Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> Objawy uszkodzonego zaworu PCV
vwadam
post Tue, 15 Sep 2015 - 14:03
Post #1


Rookie
Dołączył: Sat, 13 June 2015
Skąd: Bydgoszcz





Siemanko

sluchajcie, powiedzcie mi jakie sa objawy padnietego pcv w moim golfie mk5 gti 2.0 tfsi. Z tego co wyczytalem to zwiekszona konsumpcja oleju i maly spadek mocy, ale to i tak nie jest dla mnie klarowne. po kupnie moj mk5 troche stracil na mocy, wydaje mi sie ze to nie placebo. Dodam tez ze rurka (na zdjeciu) idaca od pcv jest troszke troszke spocona od oleju.



jaka jest mozliwosc sprawdzenia tego zaworu?

pozdrowka smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 15 Sep 2015 - 14:03
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Kunis
post Tue, 15 Sep 2015 - 15:32
Post #2


Frequent User
Dołączył: Thu, 02 April 2009
Skąd: Legionowo





Radzę wymienić jak masz starą wersję.
Więcej info znajdziesz: http://www.vwgolfv.pl/viewtopic.php?t=10841
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vwadam
post Tue, 15 Sep 2015 - 19:29
Post #3


Rookie
Dołączył: Sat, 13 June 2015
Skąd: Bydgoszcz





CYTAT(Kunis @ Tue, 15 Sep 2015 - 15:32) *
Radzę wymienić jak masz starą wersję.
Więcej info znajdziesz: http://www.vwgolfv.pl/viewtopic.php?t=10841


To zdjecie jest zdjeciem z neta. Dzwonilem do aso i caly sprzet zwiazany z pcv kosztuje ok 500 zl wiec wolalbym wstepnie sprawdzic pcv niz wywalic pol klocka, tylko jak?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kunis
post Tue, 15 Sep 2015 - 21:02
Post #4


Frequent User
Dołączył: Thu, 02 April 2009
Skąd: Legionowo





Wymieniłeś większość objawów padniętego PCV. W linku, który wysłałem masz inf. jak sprawdzić czy jest sprawny.
Spadek mocy nie musi być związany z tym zaworkiem - ale nikt Ci tu tego na forum nie wywróży.
Nie wiem za co chcesz płacić 500zł...
Pierwszy lepszy link z google:

http://www.getem.pl/towar.1987.zawor.odmy....06f129101l.html

Ewentualnie można wymienić breather tube (06F-103-215-cool.gif ale to już trzeba odpowiednio dobrać PCV.

Mimo wszystko dalej będzie daleko do ceny, którą podałeś....

I najważniejsze sprawdzanie mocy na dupohamowni jest mocno nie obiektywne wink.gif
W sprawach eksploatacyjnych GTI proponuje w/w forum a nie RF wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vwadam
post Wed, 16 Sep 2015 - 12:14
Post #5


Rookie
Dołączył: Sat, 13 June 2015
Skąd: Bydgoszcz





CYTAT(Kunis @ Tue, 15 Sep 2015 - 21:02) *
Wymieniłeś większość objawów padniętego PCV. W linku, który wysłałem masz inf. jak sprawdzić czy jest sprawny.
Spadek mocy nie musi być związany z tym zaworkiem - ale nikt Ci tu tego na forum nie wywróży.
Nie wiem za co chcesz płacić 500zł...
Pierwszy lepszy link z google:

http://www.getem.pl/towar.1987.zawor.odmy....06f129101l.html

Ewentualnie można wymienić breather tube (06F-103-215-cool.gif ale to już trzeba odpowiednio dobrać PCV.

Mimo wszystko dalej będzie daleko do ceny, którą podałeś....

I najważniejsze sprawdzanie mocy na dupohamowni jest mocno nie obiektywne wink.gif
W sprawach eksploatacyjnych GTI proponuje w/w forum a nie RF wink.gif


Dzięki za odpowiedź,

Poniżej załączam cennik z aso za komplet pcv

166zl - 06F 129 101 L / zamienia sie na R? mowil gosc z aso - PCV
99zl - 06F 103 483 E - Gasket
95zl - 06F 103 221 E - Breather hose
82zl - 06F 103 235 - tez breather hose

Co do forum tez sie tam udzielam, lecz tam nie jest dokladnie sprecyzowane jak testowac bo mimo tego dmuchania okazalo sie ze po wymiane pcv problem zniknal.

Pozdrowka
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 07 August 2025 - 07:52