Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> Nissan Skyline GT RB20DE NEO-Cena,części,kombinacje
LektorPl
post Sun, 07 Sep 2014 - 20:18
Post #1


Rookie
Dołączył: Sun, 07 September 2014





Witam was wszystkich.Chciałbym być w przód z tym tematem,gdyż na chwilę obecną tanszy,mozliwy do pozyskania japoniec u mnie stoi,lecz chciałbym wiedzieć jak na tą chwilę stoi sytuacja ze skylinem.Chodzi mi o wersję GT-tam gdzie występuje silnik 2.0l RB20DE NEO I6 140 hp.Pytanie pierwsze:
1.Jaka cena na chwilę obecną samego auta,jaka cena sprowadzenia od skośnoryżowych?(a idzie wgl to skądź indziej pozyskać jak nie od nich?)

2.Dostępność części?

3.Czy to prawda by zrobić z wersji GT >GTR trzeba zamienic z GTR tylko maskę (charakterystyczne wybrzuszenie) i przedni zderzak wraz z atrapą?

4.O przekładce słyszałem cuda.Czy jest w stanie zrobić coś takiego dobry mechanik z prawdziwego zdarzenia,który robił takie rzeczy?lub czy trzeba tylko dać to w ręce jakiejś firmie która potrafi coś zaradzić na takie coś(czy tutaj hasło LHD CARS ma sens?obiło mi się o uszy że jakaś firma przerabia takie rzeczy).-jaka cena takiej przyjemności?

Nie chcę odpowiedzi typu jak sprowadzać to tylko gtr bo pytanie dotyczy innego typu zatem proszę kierować odpowiedzi w tym kierunku.

Proszę o wasze odpowiedzi,bo nigdy nie pytałem mądrzejszych,lub tych co są typowo w tym temacie a bardzo chciałbym wiedzieć także czekam na wasze wieści.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 07 Sep 2014 - 20:18
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
pinin
post Sun, 07 Sep 2014 - 21:10
Post #2


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Warszawa - Wawer





Różnic pomiędzy GT a GTR jest multum - całe body jest szersze, są inne błotniki, nawet lampy przednie mają inne wkłady. To tylko jeśli chodzi o wygląd, bo rozumiem, że o to pytałeś.
Mechanika to już inna sprawa. Tutaj różnic jest jeszcze więcej.

Jak kupisz GT, to nim lataj. Jak chcesz go potem przerabiać na GTR'a, to lepiej od razu go kupić. Dużo taniej i szybciej będzie.

Jak nie z kraju Gnijącej Wiśni, to z UK. Tańsze sprowadzenie będzie, bo to wewnątrz łuni jest, a i zwyczajnie bliżej.


--------------------
| Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento

www.facebook.com/dragracingsafety
Go to the top of the page
 
+Quote Post
LektorPl
post Sun, 07 Sep 2014 - 21:47
Post #3


Rookie
Dołączył: Sun, 07 September 2014





W sumie za te pare dobrych lat jak go będę miał zamiar kupic to pewnie R juz bedzie w takiej cenie ze bedzie mialo to sens,a po prostu zrobi się kompletny swap z osprzetem na rb20de neo.Faktycznie R ma po prostu widebody przede wszystkim..A nic mi ktoś lub uzytkowniku powyzej nie powiesz na temat cen,przekladki kiery odwolujac sie do tych pytan ktore postawilem w poscie na poczatku?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
siewcu
post Mon, 08 Sep 2014 - 00:18
Post #4


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 04 December 2007
Skąd: Wrocław





dobrze rozumiem, że do GT-R chcesz wkładać skurwiałe wolnossące 2 litry?!

przekładka do zrobienia, 20k w górę.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
LektorPl
post Mon, 08 Sep 2014 - 01:08
Post #5


Rookie
Dołączył: Sun, 07 September 2014





Dokładnie,skurwiałe wolnossące 2 litry ; )
20 tys za przekladke? Slyszalem rozne rzeczy,ze jakis gosc w r33 zmienil u OKOLICZNOSCIOWEGO MECHANIKA za 4000 tys(takie ceny przerobek anglikow faktycznie sa 4000-6000tys), obilo mi sie o uszy 11 tys przez jakas firme z polski(bodajze r34 z allegro w opisie mial ale nie dam sobie reki uciac LHD CARS POLSKA przerobilo na LHD) a teraz kiedy mowisz ze 20 tysi (jesli dobrze zrozumialem) to zaczynam sie zastanawiac o co tu chodzi i czy ktos nie chce po prostu zbic kasy na glupim wlascicielu ktory kupil po raz pierwszy RHD..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
peerbe111
post Mon, 08 Sep 2014 - 02:16
Post #6


Forum Killer
Dołączył: Tue, 30 March 2010
Skąd: Konstancin





Za pare lat chcesz kupic, a już teraz pytasz? laugh.gif Upalaj póki co Simsona i sobie nie zawracaj głowy głupotami wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
LektorPl
post Mon, 08 Sep 2014 - 06:01
Post #7


Rookie
Dołączył: Sun, 07 September 2014





Tak jak zawracałem sobie głowę eclipse gs w 2005 roku który stoi aktualnie niestety na zewnątrz bo garazu na chwilę obecną nie mam,tak zawracam sobie głowę nissanem teraz zeby mieć rozeznanie od czego mam zaczynać.Nie zakładaj że jestem młodym &ujkiem który zapauzował szybkich i wscieklych w telewizorze i poszedl napisac temat wink.gif Jesli ktoś ma więcej info na temat postu rozpoczynającego konwersację to smiało piszcie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wymiot
post Mon, 08 Sep 2014 - 08:57
Post #8


Frequent User
Dołączył: Sat, 23 March 2013





zacznijmy ze problemem sa czesci do tej przekladki, deska i inne elementy wnetrza.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
siewcu
post Mon, 08 Sep 2014 - 10:20
Post #9


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 04 December 2007
Skąd: Wrocław





W przypadku R33 to jest 15k robocizna + 5k graty. R34 raczej będzie droższe. A może lepiej będzie dla oszczędności jakieś 1.9 TDi włożyć? 1Z powinien być spoko, pancerny i miliard kilometrów przebiegu wytrzyma.

I mamy wszyscy pełne prawo założyć, że jesteś 13stolatkiem, bo nikt inny nie wpadłby na tak debilny pomysł kupowania GT-R i wkładaniu do niego 2.0 n/a....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rennen
post Mon, 08 Sep 2014 - 11:31
Post #10


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: Faaker See ;)





Jeszcze lepszy będzie silnik od W124 diesel - jeździ nawet na rzepakowym z biedronki a naprawi go nawet kowal ze średniowiecza.. No i jest rzędowe 6, jak seryjne w skaju, a 3.0 na turbinie nawet będzie miało osiągi podobne jak RB20DE.. Skoro i tak chcesz udawać, to co ci szkodzi.

Ewentualnie skoro chcesz wkładać tam wolnossące 2 litry to znaczy, że jazda tym samochodem w ogóle cię nie interesuje - może jeszcze lepiej będzie kupić sobie bude od GTRa bez silnika, skrzyni i napędu, włożyć pod maskę z 3 worki cementu żeby nie stał tak wysoko i mówić np że firma w Japonii ci go zrobiła na 2000 koni i podpisałeś, że nikomu nie pokażesz silnika, żeby nikt nie ukradł tajnej japońskiej technologii... Fantazji cie nie brakuje, więc na pewno wymyślisz do tego dobrą historie, zamiast nim jeździć to będziesz np zapraszał ludzi na grilla w towarzystwie skaja 2000 koni. Do udawanej zajawki i udawanej tożsamości będziesz mógł jeszcze dołożyć udawany samochód, będzie komplet wink.gif


--------------------
'93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bielawa
post Mon, 08 Sep 2014 - 11:34
Post #11


Forum Killer
Dołączył: Wed, 08 February 2012





Oczywiście - możesz go odpalić co jakiś czas, tylko zainstaluj odpowiednio dobre głośniki pod autem.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
!markos
post Mon, 08 Sep 2014 - 13:20
Post #12


prawie jak integra
Dołączył: Mon, 29 December 2003
Skąd: waw





Ja tam jestem bardziej zainteresowany jak skończył ten Eclipse GS...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
siewcu
post Mon, 08 Sep 2014 - 13:38
Post #13


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 04 December 2007
Skąd: Wrocław





plastikowy garaż, który dostał od rodziców na pamiątkę 1 komunii się połamał i eclipse teraz na półce stoi...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
QbaqBA
post Mon, 08 Sep 2014 - 17:21
Post #14


Super User
Dołączył: Sat, 10 May 2008
Skąd: inąd





Dajcie spokój. Jak się nie znacie i nie wiecie ile kosztuje przekładka GTR-a, to po co w ogóle się udzielacie?! Ja tam kibicuje projektowi. Jest innowacyjny, a o to przecież w tej zajawce chodzi. Dlatego jak doprowadzisz ten projekt do końca masz u mnie do wyboru: litr Jacka D., albo tonę węgla (to na wypadek gdybyś w chwili ukończenia dzieła nie był jeszcze pełnoletni). Fingers X.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
LektorPl
post Mon, 08 Sep 2014 - 19:17
Post #15


Rookie
Dołączył: Sun, 07 September 2014





Forum składające się z kwalifikowanych prześmiewców.Gratulacje.Temat lepiej zamknąć bo tu do niczego widzę nie dojdę, a druga sprawa i moje ostatnie słowo chociaż cały czas z pewnością po moim końcowym poście hejty i cwaniactwa będą się polewać to fakt że jak to się mówi,nie jest kwestią cena auta kupno jego lecz samo go utrzymanie.Chociaż nie jestem wcale kasiastym gościem,napewno bym o sobie tego nie powiedział to na swojego eclipse'a udalo mi się uzbierać,a zbierania bylo lat 7 zeby dobic na spokojne 17k ktore jak w zalozeniu wydalem praktycznie wszystkie a sprawa wyglada tak ze pali krocie.tyle w temacie,temat do zamknięcia.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bielawa
post Mon, 08 Sep 2014 - 20:24
Post #16


Forum Killer
Dołączył: Wed, 08 February 2012





17 k w 7 lat ? To wychodzi równo po 200zł kieszonkowego.
Uważam, że to bardzo dobrze, że całą podstawówkę odmawiałeś sobie chipsów i koli - nie dość, że masz auto którym nie jeździsz bo dużo pali, to jeszcze masz zdrowe zęby.

Zgłosiłem temat do usunięcia;-)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bobr4
post Mon, 08 Sep 2014 - 21:14
Post #17


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 02 June 2006
Skąd: okolice Warszawy





Nie dziw sie ze dostajesz takie a nie inne odpowiedzi - logujesz sie na Racingforum i zadajesz pytanie jak zepsuc auto. Moze kiedys tam na niego uzbierasz, w co szczerze watpie. Takie auto to nie jest budzetowa zabawa i lepiej zebys za wczasu zrozumial ze na razie nie stac Ciebie na to.
Na tym forum chodzi o polepszanie osiagow a nie pogarszanie.
Takze koledzy dosyc dobitnie Tobie to mowia i nie obruszaj sie tylko wez wszystkie slowa do siebie, z dystansem.


--------------------

<b>wtryskiwacze:
BOSCH 525cc wysokoomowe, Bosch 650cc, SIEMENS 630cc
1200cc Lucas niskoomowe</b>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marlon
post Mon, 08 Sep 2014 - 21:35
Post #18


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 12 November 2002
Skąd: Wołomin





ja się pytam jakim cudem ten temat drugi dzień jest otwarty?


--------------------
dragracingowy spiker do wynajęcia ;)

_http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g
Go to the top of the page
 
+Quote Post
siewcu
post Mon, 08 Sep 2014 - 23:38
Post #19


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 04 December 2007
Skąd: Wrocław





Wróc za 50 lat, bo może za tyle uda się uzbierać wymaganą sumę, zakładając oczywiście, że GT-R nie straci nie wartości. A że ciągle zyskuje, to realnie patrząc nigdy nie uzbierasz - chyba że kieszonkowe wzrośnie dziesięciokrotnie smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tommo
post Tue, 09 Sep 2014 - 09:06
Post #20


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 12 February 2008
Skąd: NMiasto





Zważywszy na fakt że co drugi gimbal w tym kraju marzy o Skylinie i tak, takich tematów pojawia się stosunkowo niewiele.
Na Nissantech, tam dopiero były jazdy. Jeden nawet mi obiecywał, że jak będzie wracał już z Australii swoim 800 konnym GTR R34 to mnie odwiedzi i pokaże że kupił laugh.gif


--------------------
A110S
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 30 June 2025 - 14:00