![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 22 October 2008 Skąd: z mazowsza ![]() |
MODEL:Opel Corsa C 1.0 2001
Modyfikacje Silnik:3.2 Z32SE w trakcie ![]() Modyfikacje głowicy: jakis tam porting home made, CR seria, walki cat cams 260*, 10,6mm lift, regulowane kola rozrzadu, sprezynki itp. seria Modyfikacje bloku: seria Układ dolotowy: ssacy Z32SE, przepustnica 69mm z VB, CAI 3.5", stozek simota Układ wydechowy: rurowce home made, cat back 2.75" na 2 tlumikach mtech Układ wtryskowy: wtryski 1.8t 320ccm, regulator 3.8b, epmanik w zbiorniku ![]() Elektronika: EMU, sonda szerokopasmowa, shift light + seryjny komp do sterowania zegarami itp. Układ chłodzenia: chlodnica z astry g Układ napędowy: sprzeglo custom na wzmocnionym docisku, kolo zamachowe przerobione z duzego garnka, tarcza kevlar z cdti, skrzynia 6b m32 z astry h opc, polosie mix roznych opli, lapy mocowania silnika z roznych opli, linki chyba z astry h, wybierak insignia Zawieszenie: bilstein b14, poliuretan wszedzie, hamulec tyl corsa c gsi, przod brembo extra 305 z fiata, 4tlok z clio rs, felgi OZ ultraleggera 16x7, opony: przod Yokohama AD08r, tyl Federal rsr 205x45r16 BODY KIT: mega pedalski pistacjowy kolor, troche sladow walki parkingowej na zderzakach, chinskie lampy z czarnym tlem ktore swieca w ziemie ![]() PODZIĘKOWANIA: wszystkim ktorzy przczynili sie do powstania gruza ![]() Pomysl na powstanie auta dosc spontaniczny, baza mechaniki byla astra g ktora jezdzila z 3.2 ok 4 lat, przechodzac w tym czasie roznie mody, finalnie konczac z moca ok 280km, oraz 330nm, stwierdzilem ze najtansza alternatywa na zwiekszenie osiagow bedzie redukcja masy(do tej pory chyba wierzy w to tylko moja zona, ze to najtansza opcja ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- Combo C Z32SE
Astra G Opc Z20LET 505m/600nm Kaudi A6 3.0 Tfsi Vette C6 LS2 |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 10 January 2008 Skąd: Warszawa WJ ![]() |
Sleeper idealny! Klime załóż koniecznie
![]() -------------------- cztery koła i silnik
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 31 October 2015 Skąd: Żyrardów ![]() |
To przypadkiem nie jest ta co jeździ po Żyrardowie?
![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 22 October 2008 Skąd: z mazowsza ![]() |
GIB, zeby wszedl jakikolwiek kompresor musze wyspawac nowe kolektory, najlepiej pod nowe walki, poza tym wg mnie to idealne miejsce na sprezarke mechaniczna
![]() Cybul99, pewnie tak, mieszkam w poblizu i czesto sie tam krece, widziec takze mozesz druga corse c tylko z 2.0t 385km, taka szaro-srebrna. -------------------- Combo C Z32SE
Astra G Opc Z20LET 505m/600nm Kaudi A6 3.0 Tfsi Vette C6 LS2 |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
To jest bazowo 3.2 słupek? Bo brakuje info. Genialny projekt, gratulacje! Dłubiesz przy Oplach na co dzień tam gdzie robione fotki? Dopisz może info dla ludzi, bo widać, że na Oplach zjadasz zęby.
![]() -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 31 October 2015 Skąd: Żyrardów ![]() |
Wiem, widziałem tą drugą na fanpage ECU Majster, ale ani razu nie widziałem jej na żywo. Twoją widziałem wiele razy na mieście. Nie wiedziałem, że w moim mieście są takie grube projekty, a tym bardziej, że Corsa C
![]() |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 26 November 2008 ![]() |
Sleeper jak się patrzy
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 22 January 2004 Skąd: bełchatów ![]() |
Super przebieg momentu, wałki robią robote. Bardzo byłem ciekawy czy to wąłki po szlifie, ale po wynikach widac że nie, no i po opisie tez:).
fajnie to musi smigac, charakterystyka jest prawie jak u mnie. im szybciej jade tym szybciej jade:) - u mnie moment max przy 6000. Super projekcik, lekkie kólka i zadziwiająco lekka wyszła corsa. moja b po lifcie waży bardzo podobnie z miejszym silnikiem. -------------------- „Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() User Dołączył: Thu, 19 May 2016 ![]() |
Mam pytanie trochę z innej beczki ,mam nadzieję że mnie nie zjecie. Załadowanie ciężkiego V6 do lekkiej corsy nie zepsuje całkiem prowadzania na zakrętach? Jakie wrażenia po swapie w kwestii zakrętów?
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 10 January 2008 Skąd: Warszawa WJ ![]() |
Nie zjemy, cudów nie ma nawet cieżka VB z V6 skręca słabo Corsa musi płużyć jak głupia i nigdy nie będzie to torowy wymiatacz w typie ITR tym niemniej skręcać się da można popracować zawieszeniem żeby nie było mega porażki, a przyspieszenia na wprost muszą jakoś rekompensować to że nie da się zaraz po apexie wpierdzielić gazu na maxa. MX-5 z LS też chyba gorzej skręca a mam wrażenie że każdy posiadacz miaty o takim modzie marzy
![]() -------------------- cztery koła i silnik
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 14 March 2008 Skąd: W-wa ![]() |
taki wynik w sumie tylko po walkach, dolot, wydech, strojenie? Naprawde fajnie
w okolicach Zyrardowa ciagle jakies cichociemne auta mozna spotkac, jak nie jakies audi 80 z v8 od Guziora to corsa c z v6, strach sie z kims łapac na swiatlach ![]() |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 24 November 2011 Skąd: Wawa ![]() |
Extra projekt
![]() ![]() Mam do Ciebie pytanie.. czy ja słabo widzę, czy może zacisk tylny jest w okolorze tarczy, że go nie widać? ![]() ![]() ![]() -------------------- Renault Megane 1.8 16V Turbo - było
Mazda 6 MPS - był -Best ET 13:45 Ryki 2015 Mazda 6Speed - jest |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 19 January 2017 Skąd: CBR ![]() |
Jak Cie kiedyś najdzie chęć na sprzedaż, to jestem pierwszy
![]() -------------------- seryjny Peugeot 206 s16 (136KM) LPG
60ft 2,5 ET 16,0 Olsztyn 2017 --> --> _https://youtu.be/sxLbR_329kw |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 10 January 2008 Skąd: Warszawa WJ ![]() |
OT
2.9 PSA nie mieści się do 206? EOT -------------------- cztery koła i silnik
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 19 January 2017 Skąd: CBR ![]() |
OT 2.9 PSA nie mieści się do 206? EOT Mieści sie, jest kilka projektów 206 z v6, ale nie w PL. Nie chodzi o to czy sie mieści, czy nie, a o coś innego... O mój sentyment do opla (10 lat jeździłem oplami i troche za nimi tęsknie), o dostępność gratów, dostępność słupków i skrzyń na szrotach oraz wszystkiego innego co może sie zesrać podczas upalania. Opel rozkminiony na wszystkie sposoby, majstrów dłubiących w oplach też dużo, w razie czego jest sie do kogo zwrócić o pomoc i rade. V6 do 206 i co dalej? 200/280 w porównaniu z 300/350 Mjecia to nadal słabo. Nie chce być królikiem doświadczalnym, który robi coś jako pierwszy, bo do tego potrzeba wiedzy, jakiegoś w miare normalnie wyposażonego warsztatu i mnóstwa wolnego czasu po pracy, gdzie mi tego wszystkiego brakuje. Bycie pionierem w swapowaniu v6 PSA do 206stki i późniejszym robieniu z tego 300koni przezemnie jest raczej słabym pomysłem, bo to może trwać wieczność ![]() Mjecio, jak z rejestracją takiej corsy, żeby na legala przechodzić przeglądy? Bo tego, że to jest 6 garnków to tylko głuchy nie usłyszy ![]() ![]() -------------------- seryjny Peugeot 206 s16 (136KM) LPG
60ft 2,5 ET 16,0 Olsztyn 2017 --> --> _https://youtu.be/sxLbR_329kw |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 22 October 2008 Skąd: z mazowsza ![]() |
corsa ma zmiane w dowodzie, pojemnosc, moc, mase wlasna, oraz nacisk na os, wszystko zalatwilem w jeden dzien, opinie rzeczoznawcy, kwit ze zmienilem silnik i nic nie odpadnie, oraz przeglad rozszerzony. dodatkwowo w opini rzeczoznawcy mam uwzglednione zmienione zawieszenie oraz hamulce gdyby pan policjant szukal hooya w mozgu, tak wiec w schowku jest 13stronicowa opinia z pieczatka w razie W. OC bedzie naliczane wg. pojemnosci czyli 2.0l<
-------------------- Combo C Z32SE
Astra G Opc Z20LET 505m/600nm Kaudi A6 3.0 Tfsi Vette C6 LS2 |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 10 January 2008 Skąd: Warszawa WJ ![]() |
Będą jaja jak będą szukali w katalogach Corsy C 3.2
![]() -------------------- cztery koła i silnik
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
Rzeczoznawca się podpisał pod heblami z takim adapterem? Miał jakieś zastrzeżenia czy po prostu klepnął, że jest OK?
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 04 October 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
Mjecio daj namiary na Rzeczoznawce i stację diagnostyczną (na pw).
Trzeba będzie uważać na pidtacjową Corsę by za ostro nie ruszyć spod świateł ![]() -------------------- Warner R4 180KM 380kg, Łódź 56,3, Rozeta Wróbla 1:09,72
Mercedes w202 C230 m111 Turbo 405KM 550Nm 1150kg Poznań 1:44.8 (bez aero) Mercedes R129 SL500 M119, 6-manual, AMG 8 tłoczków 360mm, ET 13:382, Poznań 1:55 |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 22 October 2008 Skąd: z mazowsza ![]() |
zrobil ok 100 zdjec zreszta przewiozlem go 200kmh i mowil ze spoko, sam robi w aso mb, i powiedzial ze zrobilem taki odpowiednik mercedesa w amg, wyluzowany gosciu. stacje mam zaprzyjazniona bo robie przeglady aut klientow i czesto nieseryjne i moze dlatego podeszli dosc laskawie do tematu corsy i w sumie to oni nakierowali mnie co zrobic zeby miec zmiany w dowodzie.
adaptery sa pa6/pa9 juz nie pamietam wiec o nie nie mam ck sie martwic ![]() jak zamiescic odpowiedz na kilka postow naraz w jednym? ![]() -------------------- Combo C Z32SE
Astra G Opc Z20LET 505m/600nm Kaudi A6 3.0 Tfsi Vette C6 LS2 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 09:10 |