![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
User Dołączył: Fri, 26 September 2008 Skąd: Wlkp ![]() |
czyli jak w temacie...... szukajka nie pokazała nic konkretnego..... auto służy zarówno do jazdy na codzień jak i czasowego upalanka.
-------------------- Największe kłamstwo w Internecie - Szukałem, ale nie znalazłem
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 27 October 2005 Skąd: Krakow ![]() |
wszystko zalezy do czego ma to sluzyc
![]() -------------------- Accord CL7
www.promotormocy.pl |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() prawie jak integra Dołączył: Mon, 29 December 2003 Skąd: waw ![]() |
CYTAT Największe kłamstwo w Internecie - Szukałem, ale nie znalazłem a to calkiem trafione.. chyba nawet do tego watku pasuje ![]() |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
User Dołączył: Fri, 26 September 2008 Skąd: Wlkp ![]() |
heh szukałem ale znalazłem tylko info co do ustawień na tor..... nic konkretnego co do jazdy po zwykłej drodze i torze
![]() ![]() -------------------- Największe kłamstwo w Internecie - Szukałem, ale nie znalazłem
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() prawie jak integra Dołączył: Mon, 29 December 2003 Skąd: waw ![]() |
nie ma takich uniwersalnych danych, nie istnieja. musisz je sobie wypracowac sprawdzajac rozne ustawienia.
ja mialem 1.5 stopnia negatywu i dalo sie normalnie jezdzic z torsenem przy ~200 koniach na oponach 205-215. zalezy co dla ciebie znaczy normalnie. w innym samochodzie moze to wygladac zupelnie inaczej. zbieznosc tez ma ogromny wplyw na zachowanie samochodu. |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 01 August 2008 Skąd: Szczytno ![]() |
Dokładnie kąt w negatywie ustaw jakieś 15-20% wiecej na - niż ma seria ustaw zbieżność i przejedź się !
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() FotoPstryk Dołączył: Wed, 02 March 2005 Skąd: Olsztyn ![]() |
-1,5 dziala calkiem fajnie... poprawia sie turn in a opon nie zjada na codzien
-------------------- www.slubfotki.pl - Najszybszy fotograf ślubny
www.ictus.cba.pl - fajne fotki motoryzacyjne |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
User Dołączył: Fri, 26 September 2008 Skąd: Wlkp ![]() |
jeździłem trochę na maksymalnym negatywie jak dla aut z zawieszeniem na Mcphersonie typu golf III (mam Cordobę a to to samo praktycznie) ale o ile przy skręcie wszystko szło ładnie pięknie o tyle do prowadzenia na prostej nie było już tak różowo.... wytrzymałbym jakieś lekkie szarpania na lewo-prawo ale nie bez przesady.... w tygodniu i tak lecę na zbieżność po wymianie piasty koła to ustawię sobie jak napisał Ictus na początek i będzie wiadomo
![]() ![]() -------------------- Największe kłamstwo w Internecie - Szukałem, ale nie znalazłem
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 20 December 2003 Skąd: wawa ![]() |
Ja mam -3 i jest naprawdę bajka. Fakt, że na prostych jest gorzej ale coś za coś. Zresztą z tego co wiem to można to w jakimś tam stopniu załagodzić bawiąc się
kątem wyprzedzenia sworznia zwrotnicy choć tego jeszcze nie testowałem;). Pzdr. |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 31 October 2003 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Kat wyprzedzenia sworznia zwrotnicy i pochylenie kola sa zwiazane ze soba w ten sposob ze kat wyprzedzenia sworznia zwrotnicy wplywa na wielkosc zmiany efektywnego pochylenia kol podczas kretu kol przednich. Czyli generalnie wiekszy kat wyprzedzenia sworznia zwrotnicy wymaga mniejszego statycznego pochylenia kol.
-------------------- <--LUKE-->
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 22 March 2004 Skąd: Żory ![]() |
Ogólnie geometria zawieszenia to temat na niejedną książkę. Mam ten komfort, że mam w robocie urządzenie do geometrii, ale można dłuugie godziny poświęcić i tylko się wściec, także ogólnie co zestaw auto/kierowca, to inne ustawienia.nJedyna recepta jest taka - kombinuj i próbuj aż znajdziesz optimum.
-------------------- Tire smoke and coffee. Breakfast of champions
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 01 August 2008 Skąd: Szczytno ![]() |
CYTAT Czacza jaki masz sprzęt ?> ja mam gti precyzji. |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
User Dołączył: Fri, 26 September 2008 Skąd: Wlkp ![]() |
Widzę ze kotlet został lekko podgrzany więc dodam coś od siebie
![]() ![]() ![]() -------------------- Największe kłamstwo w Internecie - Szukałem, ale nie znalazłem
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
User Dołączył: Fri, 09 October 2009 ![]() |
To ja mam jeszcze pytanko odnosnie negatywu. Rozumiem ze w mcphersonie trzeba zrobic fasolki i teraz tak czy w obu dziurach trzeba to zrobic czy tylko w gornej? Mam zamiar ustawic w granicach 1,5-2,0 i teraz pytanko ile trzeba mniej wiecej rozwiercic te otwory aby uzyskac taka wartosc pochylenia. Chodzi mi o to zeby nie rozwiercic na darmo za duzych.
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
User Dołączył: Fri, 26 September 2008 Skąd: Wlkp ![]() |
W autach grupy VW fasolki są oryginalnie robione na Mcphersonie
![]() ![]() -------------------- Największe kłamstwo w Internecie - Szukałem, ale nie znalazłem
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
User Dołączył: Fri, 09 October 2009 ![]() |
W autach grupy VW fasolki są oryginalnie robione na Mcphersonie ![]() ![]() Auto to renault. Pamietasz jak u Ciebie sa fasolki zrobione, bo na pewnym rysunku widzialem górna w pionie a dolna w poziomie. Skoro u Ciebie sa fabrycznie o wiesz moze o jaka wartosc srednicy jest fasola zrobiona? |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 29 September 2006 Skąd: Wrocław ![]() |
Auto to renault. Pamietasz jak u Ciebie sa fasolki zrobione, bo na pewnym rysunku widzialem górna w pionie a dolna w poziomie. Skoro u Ciebie sa fabrycznie o wiesz moze o jaka wartosc srednicy jest fasola zrobiona? weź górna śrubę daj 10 zamiast 12 i powinno sie udać -------------------- powstaje z prochów clio 1.8 16v evo3
_http://www.youtube.com/user/barylax _http://www.youtube.com/user/Jokerakp _http://www.youtube.com/user/krzyniuGTT _http://www.barylax.fotosik.pl |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() FotoPstryk Dołączył: Wed, 02 March 2005 Skąd: Olsztyn ![]() |
Czy obnizenie auta oraz dodanie dystansow powoduje pochylenia kol? obnizenie to zalezy od konstrukcji przedniego zawiasu i od wielkosci obnizenia... a co do dystansow to chyba nie uwazales w szkole na geometrii ![]() -------------------- www.slubfotki.pl - Najszybszy fotograf ślubny
www.ictus.cba.pl - fajne fotki motoryzacyjne |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
User Dołączył: Fri, 09 October 2009 ![]() |
Hehh, faktycznie strzelilem byka
![]() |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 07 February 2005 Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole! ![]() |
Jesli chodzi o konstr. z reno czyli mcpherson i sprezyny -30mm to wplynie to na pochylenie? Oczywiście. McPherson zmienia pochylenie wraz z ugięciem. r. -------------------- e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 04 May 2025 - 09:46 |