![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 21 November 2006 Skąd: Warszawa/Raszyn ![]() |
Dziś mnie coś natchneło i postanowilem przedstawić swoj kawałek tworczosci
Samochod powstał juz kilka lat temu i ciągle sie w nim coś dzieje.Najpierw robiłem z niego mocniejsze N/A jednak przyszedł czas gdzie zewsząd zaczely dochodzić dzwięki wypuszczanego powietrza wiec stwierdziłem że czas na mnie i tak sie zaczeło. Wszystko zostało rozebrane wywarzone i wypolerowane(wal,korby) Do seryjnego kolektora dorobiłem redukcje na koncu której powiesilem T25 z Saaba podobnie jak wtryski(350cc). Głowica zosała doprowadzona do stanu idealnego i dodatkowo wypolerowałem komory.Dodatkowo usunołem(chyba tak sie to nazywa)kierownicę wyduchu(no to takie co sprawia ze komora nie jest okrągła)co chyba bylo błendem. Evo1 Silnik x20sed Uszczelka od z20let IC z Renault Safrane Wydech przelotowy o średnicy 60mm na podzespołach znaku drogowego Orurowanie 50 i 60mm Zawor upustowy PP Smt6 Map sensor 3bar Skrzynia d20 z powodu rozsypania zamieniła sie miejscem z d16 Evo2 Zmiana suszarki na Td04-16 Dodatkowe 4 wtryski Sprzęgło 4 spiekowe Skrzynia d16 rozsypała sie wiec zostalem zmuszony wsadzić kolejną d20 Niestety na tym zestawieniu silnik zmarł.Dym zaczoł wydobywać sie z odmy w znacznej ilośći:) Evo3 Tloki pod turbo(9.0:1) Inna głowica Regulowane koła rozrządu Ladniejszy dolot(pospawany a nie poskrecany) Cala masa dupereli Moc nie jest znana.G-tech na 1/4 pokazywał na spłyniętym setupie 14.02(najlepszy czas).Chamowanie odbedzie sie po ukonczeniu prac. Prace wykonałem sam!Strojeniem zajął sie COOBCIO,wsparciem teoretycznym KIVI .Obu Paną bardzo dziekuję i gratuluje zdrowego podejścia do spraw związanych z dłubaniną samochodową.Pozdrawiam Klonka który też kika mądrych rzeczy mi zdradził Głównym wyznacznikiem był stosunek jakości do ceny wiec jeśli ktoś ma sie zapytać czemu nie zrobilem czegoś to pewnie dlatego że nie miałem kasy:) http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5b18a3aa2c517362.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8322861ea710f854.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3df950ccfae3053b.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/970323309967de78.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fa41d08066571b5b.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5db46ed99548a2df.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/af432e855d97ec5c.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bdf1feb56c94e871.html -------------------- WARNING! Small children may get sucked into turbo!
X20SED+td05-16=300.... B235+???=??? się zaczyna robić |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 21 March 2004 Skąd: Łomża ![]() |
Gratuluję szybkiej Nubirki
![]() Coś za hamulcami, zawiasem działałeś? -------------------- VTEC? its like a woman running away from a rapist,
makes lots of noise but dont actually get away. |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 17 March 2005 Skąd: ludzi znam tu i tam ![]() |
Gratuluję wytrwałości i szybkiego Daewoo
![]() PS. daj więcej fotek spod maski i z przebiegu prac... PS2. postaraj się podać dokładniejsze dane np. aktualne doładowanie, skąd tłoki, co to "inna głowica"? itd. PS3. popraw błędy ortograficzne, bo w niektórych miejscach razi w oczy... -------------------- Dupowóz: Honda Accord CL7 Sport GT
Do upalania: Był Civic, nie ma Civica... |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 10 December 2004 Skąd: Malbork/Gdańsk ![]() |
oooooo Zgredziu, w koncu opisales swojego sztrucla
![]() ![]() ![]() -------------------- VW CC GT 2014
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 03 November 2006 Skąd: Warszawa ![]() |
a ja nadal swoje ze wolalbym kupic evo 8 za te cene
![]() ![]() -------------------- WWW.SPORTMILE.PL - TUNING SERVICE
WWW.CARMILE.PL - PREMIUM AND EXOTIC CARS SERVICE / BLACHARSTWO LAKIERNICTWO / PROFESJONALNE PRZYGOTOWANIE AUT DO SPORTU ADRENALINE MOTORSPORT WARSAW OUR HOBBY |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 21 November 2006 Skąd: Warszawa/Raszyn ![]() |
Za kwiatki przepraszam(pisalem w biegu)
![]() Evo za 15tyś zl raczej kupić sie nie da... Silnik popłynoł przy 0.9bara.Podczas strojenia przy cisnieniu ponad 1bar zaczynało stukać pomimo tego że silnik był kąkretnie odpreżony.Prawdopodobnie działo się tak na skutek ingerencji w glowicę(zostal zmieniony ksztalt komory) Niestety więcej fotek nie posiadam,nie mam w zwyczaju trzymać aparatu w garażu.Postaram sie zrobić kilka fotek podczas kolejnego składania silnika -------------------- WARNING! Small children may get sucked into turbo!
X20SED+td05-16=300.... B235+???=??? się zaczyna robić |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 03 November 2006 Skąd: Warszawa ![]() |
Heh chcesz powiedziec ze caly projekt lancznie z autem to 15 tys ?
-------------------- WWW.SPORTMILE.PL - TUNING SERVICE
WWW.CARMILE.PL - PREMIUM AND EXOTIC CARS SERVICE / BLACHARSTWO LAKIERNICTWO / PROFESJONALNE PRZYGOTOWANIE AUT DO SPORTU ADRENALINE MOTORSPORT WARSAW OUR HOBBY |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 21 November 2006 Skąd: Warszawa/Raszyn ![]() |
Sądzileś że ile?Wszystko kwestia zdobycia gratów.
Co do zawieszenia to posiadam zestaw Eibach+amortyzatory utwardzane u pana Władka a za krótkie hamowanie odpowiadada nawiercana Mikoda+zestaw miekkich klocków P.s Pod M pierwszy raz Spalileś o długość.... -------------------- WARNING! Small children may get sucked into turbo!
X20SED+td05-16=300.... B235+???=??? się zaczyna robić |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Zgredzie nie ty jeden przejechałeś się na "poprawionej" komorze spalania... wsadzaj seryjny łep, nie ma co się bawić w odprężanie jak nie chcesz dmuchać więcej jak 1 bar...
-------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 24 May 2007 Skąd: Whitestock ![]() |
Hehe Fantastyczna sprawa, kolejny cichy Koreaniec
![]() ![]() Znasz moze mase auta? No i gratuluje wlasnorecznego wykonania Pozdrawiam -------------------- Soda Cleaning System
_http://sodujemy.pl |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 20 August 2004 Skąd: Warszawa / Mokotów ![]() |
gratki opisania w koncu projektu no i oczywiscie szybkiej nubirki, a szybka jest, sprawdzalismy pare razy
![]() -------------------- Sociedad Espanola Automoviles de Turismo
był: Toledo T.U.R.B.O 1.8 20VT GT28R VW Golf VII R Tornado Red 400/500 - Mistrz Polski Street AWD 2016 Audi RS4 B8 450HP |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 21 November 2006 Skąd: Warszawa/Raszyn ![]() |
Muszę przyznać że raczej spodziewałem się pojazdów niż gratulacji:)Skoro zostalem milo przyjęty postaram sie przedstawić reszte wynalazków które powstały u mnie w garażu jak np.Tempra Turbo (2.0 8v dwa walki) czy Omega A na silniku C30Se(tego silnika chyba jeszcze nikt nie robil??)
Co do masy to Nubira katalogowo waży 1150kg.Środek został wypruty tak wiec sądze ze po dodaniu suszarki masa powinna oscylować w okolicach masy nominalnej -------------------- WARNING! Small children may get sucked into turbo!
X20SED+td05-16=300.... B235+???=??? się zaczyna robić |
|
|
gość_turbo_maniac_* |
![]()
Post
#13
|
![]() |
Wrzucaj więcej fotek! i to takich lepszych
![]() Ogólnie pomysł przerabiania Daewoo mi się bardzo podoba ![]() ![]() Zabrałem się za rzeźbienie Corrado, a teraz trochę żałuję, że zamiast tego do mojego Lanosa nie wrzuciłem C20LET'a. No ale z Lanosa zawieszeniem to może nie być najlepszy pomysł ![]() |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 17 March 2005 Skąd: ludzi znam tu i tam ![]() |
teraz trochę żałuję, że zamiast tego do mojego Lanosa nie wrzuciłem C20LET'a. No ale z Lanosa zawieszeniem to może nie być najlepszy pomysł ![]() seryjne zawieszenie nie nadaje się nawet do seryjnej mocy... ALE możliwości ulepszenia są ogromne, jako, że konstrukcja zawiasu taka sama jak w Astrze GSI... tak samo łatwo z ulepszeniem hamulców... a i w przypadku swapa podchodzą seryjne łapy od np. Kadetta... w Nubirze zawieszenie jest skonstruowane zupełnie inaczej i to wychodzi trochę gorzej, bo nawet nie dostaniesz żadnych sensownych amorów poza żółtymi Koni... z hamulcami to jest podobnie jak w Lanosie z uwagi na rozstaw śrub, a i jakbyś chciał wstawić np. c20let, to jedną łapę musisz dorabiać/przerabiać... przepraszam za mały OT -------------------- Dupowóz: Honda Accord CL7 Sport GT
Do upalania: Był Civic, nie ma Civica... |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 28 May 2005 Skąd: Elbląg ![]() |
No to mamy drugie po Klonku uturbione Nubirowe X20sed
![]() -------------------- Wojtek
F4R |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 21 November 2006 Skąd: Warszawa/Raszyn ![]() |
![]() Zastanawiam się tylko czemu silniki x20xev i pochodne są potocznie nazywane Eco-kiblem?Skoro z silnika na seryjnym środku można zrobić 100% mocy to chyba nie jest tak żle... -------------------- WARNING! Small children may get sucked into turbo!
X20SED+td05-16=300.... B235+???=??? się zaczyna robić |
|
|
gość_turbo_maniac_* |
![]()
Post
#17
|
![]() |
seryjne zawieszenie nie nadaje się nawet do seryjnej mocy... ALE możliwości ulepszenia są ogromne, jako, że konstrukcja zawiasu taka sama jak w Astrze GSI... tak samo łatwo z ulepszeniem hamulców... a i w przypadku swapa podchodzą seryjne łapy od np. Kadetta... w Nubirze zawieszenie jest skonstruowane zupełnie inaczej i to wychodzi trochę gorzej, bo nawet nie dostaniesz żadnych sensownych amorów poza żółtymi Koni... z hamulcami to jest podobnie jak w Lanosie z uwagi na rozstaw śrub, a i jakbyś chciał wstawić np. c20let, to jedną łapę musisz dorabiać/przerabiać... przepraszam za mały OT widocznie o możliwościach przeróbek zawieszenia Lanosa muszę się dokształcić jeszcze ![]() Za to w Nubirze wcale nie jest gorzej - D2 Racing produkuje gwintowane zawieszenie do Nubiry, Powerflex robi poliuretanowe tuleje oraz poliuretanowe poduszki silnika ![]() |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
User Dołączył: Sat, 15 September 2007 Skąd: warszawa ![]() |
nie spalilem tylko to automat wiec troche ciezko jest ruszyc na 3
![]() ![]() -------------------- www.pm-motorsport.pl
Subaru impreza sti 443km 611nm Ford focus RS 303km 390nm na wiosne bedzie więcej |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 21 November 2006 Skąd: Warszawa/Raszyn ![]() |
Nad pouliretanem musze się zastanowić.W wawie na ul.Madalinskiego podobno ktoś robi w dobrej cenie.Ciągła wymiana gumowych tulejek robi sie nudna:/
Co do sprawdzenia to pewnie jeszcze bedzie okazja:) -------------------- WARNING! Small children may get sucked into turbo!
X20SED+td05-16=300.... B235+???=??? się zaczyna robić |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 02 June 2006 Skąd: okolice Warszawy ![]() |
Gratuluje
jakis czas temu w Raszynie na zwerzeniu czekales na wlaczenie sie do ruchu - zerknalem ze jest IC to specjalnie zwolnilem zebys wjechal. zwinnie ruszyles, przod sie uniosl i cos zasyczalo - teraz juz pamietam skad to auto kojarze. zycze bezawaryjnej juz jazdy ![]() -------------------- <b>wtryskiwacze: BOSCH 525cc wysokoomowe, Bosch 650cc, SIEMENS 630cc 1200cc Lucas niskoomowe</b> |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 13:14 |