Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> Nowe Turbo do AZV/BKD, zmiana turbiny
pampi
post Tue, 17 Apr 2012 - 13:41
Post #1


Rookie
Dołączył: Tue, 17 April 2012





Cześć. Możecie poradzić jakie turbo wstawić zamiast seryjnego do BKD/AZV 2.0 TDI?
Chciałbym, żeby było bez rzeźby peer to peer. Najlepiej od wersji 170 KM tak, żeby zrobić potem program na ok 200.
Czy turbina od BRD Audi podejdzie?
Ew jakieś inne. Pomóżcie i napiszcie w miarę możliwości dokładny model turbiny i od jakiego silnika.
Pozdrawiam.

Wybaczcie jeśli się nie przywitałem, ale nie znalazłem tematu. Może jestem ślepy sad.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 17 Apr 2012 - 13:41
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Hanys
post Wed, 18 Apr 2012 - 00:20
Post #2


User
Dołączył: Sat, 11 July 2009
Skąd: Wrocław





brd dobra opcja p&p , aczkolwiek lepiej porzeźbić i wrzucić gtb22 koszt suszarki podobny a jakie przyrosty i frajda z jazdy biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piramida
post Wed, 18 Apr 2012 - 00:49
Post #3


Super User
Dołączył: Sun, 28 February 2010
Skąd: Kraków





pampi, też tak kiedys miałem a teraz twierdze że szkoda kasę wydawać na rzeczy pośrednie, albo zostaw auto tak jak masz i będzie łatwo sprzedać albo pakuj gtb2260 plus wydech i w bkd zrobisz okolice 250koni i 450 momentu, gtb plus wydech to koszt około 8kzł a wsadzenie gt17 to koszt około 5kzł, sprzęgło trzyma taką moc i moment więc nie ma się czym przejmować wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukkoz01
post Wed, 18 Apr 2012 - 01:29
Post #4


Super User
Dołączył: Thu, 22 September 2011
Skąd: Warszawa





Za GTB + wydech + program w CTR tuning obstawiam że wyszłoby 5500zł. Mega profi robota.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pampi
post Wed, 18 Apr 2012 - 05:31
Post #5


Rookie
Dołączył: Tue, 17 April 2012





Problem jest taki, ze turbo już poszło i auto stoi w miejscu w Poznaniu. I jak ja mam się bujac z tym po Polsce teraz? Chciałem cos zamontować i pojechać na strojenie do Compsportu np. Ale nie ma jak. Myślałem o wydaniu 5 tys za 8 mnie żona za jaja powiesi biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukkoz01
post Wed, 18 Apr 2012 - 10:19
Post #6


Super User
Dołączył: Thu, 22 September 2011
Skąd: Warszawa





Pogadaj z Darkiem z CTR żeby zrobił Ci kolektor z turbiną i przesłał do Poznania. Montujesz i możesz się przemieszczać. Problem polega na tym że w CTR mają długie terminy oczekiwania. Jak coś to wal na PW.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piramida
post Wed, 18 Apr 2012 - 17:45
Post #7


Super User
Dołączył: Sun, 28 February 2010
Skąd: Kraków





pompi, wyslij auto lawetą ;-)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RobertGTI
post Wed, 18 Apr 2012 - 19:03
Post #8


Super User
Dołączył: Sat, 14 August 2010
Skąd: warszawa





A jak się ma kwestia GTB22 do codziennego użytkowania auta, czy jest wtedy odczuwalnie słabszy dół, pytam bo stoję przed podobnym problemem co kolega lecz większość czasu jeżdżę po wawie, troche korków wiadomo i prędkości też niezbyt wielkie. Zastanawiam się cz poprostu nie gorzej będzie mi się jeździło po zamontowaniu big'a.


A z drugiej strony jak wygląda teraz sprawa hybryd do bkd, dalej loteria - jak się trafi to pojeździ a jak nie to po tygodniu kibel ?



A turbo z BRD nie jest p&p zdaje się, trzeba nowy DP i zasilanie olejem, oraz małą przeróbkę dolotu!? Jak się mylę nie krzyczcie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pampi
post Wed, 18 Apr 2012 - 19:44
Post #9


Rookie
Dołączył: Tue, 17 April 2012





Sprawa już w toku dzięki koledze lukkoz01 biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piramida
post Wed, 18 Apr 2012 - 20:26
Post #10


Super User
Dołączył: Sun, 28 February 2010
Skąd: Kraków





Robergti, nie ma problemu z jazdą po mieście ponieważ obecnie robiąc auto na big turbo tunerzy stroją tak co by było 300-350nm przy 2000, teraz jest moda na gtb2260 które dobrze wstaje i ma potenjał.
Dodam że w moim bkd przerabiam już 4 turbo i obecnie jest własnie zamontowane gtb które moim zdaniem jest optymalne ponieważ wyciśniesz na nim max z pompek na których powinno wyjść około 250-260koni i 450-470Nm biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RobertGTI
post Wed, 18 Apr 2012 - 21:53
Post #11


Super User
Dołączył: Sat, 14 August 2010
Skąd: warszawa





Ja nie mam naporu na jakąś kosmiczną moc i moment na dole, do 2,5tys rpm może być tak jak jest w serii, tylko żeby był ogień powyżej i jak najdłużej.
Nawet nie wiem ile Nm i KM ma mniej więcej seryjne bKD przy 2000.

Najpierw zdecydowany byłem na brd ale teraz już dłuższy czas chodzi mi po głowie właśnie gtb60, ale to plany raczej na lipiec/sierpień bo teraz auto potrzebne dzień w dzień.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukkoz01
post Wed, 18 Apr 2012 - 23:03
Post #12


Super User
Dołączył: Thu, 22 September 2011
Skąd: Warszawa





Jeżdżę po Warszawie na GTB22 i nie narzekam. Od 1500 zaczyna jechać a od 2500 jest ogień.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kmink
post Thu, 19 Apr 2012 - 10:38
Post #13


Super User
Dołączył: Wed, 20 September 2006
Skąd: Poznań





Albo wsadź turbo od CBBB albo GTB22.
Turbo od CBBB bardzo ładnie chodzi, mam takie do sprzedania, siedziało u mnie, zrobiłem na nim ok 13tys km-ów
Tu masz wykres mojej skody:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e56c830a0d2e7689.html
Moim zdaniem dla tego silnika jest to bezpieczne optimum.
Oczywiście na GTB22 wyjdzie więcej ale koszty też są większe więc musisz sobie przekalkulować wybrać najlepszy "stosunek" cena/moc


--------------------
Chiptuning, BOXy, serwis DPF, Hamownia 4x4 - Poznań, Wałbrzych, Trójmiasto
www.tuneforce.pl
www.dpfserwis.pl
https://www.facebook.com/TuneFORCE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RobertGTI
post Thu, 19 Apr 2012 - 12:10
Post #14


Super User
Dołączył: Sat, 14 August 2010
Skąd: warszawa





a jak to kosztowo wygląda CBBB do GTB ? O ile mniej roboty jest przy tej pierwszej ? Co potrzeba bo się nie orientuje.



edit. No już wiem że CBBB siada z kolektorem na bkd, ale itak trzeba wymienić sporo gratów na te z BMN'a
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piramida
post Thu, 19 Apr 2012 - 20:06
Post #15


Super User
Dołączył: Sun, 28 February 2010
Skąd: Kraków





Robertgti, seria bkd ma max 320Nm i to już w granicach 2000, wsadzaj gt22 lub gtb do tego wydech i jest dobrze, nie ma sensu pakować mniejszej turbiny typu gt17 z bmna czy z brd bo i tak musisz zmienić kolektor wydechowy bo chyba żadna inna turbina nie siada p&p na seryjny kolektor?
Z resztą co za problem zmienić kolektor wydechowy ;-)

Pomiędzy dużym turbo a małym jest taka róznica w cenie że do dużej pasuje zrobić wydech który kosztuje około 2-3kzł a po za tym cenowo wychodzi podobnie.

P.S. na gt2256 zrobiłem ponad 50kkm i nic się nie rozleciało, setup 230/440 i jeszcze jedna rzecz że przy dużym turbo i 4000 obrotów masz przynajmniej 50Nm różnicy!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RobertGTI
post Thu, 19 Apr 2012 - 20:34
Post #16


Super User
Dołączył: Sat, 14 August 2010
Skąd: warszawa





no wsumie też chyba jestem za gtb, ale jak zwykle wszystko będzie zależało od kasiory. BTW ile firmy liczą sobie za zrobienie takiego kolektora pod GTB22 ?
Zasilanie i odprowadzenie oleju to juz nie problem, dorobienie kawałka dolotu też.

Mam jeszcze jedną wątpliwośc, macie po wywalane EGr'y całkowicie czy tylko powyłączane programowo ? Słyszałem taką rzecz że bez EGr silnik dłużej sie nagrzewa, a biorąc pod uwagę to że dziennie robie w jedną stronę ok 28km, a w zimę auto potrafi zacząc grzać po jakiś10... to nie wyobrażam sobie by mogło się nagrzewać jeszcze wolniej.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piramida
post Sat, 21 Apr 2012 - 07:31
Post #17


Super User
Dołączył: Sun, 28 February 2010
Skąd: Kraków





Ja mam zaslepiony i wywalony programowa, wykonał to compsport podczas pierwszego modu, auto sie nagrzewa wolniej to fakt, w lecie tego nie czuć w zimie juz tak, ja mam do pracy 1.5 km więc mi to nie przeszkadza smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RobertGTI
post Sat, 21 Apr 2012 - 23:56
Post #18


Super User
Dołączył: Sat, 14 August 2010
Skąd: warszawa





No to w takim razie masakra będzie z ogrzewaniem podczas zimy...

No to ciągne temat, w jaki sposób przerabia się gtb22 na zwykły aktuator, a może wcale się nie przerabia ? Na zagranicznych stronach są jakieś super hiper tuningowe gruszki ale może z jakiegoś innego turbo podejdzie ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zabba88
post Sun, 22 Apr 2012 - 11:29
Post #19


Forum Killer
Dołączył: Wed, 08 April 2009
Skąd: zabrze





lukkoz01 nie robimy turbin wysylkowo. Montaz i strojenie GTB tylko u nas. Czy to w kedzierzynie u darka czy u mnie w zabrzu:)


--------------------
<tu była sygnatura komercyjna>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kmink
post Sun, 22 Apr 2012 - 16:58
Post #20


Super User
Dołączył: Wed, 20 September 2006
Skąd: Poznań





QUOTE (RobertGTI @ Sat, 21 Apr 2012 - 23:56) *
No to w takim razie masakra będzie z ogrzewaniem podczas zimy...


oj tam oj tam, ja tam żadnej różnicy nie czuję a pod maską jakoś tak schludniej wink.gif


--------------------
Chiptuning, BOXy, serwis DPF, Hamownia 4x4 - Poznań, Wałbrzych, Trójmiasto
www.tuneforce.pl
www.dpfserwis.pl
https://www.facebook.com/TuneFORCE
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 03 May 2025 - 15:03