![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
User Dołączył: Thu, 04 August 2016 ![]() |
Siema,
forum czytam od paru lat, postanowiłem opisać swoje auto z kurą w logo, bo takiego zestawu silnik + buda chyba nie było tu jeszcze Póki co, chyba jedyny pełny stage3 w PL i chyba najszybsza octavia3 Auto mam od roku, zrobiłem 35k bezawaryjnie MODEL: Skoda Octavia RS 5E 2015 Silnik: - 2.0TSI 220koni w serii Układ dolotowy: - turbo IS38 z golfa 7R - filtr powietrza vr600 Układ wydechowy: - DP mg motorsport - kompletny wydech mg motorsport 1 tłumiku środkowych i 2 końcowych z tym jeden z klapka głośno/cicho, sterowaną pilotem Elektronika: - stage3 by compsport Układ chłodzenia: - IC Forge Układ napędowy: - manual - sprzęgło seria, na razie klei ![]() Zawieszenie: - gwint AP Układ hamulcowy: - seria 340mm PODZIĘKOWANIA: - dla chłopaków z compsportu i michała z mg ![]() Wykresy: Seryjnie: 220/350 Na hamowni był bonus: 243/384 http://anomal.org/kura/seria.jpg Box compsport: 291/454 http://anomal.org/kura/stage05.jpg Stage2 compsport (downpipe mgmotorsport, dolot vr600, soft): 343/460 http://anomal.org/kura/stage2.jpg Stage3 compsport (dp+pełny wydech z klapką mgmotorsport, turbo is38 z golfa 7r, dolot vr600, ic forge): 394/470 100-200 9.9-10.1 w zależności jak mi wejdzie bieg 200-250 11.4 Aktualny wykres: ![]() Tak to jedzie: Kilka fotek auta: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- 403/507 fwd
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 17 March 2003 Skąd: lublin ![]() |
fajne auto na co dzień ,szkoda tylko ze manual
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 24 July 2003 Skąd: Szczecin/Koszalin ![]() |
fajny niuton!
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 05 January 2011 Skąd: Gdańsk ![]() |
Szkoda że nie kombi
![]() -------------------- Było:
Astra F Kombi GL '92 1.4 8v -> 2.0 8v. Vectra B Kombi Sport Zender '01 2.6 24v. Jest: Volvo V70 '98 T5 |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 17 July 2012 ![]() |
Przyrost mocy jest miazdzacy jak na modyfikacje. Silnik to seria rozumiem?
-------------------- --
B18c = 210hp/195nm K20z4 = 255hp/235nm STi = 350hp/500nm |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
User Dołączył: Thu, 04 August 2016 ![]() |
Seria :]
-------------------- 403/507 fwd
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 16 September 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
Przebieg momentu to jakiś kosmos.
Gratki fajnego i niepozornego auta. |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 28 January 2010 ![]() |
Bardzo ladnie, takie powinny byc seryjne. Na jakim doladowaniu i paliwie ta moc?
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 09 October 2006 Skąd: Gdynia ![]() |
Dlaczego tak duże straty w napędzie? Prawie jak 4x4.
-------------------- Sierra RS Cosworth 2.0T YB
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 24 July 2003 Skąd: Szczecin/Koszalin ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 09 October 2006 Skąd: Gdynia ![]() |
No jakie? Mam semi slicki 235R18 i 40KM strat. Wydaje mi się, że dodatkowe kilkadziesiąt koni, to trochę dużo.
-------------------- Sierra RS Cosworth 2.0T YB
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
No jakie? Mam semi slicki 235R18 i 40KM strat. Wydaje mi się, że dodatkowe kilkadziesiąt koni, to trochę dużo. Było wałkowane tyle razy : 1) Opony 2) Docisk pasami 3) Przełożenie Swoje 4x4 też hamujesz do 210km/h ? Ja miałem podobne straty na kołach hamując do 240km/h w ośce na 5-tym biegu. Na 4-tym się uślizgiwało. Tutaj musieli porządnie docisnąc pasami. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 09 October 2006 Skąd: Gdynia ![]() |
Spokojnie, grzecznie się pytałem. Argument pasów do mnie przemawia, ale prędkości w rwd miałem podobne, a straty dużo mniejsze.
-------------------- Sierra RS Cosworth 2.0T YB
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 27 June 2008 ![]() |
Bardzo fajne auto, prawie ideał bo jak dla mnie kombi w dokładnie takim secie by robiło szał, ale to juz kwestia gustu i potrzeb, duży plus za felgi, oryginalne są okropne
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
User Dołączył: Thu, 04 August 2016 ![]() |
Bardzo ladnie, takie powinny byc seryjne. Na jakim doladowaniu i paliwie ta moc? 98 z bp doładowanie, nie wiem, ale się dowiem ![]() -------------------- 403/507 fwd
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 08 July 2015 Skąd: Orzesze ![]() |
No to i jest biała kura. Jak na rodzinnego dupowoza lata i gada pięknie. Nie jeden na autostradzie jest zaskoczony.
-------------------- VW Scirocco CAWB 313HP 460NM
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 22 November 2002 ![]() |
Pięknie wygląda ten przebieg momentu! Mega przyjemnie się musi tym poruszać po ulicach.
-------------------- Ecu-Tune.Pl
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
User Dołączył: Wed, 22 June 2011 ![]() |
Sprawdzałeś jaki teraz v-max ?
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
User Dołączył: Thu, 04 August 2016 ![]() |
jakos 288 licznikowe mialem ale odpuscilem mimo, ze jeszcze przyspieszalo
-------------------- 403/507 fwd
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 22 May 2011 Skąd: Będzin ![]() |
No nareszcie sie pochwaliłeś. Gratki
-------------------- 1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 13 July 2025 - 18:05 |