![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 04 November 2003 Skąd: www.tomson.com.pl ![]() ![]() |
Nissan S13 z silnikiem 2.3L i głowicą Neo VVL (taki Nissanowy VTEC)
MODYFIKACJE Kute tłoki JE Pistons Kuty wał K1 Technologies 92 mm Korbowody kute Cosowrth Głowica NOE VVL, obróbka głowicy Zawory, Supertech Kolektor ssący Mazworx Miska olejowa Greddy Chłodnica oleju Greddy Chłodnica wody KOYO i wentylatory SPAL Sprężynki i talerzyki Supertech Turbo Borgwarner S300SX 83 mm Kolektor wydechowy Full-race Wtryski Simens 875 ccm Szpilki i śruby Cosowrth/ARP Uszczelka pod głowicę Power Enterprise Wyważony układ korbowo-tłokowy Komputer DTA Fast S60, Race Technology Dash 2 Układ wydechowy HKS Hi Power Koło zamachowe i sprzegło 2 tarczowe Xtreme Zawór upustowy HKS SSQV 2 Zestaw nitro NX Zawieszenie D2 Racing Drif Spec/Tomson/Drif Works Stabilizatory Tanabe Hamulec ręczny hydrauliczny D2 Racing/Wilwood Klatka bezpieczeństwa, obspawane nadwozie Bezpieczny bak ATL Body kit Origin Szpera Kaaz 2-way MOC: 703,5 KM/ 753 Nm MOC z Nitro: niemierzona Blok z rzeki ![]() Nie z rzeki ![]() Głowica VE też z rzeki ale z droższej ![]() ![]() Typowy osad rzeczny ![]() -------------------- TOMSON Motorsport
www.tomson.com.pl (22) 836 50 40 Oficjalny dystrybutor - JE Pistons, Wossner, Carrillo, DTA Fast, Quaife, Jenvey, K1 Technologies, D2 Racing |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 20 December 2003 Skąd: wawa ![]() |
Byłem ciekaw kto będzie pierwszy
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Piękny projekt...
Miałem coś takiego w swoim S14 robić ale się zawiesiłem, za drogo by mnie wyszły pierdoły od mazorwaxa - podstawka pod selenoidy, tak więc zrobiłem sobie schemat i miałem dać ją do pana do wykonania ale pojawił się kolejny problem otóż nie wiem czy aparat zapłonowy tzn. CAS z SR20VE 20V bądź z SR20VET będzie kompatybilny z oryginalnym ECU z SR20DET, żeby ominąć ten problem wymyśliłem żeby obciąć z głowicy VE przód i wspawać go z S14 - wówczas mógłbym w spokoju zostawić seryjny CAS i wszystko by banglało ale myśl o cięciu a potem spawaniu głowicy mnie strasznie zniesmaczyła tak więc wrzucę ją do czegoś co ma poprzecznie montowany silnik z doładowaniem i wówczas wszystkie problemy znikają, tylko doprowadzić olej do głowicy... Tak czy siak wielkie gratulacje i czekamy na wykresik. Ps. sprawdzone już że podmianka łba dodaje 100KM bez zmiany boostu ![]() Mazorwarxom tak to wyszło na seryjnym dole z SR20DET red top: więcej poczytać o tym można tutaj: http://www.freshalloy.com/forums/showthread.php?t=192893 -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 04 November 2003 Skąd: www.tomson.com.pl ![]() ![]() |
Mały update i kilka zdjęć,
Głowica została obrobiona, sprawdzona na flow benchu, silnik jest właśnie składany. Montujemy też nowy IC i przerabiamy czujnik wału i wałka tak żeby odczyt obrotów był bezpośrednio z wału. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- TOMSON Motorsport
www.tomson.com.pl (22) 836 50 40 Oficjalny dystrybutor - JE Pistons, Wossner, Carrillo, DTA Fast, Quaife, Jenvey, K1 Technologies, D2 Racing |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 12 January 2008 Skąd: Białystok ![]() |
Ładnie przepływy podskoczyły. Głowica to większe zawory i porting tak??
-------------------- Kszzzzysztof
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 04 November 2003 Skąd: www.tomson.com.pl ![]() ![]() |
Najpier same zawory większe o 1 mm (pomiar tylko orientacyjny) bo nie były dobrze spasowane gniazda z kanałem. Potem delikatny porting bez zwiększania przekrojów.
-------------------- TOMSON Motorsport
www.tomson.com.pl (22) 836 50 40 Oficjalny dystrybutor - JE Pistons, Wossner, Carrillo, DTA Fast, Quaife, Jenvey, K1 Technologies, D2 Racing |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
drift freak Dołączył: Sun, 29 June 2003 Skąd: kterej.pl ![]() |
Bedzie grubo
![]() ![]() -------------------- _http://www.drifters.pl
_http://www.kterej.pl |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
No fajnie fajnie, SR20DET po stronie ssaka flow ma na poziomie 220 tak wiec wiadomo skąd w VE więcej mocy się znajduje
![]() Ps. Najciekawszy projekt Nissana w Polsce się szykuje bez dwóch zdań, i tym sposobem problem igreków zostanie zwalczony choć i tak ogranicznikiem będzie tu seryjny łańcuch rozrządu który potrafi przeskoczyć powyżej 9 tyś obr.min... Powodzenia ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 04 November 2003 Skąd: www.tomson.com.pl ![]() ![]() |
Silniki jest właśnie składany ale na Bemowie jeszcze go nie będzie.
Przed Bemowem wywalamy AEM który jak większość produktów tej firmy okazał się wadliwy - jakiś nie kontakt na płycie głównej. Będzie DTA S60 Montujemy system gaśniczy Przerabiamy przednie zawieszenie żeby dodać trochę skrętu. Obecnie było 46 stopni na kole prowadzony i 44 na zewnętrzny. Teraz mamy 52/50 stopni. Przed poznaniem doszły jeszcze pół osie Drive shaft shop - stage 2. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- TOMSON Motorsport
www.tomson.com.pl (22) 836 50 40 Oficjalny dystrybutor - JE Pistons, Wossner, Carrillo, DTA Fast, Quaife, Jenvey, K1 Technologies, D2 Racing |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 18 May 2005 Skąd: znienacka ![]() |
Przed Bemowem wywalamy AEM który jak większość produktów tej firmy okazał się wadliwy - jakiś nie kontakt na płycie głównej. Będzie DTA S60 ostatnio jakas moda sie u was zrobila na DTA ![]() nieczęsto spotykałem opinie, że AEM jest to najogolniej rzecz ujmując - shit. Nidyrydy tego na gwarancji naprawić ? Jakie fruty AEM'a trafiliście jeszcze wadliwe ? btw. moim zdaniem Wasze projekty to wierchuszka Polandu i nie mowie tego po to, zeby dostac zniżkę ![]() pozdro ![]() -------------------- BMW 135i
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 04 November 2003 Skąd: www.tomson.com.pl ![]() ![]() |
4 komputery AEM EMS które były wadliwe. Do tego jakiś FIC, wzmacniacze, sondy itd. Można naprawić na gwarancji ale to nie tędy droga. U Piotrka akurat wszystko niby działało ale raz na jakiś czas auto zaczynało prychać. Szukaliśmy wszędzie a na końcu okazało się że kostka w AEMie nie kontaktuje z płytą główną. W DTA nie ma takich problemów. Nie trzeba się zastanawiać czy komputer jest walnięty czy coś w osprzęcie. DTA się nie psuje.
-------------------- TOMSON Motorsport
www.tomson.com.pl (22) 836 50 40 Oficjalny dystrybutor - JE Pistons, Wossner, Carrillo, DTA Fast, Quaife, Jenvey, K1 Technologies, D2 Racing |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 18 May 2005 Skąd: znienacka ![]() |
no to sie nie dziwie, ze sie zraziliscie do aem'a. pewnie wiele godzin roboty poszlo psu w dupe, bo kto by przypuszczal, ze moze moze tam byc taka awaria.
pozdro ![]() -------------------- BMW 135i
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 04 November 2003 Skąd: www.tomson.com.pl ![]() ![]() |
Silnik już gotowy
![]() Przed Bemowem doszedł jeszcze system gaśniczy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- TOMSON Motorsport
www.tomson.com.pl (22) 836 50 40 Oficjalny dystrybutor - JE Pistons, Wossner, Carrillo, DTA Fast, Quaife, Jenvey, K1 Technologies, D2 Racing |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 24 September 2007 Skąd: Warszawa Grochów ![]() |
Jak tam postępy w pracach ?
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 31 August 2003 Skąd: Wrocław ![]() |
ładnie ładnie - elegancki kolektor dolotowy
![]() -------------------- AUQ k04-01 - było
: Kawasaki Z750s..- też było teraz- STI bug |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 15 September 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
motorshaden
![]() -------------------- Najgorszy Tuning w Mieście
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 12 January 2008 Skąd: Białystok ![]() |
UUUUUUU szkoda, co dokładnie się stało już wiadomo??
-------------------- Kszzzzysztof
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 15 September 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
nie mnie nalezy pytac .... jest pewna teroria ktora byla gloszona od dawna ze ...... to nie zadziala
-------------------- Najgorszy Tuning w Mieście
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 24 September 2007 Skąd: Warszawa Grochów ![]() |
No to czekamy na info...
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 04 November 2003 Skąd: www.tomson.com.pl ![]() ![]() |
Pompa oleju pękła.
-------------------- TOMSON Motorsport
www.tomson.com.pl (22) 836 50 40 Oficjalny dystrybutor - JE Pistons, Wossner, Carrillo, DTA Fast, Quaife, Jenvey, K1 Technologies, D2 Racing |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 03 August 2025 - 17:26 |