![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Rookie Dołączył: Thu, 10 September 2009 ![]() |
Jeżdżę Civicem 6gen i szukam nakładek na pedały pozwalających na jazdę z międzygazem. Wcześniej używałem do tego butów z bardzo szeroką podeszwą, ale aktualnie przesiadłem się na wąskie buty do jazdy samochodem. Może macie jakieś przetestowane patenty? Może testowaliście nakładki mugena?
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 27 October 2005 Skąd: Krakow ![]() |
hmmm ale do tego nie potrzeba zadnych nakladek. mamy Civic'a w domu (wlasnie 6gen) i da sie to spokojnie zrobic na seryjnych pedalach
-------------------- Accord CL7
www.promotormocy.pl |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 23 April 2010 Skąd: Kraków ![]() |
jak zaczynasz i masz problem z fabrycznymi to polecam sparco carbon, powinny Ci pomóc ze względu na nerkowaty kształt gazu
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 07 February 2005 Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole! ![]() |
Ważniejsze od nakładek jest odpowiednie ustawienie pedałów, szczególnie pedału hamulca względem gazu.
r. -------------------- e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Rookie Dołączył: Thu, 10 September 2009 ![]() |
CYTAT(rudzinski) mamy Civic'a w domu (wlasnie 6gen) i da sie to spokojnie zrobic na seryjnych pedalach możesz powiedzieć o tym coś więcej? pedał hamulca naciskasz blisko górnej krawędzi a gaz przy dolnej krawędzi? CYTAT(k11) Ważniejsze od nakładek jest odpowiednie ustawienie pedałów, szczególnie pedału hamulca względem gazu w sensie, że jesteś w stanie zmienić pozycję fabrycznie zamontowanych pedałów? |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
User Dołączył: Fri, 12 January 2007 Skąd: co chwilę gdzie indziej ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Rookie Dołączył: Thu, 10 September 2009 ![]() |
a ja własnie myślałem o skorygowaniu oryginalnego ustawienia nakładkami.
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 07 February 2005 Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole! ![]() |
Moim zdaniem, jeśli nie masz jakiś strasznie niewymiarowych (ekstremalnie małych lub wielkich) stóp, to ważniejsza jest różnica wysokości pedału gazu i hamulca, byś był w stanie wcisnąć gaz, przy wciśniętym pedale hamulca. Reszta to głównie technika (może np. zamiast bokiem stopy ciśnij piętą?).
r. -------------------- e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 23 September 2009 Skąd: Łódź ![]() |
Wszystko co powiedzieliscie jest prawda - zwlaszcza to o polozeniu gazu. Niestety w wiekszosci nowych aut naciskajac hamulec prawa stopa nie da rady siegnac gazu jej pieta czy bokiem
![]() Co do nakladek, to w wyczynowych autach widywalem prawie dwa razy wieksze nakladki na hamulec. Nie tylko pomagaja przy H&T ale tez pozwalaja zmieniac z hamowania prawa na hamowanie lewa bez ujecia hamulca. Dojscie do zakretu, hamowanie prawa noga, redukcja(cje) z H&T, zmiana nogi na hamulcu, dalsze hamowanie (na docelowym biegu) juz lewa a uwolniona prawa juz na gazie, na wyjsciu z zakretu gaz z ujmowaniem hamulca. -------------------- EJ20G, EJ253, C16SE
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Rookie Dołączył: Thu, 10 September 2009 ![]() |
CYTAT(grzywaczewski) W VAGach dodatkowo nacisnienie hamulca rozlacza gaz. ciekawy patent CYTAT(grzywaczewski) w wyczynowych autach widywalem prawie dwa razy wieksze nakladki na hamulec dziwne, ja zazwyczaj widziałem większy gaz w rozwiązaniach amatorskich lub pedal boxy Ja się coraz bardziej skłaniam w kierunku zdjęcia oryginalnych gumowych nakładek i zastąpienia ich papierem ściernym + powiększenie pedału gazu kawałkiem blachy |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 01 December 2009 Skąd: Wrocław ![]() |
W VAGach nie rozłącza tak dosłownie ale standardowo, odcina paliwo, puszczenie gazu i wciśnięcie ponowne skutkuje przy wciśniętym hamulcu czyli heel and toe nie okaże się skuteczne ale LFB juz trochę tak, tylko nie o to chodzi
![]() Można to wyłączyć w sterowniku silnika, przeprogramowując którąś tam mapę. Jednak póki można na tym zarobić to nikt jeszcze tego nie zdradził ![]() -------------------- Project FiA 6Y20VT - v 1.5
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() FotoPstryk Dołączył: Wed, 02 March 2005 Skąd: Olsztyn ![]() |
cos raczej odwrotnie... lewej w vagach nie uswiadczysz, za to miedzygaz dzialal bo to odciecie nie jest natychmiastowe i na krotkie podbicie starczalo
-------------------- www.slubfotki.pl - Najszybszy fotograf ślubny
www.ictus.cba.pl - fajne fotki motoryzacyjne |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 23 September 2009 Skąd: Łódź ![]() |
A w Focusie i tak do pedala nie siegniesz :/
-------------------- EJ20G, EJ253, C16SE
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 10 April 2005 Skąd: WWA/Tripolis ![]() |
Co nie zmienia faktu, ze w zasadzie wszelkie nakladki poszerzajace nieco gaz wystarcza.
Inna sprawa, ze faktycznie, w Civicu 6gen. nie ma z tym zadnego problemu w serii. -------------------- Kra$
And JDM again... :) |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 01 December 2009 Skąd: Wrocław ![]() |
cos raczej odwrotnie... lewej w vagach nie uswiadczysz, za to miedzygaz dzialal bo to odciecie nie jest natychmiastowe i na krotkie podbicie starczalo To fakt, ja zazwyczaj downshiftuje przy niskich obrotach bo nie sięgam stopą do pedału gazu, tzn za wysoko jest przy hamowaniu ![]() LFB brakuje... ale się zrobi ![]() -------------------- Project FiA 6Y20VT - v 1.5
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 November 2002 Skąd: Wołomin ![]() |
A wpadliście na myśl, że powiększenie pedałów może spowodować zaczepianie butami o nie, kiedy tego nie chcecie?
Myślę, że to większy problem, niż wytrenowanie sobie stopy i znalezienie odpowiedniego sposobu deptania dwóch na raz. -------------------- dragracingowy spiker do wynajęcia ;)
_http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 23 September 2009 Skąd: Łódź ![]() |
Wpadlismy
![]() -------------------- EJ20G, EJ253, C16SE
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 23 August 2006 Skąd: Kraków ![]() |
CYTAT Co do nakladek, to w wyczynowych autach widywalem prawie dwa razy wieksze nakladki na hamulec. Nie tylko pomagaja przy H&T ale tez pozwalaja zmieniac z hamowania prawa na hamowanie lewa bez ujecia hamulca. może coś z automatu? http://www.pro-tuning.pl/tuningowe-nakladk...ly-automat.html -------------------- Tackday' owe E36 M62B44 >>> NSR RACING www.nsrracing.pl
Kanał na YT: _http://www.youtube.com/user/danielstrojek1980?feature=guide |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 09:51 |