![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 22 May 2011 Skąd: Będzin ![]() |
Witam miałem sie nie chwalić ale jakoś nie mogłem sie powstrzymac to raczej pierwsze 1,8T w Polsce w takim setupie.wiec:
Silnik: 1,8 T ARX Świece seria Cewki seria Wałki seria Układ Dolotowy: K04 - 06F145702C z Golfa R, S3 ![]() Tip 3'' by Digitun.pl Przepływka 3'' Filtr powietrza w obudowie S3 DV seria Intercooler 550x170x65 + orurowanie nierdzewka 2,5'' Układ Wydechowy: 2.5'' na 3 tłumikach by Digitun.pl DP 3'' by Digitun.pl Układ Paliwowy: Wtryski Bosch 550cc Pompa paliwa seryjna S3 Elektronika: EGT -Auto Gauge Oil - Auto Gauge Układ Napędowy: Skrzynia seria 5 biegów Sprzęgło Seria Haldex Zawieszenie: Seryjne + Tuleje met-gum S3 + poduszka środkowa Poliuretan ![]() Układ Hamulcowy: Seria przód 288mm (Zimmerman + Ferrodo DS) ![]() Tył S3 (Textar + Ferrodo DS) ![]() Środek: Seria Kilka fotek: ![]() ![]() ![]() ![]() Moc Strojenie oczywiście Digitun.PL Wielkie podziękowania dla Krzyśka ![]() Dodam tylko ze auto służy do codziennej jazdy-żadnej napinki na moc nie było. Pozdrawiam -------------------- 1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 23 March 2003 Skąd: B-B, KRAK ![]() |
wykres fajny ale nie chcialbym tym autem hamowac
-------------------- Z3 coupe :) jest
Z4 coupe :) jest |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 26 December 2008 Skąd: Płońsk ![]() |
Gdyby nie te 4x4 Turbo to zwykły 1.9 TDI z wyglądu kozak na prawdę cicho ciemnie jakiś film by się przydał
-------------------- No Blow OFF-No Blow JOB
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 22 May 2011 Skąd: Będzin ![]() |
-------------------- 1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 19 November 2012 ![]() |
Co czyni to 1.8T jedynym takim w Polsce ?
-------------------- 20VT Quattro
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 22 May 2011 Skąd: Będzin ![]() |
Co czyni to 1.8T jedynym takim w Polsce ? Turbo z nowych TFSI. -------------------- 1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
czyli 2.0tfsi ma taki sam rozstaw otworów mocujących kolektor i kanały jak w 1.8T?
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 22 May 2011 Skąd: Będzin ![]() |
czyli 2.0tfsi ma taki sam rozstaw otworów mocujących kolektor i kanały jak w 1.8T? Niedokońca ![]() -------------------- 1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 17 January 2010 Skąd: z Garażu... ![]() |
Gratulacje!
Fajne cicho-ciemne auto ale... NA GLEBE Z NIĄ ! ![]() ![]() -------------------- Ibiza Cupra R Powered by DIGITUN.PL - sold...
350z - sold A8 D3 4.2 Scirocco 2.0TSI |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 22 May 2011 Skąd: Będzin ![]() |
Gratulacje! Fajne cicho-ciemne auto ale... NA GLEBE Z NIĄ ! ![]() ![]() Z 4x4? Nigdy!! -------------------- 1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 27 September 2011 ![]() |
niby dlaczego?
-------------------- RallyeGolf -1.8T- 472/519
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 30 December 2007 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 22 May 2011 Skąd: Będzin ![]() |
Zawias jest nowy auto stabilne nawet na łukach- oczywiście jak na Octavie poza tym zawsze miska ciut wyżej
![]() -------------------- 1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 16 September 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
No tak, tylko że budę masz jeszcze wyżej niż jakikolwiek tour z 1.6...
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 November 2006 Skąd: Warszawa ![]() |
No i co z tego? Moze miec jeszcze namiot na dachu, ale kolega pisze, ze auto sluzy do normalnej jazdy i do szybszego przemieszczania sie. Zrobmy z niego auto pod ktore nie wlozymy paczki papierosow. Jak bedzie chcial to zrobi glebe. Jedno faktycznie mozna byloby zmienic, mianowicie hebel. Ja mam ten sam w ibizie i powiem szczerze ze hamowanie z 200 do okolic 50 i pozniej zaaz znowu ze 150 do zera powoduje ze mozna se troche zaczac denerwowac czy sie zatrzymamy
-------------------- Reklama na forum jest możliwa jedynie na określonych warunkach.
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 22 May 2011 Skąd: Będzin ![]() |
No tak, tylko że budę masz jeszcze wyżej niż jakikolwiek tour z 1.6... Dokładnie 2cmm wyżej ![]() ![]() -------------------- 1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 16 September 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
Kamil - wiadomo, mi osobiście chodziło o to, że 99% dupowożących Octavii w Polsce jest niżej zawieszone. Nie mówię, żeby od razu robić german style, czy zakładać gwint - po prostu te 20mm różnicy ma dość duży wpływ na prowadzenie. Osobiście uważam, że na DD pt. nie przejmuję się niczym, wysokość serii FWD jest idealna.
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 22 May 2011 Skąd: Będzin ![]() |
No i co z tego? Moze miec jeszcze namiot na dachu, ale kolega pisze, ze auto sluzy do normalnej jazdy i do szybszego przemieszczania sie. Zrobmy z niego auto pod ktore nie wlozymy paczki papierosow. Jak bedzie chcial to zrobi glebe. Jedno faktycznie mozna byloby zmienic, mianowicie hebel. Ja mam ten sam w ibizie i powiem szczerze ze hamowanie z 200 do okolic 50 i pozniej zaaz znowu ze 150 do zera powoduje ze mozna se troche zaczac denerwowac czy sie zatrzymamy Nie jeżdze tak szybko ![]() Wracając do zawiasu- GTO zrobił tym autem ok 700km w ciągu jednego dnia po trasie oczywiście i był zaskoczony jak dobrze sie prowadzi i jaka jest sprężysta. Wymiana każdej gumki w zawiasie zmieniła to auto nie do poznania. -------------------- 1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
User Dołączył: Tue, 26 September 2006 ![]() |
Na pewno jest mistrzowski widok w niebo jak tył siada przy dobrym starcie
![]() ![]() a co do wysokiego zawiasu, to dziś w wawie (jedna z głównych ulic) fartem ominąłem dziurę co miała z pół metra głębokości ;p tak więc czasem po prostu szkoda auta na nasze warunki |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
User Dołączył: Sat, 01 November 2008 ![]() |
Lepiej poka jakieś fotki z montażu kolektora do bloku silnika......Pewnie jakaś gruba flansza przejsciowa ??
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 04 May 2025 - 21:08 |