![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 15 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Marka: Opel
Model: Astra Poj. silnika: 1 800 cm3 Rok produkcji: 2001 Paliwo: LPG Moc silnika: 116 KM Przebieg: 316 000 km Typ nadwozia: Coupe Kolor: Srebrny Stan techniczny: Nieuszkodzony Jeśli ktoś szuka zadbanej Bertone - to jest właśnie to auto. Krótki opis - 1.8 116km , - przebieg 316 tyś ( mogę zmniejszyć jak komuś przeszkadza ) - auto w moich rękach od 20.02.2012 ( przebieg ok 236tyś km )- kupione w stanie wymagającym wiele pracy aby nadawało się do jazdy - po 2 miesiącach poszukiwań zadbanej Bertone w całej PL postanowiłem kupić autko, które mechanicznie będzie w stanie agonalnym i odbudować auto pod siebie, całość trwała około trzech miesięcy. W tym czasie w aucie zmieniłem: - komplet sprzęgła oraz uszczelnienie skrzyni - zawieszenie ( gwint ) oraz wszystko co dało się wymienić przy zawieszeniu - zregenerowałem zaciski wymieniłem tarcze/klocki przód/tył Mikoda - wymieniona chłodnica, sprężarka, przewody od klimy - wymieniony alternator na mocniejszy od Vectry C -rozrząd, uszczelnienie silnika, zalane olejem GM półsyntetyk -wygłuszenie drzwi -montaż i prowadzenie kabli CA ( 2 pary sygnałowych do wzmacniaczy, oraz para kabli zasilających dwa wzmacniacze ) - modyfikacja konsoli ( hydrografika na całości konsoli środkowej oraz tunelu, przerobienie konsoli aby stworzyć miejsce na tel Samsung S2 który u mnie jest jednostką dającą sygnał do radia i wzmacniaczy ) - montaż i podłączenie przycisku od kontroli trakcji - teraz można włączać i wyłączać kontrolę jednym przyciskiem jak to ma miejsce w wersjach OPC -montaż 18calowych kól ETA BETA z oponami 215/35 widocznych na zdjęciach. W takim setupie auto wyjechało pierwszy raz na drogi. Poniżej kolejne zmiany jakie auto przeszło przez kolejne miesiące: - zmodyfikowany układ wydechowy ( przelot na dwóch tłumikach ) - przednie fotele zmienione na skórzane i podgrzewane - zmienione podświetlenie i zmodyfikowane zegary - montaż zderzaka przedniego firmy Lumma - razem z moją są tylko trzy astry w PL z takim zderzakiem ( cena na stronie producenta spadła z 700 funtów na 450 jeśli dobrze się orientuję ) - montaż dystansów 20mm na tylne koła - montaż łapacza powietrza z grilla do filtra powietrza od Vectry C 2.0 T - zmieniony grill - montaż lotki oraz dokładek tylnego zderzaka na wzór Irmscher`a - zmiana instalacji LPG ( auto przy kupnie miało zamontowaną instalację do aut z jednopunktowym wtryskiem ) Jest jeszcze pewnie masa rzeczy, których nie wymieniłem bo po prostu nie pamiętam. Cena 14,500 bez sprzętu grającego znajdującego się w bagażniku. Jestem fotografem motoryzacyjnym, auto zwiedziło ze mną większość naszego kraju, i nigdy ale to nigdy mnie nie zawiodło.Bertone znana na licznych forach, naprawiana przez człowieka siedzącego w Oplach od wielu wielu lat. Dlaczego 14,500 ? Bo wiem, że auto posłuży jeszcze komuś wiele lat, zbudowałem to auto praktycznie od zera na nowych częściach, nie skąpiąc na części czy robociznę... Do osób wierzących ze można kupić zadbaną Astrę Bertone za 10 tyś z Niemiec czy Austrii z magicznym przebiegiem 160 tyś - życzę powodzenia - proszę nie dzwonić i nie marnować mojego cennego czasu. Serdecznie Pozdrawiam Marcin Bukowski Photography 792-567-073 ![]() ![]() ![]() Ogłoszenie ze zdjęciami: https://ssl.olx.pl/oferta/opel-astra-g-bert...tml?action=show -------------------- Daewoo Lanos GTi
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 10:05 |