Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> Nissan Primera P12 1.8 - lepsze osiągi
tbsik
post Mon, 15 Aug 2011 - 16:58
Post #1


Rookie
Dołączył: Mon, 15 August 2011





Witam,

Chciałbym zwiększyć osiągi w Primerze P12 1.8 benzyna. Auto to pełna seria, od początku nic nie było modyfikowane. Jestem całkowitym laikiem w tym temacie więc niektóre rzeczy o które pytam są dla was śmieszne, a dla mnie śmiertelnie poważne <lol>

mianowicie czy istnieje możliwość zwiększenia osiągów ów auta. Interesują mnie tylko modyfikacje mechaniczne - nie jakieś spojlery z parapetów itp, Chciałbym żeby auto wyglądem nie odbiegało od seryjnego. Przeznaczone pieniądze na modernizację to na początek 5000zł, wiem że mało ale za tyle chciałbym to zrobić. W późniejszych planach mogło to by być kolejne 5000zł

czytałem o jakiś programach, turbinach itp, tylko nie wiem czy przy takich funduszach jest to do zrobienia.

Tak jak wspomniałem wcześniej jestem laikiem tak więc modyfikację te musiałby ktoś zrobić - są jakieś sprawdzone firmy na terenie Łodzi ??

z góry dziękuje za wszystkie propozycje
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 15 Aug 2011 - 16:58
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Widmo
post Mon, 15 Aug 2011 - 17:07
Post #2


User
Dołączył: Tue, 02 February 2010
Skąd: Gliwice





zaraz ktoś napisze żebyś sprzedał Primere i kupił 328/325
Go to the top of the page
 
+Quote Post
siewcu
post Mon, 15 Aug 2011 - 17:59
Post #3


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 04 December 2007
Skąd: Wrocław





Nie wiem czy zabawa z 1.8 ma sens - może SR20VE ? Ale to już raczej większa kasa... Lub zwykły SR i turbo ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
peerbe111
post Mon, 15 Aug 2011 - 18:03
Post #4


Forum Killer
Dołączył: Tue, 30 March 2010
Skąd: Konstancin





Ten,no E36 biggrin.gif Coobcia zapytaj co zrobić
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BeNeK23
post Mon, 15 Aug 2011 - 19:15
Post #5


User
Dołączył: Tue, 26 October 2010
Skąd: Kielce





Primo. Dobry układ dolotowy , wydech przelotowy , dobre świece , dobre przewody .Po tych zabiegach z tych fabrycznych 116km powinno być +/- 126-128 km
Second. Regulowane kółka rozrządu , i wystroić wszystko świnią u kogoś kto ogarnia te silniki czyli Coobcia .
Odwiedź stronę Coobcia tam masz kontakt .
pzdr. Krzysiek !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marlon
post Mon, 15 Aug 2011 - 20:49
Post #6


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 12 November 2002
Skąd: Wołomin





pieprzyć się w 1.8 to pomyłka SR20DE kosztuje mniej niz przeróbki, dzięki którym osiągniesz jego moc z silnika 1,8. A potem jest dużo opcji sensownego tuningu


--------------------
dragracingowy spiker do wynajęcia ;)

_http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BeNeK23
post Tue, 16 Aug 2011 - 10:45
Post #7


User
Dołączył: Tue, 26 October 2010
Skąd: Kielce





CYTAT(Marlon @ Mon, 15 Aug 2011 - 20:49) *
pieprzyć się w 1.8 to pomyłka SR20DE kosztuje mniej niz przeróbki, dzięki którym osiągniesz jego moc z silnika 1,8. A potem jest dużo opcji sensownego tuningu



Racja Marlon , lepszy jest SR20 bo potem można iść w soft turbo i moc do 300km lub w mocne N/A , wszystko zależy od upodobań właściciela .
A kolega tbsik w tym topicu pytał akurat o 'tuning' silnika 1.8 więc na takie pytanie mu odpowiedziałem.
peace !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pawel18PL
post Tue, 16 Aug 2011 - 14:04
Post #8


Frequent User
Dołączył: Tue, 02 November 2010
Skąd: Klimontów/Kraków





W 5000PLN to kupujesz VE(3200-3500PLN) wkładasz, stroisz i masz auto ~200km/210NM i do tego wysoką niezawodność i fajne spalanie....Dla mnie też opcja swapu badziej przemawia...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BeNeK23
post Tue, 16 Aug 2011 - 14:57
Post #9


User
Dołączył: Tue, 26 October 2010
Skąd: Kielce





Tak dla przykładu z alledrogo : http://moto.allegro.pl/silnik-nissan-sr20v...1753765793.html
do tego trzeba doliczyć swap[czyt.robociznę] + strojonko to myślę że zamknął byś się ze wszystkim w granicach 6-7k bo nie wiem co jeszcze trzeba by było modzić . Nie wiem czy skrzynia podejdzie do silnika PnP , czy łap nie trzeba było by przerabiać i dużo będzie przy tym kabelkologi sad.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rex
post Wed, 17 Aug 2011 - 07:31
Post #10


Forum Killer
Dołączył: Tue, 07 December 2004
Skąd: Warszawa





wsadzenie sr20ve do p12 to taka rzezba, ze ojej takze lepiej wogole zapomniec o jakichkolwiek swapach w tej budzie.


--------------------
Ford Escort Cabrio '88
Recaro Leather interior
Bilstei Wolf Suspension
ex rst :) 2.0 16v zetec in progress
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jarzyn
post Wed, 17 Aug 2011 - 14:40
Post #11


Frequent User
Dołączył: Thu, 02 September 2010
Skąd: Zabrze





??? Przecież P12 wychodziła JDM z SR20VE 20V w serii...


--------------------
Audi A4 B5 1.9 TDI AFN // Suzuki SV650N K8 // Nissan Sunny GTi 5-doors
--------------------
"Kto hamuje, ten przegrywa"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pmarcin
post Wed, 17 Aug 2011 - 18:32
Post #12


Super User
Dołączył: Sat, 16 December 2006
Skąd: pl





p11 tak
p12 to najnowszy model


--------------------
Golf VII R 400+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rychulja
post Wed, 17 Aug 2011 - 20:26
Post #13


Super User
Dołączył: Mon, 13 September 2010
Skąd: Rzeszów





tak jak każdy klepie idź w sr


--------------------
Hamowania- chiptuning
Elektronika samochodowa
BMW , Mercedes-benz Kodowanie kluczy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marlon
post Wed, 17 Aug 2011 - 21:23
Post #14


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 12 November 2002
Skąd: Wołomin





był montowany SR20VE w JDM P12, w wersji 205KM
Był nawet montowany QR20DE, więc ciekawą rzeźbą byłoby QR25DE z Sentry B16 SE-R, tylko to chyba wychodziło ze skrzynią CVT


--------------------
dragracingowy spiker do wynajęcia ;)

_http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rex
post Wed, 17 Aug 2011 - 21:54
Post #15


Forum Killer
Dołączył: Tue, 07 December 2004
Skąd: Warszawa





mi bardziej chodzilo o elektronike, ale to moze dr. coobcio sie wypowie jak wroci z wakacji


--------------------
Ford Escort Cabrio '88
Recaro Leather interior
Bilstei Wolf Suspension
ex rst :) 2.0 16v zetec in progress
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 17:18