Shoutbox 0 nowych PW 


9 Stron V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Nissan S13 SR23VET S300SX VVL sezon 2014, sezon 2015 strona 9, 703KM/753Nm
TOMSON
post Sun, 17 Jan 2010 - 12:28
Post #1


Forum Killer
Dołączył: Tue, 04 November 2003
Skąd: www.tomson.com.pl

Ikona grupy



Nissan S13 z silnikiem 2.3L i głowicą Neo VVL (taki Nissanowy VTEC)

MODYFIKACJE
Kute tłoki JE Pistons
Kuty wał K1 Technologies 92 mm
Korbowody kute Cosowrth
Głowica NOE VVL, obróbka głowicy
Zawory, Supertech
Kolektor ssący Mazworx
Miska olejowa Greddy
Chłodnica oleju Greddy
Chłodnica wody KOYO i wentylatory SPAL
Sprężynki i talerzyki Supertech
Turbo Borgwarner S300SX 83 mm
Kolektor wydechowy Full-race
Wtryski Simens 875 ccm
Szpilki i śruby Cosowrth/ARP
Uszczelka pod głowicę Power Enterprise
Wyważony układ korbowo-tłokowy
Komputer DTA Fast S60, Race Technology Dash 2
Układ wydechowy HKS Hi Power
Koło zamachowe i sprzegło 2 tarczowe Xtreme
Zawór upustowy HKS SSQV 2
Zestaw nitro NX
Zawieszenie D2 Racing Drif Spec/Tomson/Drif Works
Stabilizatory Tanabe
Hamulec ręczny hydrauliczny D2 Racing/Wilwood
Klatka bezpieczeństwa, obspawane nadwozie
Bezpieczny bak ATL
Body kit Origin
Szpera Kaaz 2-way
MOC: 703,5 KM/ 753 Nm
MOC z Nitro: niemierzona

Blok z rzeki


Nie z rzeki


Głowica VE też z rzeki ale z droższej smile.gif


Typowy osad rzeczny


--------------------
TOMSON Motorsport
www.tomson.com.pl
(22) 836 50 40
Oficjalny dystrybutor - JE Pistons, Wossner, Carrillo, DTA Fast, Quaife, Jenvey, K1 Technologies, D2 Racing
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 17 Jan 2010 - 12:28
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
machon
post Sun, 17 Jan 2010 - 13:43
Post #2


Frequent User
Dołączył: Sat, 20 December 2003
Skąd: wawa





Byłem ciekaw kto będzie pierwszy wink.gif Ładny szit, jakiś wykresik ?smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Sun, 17 Jan 2010 - 14:33
Post #3


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Piękny projekt...
Miałem coś takiego w swoim S14 robić ale się zawiesiłem, za drogo by mnie wyszły pierdoły od mazorwaxa - podstawka pod selenoidy, tak więc zrobiłem sobie schemat i miałem dać ją do pana do wykonania ale pojawił się kolejny problem otóż nie wiem czy aparat zapłonowy tzn. CAS z SR20VE 20V bądź z SR20VET będzie kompatybilny z oryginalnym ECU z SR20DET, żeby ominąć ten problem wymyśliłem żeby obciąć z głowicy VE przód i wspawać go z S14 - wówczas mógłbym w spokoju zostawić seryjny CAS i wszystko by banglało ale myśl o cięciu a potem spawaniu głowicy mnie strasznie zniesmaczyła tak więc wrzucę ją do czegoś co ma poprzecznie montowany silnik z doładowaniem i wówczas wszystkie problemy znikają, tylko doprowadzić olej do głowicy...

Tak czy siak wielkie gratulacje i czekamy na wykresik.

Ps. sprawdzone już że podmianka łba dodaje 100KM bez zmiany boostu smile.gif

Mazorwarxom tak to wyszło na seryjnym dole z SR20DET red top:


więcej poczytać o tym można tutaj:
http://www.freshalloy.com/forums/showthread.php?t=192893


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TOMSON
post Tue, 13 Apr 2010 - 14:15
Post #4


Forum Killer
Dołączył: Tue, 04 November 2003
Skąd: www.tomson.com.pl

Ikona grupy



Mały update i kilka zdjęć,

Głowica została obrobiona, sprawdzona na flow benchu, silnik jest właśnie składany.
Montujemy też nowy IC i przerabiamy czujnik wału i wałka tak żeby odczyt obrotów był bezpośrednio z wału.



















--------------------
TOMSON Motorsport
www.tomson.com.pl
(22) 836 50 40
Oficjalny dystrybutor - JE Pistons, Wossner, Carrillo, DTA Fast, Quaife, Jenvey, K1 Technologies, D2 Racing
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PCM
post Tue, 13 Apr 2010 - 16:04
Post #5


Super User
Dołączył: Sat, 12 January 2008
Skąd: Białystok





Ładnie przepływy podskoczyły. Głowica to większe zawory i porting tak??


--------------------
Kszzzzysztof
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TOMSON
post Tue, 13 Apr 2010 - 16:07
Post #6


Forum Killer
Dołączył: Tue, 04 November 2003
Skąd: www.tomson.com.pl

Ikona grupy



Najpier same zawory większe o 1 mm (pomiar tylko orientacyjny) bo nie były dobrze spasowane gniazda z kanałem. Potem delikatny porting bez zwiększania przekrojów.


--------------------
TOMSON Motorsport
www.tomson.com.pl
(22) 836 50 40
Oficjalny dystrybutor - JE Pistons, Wossner, Carrillo, DTA Fast, Quaife, Jenvey, K1 Technologies, D2 Racing
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tery
post Wed, 14 Apr 2010 - 10:23
Post #7


drift freak
Dołączył: Sun, 29 June 2003
Skąd: kterej.pl





Bedzie grubo biggrin.gif Byle kierownik ogarnal wink.gif


--------------------
_http://www.drifters.pl
_http://www.kterej.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Wed, 14 Apr 2010 - 10:37
Post #8


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





No fajnie fajnie, SR20DET po stronie ssaka flow ma na poziomie 220 tak wiec wiadomo skąd w VE więcej mocy się znajduje tongue.gif
Ps. Najciekawszy projekt Nissana w Polsce się szykuje bez dwóch zdań, i tym sposobem problem igreków zostanie zwalczony choć i tak ogranicznikiem będzie tu seryjny łańcuch rozrządu który potrafi przeskoczyć powyżej 9 tyś obr.min...
Powodzenia smile.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TOMSON
post Thu, 29 Apr 2010 - 12:54
Post #9


Forum Killer
Dołączył: Tue, 04 November 2003
Skąd: www.tomson.com.pl

Ikona grupy



Silniki jest właśnie składany ale na Bemowie jeszcze go nie będzie.

Przed Bemowem wywalamy AEM który jak większość produktów tej firmy okazał się wadliwy - jakiś nie kontakt na płycie głównej. Będzie DTA S60

Montujemy system gaśniczy
Przerabiamy przednie zawieszenie żeby dodać trochę skrętu. Obecnie było 46 stopni na kole prowadzony i 44 na zewnętrzny. Teraz mamy 52/50 stopni.
Przed poznaniem doszły jeszcze pół osie Drive shaft shop - stage 2.


















--------------------
TOMSON Motorsport
www.tomson.com.pl
(22) 836 50 40
Oficjalny dystrybutor - JE Pistons, Wossner, Carrillo, DTA Fast, Quaife, Jenvey, K1 Technologies, D2 Racing
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Taffarel
post Sun, 09 May 2010 - 04:02
Post #10


Forum Homee
Dołączył: Wed, 18 May 2005
Skąd: znienacka





CYTAT(TOMSON @ Thu, 29 Apr 2010 - 12:54) *
Przed Bemowem wywalamy AEM który jak większość produktów tej firmy okazał się wadliwy - jakiś nie kontakt na płycie głównej. Będzie DTA S60


ostatnio jakas moda sie u was zrobila na DTA wink.gif

nieczęsto spotykałem opinie, że AEM jest to najogolniej rzecz ujmując - shit. Nidyrydy tego na gwarancji naprawić ? Jakie fruty AEM'a trafiliście jeszcze wadliwe ?

btw. moim zdaniem Wasze projekty to wierchuszka Polandu i nie mowie tego po to, zeby dostac zniżkę biggrin.gif

pozdro smile.gif


--------------------
BMW 135i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TOMSON
post Mon, 10 May 2010 - 10:39
Post #11


Forum Killer
Dołączył: Tue, 04 November 2003
Skąd: www.tomson.com.pl

Ikona grupy



4 komputery AEM EMS które były wadliwe. Do tego jakiś FIC, wzmacniacze, sondy itd. Można naprawić na gwarancji ale to nie tędy droga. U Piotrka akurat wszystko niby działało ale raz na jakiś czas auto zaczynało prychać. Szukaliśmy wszędzie a na końcu okazało się że kostka w AEMie nie kontaktuje z płytą główną. W DTA nie ma takich problemów. Nie trzeba się zastanawiać czy komputer jest walnięty czy coś w osprzęcie. DTA się nie psuje.


--------------------
TOMSON Motorsport
www.tomson.com.pl
(22) 836 50 40
Oficjalny dystrybutor - JE Pistons, Wossner, Carrillo, DTA Fast, Quaife, Jenvey, K1 Technologies, D2 Racing
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Taffarel
post Mon, 10 May 2010 - 14:56
Post #12


Forum Homee
Dołączył: Wed, 18 May 2005
Skąd: znienacka





no to sie nie dziwie, ze sie zraziliscie do aem'a. pewnie wiele godzin roboty poszlo psu w dupe, bo kto by przypuszczal, ze moze moze tam byc taka awaria.
pozdro smile.gif


--------------------
BMW 135i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TOMSON
post Wed, 19 May 2010 - 11:42
Post #13


Forum Killer
Dołączył: Tue, 04 November 2003
Skąd: www.tomson.com.pl

Ikona grupy



Silnik już gotowy smile.gif Po zawodach w Wrocławiu wkładamy.
Przed Bemowem doszedł jeszcze system gaśniczy






















--------------------
TOMSON Motorsport
www.tomson.com.pl
(22) 836 50 40
Oficjalny dystrybutor - JE Pistons, Wossner, Carrillo, DTA Fast, Quaife, Jenvey, K1 Technologies, D2 Racing
Go to the top of the page
 
+Quote Post
michalp21
post Tue, 15 Jun 2010 - 22:39
Post #14


Frequent User
Dołączył: Mon, 24 September 2007
Skąd: Warszawa Grochów





Jak tam postępy w pracach ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cavaas
post Wed, 16 Jun 2010 - 08:16
Post #15


Forum Killer
Dołączył: Sun, 31 August 2003
Skąd: Wrocław





ładnie ładnie - elegancki kolektor dolotowy biggrin.gif


--------------------
AUQ k04-01 - było
: Kawasaki Z750s..- też było
teraz- STI bug
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sportmile
post Wed, 16 Jun 2010 - 19:43
Post #16


Forum Homee
Dołączył: Sat, 15 September 2007
Skąd: Warszawa





motorshaden sad.gif


--------------------
Najgorszy Tuning w Mieście
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PCM
post Wed, 16 Jun 2010 - 19:54
Post #17


Super User
Dołączył: Sat, 12 January 2008
Skąd: Białystok





UUUUUUU szkoda, co dokładnie się stało już wiadomo??


--------------------
Kszzzzysztof
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sportmile
post Wed, 16 Jun 2010 - 20:04
Post #18


Forum Homee
Dołączył: Sat, 15 September 2007
Skąd: Warszawa





nie mnie nalezy pytac .... jest pewna teroria ktora byla gloszona od dawna ze ...... to nie zadziala


--------------------
Najgorszy Tuning w Mieście
Go to the top of the page
 
+Quote Post
michalp21
post Wed, 16 Jun 2010 - 20:05
Post #19


Frequent User
Dołączył: Mon, 24 September 2007
Skąd: Warszawa Grochów





No to czekamy na info...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TOMSON
post Wed, 16 Jun 2010 - 20:43
Post #20


Forum Killer
Dołączył: Tue, 04 November 2003
Skąd: www.tomson.com.pl

Ikona grupy



Pompa oleju pękła.


--------------------
TOMSON Motorsport
www.tomson.com.pl
(22) 836 50 40
Oficjalny dystrybutor - JE Pistons, Wossner, Carrillo, DTA Fast, Quaife, Jenvey, K1 Technologies, D2 Racing
Go to the top of the page
 
+Quote Post

9 Stron V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 03 August 2025 - 17:26