![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Rookie Dołączył: Thu, 30 December 2004 Skąd: Wawa ![]() |
Dawno nie bylo mnie na tym forum, wiec witam Wszystkich bardzo serdecznie. Wszedlem przez przypadek, a ze jest taki dzial jak projekty, to stwierdzilem, ze mozna opisac i swoj wlasny projekt, czemu nie.
Moj projekt dobiegl konca, a przynajmniej jego 1 faza. Pozostalo jeszcze pare dupereli, jeszcze raz hamownia ze zmienionym eepromem i zobaczymy. Wymienionych zostala masa rzeczy ... tego sie nie da opisac wrecz, no ale nie wymiekam i lece dalej. Wiecej o samym projekcie i aucie na stronce: http://www.Tigra2zero.pl Pozdrowionka dla Wszystkich ziomale -------------------- OPEL TIGRA 2.0 16V - 162KM/215Nm
Mario |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 23 July 2003 Skąd: Katowice ![]() |
Dysponujesz może jakimś wykresem?
Ciekawy jestem przebiegu mocy i momentu -------------------- "The smarter you play, the luckier you'll be"
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Rookie Dołączył: Thu, 30 December 2004 Skąd: Wawa ![]() |
Masz na stronie w dziale nowosci ... ponizej masz w oknie wykres z hamowni Grabowskiego.
Pozdro: -------------------- OPEL TIGRA 2.0 16V - 162KM/215Nm
Mario |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Flashmaster Dołączył: Sun, 08 June 2003 Skąd: Katowice ![]() |
wyraznie jest pokazany schemat jak nalezy opisywac samochody...
a Ty myslisz, ze wystarczy rzucic linkiem VTC -------------------- Opel Z-series Counsellor
Z20LET Z20LEL Z20LER Z20LEH |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Rookie Dołączył: Thu, 30 December 2004 Skąd: Wawa ![]() |
Przepraszam Coube i Wszystkich pozostalych, wieczorem opisze calosc w tym poscie.
-------------------- OPEL TIGRA 2.0 16V - 162KM/215Nm
Mario |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
nie szkoda bylo tak kasy dwa razy wydawac ?
Raz N/A a teraz Trubo - chodzi mi co się stanie z tym wydechem co masz w tej chwili made by EL-tec ?? -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Rookie Dołączył: Thu, 30 December 2004 Skąd: Wawa ![]() |
Zgodnie z obietnica :
MODEL: OPEL TIGRA 2.0 16V C20XE Modyfikacje: Silnik: 2000cm3 model : C20XE (pochodzenie Opel Calibra) WYKRES Z HAMOWNI: ![]() Modyfikacje głowicy: BRAK (chyba, że poprzedni właściciel w co wątpie) Modyfikacje bloku: BRAK j.w. Układ dolotowy: Zmieniony SFIBox na dolot M-TECH, dolot powietrza z filtru K&N wykonany z rury nierdzewnej wyprofilowanej bezposrednio od stożka do przeplywomierza umieszczonego tuz przed przepustnica. Układ wydechowy: Calość ze stali nierdzewnej od kolektora wydechowego po sam tyl. Rura o srednicy 2", brak katalizatora, tlumik srodkowy tlumiacy , tlumik koncowy komorowy polprzelotowy. Caly projekt wykonany przez firme El-Tec. Układ wtryskowy: Standardowe wtryski, podniesione cisnienie wtryskiwania, modyfikacje:W TRAKCIE Elektronika: seryjny komputer Motronic, posiadam juz eeprom pod ten model komputera i silnika. Z montazem czekam do wiosny, gdyz chcialbym dokonac hamowania auta przed i po wlozeniu eeproma by sprawdzic roznice Układ chłodzenia: nie ma turbiny, lecz zderzak przedni juz przystosowany pod intercooler, na razie daje to zdecydowanie lepsze chlodzenie wody , poprawiony dolot powietrza do stozka Układ napędowy: skrzynia biegow F18WR+, nowe przeguby SPIDAN, polosie wzmacniane M-TECH, piasty M-TECH, skrzynia po remoncie Zawieszenie: amortyzatory gazowe, rozporka gorna i dolna. MODYFIKACJA W TRAKCIE .... podstawa to usztywnienie auta, problem z obnizeniem, bo zgubie przedni zderzak ;/ BODY KIT: zderzak przedni zmodyfikowany RB-TUNING, - dokładka zderzaka tylnego LUMA - progi robione na zamówienie - realizacja MADMAX TUNING - lampy tylne typu Lexus Look, dodatkowo szczernione - spoiler ze światłem stopu, na klapie tylnej LUMA - felgi aluminiowe Dezent model T 7x16" - opony przód: Uniroyal RainSport 195/45/16" , tył: Dunlop SP Sport 9000 205/45/16" - białe kierunkowskazy boczne - lusterka boczne typu K6-Look z dodatkowymi kierunkowskazami - tłumik końcowy z końcówką wykonany w całości przez firmę El-Tec PLANY: Wkrotce: - mam juz zaciski od Calibry Turbo 4x4, do tego zostaly zamowione juz tarcze 288x24mm nacinane i przygotowane pod 4 sruby - wymieniam poduszke tylna pod silnikiem i przeguby wewnetrzne, wszystko juz mam wiec pewnie jutro change - zmiana oprogramowania ECU, wymiana eeprom'u W przyszlosci: konkretnie za rok, poltora roku (w tym okresie bede zbieral powoli czesci) - zmiana skrzyni biegow na F28 , realizacja planu 4x4 - dolozenie turbiny Co i jak dokladnie okaze sie z czasem, ale zazwyczaj robie to co mowie i pisze, wiec nie bedzie zle. PODZIĘKOWANIA: Dla najwspanialszej zony na swiecie, mojego kochanego ANIKA, dla Wojtka z firmy El-Tec, dla wszystkich znajomych i przyjaciol z klubu TIGRA TEAM za wsparcie w projekcie. P.S.: Coobcio, niestety odstep czasowo pomiedzy projektami jest na tyle duzy, ze nie chcialem juz teraz ciac podlogi . Ale spokojnie to ze bede musial inaczej poprowadzic rure to chyba najmniejszy problem Wiecej na stronie http://www.Tigra2zero.pl Pozdro: -------------------- OPEL TIGRA 2.0 16V - 162KM/215Nm
Mario |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
TO milo ja ten sam bład popełniłem i troche żałuje bo projekt turbo strasznie szybko przyszedł mi do głowy - no poprosstu przyszedł głód
-------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 12 November 2003 Skąd: Krakow ![]() |
czego to auto wogole nie ma gory???
wszytkei c20xe tak maja?? -------------------- http://www.racingforum.pl/zmiana-w-regulaminie-dotyczAeca-sygnaturek-na-forum-t101875.html
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Rookie Dołączył: Thu, 30 December 2004 Skąd: Wawa ![]() |
gora lezy w domu bo byla malowane ..w sumie zawsze jest tzw. RED TOP, u mnie bedzie jednak yellow top ... bo mi bardziej pasuje
-------------------- OPEL TIGRA 2.0 16V - 162KM/215Nm
Mario |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 12 November 2003 Skąd: Krakow ![]() |
CYTAT("Mario_TT":1splk7nz) gora lezy w domu bo byla malowane ..w sumie zawsze jest tzw. RED TOP, u mnie bedzie jednak yellow top ... bo mi bardziej pasuje
hmm:D chodzilo mi o wykres:P moc spada powyzej 5400 i to tak dosc ostro... -------------------- http://www.racingforum.pl/zmiana-w-regulaminie-dotyczAeca-sygnaturek-na-forum-t101875.html
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() prawie jak integra Dołączył: Mon, 29 December 2003 Skąd: waw ![]() |
normalka w c20xe, sprawdz wykresy na c20rsa.com - ten sam efekt. prostuje sie to walkami.
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Rookie Dołączył: Thu, 30 December 2004 Skąd: Wawa ![]() |
hehehe, tak to norma dla tych silnikow .... sorry nie zalapalem
-------------------- OPEL TIGRA 2.0 16V - 162KM/215Nm
Mario |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Jestem w szoku - bardzo duza wartość momentu i mocy, po zmianie wałkó dojdzie sporo kucy - bo zniknie ten spadek powyzej 5400.
Jestem w szoku ten silnik ma niezły potencjał. Ciekawi mnie jaki to ma stosunek AFR powyzej 5500, coś mi sie wydaje ze wina lezy po mocno wyeksplatowanej pompie paliwa albo poporostu zostala ona nie zmienina (tigra 1,4) -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 08 January 2004 Skąd: prosty chłopak ze wsi ![]() |
Większość 2-litrówek o wymiarach 86x86 ma spory potencjał, i wiele jest takich silników.Escort RS2000, wspomniany C20xe, od nissana SR20, od Vw ABF. wszystkie te silniki seryjnie maja 150 km i około 200 nM.
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 23 July 2003 Skąd: Katowice ![]() |
CYTAT("!markos":3nsxv81r) normalka w c20xe, sprawdz wykresy na c20rsa.com - ten sam efekt. prostuje sie to walkami. Pamiętam wykres serii (zdrowej serii, niestety nie mogę go teraz znaleźć) gdzie max mocy był przy 6000 obr/min. Podobny przebieg do twojego ale troszke przesuniety w prawo. CYTAT("RedKivi":3nsxv81r) Większość 2-litrówek o wymiarach 86x86 ma spory potencjał, i wiele jest takich silników.Escort RS2000, wspomniany C20xe, od nissana SR20, od Vw ABF. wszystkie te silniki seryjnie maja 150 km i około 200 nM.
SR20DE ma 180nM, a RS 190nM, tylko C20XE ma ok 200nM (198) to tylko tak w ramach samodowartościowania się (nie czepiam się ) pozdrawiam |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 08 December 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Faktycznie bardzo ladny moment, faktycznie te wymiary tloka i skok sa optymalne?
Ja mam 82.7 x 93. Do ilu kreca sie te silniczki oplowskie, tak lightowo po walkach bez itb? -------------------- Dzik zawsze pozdrawia.
- Clio stage 0.5 = 172->161->166(ET14.9)->184(ET?)->??(ET14.3)-> seria - R5 blue, 2.0 16 - 160KM - R5 black 1.4t mpi - R5 red 1.4t - R5 silver 1.4t Zycie jest za krotkie zeby jezdzic dieslem |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 01 March 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT("dzik":3ncad1o8) Faktycznie bardzo ladny moment, faktycznie te wymiary tloka i skok sa optymalne?
Ja mam 82.7 x 93. Do ilu kreca sie te silniczki oplowskie, tak lightowo po walkach bez itb? C20XE kręcą sie seryjnie do ok. 6800 obr./min., czyli relatywnie nisko, ale jak widać po wykresie nie ma zbytniej potrzeby podnoszenia ogranicznika w tym silniku. Notabene, bardzo zbliżony wykres do mojego, u mnie są podobne wartości KM i Nm i też moment leci na łeb powyżej 5500 obr./min. |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 23 July 2003 Skąd: Katowice ![]() |
CYTAT("marty":2nnyksrp) Notabene, bardzo zbliżony wykres do mojego, u mnie są podobne wartości KM i Nm i też moment leci na łeb powyżej 5500 obr./min.
A czy twój motor to seria, czy ma podobne zmiany jak u Mario_TT? |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 01 March 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT("tomp":1eaqhuo6) A czy twój motor to seria, czy ma podobne zmiany jak u Mario_TT?
Nie seria: [url:1eaqhuo6]http://www.diagtronik.pl/KTK/WYKRESY/marty.GIF[/url:1eaqhuo6] podobne zmiany, ale nie wszystkie mojego autorstwa, więc nie będę się rozpisywał. Byłem przekonany, że są ostre wałki, ale po oględzinach wykresu Mario_TT nie jestem już taki pewien. Dolot rozwiązałem podobnie, również z wykorzystaniem kolanka M-Tech. Zresztą to nie mój topic, więc THE END. Pozdrawiam |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 22:07 |