Shoutbox 0 nowych PW 


3 Stron V   1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
> Nubira Turbo
Zgred
post Tue, 29 Jan 2008 - 18:26
Post #1


Super User
Dołączył: Tue, 21 November 2006
Skąd: Warszawa/Raszyn





Dziś mnie coś natchneło i postanowilem przedstawić swoj kawałek tworczosci
Samochod powstał juz kilka lat temu i ciągle sie w nim coś dzieje.Najpierw robiłem z niego mocniejsze N/A jednak przyszedł czas gdzie zewsząd zaczely dochodzić dzwięki wypuszczanego powietrza wiec stwierdziłem że czas na mnie i tak sie zaczeło.


Wszystko zostało rozebrane wywarzone i wypolerowane(wal,korby)
Do seryjnego kolektora dorobiłem redukcje na koncu której powiesilem T25 z Saaba podobnie jak wtryski(350cc).
Głowica zosała doprowadzona do stanu idealnego i dodatkowo wypolerowałem komory.Dodatkowo usunołem(chyba tak sie to nazywa)kierownicę wyduchu(no to takie co sprawia ze komora nie jest okrągła)co chyba bylo błendem.
Evo1
Silnik x20sed
Uszczelka od z20let
IC z Renault Safrane
Wydech przelotowy o średnicy 60mm na podzespołach znaku drogowego
Orurowanie 50 i 60mm
Zawor upustowy PP
Smt6
Map sensor 3bar
Skrzynia d20 z powodu rozsypania zamieniła sie miejscem z d16
Evo2
Zmiana suszarki na Td04-16
Dodatkowe 4 wtryski
Sprzęgło 4 spiekowe
Skrzynia d16 rozsypała sie wiec zostalem zmuszony wsadzić kolejną d20
Niestety na tym zestawieniu silnik zmarł.Dym zaczoł wydobywać sie z odmy w znacznej ilośći:)

Evo3
Tloki pod turbo(9.0:1)
Inna głowica
Regulowane koła rozrządu
Ladniejszy dolot(pospawany a nie poskrecany)
Cala masa dupereli

Moc nie jest znana.G-tech na 1/4 pokazywał na spłyniętym setupie 14.02(najlepszy czas).Chamowanie odbedzie sie po ukonczeniu prac.

Prace wykonałem sam!Strojeniem zajął sie COOBCIO,wsparciem teoretycznym KIVI .Obu Paną bardzo dziekuję i gratuluje zdrowego podejścia do spraw związanych z dłubaniną samochodową.Pozdrawiam Klonka który też kika mądrych rzeczy mi zdradził
Głównym wyznacznikiem był stosunek jakości do ceny wiec jeśli ktoś ma sie zapytać czemu nie zrobilem czegoś to pewnie dlatego że nie miałem kasy:)

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5b18a3aa2c517362.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8322861ea710f854.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3df950ccfae3053b.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/970323309967de78.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fa41d08066571b5b.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5db46ed99548a2df.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/af432e855d97ec5c.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bdf1feb56c94e871.html


--------------------
WARNING! Small children may get sucked into turbo!


X20SED+td05-16=300....
B235+???=??? się zaczyna robić
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 29 Jan 2008 - 18:26
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
batarki
post Tue, 29 Jan 2008 - 19:14
Post #2


Frequent User
Dołączył: Sun, 21 March 2004
Skąd: Łomża





Gratuluję szybkiej Nubirki wink.gif
Coś za hamulcami, zawiasem działałeś?


--------------------
VTEC? its like a woman running away from a rapist,
makes lots of noise but dont actually get away.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sane
post Tue, 29 Jan 2008 - 19:21
Post #3


Moderator
Dołączył: Thu, 17 March 2005
Skąd: ludzi znam tu i tam





Gratuluję wytrwałości i szybkiego Daewoo smile.gif...


PS. daj więcej fotek spod maski i z przebiegu prac...

PS2. postaraj się podać dokładniejsze dane np. aktualne doładowanie, skąd tłoki, co to "inna głowica"? itd.

PS3. popraw błędy ortograficzne, bo w niektórych miejscach razi w oczy...


--------------------
Dupowóz: Honda Accord CL7 Sport GT
Do upalania: Był Civic, nie ma Civica...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Reaper
post Tue, 29 Jan 2008 - 22:28
Post #4


Super User
Dołączył: Fri, 10 December 2004
Skąd: Malbork/Gdańsk





oooooo Zgredziu, w koncu opisales swojego sztrucla wink.gif Widze ze odbudowales po ostatnim splywie wink.gif Gratuluje smile.gif


--------------------
VW CC GT 2014
Go to the top of the page
 
+Quote Post
2fast4you
post Tue, 29 Jan 2008 - 22:36
Post #5


Frequent User
Dołączył: Fri, 03 November 2006
Skąd: Warszawa





a ja nadal swoje ze wolalbym kupic evo 8 za te cene smile.gif lub jakiegos gt. Mialem przyjemnosc stanac kiedys z wlascicielem tt quattro w automacie 3.2 l raz wygralem raz poleglem ogolnie szybkie auto ale nie wzbudza we mnie emocji. Heh za to na jednej z miejscowek nikt nie ogladal naszego m5 e39 w bezach tylko kazdy sie podniecal jak nubira rycy sycy itp smile.gif Pozdrawiam wlasciciela i do zobaczenia pod M


--------------------
WWW.SPORTMILE.PL - TUNING SERVICE
WWW.CARMILE.PL - PREMIUM AND EXOTIC CARS
SERVICE / BLACHARSTWO LAKIERNICTWO / PROFESJONALNE PRZYGOTOWANIE AUT DO SPORTU
ADRENALINE MOTORSPORT WARSAW OUR HOBBY
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zgred
post Tue, 29 Jan 2008 - 22:49
Post #6


Super User
Dołączył: Tue, 21 November 2006
Skąd: Warszawa/Raszyn





Za kwiatki przepraszam(pisalem w biegu) blush.gif
Evo za 15tyś zl raczej kupić sie nie da...

Silnik popłynoł przy 0.9bara.Podczas strojenia przy cisnieniu ponad 1bar zaczynało stukać pomimo tego że silnik był kąkretnie odpreżony.Prawdopodobnie działo się tak na skutek ingerencji w glowicę(zostal zmieniony ksztalt komory)
Niestety więcej fotek nie posiadam,nie mam w zwyczaju trzymać aparatu w garażu.Postaram sie zrobić kilka fotek podczas kolejnego składania silnika


--------------------
WARNING! Small children may get sucked into turbo!


X20SED+td05-16=300....
B235+???=??? się zaczyna robić
Go to the top of the page
 
+Quote Post
2fast4you
post Tue, 29 Jan 2008 - 22:52
Post #7


Frequent User
Dołączył: Fri, 03 November 2006
Skąd: Warszawa





Heh chcesz powiedziec ze caly projekt lancznie z autem to 15 tys ?


--------------------
WWW.SPORTMILE.PL - TUNING SERVICE
WWW.CARMILE.PL - PREMIUM AND EXOTIC CARS
SERVICE / BLACHARSTWO LAKIERNICTWO / PROFESJONALNE PRZYGOTOWANIE AUT DO SPORTU
ADRENALINE MOTORSPORT WARSAW OUR HOBBY
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zgred
post Tue, 29 Jan 2008 - 23:04
Post #8


Super User
Dołączył: Tue, 21 November 2006
Skąd: Warszawa/Raszyn





Sądzileś że ile?Wszystko kwestia zdobycia gratów.
Co do zawieszenia to posiadam zestaw Eibach+amortyzatory utwardzane u pana Władka a za krótkie hamowanie odpowiadada nawiercana Mikoda+zestaw miekkich klocków
P.s
Pod M pierwszy raz Spalileś o długość....


--------------------
WARNING! Small children may get sucked into turbo!


X20SED+td05-16=300....
B235+???=??? się zaczyna robić
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Wed, 30 Jan 2008 - 01:32
Post #9


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Zgredzie nie ty jeden przejechałeś się na "poprawionej" komorze spalania... wsadzaj seryjny łep, nie ma co się bawić w odprężanie jak nie chcesz dmuchać więcej jak 1 bar...


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ziemniak
post Wed, 30 Jan 2008 - 10:06
Post #10


Frequent User
Dołączył: Thu, 24 May 2007
Skąd: Whitestock





Hehe Fantastyczna sprawa, kolejny cichy Koreaniec biggrin.gif Do tego za w sumie niewielka kase biggrin.gif
Znasz moze mase auta?
No i gratuluje wlasnorecznego wykonania
Pozdrawiam


--------------------
Soda Cleaning System
_http://sodujemy.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Toldi
post Wed, 30 Jan 2008 - 11:24
Post #11


Forum Homee
Dołączył: Fri, 20 August 2004
Skąd: Warszawa / Mokotów





gratki opisania w koncu projektu no i oczywiscie szybkiej nubirki, a szybka jest, sprawdzalismy pare razy wink.gif pozdr!


--------------------
Sociedad Espanola Automoviles de Turismo
był: Toledo T.U.R.B.O 1.8 20VT GT28R
VW Golf VII R Tornado Red 400/500 - Mistrz Polski Street AWD 2016
Audi RS4 B8 450HP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zgred
post Wed, 30 Jan 2008 - 11:54
Post #12


Super User
Dołączył: Tue, 21 November 2006
Skąd: Warszawa/Raszyn





Muszę przyznać że raczej spodziewałem się pojazdów niż gratulacji:)Skoro zostalem milo przyjęty postaram sie przedstawić reszte wynalazków które powstały u mnie w garażu jak np.Tempra Turbo (2.0 8v dwa walki) czy Omega A na silniku C30Se(tego silnika chyba jeszcze nikt nie robil??)
Co do masy to Nubira katalogowo waży 1150kg.Środek został wypruty tak wiec sądze ze po dodaniu suszarki masa powinna oscylować w okolicach masy nominalnej


--------------------
WARNING! Small children may get sucked into turbo!


X20SED+td05-16=300....
B235+???=??? się zaczyna robić
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_turbo_maniac_*
post Wed, 30 Jan 2008 - 13:31
Post #13









Wrzucaj więcej fotek! i to takich lepszych biggrin.gif

Ogólnie pomysł przerabiania Daewoo mi się bardzo podoba biggrin.gif Szczególnie w sposób taki, by z zewnątrz nie było tego widać. Gratuluję smile.gif

Zabrałem się za rzeźbienie Corrado, a teraz trochę żałuję, że zamiast tego do mojego Lanosa nie wrzuciłem C20LET'a. No ale z Lanosa zawieszeniem to może nie być najlepszy pomysł unsure.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sane
post Wed, 30 Jan 2008 - 14:13
Post #14


Moderator
Dołączył: Thu, 17 March 2005
Skąd: ludzi znam tu i tam





CYTAT(turbo_maniac @ Wed, 30 Jan 2008 - 13:31) *
teraz trochę żałuję, że zamiast tego do mojego Lanosa nie wrzuciłem C20LET'a. No ale z Lanosa zawieszeniem to może nie być najlepszy pomysł unsure.gif

seryjne zawieszenie nie nadaje się nawet do seryjnej mocy... ALE możliwości ulepszenia są ogromne, jako, że konstrukcja zawiasu taka sama jak w Astrze GSI...
tak samo łatwo z ulepszeniem hamulców... a i w przypadku swapa podchodzą seryjne łapy od np. Kadetta...


w Nubirze zawieszenie jest skonstruowane zupełnie inaczej i to wychodzi trochę gorzej, bo nawet nie dostaniesz żadnych sensownych amorów poza żółtymi Koni... z hamulcami to jest podobnie jak w Lanosie z uwagi na rozstaw śrub, a i jakbyś chciał wstawić np. c20let, to jedną łapę musisz dorabiać/przerabiać...

przepraszam za mały OT


--------------------
Dupowóz: Honda Accord CL7 Sport GT
Do upalania: Był Civic, nie ma Civica...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Erhabe
post Wed, 30 Jan 2008 - 15:26
Post #15


Forum Killer
Dołączył: Sat, 28 May 2005
Skąd: Elbląg





No to mamy drugie po Klonku uturbione Nubirowe X20sed smile.gif


--------------------
Wojtek

F4R
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zgred
post Wed, 30 Jan 2008 - 16:19
Post #16


Super User
Dołączył: Tue, 21 November 2006
Skąd: Warszawa/Raszyn





rolleyes.gif
Zastanawiam się tylko czemu silniki x20xev i pochodne są potocznie nazywane Eco-kiblem?Skoro z silnika na seryjnym środku można zrobić 100% mocy to chyba nie jest tak żle...


--------------------
WARNING! Small children may get sucked into turbo!


X20SED+td05-16=300....
B235+???=??? się zaczyna robić
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_turbo_maniac_*
post Wed, 30 Jan 2008 - 16:27
Post #17









CYTAT(Sane @ Wed, 30 Jan 2008 - 14:13) *
seryjne zawieszenie nie nadaje się nawet do seryjnej mocy... ALE możliwości ulepszenia są ogromne, jako, że konstrukcja zawiasu taka sama jak w Astrze GSI...
tak samo łatwo z ulepszeniem hamulców... a i w przypadku swapa podchodzą seryjne łapy od np. Kadetta...


w Nubirze zawieszenie jest skonstruowane zupełnie inaczej i to wychodzi trochę gorzej, bo nawet nie dostaniesz żadnych sensownych amorów poza żółtymi Koni... z hamulcami to jest podobnie jak w Lanosie z uwagi na rozstaw śrub, a i jakbyś chciał wstawić np. c20let, to jedną łapę musisz dorabiać/przerabiać...

przepraszam za mały OT


widocznie o możliwościach przeróbek zawieszenia Lanosa muszę się dokształcić jeszcze wink.gif

Za to w Nubirze wcale nie jest gorzej - D2 Racing produkuje gwintowane zawieszenie do Nubiry, Powerflex robi poliuretanowe tuleje oraz poliuretanowe poduszki silnika smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bially
post Wed, 30 Jan 2008 - 16:31
Post #18


User
Dołączył: Sat, 15 September 2007
Skąd: warszawa





nie spalilem tylko to automat wiec troche ciezko jest ruszyc na 3 smile.gif Ale z checia sprawdze sie z toba czyms innym smile.gif


--------------------
www.pm-motorsport.pl
Subaru impreza sti 443km 611nm
Ford focus RS 303km 390nm na wiosne bedzie więcej
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zgred
post Wed, 30 Jan 2008 - 16:33
Post #19


Super User
Dołączył: Tue, 21 November 2006
Skąd: Warszawa/Raszyn





Nad pouliretanem musze się zastanowić.W wawie na ul.Madalinskiego podobno ktoś robi w dobrej cenie.Ciągła wymiana gumowych tulejek robi sie nudna:/

Co do sprawdzenia to pewnie jeszcze bedzie okazja:)


--------------------
WARNING! Small children may get sucked into turbo!


X20SED+td05-16=300....
B235+???=??? się zaczyna robić
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bobr4
post Wed, 30 Jan 2008 - 19:21
Post #20


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 02 June 2006
Skąd: okolice Warszawy





Gratuluje

jakis czas temu w Raszynie na zwerzeniu czekales na wlaczenie sie do ruchu - zerknalem ze jest IC to specjalnie zwolnilem zebys wjechal. zwinnie ruszyles, przod sie uniosl i cos zasyczalo - teraz juz pamietam skad to auto kojarze.

zycze bezawaryjnej juz jazdy biggrin.gif


--------------------

<b>wtryskiwacze:
BOSCH 525cc wysokoomowe, Bosch 650cc, SIEMENS 630cc
1200cc Lucas niskoomowe</b>
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Stron V   1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 13:14