![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 10 January 2010 Skąd: Gorzów Wlkp ![]() |
MODEL:
Opel Astra F Modyfikacje Silnik: z32se Wersja nadwozia : sedan Rok produkcji 2000 Przebieg: około 200000 km Modyfikacje: Silnik: Silnik 3.2 v6 Z32SE z vectry C Turbo Holset hx35w Intercooler Mishimoto BOV HKS Wałki ssące i wydechowe G z X30XE Kolektora dolotowy od X30XE +porting Wtryski 850CC Wydech 3 cale Filtr powietrza ITG Wskaźniki Boost, EGT, temp. oleju, ciśn. oleju Autogauge SM Peak AFR Wideband INNOVATE Świece Bosh F5DP0R Cewki zapłonowe bezpośrednie z Vectry C Strojone na Ecumaster EMU Napęd: Skrzynia biegów 02M DQB z audi S3 Zamach custom spiek i docisk wzmocniony by Radzikowski półosie z firmy Motomax wszystkie łapy skrzyni biegów i silnika custom Układ hamulcowy: Przednie hamulce 310mm czterotłoczkowe Brembo Tylne hamulce 280mm dwutłoczkowe Klocki EBC Green Pompa hamulcowa z Vectry B v6 Zawieszenie: Zestaw Koni Sport Wszystkie gumy wymienione na poliuretan w wersji "sport" Gruby stabilizator z przodu Body: Wstawione tylne zawieszenie z calibry Buda przemalowana z zielonego na niebieski Orginalny pakiet Irmscher Felgi 17" BBS z oponą 215/40 r17 Federal 595rsr ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() update 21.07.11 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 19 November 2005 Skąd: From Hell ![]() |
Cóż, fajnie, że robisz projekt samemu, bo to się ceni. Jednak gryzie mnie ta kierownica, pasuje jak świni siodło. Tak, wiem, sterujesz z niej radyjkiem itd, ale nijak pasuje do reszty.
-------------------- "We are made of emotions(...)It's only a question of finding the way to experience them." - Ayrton Senna
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 03 December 2005 ![]() |
gdybyś założył stalówki, zwykłe lampy, listwy to byłby taki sleeper,że głowa mała
![]() ![]() ![]() ![]() Dużo rzeźby z zamontowaniem kierownicy? Fotele z jakiego auta pochodza? Gratuluje umiejetności i zapału do pracy, w sumie projekt jest bardzo fajny. Na pewno całkiem przyjemnie to hula. |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
z czego wziales tarcze i zaciski?na adapterze siedzi ten zestaw?
myslales o jakims konkretnym zawieszeniu czy to ma byc wygodny samochod? |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 10 January 2010 Skąd: Gorzów Wlkp ![]() |
CYTAT Dużo rzeźby z zamontowaniem kierownicy? Fotele z jakiego auta pochodza? Z kierownicą dużo rzeźby nie ma, trzeba tyko adapter dorobić (kierownica ma większy frez niż kolumna). Żeby zadziałała elektronika trzeba zrobić ukłąd elektroniczny, który prześle sygnały z wszystkich włączników za pomocą jednego przewodu. Szczeże mówiąc sleeper z tego żaden, chyba, że ktoś nie słyszy dźwięku. Fotele nie mam pojęcia z czego są, kupiłem w dobrej cenie na allegro, tylko szyny musiałem nowe zbudować pod opla. CYTAT z czego wziales tarcze i zaciski?na adapterze siedzi ten zestaw? myslales o jakims konkretnym zawieszeniu czy to ma byc wygodny samochod? Hamulce są z alfy 166 2.5V6 tarcza 310mm adaptery dorabiałem sam z blachy 12mm Zawias będzie, narazie jest od GSI a na wiosnę kupię coś dobrego, bez kompromisów. |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
widzialem gdzies b6 ostatnio w dobrej cenie,prowdziloby sie pewnie sporo lepiej.jak cos PW.
wiesz jaka roznica w srednicy tloczka w pompie hamulcowej twojej astry a calibry turbo? |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 10 January 2010 Skąd: Gorzów Wlkp ![]() |
CYTAT wiesz jaka roznica w srednicy tloczka w pompie hamulcowej twojej astry a calibry turbo? Niewiem, ale pompa od astry nie radzi sobie nawet z hamulcami 284mm z calibry turbo (miałem takie wcześniej) jest miękki pedał. Ta z cali turbo daje rade. |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 13 February 2008 Skąd: Mława ![]() |
z tego co wiem popma z cali/vectry V6/turbo ma 28mm tloczek bo to te same pompy w turbo i V6
za to np tloczki w zaciskach pod tarcza 284 maja tylko 54mm a w zaciskach 288 58mm - tak jako ciekawostka -------------------- Audi S6 C5 2.7TT 360KM 530Nm
Było Audi S6 C5 Avant Calibra 3.2 V6 RWD |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
User Dołączył: Mon, 04 May 2009 Skąd: Kraków ![]() |
Pompa z 2,0 16V ma 22,3mm (oznaczenie na pompie ATE 22), a
pompa z cali V6/turbo ma 23,8mm (ATE 23) |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Super User Dołączył: Sat, 02 May 2009 Skąd: Gorzów Wlkp. ![]() |
O prosze i Marcin sie pojawil na RF
![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 01 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
Felgi są okropne
![]() -------------------- Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE! |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 01 June 2006 ![]() |
tak jak ktos napisal , felgi kupa, kiera tez a reszta podoba mi sie
co do pompy ja zalozylem do brembo pompe i serwo od omy FL i jest malina powodzenia w projekcie -------------------- V6 Irmscher & supercharged
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 10 January 2010 Skąd: Gorzów Wlkp ![]() |
Felgi na wiosne wylatują, będzie minimum 17" a jak dobrze pójdzie to 18" i rancik
![]() |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
User Dołączył: Wed, 10 November 2010 Skąd: Nowa Huta ![]() |
Ciekawy projekt w budzie w której zazwyczaj starszych dziadków widuje . Felunek okropny ale kierowniczka o dziwo nawet troszke pasuje do środka . Powodzenia w dalszym zbrojeniu
-------------------- Hokus pokus czary mary będę dmuchać ze dwa bary
Calibra 3.0 V6 TT Leon Cupra R |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 10 January 2008 Skąd: Warszawa WJ ![]() |
To jest napewno X25 a nie C25?
-------------------- cztery koła i silnik
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 21 September 2003 Skąd: Elbląg ![]() |
ople maja 4x100 ta tarcza z alfy ma 4x100 ?
-------------------- Black smoke racing corrado tdi by CHANGE Engine Garage soft by Bartezzz
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 03 December 2005 ![]() |
Alfa chyba 4x98
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 10 January 2010 Skąd: Gorzów Wlkp ![]() |
CYTAT To jest napewno X25 a nie C25? Tak ,to X25 W calibrze z 97 roku był montowany X25, chociaż różnił się tylko nadmuchem powietrza do kolektorów wydechowych. Nie jest to osprzęt z Vectry, gdzie dołożyli już EGR, 2 sondy lambda itp itd. Tarcze z Alfy 166 mają seryjnie 5x110 ale to nie problem, bez problemu da sie przerobić na 4x100, robiłem też na 4x114.3 do civica 6Gen dla kolegi taki zestaw. |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 25 July 2007 Skąd: Grudziądz ![]() |
CYTAT Tarcze z Alfy 166 mają seryjnie 5x110 ale to nie problem, a nie 5*108... ?? -------------------- Abarth Punto `12 1.4MA 165 horspałerów oraz CC 007 agent w trakcie tuningów :)
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 04 January 2009 ![]() |
Tak ,to X25 W calibrze z 97 roku był montowany X25, chociaż różnił się tylko nadmuchem powietrza do kolektorów wydechowych. Nie jest to osprzęt z Vectry, gdzie dołożyli już EGR, 2 sondy lambda itp itd. Tarcze z Alfy 166 mają seryjnie 5x110 ale to nie problem, bez problemu da sie przerobić na 4x100, robiłem też na 4x114.3 do civica 6Gen dla kolegi taki zestaw. To jest x25 z kolektorem ssacym od c25 alfy maja najczesciej rostaw na 5x110. fiat i lancia maja 4x98 poza paroma wyjatkami jak np thesis |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 07:22 |