Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> Nowy 2.0 TDi CR 143 KM, opinie
quake
post Fri, 08 Jul 2011 - 14:46
Post #1


Frequent User
Dołączył: Sat, 19 March 2011





Pytanie o to jak się sprawują nowe 2.0 TDi CR 143 KM ?
Słyszałem o niezłej dopodatności na tuning, niskim spalaniu
Jakieś inne opinie ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 08 Jul 2011 - 14:46
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
vwoju
post Fri, 08 Jul 2011 - 15:29
Post #2


Frequent User
Dołączył: Mon, 06 August 2007
Skąd: RK





Bardzo niskie spalanie:
- jazda jak na znakach - 4,5 L trasa
- jazda do 150km/h - 6/7L trasa
- miasto - 7L
Nie spaliłem tym samochodem więcej niż 8L/100km
Problemów ZERO 65 000 przelot - pacjent passat 2009.
W porównaniu do 2.0 tdi jeździ sie bardziej jak elektrycznym.


--------------------
ale mnie denerwował ten niebieski kwadrat ;)
---------------------------------------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
quake
post Fri, 08 Jul 2011 - 15:35
Post #3


Frequent User
Dołączył: Sat, 19 March 2011





2.0 TDI w porównaniu do 2,0 TDi smile.gif
Interesuje się tym silnikiem w budzie Ibizy więc powinno palić nieco mniej i osiągi nieco lepsze
Jak z przyrostami i ewentualnie wymiana turbiny ze 170tki jest Plug&play i okolice 200 KM na seryjnym Icku czy w ten również trzeba zainwestować ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
luki-TDI
post Fri, 08 Jul 2011 - 17:55
Post #4


Frequent User
Dołączył: Sat, 04 December 2004
Skąd: Stary Sącz/Kraków





Z nowymi 2.0TDI jest lipa jeśli chodzi przyrosty mocy do jakich sie przyzwyczailiśmy. Rozkminiałem temat po 3 kwartale 2010 i 143 oraz 170tke.
W obydwu przypadkach jest małe turbo praktycznie dopasowane do seryjnej mocy oraz występuje mniejszy DPF(można powiedzieć dwa razy mniejszy) niż poniżej 2010roku, DPF jest przy samym wyśjciu z turbiny.
W przyszłym tygodniu będe usuwał DPF w 143km a możliwe, że jeszcze na koniec wakacji większe turbo.
W 143 od 2010 jest BV40 a w 170-ce GTC1549 jak dobrze pamiętam. Procedura "oczyszczania DPF" w seri bardzo często się włacza po programie około 20-30% cześcięj co powiem szczerze jest trochę denerwujące. Jeśli chodzi o modele poniżej 2010 to jest wporzo bo BV43 w dwóch wersjach i przyrosty są spoko.
Rozsądne moce to 165-170km dla 143 oraz 185km dla 170tki.
Jedno jest pocieszające to sama konstrukcja silnika dodatkowo kanały wydechowe w głowicy są dużo większe niż były.


--------------------
Modyfikacje mechaniczne i elektroniczne silników spalinowych, Hamownia Rototest 4x4, ECUTEK
W ofercie posiadamy układy wydechowe MG Motorsport, układy zawieszeń i hamulców.
Stary Sącz ul. Węgierska 12e kom. 793-599-009
Ostrowiec Świętokrzyski ul. Wiosenna 12 kom.606-659-392
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vwoju
post Fri, 08 Jul 2011 - 18:02
Post #5


Frequent User
Dołączył: Mon, 06 August 2007
Skąd: RK





CYTAT(quake @ Fri, 08 Jul 2011 - 15:35) *
2.0 TDI w porównaniu do 2,0 TDi smile.gif

Dziś TDI to tylko nazwa handlowa...


--------------------
ale mnie denerwował ten niebieski kwadrat ;)
---------------------------------------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tominator
post Fri, 08 Jul 2011 - 18:50
Post #6


Forum Killer
Dołączył: Wed, 04 October 2006
Skąd: Wrocław





Kolega ma Ibize FR 2010 2.0 tdi CR 143KM, w serii wyszło 156KM, po programie w Ecuproject 199KM, graty seryjne + większy IC (jak dla mnie zbędny ponieważ ori mały nie jest i do tego dobrze umiejscowiony), soft bezdymny, także przyrost 43KM samym programem nie jest takie lipny jakby się niektorym wydawało

http://www.youtube.com/watch?v=KmNMiQ-9AHc


--------------------
Systemy hamulcowe Big Brake Kit Brembo do każdego auta BagCorp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
luki-TDI
post Fri, 08 Jul 2011 - 20:38
Post #7


Frequent User
Dołączył: Sat, 04 December 2004
Skąd: Stary Sącz/Kraków





Ja pisałem akurat o przykładzie Golfa6 z 2010 na sterowniku EDC17C46 i nie chodzi o to ile kto zrobił tylko ile się powinno robić stosownie do odpowiednich podzespołów.


--------------------
Modyfikacje mechaniczne i elektroniczne silników spalinowych, Hamownia Rototest 4x4, ECUTEK
W ofercie posiadamy układy wydechowe MG Motorsport, układy zawieszeń i hamulców.
Stary Sącz ul. Węgierska 12e kom. 793-599-009
Ostrowiec Świętokrzyski ul. Wiosenna 12 kom.606-659-392
Go to the top of the page
 
+Quote Post
quake
post Fri, 08 Jul 2011 - 22:12
Post #8


Frequent User
Dołączył: Sat, 19 March 2011





Liczyłem okolice 180-190 na serii ,tak bynajmniej kiedyś wspominał mi Aligator że tak mu te autka wychodziły
A 200 KM w seryjnej Ibizie musi zapitalać ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tominator
post Sat, 09 Jul 2011 - 08:55
Post #9


Forum Killer
Dołączył: Wed, 04 October 2006
Skąd: Wrocław





Jechałem tym autem w serii i powiem Ci tak - góra tragiczna, mimo tych 156KM jakie było to odpychało się to tak sobie powyżej 100km/h, pod górke na 5 biegu tam gdzie moja Ibiza ASV 184KM idzie całkiem przyjemnie, ta w serii nie chciała wogole jechać, byc moze felgi 18stki z szerokimi kapciami robia swoje, ale trzeba także brać poprawke na wage, 200KM w tej ibizie to nie to samo co 200KM w Ibizie AFN czy ASV, nowa FR w dieslu waży 1245kg czyli średnio ponad 100kg wiecej od AFN/ASV


--------------------
Systemy hamulcowe Big Brake Kit Brembo do każdego auta BagCorp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
quake
post Sat, 09 Jul 2011 - 11:49
Post #10


Frequent User
Dołączył: Sat, 19 March 2011





Ale porównujesz auto o mocy ok 30 KM mniejszej ,masie ok 100 kg większej a kapcie 18stki zabierają naprawde sporo mocy
Zamieńcie kapcie i będziesz miał porównanie ile poweru idzie w gumy wink.gif
Jak spalanie u kolegi mimo kapci ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PatTDI
post Tue, 12 Jul 2011 - 08:54
Post #11


Forum Homee
Dołączył: Wed, 27 November 2002
Skąd: Bielsko-Biała





CYTAT(luki-TDI @ Fri, 08 Jul 2011 - 20:38) *
Ja pisałem akurat o przykładzie Golfa6 z 2010 na sterowniku EDC17C46 i nie chodzi o to ile kto zrobił tylko ile się powinno robić stosownie do odpowiednich podzespołów.


140-175ps
170-200ps

takie wartosci sa do zrobienia na EDC17C46 bez nadmiernego obciazania turbosprezaki. Nie wiem Łukasz skad to wziąłes ale my nie mamy problemów z takimi mocami a C46 troche juz zrobilismy.


--------------------
CompSport
Profesjonalnie Strojony Chiptuning
http://www.compsport.pl

696030909
696030910
33 8213118
GG 3643857
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mirass
post Tue, 12 Jul 2011 - 10:56
Post #12


Frequent User
Dołączył: Thu, 09 February 2006
Skąd: Wrocław/ Oborniki Śląskie








w prezentowanej bizie EDC17C46 z antytuning protection, doładowanie 1,5 bara. Z ciekawostek powiedzieć mogę że soft bardzo podobny z nowym Superbem 170CR.


--------------------
www.vagtune.pl tel.502730289

indywidualny chiptuning, hamownia 4x4 Dynostar 4W-X
Go to the top of the page
 
+Quote Post
luki-TDI
post Tue, 12 Jul 2011 - 16:38
Post #13


Frequent User
Dołączył: Sat, 04 December 2004
Skąd: Stary Sącz/Kraków





Patryk nie chodzi o soft tylko potencjał turbo w tych nowych modelach jest mnieszjy niż poprzednich 2.0TDI CR dla których podałeś relane przyrosty, z którymi się całkowicie zgadzam.
Nie wiem czy widziałeś obie sprężarki które wymieniłem powyżej - ja miałem je obydwie na stanie i wriniki obydwu turbin są małe. Druga sprawa mniejszy DPF bliżej turbo i backpressure też większy....


--------------------
Modyfikacje mechaniczne i elektroniczne silników spalinowych, Hamownia Rototest 4x4, ECUTEK
W ofercie posiadamy układy wydechowe MG Motorsport, układy zawieszeń i hamulców.
Stary Sącz ul. Węgierska 12e kom. 793-599-009
Ostrowiec Świętokrzyski ul. Wiosenna 12 kom.606-659-392
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PatTDI
post Tue, 12 Jul 2011 - 16:51
Post #14


Forum Homee
Dołączył: Wed, 27 November 2002
Skąd: Bielsko-Biała





Nie wiem co ogladałes ale ja naprawde sadze ze silniki sterowne c46 sa lepsze i daja lepsze parametry niz cp14.


--------------------
CompSport
Profesjonalnie Strojony Chiptuning
http://www.compsport.pl

696030909
696030910
33 8213118
GG 3643857
Go to the top of the page
 
+Quote Post
quake
post Wed, 13 Jul 2011 - 19:22
Post #15


Frequent User
Dołączył: Sat, 19 March 2011





Czyli 190 czy 199 to już hard core dla tego silnika ?
Jak konstrukcyjnie ma się do 1,9 PD - porównywalny ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tominator
post Wed, 13 Jul 2011 - 22:57
Post #16


Forum Killer
Dołączył: Wed, 04 October 2006
Skąd: Wrocław





doładowanie 1.5 bara hardcore laugh.gif


--------------------
Systemy hamulcowe Big Brake Kit Brembo do każdego auta BagCorp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
quake
post Thu, 14 Jul 2011 - 07:24
Post #17


Frequent User
Dołączył: Sat, 19 March 2011





Nie zajarzyłem że wartość doładowania 1,5 z którą mirass odniósł się dotyczy akurat tej konkretnej ibizy
199 KM przy 1,5 bara naprawde cieszy ,skąd tylko różnice które podaje Patryk 175 a 199 czyni wielką różnice
Ile ładuje turbina w modelu 170 KM po sofcie?
Czy Ibizki 2,0 TDI mają już skrzynie 6cio biegowe?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mirass
post Thu, 14 Jul 2011 - 11:07
Post #18


Frequent User
Dołączył: Thu, 09 February 2006
Skąd: Wrocław/ Oborniki Śląskie





różnica jest w sterowaniu CP14 (pierwsze EDC17) a CP46 ( najnowsze z protekcją), a nowsze serowniki są bardziej podatne na tuning jak napisał Patryk. Seria 170CR dmucha 1,45 bara. Opisana Ibiza w serii posiada 6-biegową skrzynie biegów.

pozdr


--------------------
www.vagtune.pl tel.502730289

indywidualny chiptuning, hamownia 4x4 Dynostar 4W-X
Go to the top of the page
 
+Quote Post
quake
post Thu, 14 Jul 2011 - 11:54
Post #19


Frequent User
Dołączył: Sat, 19 March 2011





Zastanawiam się od razu nad zmianą turbiny w tej 143 na 170tke jeśli to będzie miało sens i taka turbina będzie w zasięgu w rozsądnych cenach
Jaki przypuszczalnie potencjał ma taki zestaw CR 143 + turbo 170 ??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mirass
post Thu, 14 Jul 2011 - 11:58
Post #20


Frequent User
Dołączył: Thu, 09 February 2006
Skąd: Wrocław/ Oborniki Śląskie





CYTAT(Tominator @ Wed, 13 Jul 2011 - 22:57) *
doładowanie 1.5 bara hardcore laugh.gif


jaki kod silnika, rocznik auta?


--------------------
www.vagtune.pl tel.502730289

indywidualny chiptuning, hamownia 4x4 Dynostar 4W-X
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 22:20