![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 19 March 2011 ![]() |
Pytanie o to jak się sprawują nowe 2.0 TDi CR 143 KM ?
Słyszałem o niezłej dopodatności na tuning, niskim spalaniu Jakieś inne opinie ? |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 06 August 2007 Skąd: RK ![]() |
Bardzo niskie spalanie:
- jazda jak na znakach - 4,5 L trasa - jazda do 150km/h - 6/7L trasa - miasto - 7L Nie spaliłem tym samochodem więcej niż 8L/100km Problemów ZERO 65 000 przelot - pacjent passat 2009. W porównaniu do 2.0 tdi jeździ sie bardziej jak elektrycznym. -------------------- ale mnie denerwował ten niebieski kwadrat ;)
--------------------------------------------------- |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 19 March 2011 ![]() |
2.0 TDI w porównaniu do 2,0 TDi
![]() Interesuje się tym silnikiem w budzie Ibizy więc powinno palić nieco mniej i osiągi nieco lepsze Jak z przyrostami i ewentualnie wymiana turbiny ze 170tki jest Plug&play i okolice 200 KM na seryjnym Icku czy w ten również trzeba zainwestować ? |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 04 December 2004 Skąd: Stary Sącz/Kraków ![]() |
Z nowymi 2.0TDI jest lipa jeśli chodzi przyrosty mocy do jakich sie przyzwyczailiśmy. Rozkminiałem temat po 3 kwartale 2010 i 143 oraz 170tke.
W obydwu przypadkach jest małe turbo praktycznie dopasowane do seryjnej mocy oraz występuje mniejszy DPF(można powiedzieć dwa razy mniejszy) niż poniżej 2010roku, DPF jest przy samym wyśjciu z turbiny. W przyszłym tygodniu będe usuwał DPF w 143km a możliwe, że jeszcze na koniec wakacji większe turbo. W 143 od 2010 jest BV40 a w 170-ce GTC1549 jak dobrze pamiętam. Procedura "oczyszczania DPF" w seri bardzo często się włacza po programie około 20-30% cześcięj co powiem szczerze jest trochę denerwujące. Jeśli chodzi o modele poniżej 2010 to jest wporzo bo BV43 w dwóch wersjach i przyrosty są spoko. Rozsądne moce to 165-170km dla 143 oraz 185km dla 170tki. Jedno jest pocieszające to sama konstrukcja silnika dodatkowo kanały wydechowe w głowicy są dużo większe niż były. -------------------- Modyfikacje mechaniczne i elektroniczne silników spalinowych, Hamownia Rototest 4x4, ECUTEK
W ofercie posiadamy układy wydechowe MG Motorsport, układy zawieszeń i hamulców. Stary Sącz ul. Węgierska 12e kom. 793-599-009 Ostrowiec Świętokrzyski ul. Wiosenna 12 kom.606-659-392 |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 06 August 2007 Skąd: RK ![]() |
2.0 TDI w porównaniu do 2,0 TDi ![]() Dziś TDI to tylko nazwa handlowa... -------------------- ale mnie denerwował ten niebieski kwadrat ;)
--------------------------------------------------- |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 04 October 2006 Skąd: Wrocław ![]() |
Kolega ma Ibize FR 2010 2.0 tdi CR 143KM, w serii wyszło 156KM, po programie w Ecuproject 199KM, graty seryjne + większy IC (jak dla mnie zbędny ponieważ ori mały nie jest i do tego dobrze umiejscowiony), soft bezdymny, także przyrost 43KM samym programem nie jest takie lipny jakby się niektorym wydawało
http://www.youtube.com/watch?v=KmNMiQ-9AHc -------------------- |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 04 December 2004 Skąd: Stary Sącz/Kraków ![]() |
Ja pisałem akurat o przykładzie Golfa6 z 2010 na sterowniku EDC17C46 i nie chodzi o to ile kto zrobił tylko ile się powinno robić stosownie do odpowiednich podzespołów.
-------------------- Modyfikacje mechaniczne i elektroniczne silników spalinowych, Hamownia Rototest 4x4, ECUTEK
W ofercie posiadamy układy wydechowe MG Motorsport, układy zawieszeń i hamulców. Stary Sącz ul. Węgierska 12e kom. 793-599-009 Ostrowiec Świętokrzyski ul. Wiosenna 12 kom.606-659-392 |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 19 March 2011 ![]() |
Liczyłem okolice 180-190 na serii ,tak bynajmniej kiedyś wspominał mi Aligator że tak mu te autka wychodziły
A 200 KM w seryjnej Ibizie musi zapitalać ... |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 04 October 2006 Skąd: Wrocław ![]() |
Jechałem tym autem w serii i powiem Ci tak - góra tragiczna, mimo tych 156KM jakie było to odpychało się to tak sobie powyżej 100km/h, pod górke na 5 biegu tam gdzie moja Ibiza ASV 184KM idzie całkiem przyjemnie, ta w serii nie chciała wogole jechać, byc moze felgi 18stki z szerokimi kapciami robia swoje, ale trzeba także brać poprawke na wage, 200KM w tej ibizie to nie to samo co 200KM w Ibizie AFN czy ASV, nowa FR w dieslu waży 1245kg czyli średnio ponad 100kg wiecej od AFN/ASV
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 19 March 2011 ![]() |
Ale porównujesz auto o mocy ok 30 KM mniejszej ,masie ok 100 kg większej a kapcie 18stki zabierają naprawde sporo mocy
Zamieńcie kapcie i będziesz miał porównanie ile poweru idzie w gumy ![]() Jak spalanie u kolegi mimo kapci ? |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 27 November 2002 Skąd: Bielsko-Biała ![]() |
Ja pisałem akurat o przykładzie Golfa6 z 2010 na sterowniku EDC17C46 i nie chodzi o to ile kto zrobił tylko ile się powinno robić stosownie do odpowiednich podzespołów. 140-175ps 170-200ps takie wartosci sa do zrobienia na EDC17C46 bez nadmiernego obciazania turbosprezaki. Nie wiem Łukasz skad to wziąłes ale my nie mamy problemów z takimi mocami a C46 troche juz zrobilismy. -------------------- CompSport
Profesjonalnie Strojony Chiptuning http://www.compsport.pl 696030909 696030910 33 8213118 GG 3643857 |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 09 February 2006 Skąd: Wrocław/ Oborniki Śląskie ![]() |
w prezentowanej bizie EDC17C46 z antytuning protection, doładowanie 1,5 bara. Z ciekawostek powiedzieć mogę że soft bardzo podobny z nowym Superbem 170CR. -------------------- www.vagtune.pl tel.502730289
indywidualny chiptuning, hamownia 4x4 Dynostar 4W-X |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 04 December 2004 Skąd: Stary Sącz/Kraków ![]() |
Patryk nie chodzi o soft tylko potencjał turbo w tych nowych modelach jest mnieszjy niż poprzednich 2.0TDI CR dla których podałeś relane przyrosty, z którymi się całkowicie zgadzam.
Nie wiem czy widziałeś obie sprężarki które wymieniłem powyżej - ja miałem je obydwie na stanie i wriniki obydwu turbin są małe. Druga sprawa mniejszy DPF bliżej turbo i backpressure też większy.... -------------------- Modyfikacje mechaniczne i elektroniczne silników spalinowych, Hamownia Rototest 4x4, ECUTEK
W ofercie posiadamy układy wydechowe MG Motorsport, układy zawieszeń i hamulców. Stary Sącz ul. Węgierska 12e kom. 793-599-009 Ostrowiec Świętokrzyski ul. Wiosenna 12 kom.606-659-392 |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 27 November 2002 Skąd: Bielsko-Biała ![]() |
Nie wiem co ogladałes ale ja naprawde sadze ze silniki sterowne c46 sa lepsze i daja lepsze parametry niz cp14.
-------------------- CompSport
Profesjonalnie Strojony Chiptuning http://www.compsport.pl 696030909 696030910 33 8213118 GG 3643857 |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 19 March 2011 ![]() |
Czyli 190 czy 199 to już hard core dla tego silnika ?
Jak konstrukcyjnie ma się do 1,9 PD - porównywalny ? |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 04 October 2006 Skąd: Wrocław ![]() |
doładowanie 1.5 bara hardcore
![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 19 March 2011 ![]() |
Nie zajarzyłem że wartość doładowania 1,5 z którą mirass odniósł się dotyczy akurat tej konkretnej ibizy
199 KM przy 1,5 bara naprawde cieszy ,skąd tylko różnice które podaje Patryk 175 a 199 czyni wielką różnice Ile ładuje turbina w modelu 170 KM po sofcie? Czy Ibizki 2,0 TDI mają już skrzynie 6cio biegowe? |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 09 February 2006 Skąd: Wrocław/ Oborniki Śląskie ![]() |
różnica jest w sterowaniu CP14 (pierwsze EDC17) a CP46 ( najnowsze z protekcją), a nowsze serowniki są bardziej podatne na tuning jak napisał Patryk. Seria 170CR dmucha 1,45 bara. Opisana Ibiza w serii posiada 6-biegową skrzynie biegów.
pozdr -------------------- www.vagtune.pl tel.502730289
indywidualny chiptuning, hamownia 4x4 Dynostar 4W-X |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 19 March 2011 ![]() |
Zastanawiam się od razu nad zmianą turbiny w tej 143 na 170tke jeśli to będzie miało sens i taka turbina będzie w zasięgu w rozsądnych cenach
Jaki przypuszczalnie potencjał ma taki zestaw CR 143 + turbo 170 ?? |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 09 February 2006 Skąd: Wrocław/ Oborniki Śląskie ![]() |
doładowanie 1.5 bara hardcore ![]() jaki kod silnika, rocznik auta? -------------------- www.vagtune.pl tel.502730289
indywidualny chiptuning, hamownia 4x4 Dynostar 4W-X |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 22:20 |