![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Rookie Dołączył: Sat, 13 June 2015 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Siemanko
sluchajcie, powiedzcie mi jakie sa objawy padnietego pcv w moim golfie mk5 gti 2.0 tfsi. Z tego co wyczytalem to zwiekszona konsumpcja oleju i maly spadek mocy, ale to i tak nie jest dla mnie klarowne. po kupnie moj mk5 troche stracil na mocy, wydaje mi sie ze to nie placebo. Dodam tez ze rurka (na zdjeciu) idaca od pcv jest troszke troszke spocona od oleju. ![]() jaka jest mozliwosc sprawdzenia tego zaworu? pozdrowka ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 02 April 2009 Skąd: Legionowo ![]() |
Radzę wymienić jak masz starą wersję.
Więcej info znajdziesz: http://www.vwgolfv.pl/viewtopic.php?t=10841 |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Rookie Dołączył: Sat, 13 June 2015 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Radzę wymienić jak masz starą wersję. Więcej info znajdziesz: http://www.vwgolfv.pl/viewtopic.php?t=10841 To zdjecie jest zdjeciem z neta. Dzwonilem do aso i caly sprzet zwiazany z pcv kosztuje ok 500 zl wiec wolalbym wstepnie sprawdzic pcv niz wywalic pol klocka, tylko jak? |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 02 April 2009 Skąd: Legionowo ![]() |
Wymieniłeś większość objawów padniętego PCV. W linku, który wysłałem masz inf. jak sprawdzić czy jest sprawny.
Spadek mocy nie musi być związany z tym zaworkiem - ale nikt Ci tu tego na forum nie wywróży. Nie wiem za co chcesz płacić 500zł... Pierwszy lepszy link z google: http://www.getem.pl/towar.1987.zawor.odmy....06f129101l.html Ewentualnie można wymienić breather tube (06F-103-215- ![]() Mimo wszystko dalej będzie daleko do ceny, którą podałeś.... I najważniejsze sprawdzanie mocy na dupohamowni jest mocno nie obiektywne ![]() W sprawach eksploatacyjnych GTI proponuje w/w forum a nie RF ![]() |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Rookie Dołączył: Sat, 13 June 2015 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Wymieniłeś większość objawów padniętego PCV. W linku, który wysłałem masz inf. jak sprawdzić czy jest sprawny. Spadek mocy nie musi być związany z tym zaworkiem - ale nikt Ci tu tego na forum nie wywróży. Nie wiem za co chcesz płacić 500zł... Pierwszy lepszy link z google: http://www.getem.pl/towar.1987.zawor.odmy....06f129101l.html Ewentualnie można wymienić breather tube (06F-103-215- ![]() Mimo wszystko dalej będzie daleko do ceny, którą podałeś.... I najważniejsze sprawdzanie mocy na dupohamowni jest mocno nie obiektywne ![]() W sprawach eksploatacyjnych GTI proponuje w/w forum a nie RF ![]() Dzięki za odpowiedź, Poniżej załączam cennik z aso za komplet pcv 166zl - 06F 129 101 L / zamienia sie na R? mowil gosc z aso - PCV 99zl - 06F 103 483 E - Gasket 95zl - 06F 103 221 E - Breather hose 82zl - 06F 103 235 - tez breather hose Co do forum tez sie tam udzielam, lecz tam nie jest dokladnie sprecyzowane jak testowac bo mimo tego dmuchania okazalo sie ze po wymiane pcv problem zniknal. Pozdrowka |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 07 August 2025 - 07:52 |