![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 15 August 2011 ![]() |
Witam,
Chciałbym zwiększyć osiągi w Primerze P12 1.8 benzyna. Auto to pełna seria, od początku nic nie było modyfikowane. Jestem całkowitym laikiem w tym temacie więc niektóre rzeczy o które pytam są dla was śmieszne, a dla mnie śmiertelnie poważne <lol> mianowicie czy istnieje możliwość zwiększenia osiągów ów auta. Interesują mnie tylko modyfikacje mechaniczne - nie jakieś spojlery z parapetów itp, Chciałbym żeby auto wyglądem nie odbiegało od seryjnego. Przeznaczone pieniądze na modernizację to na początek 5000zł, wiem że mało ale za tyle chciałbym to zrobić. W późniejszych planach mogło to by być kolejne 5000zł czytałem o jakiś programach, turbinach itp, tylko nie wiem czy przy takich funduszach jest to do zrobienia. Tak jak wspomniałem wcześniej jestem laikiem tak więc modyfikację te musiałby ktoś zrobić - są jakieś sprawdzone firmy na terenie Łodzi ?? z góry dziękuje za wszystkie propozycje |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
User Dołączył: Tue, 02 February 2010 Skąd: Gliwice ![]() |
zaraz ktoś napisze żebyś sprzedał Primere i kupił 328/325
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
Nie wiem czy zabawa z 1.8 ma sens - może SR20VE ? Ale to już raczej większa kasa... Lub zwykły SR i turbo ?
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 30 March 2010 Skąd: Konstancin ![]() |
Ten,no E36
![]() |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
User Dołączył: Tue, 26 October 2010 Skąd: Kielce ![]() |
Primo. Dobry układ dolotowy , wydech przelotowy , dobre świece , dobre przewody .Po tych zabiegach z tych fabrycznych 116km powinno być +/- 126-128 km
Second. Regulowane kółka rozrządu , i wystroić wszystko świnią u kogoś kto ogarnia te silniki czyli Coobcia . Odwiedź stronę Coobcia tam masz kontakt . pzdr. Krzysiek ! |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 November 2002 Skąd: Wołomin ![]() |
pieprzyć się w 1.8 to pomyłka SR20DE kosztuje mniej niz przeróbki, dzięki którym osiągniesz jego moc z silnika 1,8. A potem jest dużo opcji sensownego tuningu
-------------------- dragracingowy spiker do wynajęcia ;)
_http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
User Dołączył: Tue, 26 October 2010 Skąd: Kielce ![]() |
pieprzyć się w 1.8 to pomyłka SR20DE kosztuje mniej niz przeróbki, dzięki którym osiągniesz jego moc z silnika 1,8. A potem jest dużo opcji sensownego tuningu Racja Marlon , lepszy jest SR20 bo potem można iść w soft turbo i moc do 300km lub w mocne N/A , wszystko zależy od upodobań właściciela . A kolega tbsik w tym topicu pytał akurat o 'tuning' silnika 1.8 więc na takie pytanie mu odpowiedziałem. peace ! |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 02 November 2010 Skąd: Klimontów/Kraków ![]() |
W 5000PLN to kupujesz VE(3200-3500PLN) wkładasz, stroisz i masz auto ~200km/210NM i do tego wysoką niezawodność i fajne spalanie....Dla mnie też opcja swapu badziej przemawia...
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
User Dołączył: Tue, 26 October 2010 Skąd: Kielce ![]() |
Tak dla przykładu z alledrogo : http://moto.allegro.pl/silnik-nissan-sr20v...1753765793.html
do tego trzeba doliczyć swap[czyt.robociznę] + strojonko to myślę że zamknął byś się ze wszystkim w granicach 6-7k bo nie wiem co jeszcze trzeba by było modzić . Nie wiem czy skrzynia podejdzie do silnika PnP , czy łap nie trzeba było by przerabiać i dużo będzie przy tym kabelkologi ![]() |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 07 December 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
wsadzenie sr20ve do p12 to taka rzezba, ze ojej takze lepiej wogole zapomniec o jakichkolwiek swapach w tej budzie.
-------------------- Ford Escort Cabrio '88
Recaro Leather interior Bilstei Wolf Suspension ex rst :) 2.0 16v zetec in progress |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 02 September 2010 Skąd: Zabrze ![]() |
??? Przecież P12 wychodziła JDM z SR20VE 20V w serii...
-------------------- Audi A4 B5 1.9 TDI AFN // Suzuki SV650N K8 // Nissan Sunny GTi 5-doors
-------------------- "Kto hamuje, ten przegrywa" |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Super User Dołączył: Sat, 16 December 2006 Skąd: pl ![]() |
p11 tak
p12 to najnowszy model -------------------- Golf VII R 400+
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 13 September 2010 Skąd: Rzeszów ![]() |
tak jak każdy klepie idź w sr
-------------------- Hamowania- chiptuning
Elektronika samochodowa BMW , Mercedes-benz Kodowanie kluczy |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 November 2002 Skąd: Wołomin ![]() |
był montowany SR20VE w JDM P12, w wersji 205KM
Był nawet montowany QR20DE, więc ciekawą rzeźbą byłoby QR25DE z Sentry B16 SE-R, tylko to chyba wychodziło ze skrzynią CVT -------------------- dragracingowy spiker do wynajęcia ;)
_http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 07 December 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
mi bardziej chodzilo o elektronike, ale to moze dr. coobcio sie wypowie jak wroci z wakacji
-------------------- Ford Escort Cabrio '88
Recaro Leather interior Bilstei Wolf Suspension ex rst :) 2.0 16v zetec in progress |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 17:18 |