![]() |
![]() ![]() |
![]() |
gość_BitterAce12_* |
![]()
Post
#1
|
![]() |
Na wstępie witam wszystkich forumowiczów. Jest to mój pierwszy post i zarazem "projekt" tutaj.
Raczej jestem nowy w tematyce mechaniki, tuningu i modyfikacji, chociaż samochodami interesowałem się od zawsze, więc wybaczcie niewiedzę ![]() Nie będzie to bóg wie jaki projekt. Bardziej zależy mi na nauczeniu się czegoś nowego, zaczerpnięciu odrobinki wiedzy od mądrzejszych, no i przy okazji myślę, że zmotywuje mnie to do pracy nad Zetką. Silnik: 3.7 VQ37VHR stock Zawieszenie: Stock Układ Wydechowy: Wydech+katalizatory+test pipe'y od MG Hamulce: Stock Ext: opony Pirelli Sottozero 245/40/r19 przód, 285/35/r19 tył Tutaj zdjęcia - Stock Pack1 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
gość_BitterAce12_* |
![]()
Post
#2
|
![]() |
No i pierwsza modyfikacja- układ wydechowy+sportowe katalizatory+test pipy od MGmotorsport.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Po tym modzie przyrost mocy odczuwalny(zetka jeszcze nie hamowana), dźwięk super. Ogólnie jestem mega zadowolony! Niestety pojawił mi się bład kata, ale to chyba prosta rzecz do ogarnięcia. Powoli przymierzam się do zakupu cold air intake(Stillen gen 3) i headersów(Stillen lub Top Speed Pro-1) (prawdopodobnie będę sprowadzał je z USA) no chyba, że na naszym rodzimym rynku można dostać coś ciekawego, a zarazem porównywalnego do wyżej wymienionych?? |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 04 September 2009 Skąd: Gdynia ![]() |
wypelnij kolego poprawnie pierwszy post wg wzoru,
400km n/a to duze wyzwanie - jesli podchodzisz do tego na serio to bedzie to "bog wie jaki projekt" ![]() |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 10 April 2005 Skąd: WWA/Tripolis ![]() |
Przeciez to zostalo zrobione. Zobacz sobie projekty Coobcia i zetke Yogiego. Takze odkrywania ameryki to tu nie bedzie.
-------------------- Kra$
And JDM again... :) |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 09 October 2006 Skąd: Gdynia ![]() |
No ale Coobcio pomimo znacznego zwiększenia pojemności, ma nadal daleką drogę do 400KM. Życzę powodzenia, ale to długa droga przed Tobą.
-------------------- Sierra RS Cosworth 2.0T YB
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 19 August 2015 ![]() |
Też życzę powodzenia, ale chyba do końca nie zdajesz sobie sprawy z tego że wykrzesanie z tego auta 400koni to będzie sporo pracy.
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
w tych silnikach bazowo jest 320KM ma dwie przepustnice więc lepszy strat
![]() Ciekwe czy wydech dodał te 5-7KM na ta chwilę czy zabrał... Na dobrym zestawie od superspirna z kolektorami i bez katow moc rosnie do 348KM ![]() No będę zaglądać jak tam walka z mocą wyglada ![]() ps. z krótkich kolkektorow jakie testowalem najlepiej spisywał sie Stillen -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 11 January 2006 Skąd: www.ztr-tuning.pl ![]() |
szkoda że nie hamowałeś auta przed modyfikacjami... Ja nie miałem jeszcze na hamowni VQ37VHR, który by trzymał moc seryjną - serie wychodzą ok. 280-305KM
Po wydechu powinien serię trzymać ![]() -------------------- Celica ZTR Drag FWD Turbo 2GR-FE 1057HP 1075Nm 1/4 Best ET 9.5sec./260Km/h
Mistrz Polski Rover ZTR 1548cc 450HP BEST ET 10.83/400m TUNING TECHNICZNY I ELEKTRONICZNY WSZYSTKICH MAREK-INSTALACJE TURBO,CZĘŚCI ZAMIENNE,UKŁ. HAMULCOWE I ZAWIESZENIA,POMIAR MOCY, ECUMASTER EMU DET3 itp... Odwiedź moją stronę Celica ZTR Drag FWD Odwiedź moją stronę ZTR-Tuning |
|
|
gość_BitterAce12_* |
![]()
Post
#9
|
![]() |
Oczywiście, że podchodzę do tego na serio, jednak wiadomo nie za wszelką cenę. To czy się uda osiągnąć te 400KM tak na prawdę nie ma większego znaczenia. Sam fakt ulepszania tego auta mnie jara
![]() W roli ścisłości dodam, że chodziło mi o 400HP nie WHP. Tak czy siak dziękuje za wsparcie. @Coobcio Myślę, że wydech dodał sporo więcej, tak ja to odczuwam przynajmniej. Jednak wykresów na razie nie mam niestety ![]() Jak tylko te części ogarnę: CAI i kolektory, to odwiedzę Cię na strojenie i montaż (tak ja się umawialiśmy na fb) Jakieś informacje o tych headersach? https://conceptzperformance.com/top-speed-p...0zhr_p_6542.php Są 300 USD tańsze od stillena, a wyglądają całkiem nieźle, zbyt wiele niestety o nich nie ma na zagranicznych forach. Jednak z informacji jakie są, to raczej pozytywnie. |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 18 January 2012 ![]() |
nie żebym się czepiał ale ogrom pracy włożone,
kupiłem auto, zmieniłem wydech, a reszta??? obstawiam setki ludzi na forum którzy porobili więcej i nie wstawiają opisu ze względu na zbyt małe modyfikacje żeby opisać projekt |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Super User Dołączył: Mon, 30 March 2015 ![]() |
apo trochę racji masz ale dla przykładu świeży temat z civiciem 1.8 turbo... tam też autor zaczynał od niczego ale z czasem dopiął, turbo wleciało i temat się rozwinął. Więc nie ma co na start skreślać takich projektów, poczekamy zobaczymy.
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
apo trochę racji masz ale dla przykładu świeży temat z civiciem 1.8 turbo... tam też autor zaczynał od niczego ale z czasem dopiął, turbo wleciało i temat się rozwinął. Więc nie ma co na start skreślać takich projektów, poczekamy zobaczymy. W temacie civica wszystko zamknelo sie w pare tygodni i byl to pionierski projekt. Tutaj mody sa mniejsze niz w moim kombi z lpg, ktory na dodatek moglby byc szybszy z rolki . -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
gość_BitterAce12_* |
![]()
Post
#13
|
![]() |
W temacie civica wszystko zamknelo sie w pare tygodni i byl to pionierski projekt. Tutaj mody sa mniejsze niz w moim kombi z lpg, ktory na dodatek moglby byc szybszy z rolki . Gratulacje! Nie mam cienia wątpliwości, że twój kombi z lpg, który moglby byc szybszy z rolki, godnie zastąpi mój wątek. Szkoda tylko, że jedyne co robisz to psujesz zabawę innym, bo zdecydowanie brak jakiejkolwiek konstruktywnej krytyki w Twojej wypowiedzi. Być może źle zrozumiałem założenia i "wymogi" tego wątku. Chyba różnie definiujemy słowo projekt. Jedyne na czym mi zależało to możliwość zaczerpnięcia wiedzy od mądrzejszych, a w tym przypadku- im wcześniej tym lepiej. Pozdrawiam ![]() |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 02 June 2006 Skąd: okolice Warszawy ![]() |
W takim razie moze lepiej na poczatku zaczerpnac wiedzy i jak juz sie konkretniej ruszy to opisac postepy.
Jak chcesz osiagnac jakis cel mocowy to pierwsze co powinienes byl zrobic to pojechac na hamownie zeby wiedziec od czego zaczynasz. -------------------- <b>wtryskiwacze: BOSCH 525cc wysokoomowe, Bosch 650cc, SIEMENS 630cc 1200cc Lucas niskoomowe</b> |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Gratulacje! Nie mam cienia wątpliwości, że twój kombi z lpg, który moglby byc szybszy z rolki, godnie zastąpi mój wątek. Szkoda tylko, że jedyne co robisz to psujesz zabawę innym, bo zdecydowanie brak jakiejkolwiek konstruktywnej krytyki w Twojej wypowiedzi. Być może źle zrozumiałem założenia i "wymogi" tego wątku. Chyba różnie definiujemy słowo projekt. Jedyne na czym mi zależało to możliwość zaczerpnięcia wiedzy od mądrzejszych, a w tym przypadku- im wcześniej tym lepiej. Pozdrawiam ![]() Jak masz zamiar robic itb, zmieniac tloki i obrabiac glowice to fajnie, jak sie podzielisz wnioskami. Ale watek pod tytulem "co dalej zrobic" to po prostu nie ten dzial. I nie obrazaj sie od razu po slowach krytyki, tylko popatrz na inne fora np japanese performance, gdzie mozesz zadawac pytania i uzyskasz pomoc. W tym dziale laduja tematy,ktore niosa ze soba duzo wiedzy i ciekawych rozwiazan, a u Ciebie niestety tego brakuje. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
Super User Dołączył: Mon, 09 April 2007 ![]() |
jeżeli pojawił sie błąd katalizatora to trzeba to wyłączyć programowo
coobcio ci to zrobi bezproblemowo , a i dodatkowo doradzi co zrobic dalej z autem -------------------- 350z BIturbo 499,8km 688nm
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 28 December 2011 Skąd: Katowice ![]() |
Tutaj mody sa mniejsze niz w moim kombi z lpg, ktory na dodatek moglby byc szybszy z rolki . Made my day ![]() Nie mile widziane są:
1) Nic niewnoszące posty, infantylne odpowiedzi w stylu "brawo fajnie itp"<-- Wyjątkiem jest wyrażanie opinii na temat opisanego projektu (chyba, że autor zastrzeże sobie inaczej) 2) Zakładanie tematu bez sprawdzenia archiwum 3) Chamstwo i Personalne docinki 4) Absolutnie to forum nie służy pytaniom '"a ile mocy będę miał jak założę trubo i większe wtryski" 5) teorie na temat co będzie jeśli założę to czy to 6) opisywanie projektu który dopiero ma się zmaterializować (tu opisujemy faktycznie powstałe modyfikacje a nie te które planujemy) 7) odkopywanie starych tematów, tylko po to by zapytać co się z rzeczonym projektem stało, od tego jest PW |
|
|
gość_BitterAce12_* |
![]()
Post
#18
|
![]() |
@jarek1111
Myślałem, żeby to spróbować samemu ogarnąć kupując najzwyklejszy emulator sondy, ale w sumie to nie przeszkadza mi ta kontrolka, a do Coobcia wybieram sie pewnie do miesiąca w zależności ile czasu będzie do mnie szła przesyłka z USA. Jako, że mam 300km do Wwa to nie opłaca mi się jechać tylko, żeby naprawić ten błąd, a w pobliżu niestety nie znam żadnego zaufanego 'fachowca'. @jackkpl Nie obrażam się ![]() @usuniety Nie wydaje mi się, żebym w jakiejkolwiek z moich wypowiedzi był chamski lub robił personalne docinki. Projekt jest w wczesnej fazie, ale wielkich teorii na temat tego co będzie po założeniu tego i tego nie robie. Ciesze się, że tak niewiele Ci potrzeba, żeby mieć super udany dzień ![]() Jak skleję coś więcej to może wrzucę, do tego czasu proszę o usunięcie/zamknięcie/zarchiwizowanie. |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Na te silniki mam już patent na 4,33 L pojemności
![]() Jun i JWT robią do nich fajne wałki wydechowe dają ok 10KM przyrostu mocy, z czego JWT wymaga wymian spręzynek zaworowych ale daje przyrsoty jeszcze w srednim zakresie obrotów a nie tylko górę od 5500 do konca... Resztę mocy trzeba dziubać porządnymi kolekotrami wydechowymi i zabawami z dolotem... Przykład kolektorów w sumie najlepszych do tego silnika: http://www.ppeengineering.com/products/nissan/370z.php No i supersprint robi fajne sprawdzone kolektory wydechowe - dają wiecej Nm jak te PPE i ciuteczke mniej mocy od 7500 do końca Wrócę z wypoczynku to wykresik jakiś mogę wkleić... -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 28 April 2008 Skąd: Drag Racing Strip ![]() |
Coobcio ile trzeba wywalić kasy by zrobić 400HP z tego silnika bez doładowania?
pzdr -------------------- American Muscle.
Pontiac Firebird Esprit '77 z LS1 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 07:04 |