calibra Turbo

PODZIĘKOWANIA: dla Henrego, który ogarnął praktycznie całe podzespoły, aby to w miarę jeździło oraz kilku osób z ktk.pl bez, których ten projekt by nie miał prawa bytu

kilka fot, nie mam jeszcze wykresu z hamowni, więc moc oscyluje w granicach 220ps smile.gif


tutaj jeszcze C25XE
a tutaj już Z32SE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 08 Aug 2011 - 22:02
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
BlitzTuner
post Mon, 08 Aug 2011 - 23:29
Post #2


User
Dołączył: Wed, 07 April 2004
Skąd: Wrocław





fajny. zawias do kadetta na gwincie raczej też rzadko spotykany


--------------------
Usunięto reklamę.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
siaralfc
post Tue, 09 Aug 2011 - 15:26
Post #3


User
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Zabrze





jaka waga?
btw; nie wiem ludziska co Was tak kręci w tych bad look'ach przepaskudnych biggrin.gif


--------------------
Audi S3 8L R30 - 645KM/845Nm powered by FrogRacing & Digitun
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomp
post Tue, 09 Aug 2011 - 16:12
Post #4


Forum Homee
Dołączył: Wed, 23 July 2003
Skąd: Katowice





Hehe, czekalem kiedy pojawi sie opis :-)
Waga chyba sluszna bo jakies audio tam slyszalem

Powodzenia


--------------------
"The smarter you play, the luckier you'll be"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DOHC
post Tue, 09 Aug 2011 - 16:49
Post #5


Forum Homee
Dołączył: Thu, 12 January 2006
Skąd: Pionki/Warszawa





Spoko zamysł ale straszny syf pod maską . mogliście przy okazji swapa to ogarnąć. Mierzyłeś już osiągi ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BlitzTuner
post Tue, 09 Aug 2011 - 18:18
Post #6


User
Dołączył: Wed, 07 April 2004
Skąd: Wrocław





trochę przesada z tym bałaganem


--------------------
Usunięto reklamę.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
granol
post Tue, 09 Aug 2011 - 18:23
Post #7


Frequent User
Dołączył: Fri, 10 August 2007
Skąd: Tychy





@ siaralfc - 1045kg

@ DOHC - syf pod maską jest ogarnięty, bo to stare fotki smile.gif a co do osiągów to nie mierzyłem jeszcze

Go to the top of the page
 
+Quote Post
jarek1111
post Tue, 09 Aug 2011 - 20:56
Post #8


Super User
Dołączył: Mon, 09 April 2007





ciekawy projekt jakie plany bedziesz go uturbiał


--------------------
350z BIturbo 499,8km 688nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Performante
post Tue, 09 Aug 2011 - 21:07
Post #9


Forum Killer
Dołączył: Fri, 18 February 2005
Skąd: Południe





Niespodzianka!
Pomyslalbym ze to c20xe. Chetnie stane na kresce w wolnej chwili, jak poskladaja mi skrzynie wink.gif


--------------------
911 992 4S
M5 F90 800KM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
granol
post Tue, 09 Aug 2011 - 22:34
Post #10


Frequent User
Dołączył: Fri, 10 August 2007
Skąd: Tychy





@ jarek1111 - projekt powstał na wiosnę 2010 z c25xe, ale było to za mało, więc na jesieni wleciało z32se w Henry Garage, a w planach jak odbije się od dna finansowego, jest 4x4 na haldexie, i wtedy, będę poważnie myślał nad BiTurbo

@ F16 i.e. - z chęcią, może w końcu sprawdzę co mój kadett jedzie smile.gif

@ tomp - dzięki, kiedy jazda testowa BMW vs. Kadett ?? smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
siaralfc
post Tue, 09 Aug 2011 - 22:58
Post #11


User
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Zabrze





@granol - to może vs mk3 też? wink.gif


--------------------
Audi S3 8L R30 - 645KM/845Nm powered by FrogRacing & Digitun
Go to the top of the page
 
+Quote Post
granol
post Tue, 09 Aug 2011 - 23:07
Post #12


Frequent User
Dołączył: Fri, 10 August 2007
Skąd: Tychy





@siaralfc - jak będzie okazja, to dlaczego nie smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Allll
post Tue, 09 Aug 2011 - 23:51
Post #13


Frequent User
Dołączył: Tue, 23 March 2004
Skąd: Warszawa





Miałem okazje widzieć auto na żywo , to jeden z najpiękniejszych Kadettów. Lakier i blacharka powala. Pod maską jak widziałem było jeszcze 2.0 wink.gif

Gratuluję auta smile.gif



--------------------
www.corsa-a.pl/forum
Go to the top of the page
 
+Quote Post
...bueno...
post Wed, 24 Aug 2011 - 15:51
Post #14


User
Dołączył: Sun, 12 April 2009





Gdzie aktual smile.gif furka widziana dzisiaj na "D" na nowych felgach
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dudek81
post Thu, 25 Aug 2011 - 10:26
Post #15


Frequent User
Dołączył: Wed, 29 December 2004
Skąd: GKW





A dlaczego 3.2? Nie prościej było wrzucić 3.0 na instalacji od 2.5? Dużo przerabiania, żeby wrzucić 3.2?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_kredens_*
post Thu, 25 Aug 2011 - 11:28
Post #16









Z tego co wiem, to 3.2 wchodzi pod maskę na osprzęcie 2.5, a i wyrwać Z32SE w dobrym stanie, z niewielkim przebiegiem jest łatwiej niż X30XE, które można trafić z zarżniętej taksówkarskiej Omegi. To pewnie były jakieś powody, do wrzucenia 3.2.
Pewnie jak zwyklę się mylę, ale cóż takie moje zdanie jest smile.gif
Pozdro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kremat0r
post Thu, 25 Aug 2011 - 11:36
Post #17


Forum Killer
Dołączył: Sat, 07 March 2009
Skąd: Czechy





Ładny, tylko ten badlook sad.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
granol
post Thu, 25 Aug 2011 - 13:59
Post #18


Frequent User
Dołączył: Fri, 10 August 2007
Skąd: Tychy





CYTAT(dudek81 @ Thu, 25 Aug 2011 - 10:26) *
A dlaczego 3.2? Nie prościej było wrzucić 3.0 na instalacji od 2.5? Dużo przerabiania, żeby wrzucić 3.2?

dlatego, że z32se z przebiegiem 107000km dorwałem za cenę x25xe, w dodatku w serii ten silnik miał 218ps.
silnik jest spięty z instalacją z c25xe.
nie było przerabiania, gdyż bloki są identyczne c25xe/x25xe/x30xe/z32se



CYTAT(kredens @ Thu, 25 Aug 2011 - 11:28) *
Z tego co wiem, to 3.2 wchodzi pod maskę na osprzęcie 2.5, a i wyrwać Z32SE w dobrym stanie, z niewielkim przebiegiem jest łatwiej niż X30XE, które można trafić z zarżniętej taksówkarskiej Omegi. To pewnie były jakieś powody, do wrzucenia 3.2.
Pewnie jak zwyklę się mylę, ale cóż takie moje zdanie jest smile.gif
Pozdro


dokładnie tak jak piszesz smile.gif


CYTAT(kremat0r @ Thu, 25 Aug 2011 - 11:36) *
Ładny, tylko ten badlook sad.gif


dziękuje, a co do badlooka smile.gif kwestia gustu smile.gif





no i aktualne fotki smile.gif


Go to the top of the page
 
+Quote Post
ChRzAnIu
post Thu, 25 Aug 2011 - 22:00
Post #19


Super User
Dołączył: Sat, 02 May 2009
Skąd: Gorzów Wlkp.





No na tych Mercach to teraz jest Profi smile.gif
bedziesz to czyms pozniej stroił jakis Ecumaster ??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
granol
post Thu, 25 Aug 2011 - 22:55
Post #20


Frequent User
Dołączył: Fri, 10 August 2007
Skąd: Tychy





CYTAT(ChRzAnIu @ Thu, 25 Aug 2011 - 22:00) *
No na tych Mercach to teraz jest Profi smile.gif
bedziesz to czyms pozniej stroił jakis Ecumaster ??


już jest wstępnie wystrojony, sam teraz czekam na nowy dolot, żeby serce mogło się lepiej dotlenić smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

7 Stron V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 26 June 2025 - 23:34