![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 17 April 2012 ![]() |
Cześć. Możecie poradzić jakie turbo wstawić zamiast seryjnego do BKD/AZV 2.0 TDI?
Chciałbym, żeby było bez rzeźby peer to peer. Najlepiej od wersji 170 KM tak, żeby zrobić potem program na ok 200. Czy turbina od BRD Audi podejdzie? Ew jakieś inne. Pomóżcie i napiszcie w miarę możliwości dokładny model turbiny i od jakiego silnika. Pozdrawiam. Wybaczcie jeśli się nie przywitałem, ale nie znalazłem tematu. Może jestem ślepy ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 11 July 2009 Skąd: Wrocław ![]() |
brd dobra opcja p&p , aczkolwiek lepiej porzeźbić i wrzucić gtb22 koszt suszarki podobny a jakie przyrosty i frajda z jazdy
![]() |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Super User Dołączył: Sun, 28 February 2010 Skąd: Kraków ![]() |
pampi, też tak kiedys miałem a teraz twierdze że szkoda kasę wydawać na rzeczy pośrednie, albo zostaw auto tak jak masz i będzie łatwo sprzedać albo pakuj gtb2260 plus wydech i w bkd zrobisz okolice 250koni i 450 momentu, gtb plus wydech to koszt około 8kzł a wsadzenie gt17 to koszt około 5kzł, sprzęgło trzyma taką moc i moment więc nie ma się czym przejmować
![]() |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 22 September 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
Za GTB + wydech + program w CTR tuning obstawiam że wyszłoby 5500zł. Mega profi robota.
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 17 April 2012 ![]() |
Problem jest taki, ze turbo już poszło i auto stoi w miejscu w Poznaniu. I jak ja mam się bujac z tym po Polsce teraz? Chciałem cos zamontować i pojechać na strojenie do Compsportu np. Ale nie ma jak. Myślałem o wydaniu 5 tys za 8 mnie żona za jaja powiesi
![]() |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 22 September 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
Pogadaj z Darkiem z CTR żeby zrobił Ci kolektor z turbiną i przesłał do Poznania. Montujesz i możesz się przemieszczać. Problem polega na tym że w CTR mają długie terminy oczekiwania. Jak coś to wal na PW.
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Super User Dołączył: Sun, 28 February 2010 Skąd: Kraków ![]() |
pompi, wyslij auto lawetą ;-)
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Super User Dołączył: Sat, 14 August 2010 Skąd: warszawa ![]() |
A jak się ma kwestia GTB22 do codziennego użytkowania auta, czy jest wtedy odczuwalnie słabszy dół, pytam bo stoję przed podobnym problemem co kolega lecz większość czasu jeżdżę po wawie, troche korków wiadomo i prędkości też niezbyt wielkie. Zastanawiam się cz poprostu nie gorzej będzie mi się jeździło po zamontowaniu big'a.
A z drugiej strony jak wygląda teraz sprawa hybryd do bkd, dalej loteria - jak się trafi to pojeździ a jak nie to po tygodniu kibel ? A turbo z BRD nie jest p&p zdaje się, trzeba nowy DP i zasilanie olejem, oraz małą przeróbkę dolotu!? Jak się mylę nie krzyczcie. |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 17 April 2012 ![]() |
Sprawa już w toku dzięki koledze lukkoz01
![]() |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Super User Dołączył: Sun, 28 February 2010 Skąd: Kraków ![]() |
Robergti, nie ma problemu z jazdą po mieście ponieważ obecnie robiąc auto na big turbo tunerzy stroją tak co by było 300-350nm przy 2000, teraz jest moda na gtb2260 które dobrze wstaje i ma potenjał.
Dodam że w moim bkd przerabiam już 4 turbo i obecnie jest własnie zamontowane gtb które moim zdaniem jest optymalne ponieważ wyciśniesz na nim max z pompek na których powinno wyjść około 250-260koni i 450-470Nm ![]() |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Super User Dołączył: Sat, 14 August 2010 Skąd: warszawa ![]() |
Ja nie mam naporu na jakąś kosmiczną moc i moment na dole, do 2,5tys rpm może być tak jak jest w serii, tylko żeby był ogień powyżej i jak najdłużej.
Nawet nie wiem ile Nm i KM ma mniej więcej seryjne bKD przy 2000. Najpierw zdecydowany byłem na brd ale teraz już dłuższy czas chodzi mi po głowie właśnie gtb60, ale to plany raczej na lipiec/sierpień bo teraz auto potrzebne dzień w dzień. |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 22 September 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
Jeżdżę po Warszawie na GTB22 i nie narzekam. Od 1500 zaczyna jechać a od 2500 jest ogień.
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
Super User Dołączył: Wed, 20 September 2006 Skąd: Poznań ![]() |
Albo wsadź turbo od CBBB albo GTB22.
Turbo od CBBB bardzo ładnie chodzi, mam takie do sprzedania, siedziało u mnie, zrobiłem na nim ok 13tys km-ów Tu masz wykres mojej skody: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e56c830a0d2e7689.html Moim zdaniem dla tego silnika jest to bezpieczne optimum. Oczywiście na GTB22 wyjdzie więcej ale koszty też są większe więc musisz sobie przekalkulować wybrać najlepszy "stosunek" cena/moc -------------------- Chiptuning, BOXy, serwis DPF, Hamownia 4x4 - Poznań, Wałbrzych, Trójmiasto
www.tuneforce.pl www.dpfserwis.pl https://www.facebook.com/TuneFORCE |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
Super User Dołączył: Sat, 14 August 2010 Skąd: warszawa ![]() |
a jak to kosztowo wygląda CBBB do GTB ? O ile mniej roboty jest przy tej pierwszej ? Co potrzeba bo się nie orientuje.
edit. No już wiem że CBBB siada z kolektorem na bkd, ale itak trzeba wymienić sporo gratów na te z BMN'a |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
Super User Dołączył: Sun, 28 February 2010 Skąd: Kraków ![]() |
Robertgti, seria bkd ma max 320Nm i to już w granicach 2000, wsadzaj gt22 lub gtb do tego wydech i jest dobrze, nie ma sensu pakować mniejszej turbiny typu gt17 z bmna czy z brd bo i tak musisz zmienić kolektor wydechowy bo chyba żadna inna turbina nie siada p&p na seryjny kolektor?
Z resztą co za problem zmienić kolektor wydechowy ;-) Pomiędzy dużym turbo a małym jest taka róznica w cenie że do dużej pasuje zrobić wydech który kosztuje około 2-3kzł a po za tym cenowo wychodzi podobnie. P.S. na gt2256 zrobiłem ponad 50kkm i nic się nie rozleciało, setup 230/440 i jeszcze jedna rzecz że przy dużym turbo i 4000 obrotów masz przynajmniej 50Nm różnicy! |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
Super User Dołączył: Sat, 14 August 2010 Skąd: warszawa ![]() |
no wsumie też chyba jestem za gtb, ale jak zwykle wszystko będzie zależało od kasiory. BTW ile firmy liczą sobie za zrobienie takiego kolektora pod GTB22 ?
Zasilanie i odprowadzenie oleju to juz nie problem, dorobienie kawałka dolotu też. Mam jeszcze jedną wątpliwośc, macie po wywalane EGr'y całkowicie czy tylko powyłączane programowo ? Słyszałem taką rzecz że bez EGr silnik dłużej sie nagrzewa, a biorąc pod uwagę to że dziennie robie w jedną stronę ok 28km, a w zimę auto potrafi zacząc grzać po jakiś10... to nie wyobrażam sobie by mogło się nagrzewać jeszcze wolniej. |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
Super User Dołączył: Sun, 28 February 2010 Skąd: Kraków ![]() |
Ja mam zaslepiony i wywalony programowa, wykonał to compsport podczas pierwszego modu, auto sie nagrzewa wolniej to fakt, w lecie tego nie czuć w zimie juz tak, ja mam do pracy 1.5 km więc mi to nie przeszkadza
![]() |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
Super User Dołączył: Sat, 14 August 2010 Skąd: warszawa ![]() |
No to w takim razie masakra będzie z ogrzewaniem podczas zimy...
No to ciągne temat, w jaki sposób przerabia się gtb22 na zwykły aktuator, a może wcale się nie przerabia ? Na zagranicznych stronach są jakieś super hiper tuningowe gruszki ale może z jakiegoś innego turbo podejdzie ? |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 08 April 2009 Skąd: zabrze ![]() |
lukkoz01 nie robimy turbin wysylkowo. Montaz i strojenie GTB tylko u nas. Czy to w kedzierzynie u darka czy u mnie w zabrzu:)
-------------------- <tu była sygnatura komercyjna>
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
Super User Dołączył: Wed, 20 September 2006 Skąd: Poznań ![]() |
No to w takim razie masakra będzie z ogrzewaniem podczas zimy... oj tam oj tam, ja tam żadnej różnicy nie czuję a pod maską jakoś tak schludniej ![]() -------------------- Chiptuning, BOXy, serwis DPF, Hamownia 4x4 - Poznań, Wałbrzych, Trójmiasto
www.tuneforce.pl www.dpfserwis.pl https://www.facebook.com/TuneFORCE |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 03 May 2025 - 15:03 |